Jump to content

Schimbator intepenit din cauza frigului


Walker83
 Share

Postare recomandată

Salut,

In ultimele zile am patit o chestie cel putin interesanta. Daca las masina 1-2 zile nemiscata, gasesc schimbatorul intepenit. Nu conteaza daca era in viteza sau pe liber. Si nu este vorba de ulei f gros, ci e intepenit la propriu, am tras cu toata puterea si nu se misca. A trebuit sa stau cu motorul pornit cateva minute si sa tot trag de el ca sa-l misc de-acolo. Partea ciudata este ca dupa ce s-a miscat putin, totul revine la normal, deci se comporta ca si cum s-a solidificat uleiul, dar doar in jurul schimbatorului, nu in toata cutia. Saptamana viitoare o sa ma duc sa schimb uleiul la cutie. Nu stiu daca va ajuta, dar alta idee n-am. Daca s-a mai lovit cineva de asa ceva sau aveti vreo idee, please share.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin_andrey86

sal man

si vara tot aceeasi problema o ai??? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin_andrey86

poi si la mine tot cam asa se intampla(dar la mine rar cand sta masina ne pornita 2 zile).....din cauza frigului se intampla asta....tot ce e posibil e sa se fi infiltrat apa in cutie si sa inghete uleiu sau sa fie apa pe mecanismu de schimbare si se blocheaza schimbatorul..........tot timpu cand pornesti masina si ti ambreaju calcat si il ti asa 2 minute sau cat e nevoie cu masina pornita nu mai fortza schimbatorul ca stricci angrenajele.....

sau cel mai bine lasa masina scoasa din viteza cu frana de mana trasa si cu rotile virate spre bordura.....incearca si asa...... :icon_cheesygrin: :( bafta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omul a scris in postul initial, si daca o lasa pe liber se intampla acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba uleiul din cutie in primul rand. Ai grija ce fel de ulei folosesti.

75W 90 GL4+ , nu GL5. Mare atentie la ce scrie pe ambalaj, unde este produs si ambalat.

Eu am pus Liqui-Moly. La carte parca scrie 2,2 ltr.

Mai sigur vezi pe www.liqui-moly.de, sectiunea oil guide.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit cam la fel, o lasam in treapta 1 si o gaseam intepenita dimineata de la temperaturi de -10 grade in jos.Porneam si reuseam sa o scot pe liber, dar tot un pic mai greu se misca schimbatorul in orice directie.Dupa ce merg cu masina si ajunge apa la 90 de grade, revine totul la normal, schimbatorul merge foarte usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta sub masina,la schimbator are un burduf care protejeaza timoneria,sa nu fie apa acolo si peste noapte ingheata...asa am avut eu la un client la un passat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

O fi spalat motorul si i-a intrat apa pe cablurile de la timonerie si probabil ca ingheata.Nu ar avea cum sa opuna rezistenta mare daca ar fi inghetat maneta,pa cand cablurile de la timonerie sunt ceva mai lungi si le poate bloca gheata!Dupa ce porneste motorul se incalzesc si isi dau drumu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!