Jump to content

Nu mai porneste!


sabinescu
 Share

Postare recomandată

Sub volan trebuie sa mai fie un panou cu relee.Vezi daca ai un releu 370 si fa proba cu altul.

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am spus, sigurantele si releele toate au fost verificate,atunci la service, azi am mai probat si cu alte relee, inclusiv 370 si nimic. Alimentarile de la ECU n-am putut sa le verific azi din cauza vremii, maine  o fac si pe asta, dar sapand am gasit un video unde apare pe langa alte probleme si cea cu pornitul. E posibil sa fie si modulul confort de vina? Cica din el s-ar comanda si ceva pe partea de pornire, atasez link-ul https://www.youtube.com/watch?v=XkXSi0UM050. In video e tot Passat doar ca e 1.8 benzina, maine am sa verific si la mine dupa acest video.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu are nicio treaba modulul confort la modelul tau, cu partea de pornire.

Tu trebuie doar sa vezi de ce nu ai alimentare tu, pe masina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat azi pinii din mufa mare de la ECU si vine current la ei, am verificat si pinii din mufa releului 219 din cutia ECU si acolo am asa:

la cei 3 pini marcati cu albastru am 12,5 v , cat are si bateria, iar la cei 2 pini marcati cu galben am 9.3-9.4v , nush daca e bine.20170921_125324.thumb.jpg.0e45f0bdbef677f2651191e21b533292.jpg

Mai exista o siguranta de 15A la care vine tensiune pe fire,deci e ok, si mai e una mare de 80A la care nu am tensiune la fire, vin 2 fire groase la ea (negru si negru/verde ). La ECU am masurat in mufa mare , pinii mari si acolo e tensiune.20170921_123304.thumb.jpg.57f00e14df79d0b7686af122828cac22.jpg

Din ce am mai "sapat" am observat ca motivul pt care nu mi se aprind martorii de bujie si check engine poate fi un releu 109 (nush daca il am si eu) , un releu care comanda si pompa de motorina, numai ca la masina mea nu stiu care e acesta??? Fara acest releu functional(sau alimentat correct) nu se aprind martorii de bujii si check engine si pana nu reusesc sa-i fac sa  se aprinda , sigur nu voi putea pornii motorul, probabil nu merge comanda mai departe catre ECU. Poate fi de vina cumva contactul sau IC-ul ?

Din schema electrica banuiesc ca trebuie sa studiez primele 4-5 pagini referitoare la relee, demaror, baterie, etc.

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L.E. Nu mai pot edita post-ul.

Am verificat si acea siguranta de 80A si firele negru-negru/verde ce merg la ea si e ok, acolo e masa. Acum merg la dezmembrari sa iau un ECU de proba sa vad daca la fel face si cu el.

L.L.E. Am probat cu alt ECU identic ca serie si tot asa face.

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cazul că nu ai rezolvat încă. Pentru a se alimenta ECU şi  releul pentru pompa de combustibil trebuie să ai obligatoriu următoarele:

  • masa pe pinii 4 şi 5 (între caroserie şi aceşti pini trebuie să ai o rezistenţă foarte scăzută, de ordinul 0,...ohmi)
  • la releul 219 (acesta este releul 109 pentru maşina ta) pe pinii 30 şi 86 să ai tensiunea bateriei în permanenţă (scoţi releul şi vezi că acolo unde sunt pinii sunt nişte cifre, măsori în orificiile unde vin pinii respectivi)
  • să fie continuitate între pinul 85 releu şi pinul 18 mufa ECU (scoţi releul şi mufa ECU, identifici pinii şi măsori cu ohmetrul, tot aşa trebuie să ai sub un ohm rezistenţa)
  • să fie continuitate între pinul 87 de la releu şi pinii 1 şi 2 de la ECU
  • sigurantele F7 din compartimentul motor (15A) şi siguranţa 31 sau 32 (nu ştiu exact, pe schemă este F31 iar în planul siguranţelor 32) de pe panoul mare de siguranţe să fie OK (dacă ai zis pe pe 1-2 ai alimentare presupun că sunt bune)
  • ultima dar printre cele mai importante condiţii: când pui contactul să ai tensiunea bateriei pe pinul 37 de la ECU

Cam astea ar fi condiţiile să se aprindă martorul de bujii la punerea contactului.

