Jump to content

Nu mai porneste!


sabinescu
 Share

Postare recomandată

Da cu spray de pornire  dupa debimetru...vezi porneste?vezi siguranta la pompa de benzina..  Si /sau verifica scânteie la fișa..  Si la bujie.....mai ai restricție aer..Mai greu probabil.sau distributie dereglare. Fa si o diagonaza sa nu ai ceva senzor defect care să nu comande pornirea.

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, mariuscbn said:

E bine sa schimbe si bateria la telecomanda cheii.

  La o masina din 2003 bateria aia este strict pentru deschis usile, nu pentru pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MS92DEY sa verifici pompa cu manometru in rampa injectoare....da e ceva pe electrica, ca tie nu tii se aprinde bordul, suspectez calculatorul de confort ceva.
@Ebi eu am patit-o, usile se deschideau fara probleme dar, cand puneam contactul NU se aprindea nimic in bord....cum am schimbat bateria nu au mai fost probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria de la cheie NU are legatura cu pornirea motorului. Daca s-a intamplat, e pura coincidenta. Poti porni chiar si fara jumatatea cu telecomanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca am indus in eroare, nu a fost intentia asta...poate chiar a fost o coincidenta.
Am retinut, multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

bobina de inducție si spirala airbag de la volan au fost schimbate însă acum ma chinui sa ii fac adaptarea cu VAG si nu reusesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La G85? Ai urmat procedura? Dacă da și nu merge, atunci verifica dacă ai poziționat-o corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare tuturor! Am un Passat b5.5 din 2005 care uneori, aleatoriu, cand ii pun contact nu se aprinde martorul check engine, dupa care martoriii ABS+ESP nu se sting si daca incerc sa pornesc, invarte electromotorul dar nu porneste. Din ce am citit pe acest forum as putea suspecta releul 219. Aveti vreo alta sugestie? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Bună ziua! Dețin un vw passat 1.6 benzina din 2001.

De ceva vreme am următoarea problema. 

Dau la automat, însă nu pornește. Am verificat fisele bujiile și am constatata ca acestea nu primesc curent. 

Am făcut o constatare mi-a apărut probleme la închiderea centralizata, la senzorii de la uși, și la sonda lambda. 

Uneori dacă aștept 10 15 minute pornește la sfert de cheie. 

Nu am martori în bord aprinși 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constatare înseamnă că ai făcut o scanare cu un tester?

Aparent pare a fi o problemă de bobină de inducţie sau alimentarea ECU (releu). Pompa de benzină se aude? Ai la îndemână un multimetru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

ce cod de motor ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

buna seara

azi am luat o groapa motorul sa oprit si nu mai vrea sa porneasca

se aprind ceasurile in bord si atit nu se aude nimic  ce poate fi sa fie electromotorul

precizez ca bateria este buna de o saptamina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pune contact, verifica cablajul catre electromotor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Bună ziua tuturor vin cu o mare rugăminte din cunoștințe de cauza poate cineva sa confruntat și cu o problema asemănătoare ca și mine. Am mașina vw passat din 2000 pe benzina și GPL acuma mam trezit cu o problema care deja ma depășește. Deși sunt cunoscător de mecanica pentru mine personal. Acuma un injector nr 4 curece benzina prin el cum ar curge pe rubinet apa la presiune. Celelalte 3 funcționează perfect. Am luat injectorul cu nr 3 și lam pus la nr 4 și cel de la nr 4 lam pus la 3 acolo la 3 injectorul funcționează perfect. Iar asta care lam pus la nr 4 tot asa curge. Am verificat instalația care vine în capul injectorului și totul este normal ca și celelalte. Am verificat calculatorul mașini și firele care ar trebui sa ducă spre injectoare am văzut ca ele sunt redictionat in calculatorul de GPL. Am schimbat și rampa de injectoare și degeaba. Mam gândit sa schimb calculatorul mașini. Dar dacă firile din capul injectoarelor nu trece prin calculatorul principal al mașini dece oare să-l schimb? Ma gândesc oare nu bine ar fi sa schimb calculatorul GPL dacă firile din capul injectoarelor de acolo vine. Ce părere aveți voi aștept opilnile voastre dragi prieteni. Va arat și video cum funcționează 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Dragi mei am rezolvat problema partial. Am luat firele de la injectorul 1 si leam unit cu firele de la injectorul 4 porneste din prima merge bine trage bine. Desi atta imi trebuie sa o pornesc pe benzina apoi o trec pe gaz si merge super. Problema este ca injectorul 1 de la benzina este in scurt din calculatorul GPL. Pana găsesc calculator GPL BRC ca nu se mai găsește. Imi eu altul de alta denumire cumpar si cablajul si gata o rezolv. Am tester GPL ii fac resetarea si gata rezolvată problemă . Va mulțumesc pentru sfaturi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Am un Passat b5.5, an 2000, 1.9, 4x4, 3B

