Jump to content

Pornire din volan


florin79
 Share

Postare recomandată

Astazi cand am vrut sa imi reglez volanul la masina am auzit un carait,prima oara am crezut ca e din caseta de directie am oprit motorul si am pus contactul si am inceput sa reglez volanul si surpriza a pornit motorul si ramanea cuplat electromotorul.Am desfacut carcasa de la volan dar nu am putut sa o dau jos pentru ca o tie ceva sub volan canalele de la suruburi.M-am uitat eu cat am putut dar nu pare nici un fir sa faca probleme ca am miscat de ele si nimic,dar cand reglez volanul pe adancime trag in sus porneste motorul dar nu totdeauna numai cand vrea ea.Stie cineva cum se da carcasa de sub volan jos,trebuie sa dau volanul jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

mai.....nu stiu ce sa zic. parerea mea ii sa o duci la spovedanie ca poate ii bantuita :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Daca nu ai reusit inca sa dai jos carcasa de sub volan sa verifici unde ai firele de la contact s.a.m.d. vezi ca avem un thread cu DIY si acolo gasesti cum se desface tot din masina. Daca ai nevoie de asistenta, da un SMS sau un PM si iti stau la dispozitie cand sunt liber. Eventual in Wk

Drive Safe! :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am reusit sa dau jos carcasa dar nici nu am mai reglat volanu,l-am lasat asa,si nu am mai avut probleme,dar oricum as vrea sa-l desfac sa vad ce e pe acolo Imi poti da te rog linkul ca eu nu gasesc asa ceva.Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Inteleg ca este o problema cel putin ciudata, dar ce legatura are problema cu subiectul sectiunii "Motoare pe benzina" ?! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intorci volanul intr-o parte apoi veci o gaurica mica, acolo desfaci acel surub, apoi in cealalta parte, si acolo o gaurica mica, apoi jos sunt inca 2 gaurele mici, si acolo gasesti cate un surub, apoi iei o surubelnita subtire si lunga cap stea, si desfaci suruburile, si iti vine carcasa jos, acolo o sa vezi contactul si firele care pleaca de acolo, cu siguranta ai un scurt, atunci cand misti volanul, ti se atinge ceva masa de caroserie :angry:, izoleaza firul, si e gata, nu e mare filozofie sa desfaci 4 suruburi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Passat-ul lui tata aveam probleme cu semnalizarea. Intr-adevar tot de la contactele de la volan era. Eu am desfacut suruburile de sub volan si surpriza (om invatat la DACIE :)) in loc sa se desfaca partea de jos...se dadea jos partea de sus. Am stat vreo ora sa ma chinui ca sa imi arate mecanic meu in 2 secunde cum se desface :lol:. Apoi este usor de umblat. Sper ca si la a ta sa se brodeasca modelul expus de mine. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!