Jump to content

mufa pentru vag-com


spesiel
 Share

Postare recomandată

da:( eram si eu pe toticpul ala...am incercat in toate modurile posibile...se aprindea ledul cum trebuia...si nimica, am stat cre'ca 2 zile in fata masini incercand sa o conectez in toate modurile posibile, si dupa aia am renuntat, si m-am dus la un service specializat...si uimire...nici la ei nu se conecta, dupa aprx2 luni...m-am dus cu ea si la dealerul autorizat skoda avand o cunostinta...si idem...de aia si zic ca sigur este altceva, eu ca eu, ca noah nu toti ne-am nascut invatati...dar eu + alkte doua serviceuri...deja e cu totul altceva...si de aia am cerut si eu o schema ceva sa "o iau pe fir". Din cate am inteles de la alte persoane daca era sa nu mearga ecu...nu pornea nici masina...(si aici iara intreb, asa o fi?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GTI_85

    6

  • TheRogue

    6

  • mac23

    4

  • Ex member

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

in legatura cu aceasta problema, mai exista explicatia cum ca masinile fabricate pentru australia au alta pozitie contactii din mufa de diagnoza. pana acum am intalnit la un opel frontera. e posibil sa fie si la golfurile care nu comunica cu interfata. atasez o poza cu pozitia L si K. incercati sa le inversati, adica L de la interfata cu K de la mufa masinii si invers.

OBD_Connectors.pdf

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce rol are firul GRI / ALBASTRU de la mufele 2x2 ? (in tabel nu apare, dar apare pe desen.....doar n`o fi acolo degeaba)

Observ ca tabelele sunt similare. Ar fi in regula sa iau o mufa "mama" OBD2 si sa o leg ca in schema , in locul celor 2 mufe 2x2 ?

As scapa de problema adaptorului (Da, stiu ca nu costa o avere, dar de ce sa nu simplificam lucrurile daca se poate...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea sunt obtionale de culori la firele care vin la mufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fii mai explicit, te rog.... :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca astea te vor ajuta.

Din cate stiu, pana la VAG-Com 409 inclusiv, merge interfata lui Jeff.

Stii cumva de unde pot face rost de un soft vag k-can commander 1.4 full nevirusat?scuze de topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma "investigatiilor" si uitatandu-ma la http://vwforum.ro/index.php?act=at...t&id=131752 am vazut ca firele sunt cele care trebuie, adica culorile la ele. Am siu masurat voltajul pe fiecare fir/mufa si arata ca in poza.E bine?

post-36371-1236606870_thumb.jpg

Modificat de TheRogue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TheRogue - Deci, daca firul gri primeste curent, atunci NU e in regula sa legam o mufa "mama" OBD2 in locul celor 2 mufe 2x2 ? La ce foloseste ca stim voltajul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca cel rosu trebuia sa fie de 12 V de aia am si intrebat, si de aia le-am si masurat pe toate. Nu am nici cea mai vaga idee la ce te referi cand zici ca nu este in regula sa legi o mufa mama obds in locul celor 2x2:-??

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Paul.Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebam si eu ca tine :Driver: sper sa ne lumineze cineva.... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,am un vento si pt diagnoza de aia am o singura mufa,in dreapta brichetei.In aara de cablul ala si un laptop,ce m-ar mai trebui ca sa imi verific masina si sa sterg coduri..etc ..cand va fi nevoie..??Vreun program ceva? mi-l poate trimite cineva?daca da adresa de mail este: danutzd18@yahoo.com Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de cablu si de laptop mai ai nevioe de un software, VagCom. De obicei cei care vand cabluri (interfata) iti da si softul, varianta care sa functioneze pe cablul respectiv. La cablurile clona este interzisa folosirea altui soft in afara de cel primit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ajung la intalnire am eu vagcom, am si adaptor 2x2.

Salut scuze daca suna :blah_: dar unde ai gasit mufa la tine ? ca observ ca e din 92 ... la a mea din 94 nu este pe nicaieri ;) Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 94 cred ca mufa e deasupra la bricheta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dj_JOY, vezi postul #13. Acolo am pus un link in care arata locatia mufelor la aproape toate modelele. Lipsesc unele mai noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dj_JOY, vezi postul #13. Acolo am pus un link in care arata locatia mufelor la aproape toate modelele. Lipsesc unele mai noi.

Mersi mult ... azi mi-am schimbat un led in bord (defapt singurul care este in bordul cu reglajele la ventilatie) si am dat si peste mufa cautata... care defapt sunt 2 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut ,am si eu o nelamurire legata de mufele vag com la un GOLF 3 din 93 (model pe care se foloseste adaptorul 2x2)

ma intereseaza voltajul pe fiecare linie ,pt ca baiatul de la care am cumparat apartul de diagnoza vag com mi-a spus k am voltaj mare la firul albastru cu alb(adica eu am 10.7 V si el zis k nu trebuie sa depaseasca 1 v)si pe firul galben eu am 7.2 V e normal sau nu???

ma lamureste si pe mine careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
cojocariu.marian

salut

cred ca sunt cel mai nou pe aici. am o intrebare, daca poate cineva sa ma ajute, de ce nu se poate conecta vag-com la mufa golfului meu? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cojocaru.marian.

detaliaza un pic problema ta. asa sunt o sumedenie de posibilitati.

din ce an e masina ? ce fel de mufa ai ? ai instalat interfata corect pe PC ?

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

cred ca sunt cel mai nou pe aici. am o intrebare, daca poate cineva sa ma ajute, de ce nu se poate conecta vag-com la mufa golfului meu? merci

Pentru ca masina ta nu are ECU (computer de bord) nu are la ce sa se conecteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La SDI-ul de pe G3 nu ai ce sa-i faci. E diesel clasic, fara management la injectie asa cum are TDI-ul. Deci... n-are posibilitatea de diagnoza.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian

a bagat meseriasul mufa in locasul de langa bricheta si a incercat toate posibilitatile, si cu contactul pus, si fara contact, si cu motorul pornit si ii aparea mesajul ca nu se poate conecta. este foarte posibil sa nu poata fi citit si e f posibil sa nu aiba comp de bord dar nu-i vad sensul mufei de conectare atunci. de ce o mai are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ca sa stii exact, uita-te in locul unde ar trebui sa aiba ECU sa vezi daca exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La SDI-ul de pe G3 nu ai ce sa-i faci. E diesel clasic, fara management la injectie asa cum are TDI-ul. Deci... n-are posibilitatea de diagnoza.

Cred ca Dorur a dat explicatia cea mai corecta,SDI-ul neavand un sistem de management al injectiei cum de exemplu se gasesc la TD-uri si TDI-uri. Probabil acele mufe vin pe instalatia electrica gata facuta din fabrica,dar cel mai bine verifica sub protectia de la stergatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!