 

Problema: 

In drum spre casa mi s a aprins becul galben de motorina si după câțiva km mașina mi sa oprit in mers. Am oprit, am făcut rost de motorina, am băgat 10 litri(crezând ca nu mai are motorina) si tot nimic.Electromotorul învârtea dar nu pornea mașina…

Stind  ca pornește foarte când am putina motorina( când scădea acul sub jumate pornea din ce in ce mai greu) am mai alimentat cu încă 20l si tot la fel.

Am verificat sig sa nu fie arsa am desfăcut furtunul care intra in filtru si am tras motorina cu gura pana la el….  tot nimic.

Fiindcă era noapte si departe de casa am adus-o pe platforma
Ca sa golesc bine instalația de aer am tras cu o pompița  pe ieșire de la filtru, după 5l Trași se vedeau bule de aer pe furtun, am mufat la loc, am băgat

motorina si pe furtunul care duce spre motor si tot nimic

După ce m-am informat puțin am ascultat pompa si nu bazaia, cu contactul pus am măsurat  tensiunea la mufa care intra in pompa si nu aveam alimentare…

Am verificat releul 202.. când puneam contactul acesta declanșa. l-am măsurat cu tensiunea pusă pe el de la baterie si bobina culpa, aveam continuitate pe contactele 30 si 87.

rezistența pe bobina era  sub 1ohm

Am verificat siguranța 28 de la pompa si aceasta nu are curent pe ea( deși releul are curent, Clincane)

Firele de la mufa de alimentare pompa sunt:maro=nul(verificat cu aparatul) 

verde cu galben=faza( cred)

Am scos releul si cu un fir am închis circuitul lui 30 cu 87 pentru a verifica continuitatea si pe faza… 

Măsurând la siguranța 28 si in mufa la verde cu galben… aveam continuitate 

Eu crezând ca dacă “releul merge” este un fir intrerupt undeva…

Am scos furtunul la ieșirea din filtru, am alimentat pompa de motorina din rezervor ( bateria era cam descărcată)  

pompa bazaia( parca nu prea tare) dar nu ieșea motorina pe la filtru..

 

Nu Trebuia sa am curent la siguranța 28? 
O fi filtru înfundat? 

Daca siguranța nu are curent cum merge releul? 
 

Mecanicul ma tot amâna si eu am făcut tot ce am știut si am citi pe net

Ce as mai putea încerca? 

Va Multumesc!

3FC4C82E-E959-4798-89CF-00E2578DFBA6.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca motorul nu porneste din cauza ca este dezamorsat circuitul de alimentare, conform schemei pe care o am, firul verde/galben care vine de la pompa trece prin siguranta F28 de 15A si apoi in circuitul de forta din releu, firul maro de la pompa este minus. Comanda releului se face prin firul de culoare rosu/negru si firul albastru care vine din ECU, trecut prin alternator si apoi la bobina releului. Din ce spui tu acolo releul pare defect pe circuitul de alimentare al pompei. Uite schema.

pompa passat.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Astăzi după ce am văzut pe schema am mai început sa fac mai verificări.

Am continuitate între  contactul 87 de la releu si pana la mufa Pompei( firul verde cu galben)Ciudat este ca continuitatea in siguranța dintre cele doua, releu si pompa, se face printr-un singur  papuc al siguranței…

 

Văzând ca am continuitate m-am apucat sa masor releul…am băgat 2 fire in contactele 30 si 87 si apoi l-am mufat…. Releul cupla când puneam contactul, aveam tensiune pe 30 dar nu trecea si la tensiunea 87… când am început sa dau la automat atunci trecea tensiune la 87… aveam între 8 si 10v si când dădeam la automat mai îmi arată si 0 V


Am măsurat iar la mufa Pompei dar verificând când dădeam la automat si aveam tensiune, tot la fel 8-9V

 

Ca sa ma conving ca este pompa am pus tensiune direct pe ea, am desfăcut turul si nu curgea deloc motorina, doar bazaia puțin pompa 

 

S a făcut seara si am abandonat lucrarea pt mâine, o sa înlocuiesc pompa. Sunt si operat recent si nu pot face multă treaba…

