Jump to content

Nu mai porneste!


sabinescu
 Share

Postare recomandată

Pai cred ca e mai corect si cinstit sa faci o diagnoza decat sa ne dam noi cu parerea. Ar putea fi pompa de benzina defecta sau vreun senzor...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca nu am zis dar revin cu noutati:

Nu reusesc sa ma conectez pe modulul motor.

Cand pornea si mergea ma conectam normal,am vag 703,si sunt cam ingrijorat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rezolvarea:

Tensiune scazuta in baterie sub 12,5 in repaos,dar cand dadeam la automat scadea pe la 9-10v.

Toate bune invartea electromotorul,aveam claxon bordul se aprindea normal dar avea simptomele descrise anterior.

Dupa o incarcare fulger de 10 min cand tens. bateriei a ajuns la 13.5v(baterie noua de asta iarna)-magie,motorul a pornit!

Deci...alternatorul suspect+alegerea gresita a capacit.bateriei.

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

De catva timp, am o mare problema cu masina in sensul ca porneste cand vrea ea. De obicei pleaca la sfart, insa are mom cand singurul bec ce se aprinde pe bord cand pui contractul este cel de la airbag. Incercand in acel moment sa pornesti, se invarte electromotorul dar nu porneste. Dupa catva timp(neregulat, intre 30 min - 30 ore) porneste ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Fac precizarea ca acum masina este la taica-meu si nu este in oras, deci nu am ocazia sa o duc la doctor, insa ma gandeam ca poate aveti vreo idee...pana atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate contactul cu cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

De vreo 6 saptamani mi-a aparut urmatoarea problema: dupa ce merg cu masina, opresc motorul pt a stationa si, daca timpul de stationare este scurt, timp de cateva minute dupa repornire palpaie becul la baterie. Daca repet acest sablon de cateva ori (mai multe curse cu stationare mica intre ele) pur si simplu nu mai vrea sa porneasca. Se aprind toate becurile la intensitate normala cand pun contactul, insa cand dau la demaror nu invarte absolut deloc, dar deloc, parca nu as avea deloc baterie. Ca sa pornesc din nou trebuie sa las masina 1-2 ore, apoi o ia la prima cheie fara nici o problema. Are cineva idee ce poate fi, ca sa nu bajbaie toti "meseriasii" la masina?

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baterie , alternatorul , electromotorul cum sunt? Diagnoza ce zice ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am dat seama si eu ca este ori de la baterie, ori de la alternator, ori de la electromotor :) Speram la o parere de la cineva care s-a confruntat cu problema asta.

VAG-ul nu zice nimic, din cauza ca nu l-am pus. M-am mutat recent in Braila si nu stiu pe nimeni pe-aici care sa se priceapa la citiri erori si sa aiba si un soft recent.

Dar, ca sa-ti raspund: bateria este slabuta, mi-a facut cateva probleme iarna asta, alternatorul este f bun, incarca corect, la electromotor nu am umblat niciodata.

Eu presupun ca ar fi carbunii de la electromotor si/sau mufa care intra in alternator, in spatele lui, cred ca este mufa de la firul care incarca bateria ... nu sta foarte bine fixata si mi s-a intamplat sa mai iasa, insa nu am avut niciodata simptomele care le am acum.

Modificat de dolphspeed99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai uita-te pe forum ! la orase.. parca.. sau iti poti cumpara tu o diagnoza..da fake.si ceea ce nu avem voie sa vorbim pe aici ! :dry:

El ar trebuii sa zica ceva... mai ales ca ti pe aprind martori in bord !

Modificat de CT91MOC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat la orase si nu am gasit nimic in zona Braila/Galati. Nu am inteles ce ai vrut sa spui cu "sau iti poti cumpara tu o diagnoza..da fake.si ceea ce nu avem voie sa vorbim pe aici !" Zi-mi pe PM te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as "paria" pe electromotor, partea proasta este ca pentru a te asigura ar trebui sa schimbi carbunii si asta inseamna "ceva" manopera, o alta avarie ce apare la electromotoare este ca statorul(bobina care este fixa pe corpul electromotorului) ar putea "fura" curent, adica ar avea un defect de izolatie fata de masa(-), defect ce apare mai ales la cald; aceste defecte sunt insotite de stigerea becurilor de la bord datoria faptului ca la cuplarea electromotorului(din cauza defectelor mai sus amintite) curentul absorbit de electromotor este mult mai mare decit cel calculat de fabricant, practic tinde la scurt-circuit.

un saludo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca atunci cand dau la demaror nu se stinge nici un bec in bord, este ca si cum ... nu as invarti cheia sa activez demarorul. Oricum, acum sunt in drum spre service, voi posta mai tarziu care a fost buba (daca o voi gasi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Am citit prin aceste topic-uri dar nu am gasit pe cineva o problema asemanatoare cu a mea.... dk exista imi cer scuze....

