Jump to content

Nu mai porneste!


sabinescu
 Share

Postare recomandată

Daca clapeta e deschiosa si nu porneste, a;lta e cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am chemat pe un coleg de al meu si l-am rugat sa dea la cheie in timp ce eu tineam acea tija impinsa,

tija de la supapa de shut off, motorul a incercat sa porneasca, i-am mai dat o data imediat la cheie si

motorul a pornit parca nu ar fi avutt nimic, iarasi la sfert de cheie.

Daca ma puteti ajuta sa-mi spuneti daca aceasta intradevar ar fi cauza reala a defectiunii, acea supapa

de shut off.

 

Iti trebuie ceva forta, ca sa apesi clapeta.... daca tija ei e buna, nu e rupta.... cam greu sa se inchida de la sine.... asta poti verifica daca e sau nu inchisa, cand dai sa pornesti si nu o face.

 

revenim - cu spray-ul porneste ? daca da, ai o problema pe alimentare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colea Lefter

Salutare baieti!

Cred ca m-am exprimat eu gresit sau undeva nu ne-am putut intelege.

Treaba cu supapa de shut off de la egr este in felul urmator:

1.supapa este deschisa inainte de a da la cheie

2.supapa nu se inchide pt doua secunde atunci cand opresti motorul

3.l-am pus pe acel coleg sa dea la cheie in timp ce eu impingeam cu mana tija de la supapa

ca sa ii inchid aerul, motorul a invartit de 2 ori sa zic si a dat semne ca vrea sa porneasca,

colegul meu a luat contactul, iar dupa asta eu nu am mai umblat la supapa, imediat i-am mai

dat o data la cheie, motorul a pornit la sfert.

 

Imi cer scuze pentru exprimarea/exprimarile greoaie.

 

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aiurea2013vw

in primu rand verifica bujiile,daca nu verifica senzorul de la axa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aiurea2013, mai bine taceai. Vorbesti aiurea.

 

 

Revenind la problema:

1. e bine.

2. nu e bine. Poate fi defecta supapa de pe EGR, electrovalva N239 (aia mica, de pe filtrul de aer) sau lipsa vacuum in zona aia.

3. niciodata n-o sa porneasca daca e inchisa clapeta de aer. Nu vad de ce ai inchis-o, incercand in acelasi timp sa pornesti.

 

Ca sa te convingi ca nu e de la shut-off, lasi scos vacuum-ul din supapa aia si gata. Vezi cum se comporta ulterior.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colea Lefter

Dap, de acord cu tine Cosmine :lol:

Cel mai bine o sa merg cu ea la service.

Am sa scriu ceea ce voi repara acolo.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut ! Am parcat seara masina si dimineata cand am vrut sa pornesc nu a mai vrut.Dadea sa porneasca si dupa 1 secunda se oprea.La sfatul unui mecanic am reusit sa o pornesc cu spray si am facut o scanare.

 19464 -Camshaft position sensor ( G40)  Signal aut of range.

Cu greu gasesc senzorul g 40, multumesc inca o data lui Cosmin, il cumpar 440 lei ,il montez , fac scanare la motor ca sa sterg eroarea, o sterg si incerc sa pornesc motorul. Motorul nu porneste si apare la scanare aceeasi eroare. Verific daca se alimenteaza senzorul, se alimenteaza. Am incercat iar cu spray, tot nu porneste. Am curatat mufele pana la ECU dar tot nu porneste si de cate ori pun contactul de atatea ori apare eroarea la scanare.

Va rog, poate stiti si imi mai dati o idee sa o fac sa porneasca ca sa o pot duce la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sa fie bine pusa, verifica si G28 - senzorul care citeste pozitia volantei, distributia e la locul ei banuiesc, atata timp cat zici ca ai oprit-o seara si dimineata nu a mai pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate -a dezamorsat pompa tandem si eroarea cu senzorul e coincidenta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat G 28 si este in regula la fel G40 . Eroarea cu senzorul nu este o coincidenta pentru ca de cate ori sterg aceasta eroare si pun contactul,  apare din nou eroarea pe tester.

 Ma gandesc la o posibilitate dar nu sunt sigur. Imobilizerul ce blocheaza ca sa nu porneasca motorul. Nu cumva blocheaza senzorul de la axa cu came ca sa nu stie ECU ce pompa duze sa deschida pentru a alimenta cilindrul respectiv? Nu stiu daca este asa dar la alta cauza nu ma pot gandi. Stiti care este procedeul prin care este blocata pornirea motorului de imobilizer? Ma gandesc ca nu mai recunoaste cipul din chei, pentru ca le-am probat pe amandoua. Am sa schimb gazul din spray-ul de pornire pentru ca pe cel cu care am pornit prima data il recunoaste si nu porneste. Incerc cu spray Kiltox de insecte care este foarte inflamabil poate porneste.

Modificat de viorel49
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa prostiile cu spray-uri. Poate crapi axul cu came sau chiar arborele.

Imobilizatorul blocheaza injectia (comanda injectoarelor). Nu are treaba cu senzorii.

Insa odata cu asta, iti apare si martorul de imobilizer pe bord, plus eroare pe vagcom.

 

Eu as verifica firele de la mufa senzorului pana in ECU.

Cred ca ai cumparat degeaba senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imobilizatorul iti permite sa pornesti masina numai o secunda, dupa care ti-o opreste.