 
Tin sa Menționez ca atunci când făceam verificările pentru volți încărcam bateria de la alta mașina care era pornita 

Am tot “omorât” bateria cu încercările de a da la automat zilele astea

 

Am găsit si foarte murdara mufa de ieșire din pompa, nu știu cât de nasol o fii

 

Multumesc pentru ajutor! M a ajutat sa elimin unele necunoscute si cred eu ca am ajuns la defect🙏

832D05F7-1EFD-4031-AD8C-21DD4E78567F.jpeg

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza folosirea nejustificata!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Chivu Alin said:

 

Ca sa ma conving ca este pompa am pus tensiune direct pe ea, am desfăcut turul si nu curgea deloc motorina

E cel mai bun test

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8-9 V in mufa este c-am putin, ar trebui sai 11-12V, bine acum tine si de bateria folosita. Verifica si continuitatea firului maro fata de masa/caroserie.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! 
Cine ma poate ajuta cu  explicarea rolului furtunului care iese din pompa si nu știu unde se duce…. o sa atașez imagini

 

Am dus-o la mecanic, si se cam “bâlbâia”. A curățat filtru era plin de mizerie, a verificat presiunea a zis ca baga peste 3 bari dar cica nu baga motorina….si nu știa ce este cu furtunul acela si voia sa facă el niște modificări dar nu Pre sunt sigur pe modificările lui..😳

B373CCD5-4F58-4700-9BB5-640DE75E3E6B.jpeg

E200E968-7EE1-46BF-BC61-25F1ADB2D2AD.jpeg

Modificat de Chivu Alin
Text incomplet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa impinge prin furtunul acela in celalalt compartiment al rezervorului ptr egalizarea rezervorului, iar pompa trage prin tur, din borcanul pompei de motorina. Iar returul curge peste pompa ptr racire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 07.11.2018 at 8:23, Ebi a scris:

   Nu este nici o legatura intre un bord mort si bobina,bujii, fise,injectoare. Sfaturile de mai sus sunt valabile la o masina pe benzina care nu porneste, nu la o masina pe benzina la care bordul este mort si nu porneste.

 

Greserti enorm, imobilizarea se afla si in cluster, scuze de interventie, dar nu ai habar de ce vorbesti.

 

On 21.12.2021 at 20:30, Chivu Alin a scris:

Salut! 
Cine ma poate ajuta cu  explicarea rolului furtunului care iese din pompa si nu știu unde se duce…. o sa atașez imagini

 

Am dus-o la mecanic, si se cam “bâlbâia”. A curățat filtru era plin de mizerie, a verificat presiunea a zis ca baga peste 3 bari dar cica nu baga motorina….si nu știa ce este cu furtunul acela si voia sa facă el niște modificări dar nu Pre sunt sigur pe modificările lui..😳

 

 

E vorba de 4x4 si ai rezervorul inpartit in doua, daca era foarte atent Dl. mecanic observa ca ai doua sonde litrometrice. Sunt probleme des intalnite la acest model si anume sa te lase pompa de motorina in drum.

 

Modificat de Angel27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu pornirea! Mecanicul a legat furtunul de tur direct in pompa. Înainte furtunul de tur  trăgea motorina direct din borcanul Pompei de motorina( dar cine o trăgea motorina  pana la motor?)

Iar furtunul care ieșea din si nu știu unde ducea a rămas liber, cred.

 
Acum mașina merge bine si chiar parca vibrează mai puțin ca înainte.

 

Dar, la alimentare,  parca a intrat mai putina motorina decât am apreciat eu după ac( probabil ca înainte furtunul care ieșea din pompa egala motorina in rezervoare…

 

Va Multumesc pentru sfaturi!

în urmă cu 13 ore, kosmyn_aurel89 a scris:

Pompa impinge prin furtunul acela in celalalt compartiment al rezervorului ptr egalizarea rezervorului, iar pompa trage prin tur, din borcanul pompei de motorina. Iar returul curge peste pompa ptr racire

Care pompa trage prin tur? Ca am găsit o singura pompa care al ei furtun împingea printr-un furtun tot undeva in rezervor 

Furtul de tur era mufat in Vasul Pompei care avea un orificiu si ducea pana jos unde avea doar un filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa te astepti sa ti se opreasca in mers, chiar daca o sa iti arate ca ai un sfert de rezervor.

Fiind motor cu pompa clasica rotativa isi tragea singura motorina din rezervor

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!