Răspunde punctual la cele scrise mai sus şi vedem mai departe.

schema.pdf

sigurante-relee compartiment motor.pdf

SIGURANTE.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms @lupo_bv , n-am rezolvat inca. Acum ma apuc de verificarile ce mi-ai scris tu. Sper sa depistez ceva ca ma dispera deja.

O constatare facuta de mine e ca la siguranta S28 care comanda pompa de motorina nu am tensiune deloc. Acolo vine un fir verde gros dar nu stiu unde merge. Schema electrica mi-am listat-o si eu dar nu gasesc in ea unde merge acel fir, si n-am gasit nici schema ce duce la pompa. Poate e incompleta , desi e luata de aici de pe forum.

Intre timp , cum am spus, am probat si cu alt ECU identic ca serie si cu alt IC (ce a fost pe masina) (tot nu-mi aprinde martorul bujie si check engine) deci astea 2 le elimin din start. Presupun ca e o problema de alimentare/scurt undeva.

Am sa revin cu rezultate in urma verificarilor la ce mi-ai spus mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Câtă vreme nu se aprinde spira de la bujii acea siguranţă S28 nu va primi tensiune (când totul este ok atunci când pui contactul circuitul de alimentare al releului 219 se închide la masă pe traseul pinul 85 al releului-pinul 18 de la ECU - ECI - pinii 4,5 ECU. După ce se închide circuitul releul se anclanşează şi se livrează tensiune pe pinul 87a de unde merge la releul pompei).

Deci nu trebuie să te preocupe momentan chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe pinul 37 de la ECU (fir negru) e tensiunea de la baterie.

Siguranta de 15A de langa releul 219 e ok.

La pinii 4 si 5 (fire maro groase) nu face masa.Daca pun sonda de la creionul de control la +baterie si creionul de control pe cei 2 pini , nu se aprinde creionul.

L.E. Hai ca l-am gasit pe nenorocitul de fir. O masa era rupta , chiar sub vasul de expansiune , un fir gros maro s-a rupt de la prinderea pe caroserie. Am sa revin cu poze si eventuale (Doamne fereste) alte probleme.

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O primă posibilă cauză: legăturile la masă. Vezi că sunt nişte cabluri prinse de blocul motor, nu ştiu să-ţi spun exact, dar caută tot ce  este cablu prins de blocul motor sau caroserie prin compartimentul motor (orientativ vezi ataşamentul). Desfă-le, curăţă-le şi dă-le cu spray de contact apoi prinde-le la loc. Între timp mă uit să văd dacă găsesc pe unde circulă respectivele fire.

puncte masa.pdf

 

LE Acum am văzut că pe schema electrică scrie că cele două fire vin în punctul de masă nr. 1. Deci verifică acolo prima dată

LLE

Nu mai trec prin nici o mufă, firele intră în cablaj, se mai unesc cu altele şi merg direct la masă, vezi schema.

masa.thumb.JPG.69bc1188e91dc018a7aa76602a0627b7.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, problema rezolvata :) , toata bataia asta de cap din cauza unui nenorocit de fir de masa, care probabil s-a rupt din cauza trepidatiilor .

20170922_150547.thumb.jpg.6974dfffa3f3a043ba96cbacb7292a69.jpg20170922_150551.thumb.jpg.adb2f8863dad26669f3554b998a4b9d5.jpg20170922_212644.thumb.jpg.e5126654d322b4f422ce7930c874d79b.jpg

Va multumesc tuturor si in special lui @lupo_bv .