Am un Passat din 2001 1.9tdi pd, 101cp, cu cod motor avb....masina mergea foarte bine pana la un moment dat cand mi s-a oprit in mers...am incercat sa o pornesc si aceasta nu a mai pornit.....dupa aproximativ 10-15 minute de incercari a pornit, am mers cativa km si la prima frana a murit iar motorul si nu a mai vrut sa porneasca... Am lasat-o vreo cateva ore in pace si masina a pornit foarte bine dar dupa putin timp din nou aceleasi probleme....am impresia ca motorul atunci cand porneste nu are un mers rotund si dupa o accelerare pe loc cand revine turometrul in jurul la 1000 de turatii incepe si tremura masina...pe bord nu imi apare nici un bec aprins... nu am ajuns deocamdata cu ea la tester deoarece persoana respectiva nu este in localitate si nu am curaj sa plec cu masina mai departe ca nu stiu cand ajung sau dk ajung.... apropo de cand cu beleaua asta egr a inceput sa scoata niste zgomote ciudate ca si cum ar avea membrana sparta, acesta find relativ nou vreo 30.000km l-am schimbat cu aceeasi problema

Dk are cineva idee cam ce ar putea sa aiba sau dk a patit cineva la fel si m-ar putea ajuta cu cateva informatii.... din pacate la reprezentanta nu am curaj sa ma duc...criza e cam mare perioada asta .

Va multumesc anticipat pentru orice sugestie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

In primul rand, trebuie sa faci o diagnoza.

Pompa de motorina din rezervor, se aude cand pui contactul ?

In rest - poate sa fie problema de alimentare, injector, ECU...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
viper2lucian

salut

masinuta mea, g4 tdi 1.9 90 cp alh , nu mai vrea sa porneasca...am citit mai sus pataniile si experientele celorlalti, dar mie mi se pare un pic diferit fata de ei.

am fost la colegul de forum FLORIN si am facut un scan ,acum cateva zile, si am o problema cu un senzor de altitudine aflat chiar pe ecu(rezolvarea simpla e schimbarea ecu) acesta nu mai da presiunea aerului, cat e reala,si ii transmite cu 1/3 mai putin decat ar trebui.dar totusi mergea. am facut si un log in mers si totul aparea mai mult decat ok.

insa, ieri seara, am pornit normal, la sfert cum se zice, am stat cca. 2 min in parcare si am plecat. dupa aprox 200 m s-a taiat brusc puterea un pic de smucitura si s-a oprit motorul.am tras repede pe dreapta si am incercat sa o repornesc,NIMIC. am bagat-o inapoi in parcare si impreuna cu FLORIN,care a venit de acasa pe la 10 seara, am testat tot ce se putea. la scanarea cu vagcom ,doar eroarea de senzor de altitudine, baterie ok, la automat invarte, la injectoare e ok ,am desfacut si arunca motorina, aer pe tur nu este. Nu mai stiu ce sa ii fac.afara e cald deci nu e vorba de bujii. distibutia facuta cu 12000 km in urma (GATES).

toti marorii din bord se sting doar spirala (coada de purcel :)) sta mai mult aprinsa si e datorita erorii senzorului de altitudine.

altceva nu mai stiu ce sa ii fac.....

aveti vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alyn_madrid

buna ziua! am un passat din 2002 cu motor 2.0 benzina. problema este ca dupa o stationare mai indelungata(4-5 ore) nu vrea sa mai porneasca, porneste la a 2-3 cheie... dimineata porneste si la a 5-6 cheie. Ce poate avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Pompa de benzina, se aude ?

Fa si o scanare, sa vedem despre ce e vb. Poate sa fie din alimentarea cu carburant, aprindere - alimentare ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alyn_madrid

se aude pompa de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna ziua,

Am o problema cu un vw passat din 1999, motor 1,9 tdi 110cp .Problema este ca s-a rupt cureaua la alternator, si dupa ce a fost inlocuita cureaua nu mai vrea sa porneasca.A fost verificata distributiea si este la semne, a fost pus testerul pe ea si nu da nimic eroare.Ce se putea intampla dupa ce s-a rupt cureaua la alternator?

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Data viitoare cauta inainte de a deschide un topic.

Cine a inlocuit cureaua? Daca era mecanic, nu trebuia sa mai ajungi aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o scanare la masina si am descoperit pana la urma :

8 coduri de defecte

00765 - Potentiometru pentru traducator de miscare-G149-[in pompa]

35-10 - - - intermitent

00539 - Senzor temperatura combustibil -G81-

30-10 - Circ.deschis sau scurt la plus - intermitent

01268 - Regulator de debit -N146-

35-00 - -

01268 - Regulator de debit -N146-

27-00 - semnal implauzibil

00668 - Tensiune linia 30

27-00 - semnal implauzibil

01237 - Supapa deconectare combustibil-N109-

31-00 - Circ.deschis sau scurt la masã

01266 - Releu bujii incandescente-J52-

31-10 - Circ.deschis sau scurt la masã - intermitent

00542 - Senzor cu deplasare ac -G80-

30-00 - Circ.deschis sau scurt la plus

Starea -Gata de funcþie-: N/A

Ma poate ajuta cineva? Masina nu mai porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu atatea fire smulse... nici nu ma mir.

Te poate ajuta cineva la fata locului. Online... ma indoiesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut toate mufele de la senzori de pe la motor, dam dat cu sprei de contacte, am lasat mufa scoasa de la senzorul de temperatura, si masina a pornit pentru putin timp si s-a oprit. Si acum nu mai porneste iar.Am verificat toate sigurantele (si alea mari de jos, si sunt bune.Se pare ca masina a luat apa in trecut ca are mult nisip pe sunb bord si se vad si fire cam opxidate. Am dat si pe la relee cu sprei.Intrebare: Electrovalva de pe pompa trebuie sa ramana cuplata? Ca eu o aud ca se cupleaza si supa cateva secunde si se decupleaza.Curent la ea am si pe contact si daca dau la automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-o la un electrician priceput. Cel mai bun sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!