Jump to content

Nu mai porneste!


sabinescu
 Share

Postare recomandată

Înseamnă că releul 109 este bun, rămâne să verifici mufa de la pompa de injecţie, mufa de la ECU, cablajul şi fă şi o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca iau firul jos nu se mai aprinde spirala deloc si invarte in gol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă valva nu este alimentată este clar că nu primesc injectoarele motorină. Verifică totuşi şi releul 109. Ai un multimetru să faci nişte verificări?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar releul 109 cu probleme.  Oricum, o diagnoza ar fi binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am multimetru. Am observat daca cu mufa scoasa bag firul adus de la baterie pe promul pin al mufei se aude un fasait in pompa de injecție. Cu mufa afara! Cu electricitatea nu ma impac prea bine

Si turbina are vreo legatura cu acest releu 109? E in limp mode continuu. Cu toate ca dimineata mergea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul alimentează ECU sau o parte din el pentru că mai primeşte tensiune printr-o siguranţă. Dacă nu mai primeşte tensiune de la releu, normal că valvele care controlează turbo nu mai primesc semnal nici ele.

 

Atenţie mare: nu mai aplica tensiuni pe acolo fără să ştii despre ce este vorba pentru că rişti să prăjeşti ceva şi o să ai bătăi de cap mult mai mari. Sfatul meu este să apelezi totuşi la un electrician auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok! Multimesc mult pentru promptitudinea raspunsurilor. O sa caut maine releul 109. Se afla in cutia unde este ecu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare că da, dar nu sunt sigur. Dacă este aşa verifică şi siguranţele de pe placa aia pt că una alimentează ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înseamnă că releul 109 este bun, rămâne să verifici mufa de la pompa de injecţie, mufa de la ECU, cablajul şi fă şi o scanare.

esti sigur ca releul despre care vorbesti ewte numerotat cu 109?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, s-ar putea să fie numerotat cu 219, ar trebui să fie primul din stânga (presupunând că este vorba despre un AFN fabricat până în 2000)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am găsit date suplimentare, cred că este ca la AFN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ce funcții are releul 372 la passat b5.5 1.6 benzină

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimenteaza pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Brusc si fara alte semne, masina din semantura, cand bag cheia in contact, nu i se mai aprinde nimic la bord, radioul porneste, claxoneaza, tot restul e ok, dar e pornit, porneste o secunda si se opreste. Inlocuire ceasuri sau Imo Off din soft, pe care din ele sa le aleg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai sigurantele, contactul si releele. Daca nu, mai safe inlocuire ceasuri decat immo off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

contactul care? De la pornire? Si, la fel, ce relee? Diagnoza nu face diferenta daca problemele au aparut de la acestea sau de la ceasuri in sine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza evidentiaza daca e de la contact pornire sau nu. Cel mai usor o scanare si postezi rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
21 hours ago, alvis said:

Brusc si fara alte semne, masina din semantura, cand bag cheia in contact, nu i se mai aprinde nimic la bord, radioul porneste, claxoneaza, tot restul e ok, dar e pornit, porneste o secunda si se opreste. Inlocuire ceasuri sau Imo Off din soft, pe care din ele sa le aleg?

verifica sigurantele intai.

daca sunt ok, verifica alimentarile la ceasuri.

repari/inlocuiesti ceasurile..... daca tot nu isi revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Azi dinimeata NU a mai vrut sa porneasca neam, precizez ca toata aprinderea e noua (bujii, fise bujii, bobina) si bateria are cca. o saptamana (am claxon, am faruri) da NU vrea sa porneasca la cheie si i-am dat de am zapacit-o....
A venit colegul de pe forum si mi-a dat curent, desi baterie am ca claxoneaza si se aprin farurile bine, degeaba.....a venit si alt coleg care mi-a facut o diagnoza cu VCDS si NU mi-a aparut nimic la motor (doar niste erori la motorasele de la clima), am impins-o si nimic.
Am tractat-o la stanga pana in curte la un service si i-am dat la automat pe tot drumul (cca. 1km) si NU a vrut sa porneasca....inclin sa cred ca e benzina inghetata in ea (desii ii laudam pe astia de la Mol ca numai de la ei am alimentat), ca e un ger afara de crapi.
Ar fi fost o idee perfecta sa o duc intr-o parcare subterana jumatate de zi sa se incalzeasca, si cum toate sunt in panta NU o mai scot de acolo nici cu un Jeep daca NU e de la benzina inghetata, plus ca NU am frane si servo. 

Acum astept sa deschida maine la service sa vedem unde-i buba....ca alceva eu NU stiu ce sa-i mai fac!

 




 

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Aud pe inregistrare ca spui "nici nu invarte". Pai daca NU INVARTE, nu este clar ca electromotorul de pornire are probleme sau alimentarea lui? Ce benzina inghetata, ce diagnoza ?

   Multi zic ca nu porneste nici trasa. Daca zicea cineva asa ceva acum 20 de ani il credeam. Cu scuzele de rigoare, in zilele de azi soferii nu stiu si nici nu inteleg cum este pornirea prin remorcare/impingere. Ce ai scris aici citez:"Am tractat-o si i-am dat la automat pe tot drumul (cca. 1km)" este o aberatie. Apai daca-i dai la automat in timp ce stai pe loc sau o tractezi, este tot una. Trebuia in timp ce o tractezi contactul sa fie pus-adica becurile rosii pornite-sa bagi a 2-a cu ambreiajul calcat si sa eliberezi usor ambreiajul. Astfel rotile ar fi invartit motorul si poate pornea. Fara sa mai pui mana pe cheie.

   Mai nou daca ma roaga cineva sa-i imping masina, il intreb ce o sa faca in timp ce-l imping si cand aud ce scoate pe gura, pur si simplu ii intorc spatele.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa am facut, "Trebuia in timp ce o tractezi contactul sa fie pus-adica becurile rosii pornite-sa bagi a 2-a cu ambreiajul calcat si sa eliberezi usor ambreiajul"....NU stiu de unde ai dedus tu alceva, in fine!
Ce facem acum, invatam cum sa pornim un cotet, sau cum?
Si da, am avut 3 masini pe benzina la care am gasit filtul de combustibil inghetat....pentru ca "baietii" o matrasesc cu apa.
Am spus ca "inclin sa cred" ca e de la benzina....si eu suspectez Electromotorul!
Vei in topicul asta ca sunt plangeri inca din 2007 (chiar si de la OMV), eu am avut rabdarea sa-l citesc pe tot!
Multumesc frumos....pentru nimic-ul pe care l-ai scris!
 

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!