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_cheesygrin: Si e si prost pozitionat in spatele vasului... No bine ca ai rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 19.09.2017 at 8:51 AM, tttrix said:

Așta e problema electrica...Și mă duce cu gândul la vibrații și căldură , cauze care determina :scurt nealimentari cu tensiune, întreruperi în circuit. 

Se pare ca am nimerit și de tura ăsta. Bine ca ai rezolvat interesant ce a cauzat întreruperea.Rugina sau vibrația firului ?avea ceva fixare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibratia a fost vinovata, rugina n-a fost cazul, papucul respectiv e din cupru si destul de gros , 100% s-a rupt din cauza vibratiilor ca de prins a fost bine prins pe caroserie. Oricum dupa ce am desfacut juma' de masina , m-am bucurat cand l-am gasit intr-o pauza de tigara ?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
On 23.09.2017 at 18:21, tttrix a scris:

Se pare ca am nimerit și de tura ăsta. Bine ca ai rezolvat interesant ce a cauzat întreruperea.Rugina sau vibrația firului ?avea ceva fixare?

Am aceleași simptome mâine sap după cupru.

IMG_20180507_174333.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Purtangabriel

Buna ziua.si eu am un passat 1.6 din98,la cald nu imi mai porneste.dimineata o ia la sfert.am schimbat bobina,bujiile.debitmetru aer,senzor temp.si are tot aceleasi simptome.dupa vreo 10 km de mers moare motorul.si nu mai porneste.imi poate da cineva niste sfaturi?Multumesc!

Modificat de Purtangabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma poate ajuta cineva? Am o problema. 

Cand motorul e rece nu porneste din 1 cheie, porneste numai din a 2-a cheie. Cand e cald porneste la sfert de cheie din prima. Ce ar putea fi ? 

Modificat de Miracle666
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o curatare de injectoare si pe urma reseteaza calculatorul motorului ca de fabrica din VCDS...se depune mizerie pe injectoare, dat fiind ca GPL are arderea mai uscata si injecttoarele de benzina se decalibreaza in timp si se modifica parametrii lor dupa injectoarele GPL.
Si NU UITA....la 100km facuti pe GPL, se merge obigatoriu 30km NUMAI pe benzina, pentru ungerea injectoarelor!
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Help!

salutări

am tot cautat pe aici însă nu gasesc problema mea... sau nu am cautat destul.

este vorba despre un passat b5.5 2001 1.6 benzina si de ceva vreme am probleme cu pornirea. am schimbat 2 pompe de benzina... si acum motorasul pt ca avea doar 2bari, am schimbat furtunasele de la pompă si ce e nou: pun contactul si imi scapără martorii in bord ca si cum ar fi un scurt,undeva..dau cheie... si porneste fără nici o problemă.

după câteva zile ,azi, cu treaba prin oras la un moment dat începe să tremure sa se aprindă in bord martorii abs,esp si se oprește. după aceea nu a mai pornit deloc si totusi electromotoru invarte,însă... nu inteleg de ce nu se mai aprind martorii in bord cand pun contactul.

masina e in garaj nu am cum sa o duc la un service deocamdată doar tractata si vreau sa cer parerile voastre.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice parere ne-am da, trebuie s-o vada un electrician/electronist, acum pe loc. Altfel pana la service o sa-si revina, si daca merge nu se uita nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand trebuie sa-i faci o diagnoza VAG-com, pe urma sa verifici toata aprinderea (bobina, fise bujii, bujii) si curatat si verificat injectoarele pe bancul de probe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu este nici o legatura intre un bord mort si bobina,bujii, fise,injectoare. Sfaturile de mai sus sunt valabile la o masina pe benzina care nu porneste, nu la o masina pe benzina la care bordul este mort si nu porneste.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aceea i-am sugerat o diagnoza VAG, poate trebuie rescrisa cheia...si calculatorul NU o mai recunoaste!
E bine sa schimbe si bateria la telecomanda cheii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi incerca variante apoi revin ..

voi reverifica pompa de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!