Jump to content

Problema frane


RRS
 Share

Postare recomandată

fx, e sigura informatia ca dispar dupa niste porniri, sau macar martorul?

garfield, tu ce eroare ai avut, mai precis cauza? Combustibilul, sau...?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RRS

    25

  • fx_

    8

  • BLiTZ

    5

  • 4abc

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

la mine cred ca din cauza combustibilului s-a aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate-i borna, ca oricum daca era cum stiu eu ziceau ceva de genul 50 porniri. Ciudat e ca la un Passat B6 cu care mai merg s-a aprins check engine pentru ca proprietarul o subtureaza la nesimtire.

Dupa ce i-am dat eu pe centura un galop de sanatate la 3500 rpm constant vreo 20 km mai tarziu in aceeasi zi s-a stins si becul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 12 km martorul de bord s-a stins :)

:) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cateva zile, franele prind foarte bine...

Vreau sa atrag atentia la cateva lucruri, care pot duce la rezolvare daca recunoasteti ,,simptomele" de mai jos...

Asadar, incepand din luna august, daca masina era incarcata la capacitate maxima, simteam ca distanta de franare e mai lunga cu minim 5m iar forta cu care apasam pe pedala trebuia sa fie mai mare pentru o oprire mai scurta; am facut schimbul placute+discuri+lichid de frana in octombrie, dupa rodaj, am mai facut drumuri cu masina incarcata, iar senzatia din august s-a repetat, insa distanta de franare nu era chiar asa de lunga, pot spune cu 70% mai scurta decat in august, in octombrie la schimb, placutele spate erau spre finalul vietii.

Ceea ce observam era intarirea pedalei la final de cursa (probabil pe ultimul centimetru), insa nu aveam cu ce sa compar, iar asta imi pare acum a fi problema franarii pe distanta mai mare cu masina incarcata. Discutam cu un bun prieten care are masina ca a mea, spunea ca eficienta si distanta de franare ii par aceleasi chiar cu masina incarcata (evident, e doar o senzatie, pentru ca nu putem trece peste legile fizicii).

Dupa ce am schimbat racordul de vacuum, am observat ca pedala nu se mai intareste la capatul cursei si ca eficienta la franare se potriveste cu cele relatate de prietenul meu; am realizat ca diferenta este mare... ceea ce ma face sa cred ca am ,,convietuit" cateva luni bune cu o microfisura transformata apoi cu ajutorul frigului+vibratii in fisura :)

Asadar, verificati aceste ,,simptome", racordul se schimba usor si e relativ ieftin, daca aveti aceste senzatii...

S-ar putea sa ma insel (vis-avis de acea microfisura), dar prea se leaga toate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

A trecut multa vreme de cand nu a mai postat nimeni, insa o fac eu, cu impresii despre tractorul meu.

 

Am simtit uneori ca o "calc" si parca nu se opreste. Insa pateam asta atunci cand veneam de pe un drum cu zapada de asta apoasa. Care cred eu ca e motivul: intra zapada cu diverse impuritati (dooh, daca e spre maro, e si normal ca nu e curata) pe la placute si discuri, iar franarea e destul de ineficienta. Se curata dupa cateva frana, datorita caldurii degajate.

 

Ce vreau sa fac? Sa verific daca furtunetele indicat de colegul nostru nu o fi fisurat (slabe sanse sa fie) si sa cumpar un spray de frane, cu care sa curat elementele de frictiune (si cu ocazia aia sa verific si placutele, cu toate ca discurile arata excelent in partea dinspre exterior). Avand in vedere ca la mine in zona am multe gropane pline cu apa (normal ca murdara), nici nu ma mir ca uneori frana e semi-eficienta. Totusi sunt 99% sigur ca am discurile si placutele murdare.

Nu tine frana ca la Jetta 2 a tatei, care efectiv se baga in asfalt cand o calc, dar ori sunt placutele pe duca, ori sunt foarte murdare. Daca o conduc pe asfalt curat, tine bine frana, dar totusi NU chiar ca la tata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!