 

E adevarat - martorul - de obicei trebuie sa clipeasca in bord, piuie buzzerul si ai mesaj de immobilizer active - daca ai BC.

 

totodata - stocheaza si eroare pe Engine - blocat de imobilizator - cred ca nu ai asa ceva.....

 

da, cu spray-ul se da finut.... putin de tot... ca nu-i de joaca cu el.

 

asa cum ti-a zis Cosmin - verifica bine cablajele, pana in ECU.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat tot si nu am gasit nimic. Totul este normal, culmea, pe tester nu mai apare nici o eroare, dar de pornit nu vrea sa porneasca. Nu stiu ce sa-i mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai are nimeni vreo idee, o solutionare pe care sa o incerc pentru a porni masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate nu se alimenteaza...... motorina ai? pune intr-un bidon de 5l motorina, cumpara un filtru de benzina de unica folosinta de dacie(butoiase din plastic), o jumatate de metru de furtun transparent si alimenteaz-o direct dupa filtru masinii.. asta ca sa elimini alimentare. uite si un video...nu mai ca aici este vorba de o curatare a injectoarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua

Sunt pe mobil si poate s-a mai discutat problema de aceea imi cer scuze anticipat.

Problema mea : Azi dimineata am incercat sa pormesc masina dupa o zi de stat in garaj.A pornit.Mie mi s-a parut ca merge un pic turat si de aceea am oprit-o.Vrand sa o repornesc nu a vrut deloc sa o mai ia.Cineva a spus ca s-a inecat.Eu nu cred asa ceva la TDI de aceea cer o parere de la cunoscatori.Oricum pana luni nu am ce sa ii fac.Service-uri inchise sau ocupate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tinand cont ca acum e putin mai frig, e normal sa pornesca putin turat( pe la 1ooorpm asa). trebuia sa o lasi sa mearga. pune contactu de doua trei ori si dai la automat! cred ca a avut aer pe instalatie si de_aia nu mai porneste. ea a pornit cu motorina din injectoare si dupaia s-a oprit ca era dezamorsata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca nu sunt probleme grave (pompa de injectie,

pompa de motorina sau altceva).Eu acuma sunt la servici pana pe la

ora 14.Deci daca ma duc atunci pe la ea ar trebui sa porneasca ?

Am incercat dimineata sa o mai pornesc imediat dupa ce am oprit-o

sa o mai pornesc de vreo 3 ori am dat si nu a vrut de aceea am

lasat-o in garaj acasa.

Multumesc de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e stres, e ok.... daca observi vreun comportament anormal in mers - crestere/scadere turatie, la relanti - atunci trebuie verificat senzorul de temp apa G62. Altfel, e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut aceste probleme plus ca in ultimele 2 saptamani

am facut peste 2000 km plus ca am facut si revizia recent cu schimb

de ulei si filtre.Chiar mecanicul a zis atunci ca merge ok.La consum

nu ma plang 4,4-4,7 afara sau 6,8-7,0 in oras.Asta a fost prima

data cand sa intamplat sa nu porneasca si m-am panicat putin.

Bine ar fi sa porneasca ca am un drum de facut maine si zau

nu stiu ca ma fac.

Inca o data multumesc si stima tuturor.Weekend fara probleme

Modificat de costi71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pana la urma tot un defec e 

Am intrat cu tester si imi da  0201 senzor turatie defect :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am dus masina la service si dupa ce au controlat-o cu testerul ,au mai schimbat un senzor G40, au desfacut si verificat ECU au ajuns la concluzia ca problema este la motor. La controlul distributiei a reiesit ca a sarit de la punct cu trei dinti. De aceea imi dadea ca defect senzorul G40 pentru ca nu putea transmite pozitia axei cu came. Dupa ce au pus distributia la punct motorul a pornit la "sfert". Noroc ca nu s-au deformat supapele. Motorul merge rotund ,frumos fara zgomote suspecte. Acum ca sa fiu sigur am schimbat distributia  cu pompa de apa, intinzatorul hidraulic si curelele auxiliare ,pentru ca nu se stie cauza de ce a sarit de la punct. Multumesc lui Florin, care a intuit defectul, lui Cosmin pentru informatiile date, cat si celor care m-au ajutat cu sfaturi.

Modificat de viorel49
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sa fie bine pusa

 

noi ti-am zis.... bine ca ai scapat doar cu atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare! Azi e zi cu ghinion ! Am mers la servici de dimineata cu passat-ul din semnatura! NIci o problema  pana acolo!Termin programul, ma urc in masina si incep sa dau la cheie..vreo 10 min. Nu a mai vrut sa porneasca! Invarte dar nu porneste! Am sunat mecanicul a venitm si a rezolvat partial problema in felul urmator: Mi-a legat un fir de pe plusul bateriei pe pompa de injectie(pe electrovalva). A pornit. Problema este ca nu nu ajunge curent la electrovalva de la contact sa o deschida, Exista vreun releu pe traseul asta care sa se fi ars? Partea electrica a contactului? Ciudat e ca nu imi mai merge nici turbina deloc. Merg in limp mode, nu trage deloc. Astept un raspuns! Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valva este alimentată direct din ECU. Verifică bine cablajul/mufele/releul care alimentează ECU (109). Când pui contactul se aprinde spira de la bujii, chiar şi pentru timp foarte scurt? O scanare ar mai lămuri problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!