Jump to content

Golful din Strasbourg


MishuL

Postare recomandată

Salut! Cam prima data pe aici....

O sa fiu scurt. Nevasta-mea e doctor, locuieste la Strasbourg, lucreaza la 35 km. O colega vrea sa-si ia masina noua frantzuzeasca (Peugeot) casand masina nemtzeasca (VW) ca sa ia 1000E prima de casare :angry:

Am doar o poza neclara pe mobilul ei si nu o pot descarca. Pare un Golf 3 variant modelul din aceste anunturi de pe net:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

Cocoana cere pe ea aceasta prima de casare, adica 1000E. Cica are spre 300.000 km, e pe benzina. Bine ingrijita (ii place nevesti-mii, ea e femeie, deci probabil arata bine :D )

O sa vad si eu cat de curand masina. Alte detalii decat poza din telefonul nevestei, dupa care am cautat pe net, si faptul ca e pe benzina, nu am.

Intrebarea e asa: daca ma bag pe sub masina si imi place ce gasesc; daca motorul imi suna bine, nu scoate fum etc (cat ma pricep si eu la masini mai noi de 30 de ani...)- merita 1000E?Probabil ca pana una-alta o s-o lasam inscrisa pe Franta. Eu sunt aici de o luna, nici nu mai stiu daca pica taxa lui imbeciliceanu sau nu. daca pica, o inscriu pe numele meu,. pe RO, si o s-o tinem tot aici (taxe mult mai mici in RO, in special RCA, si ITP-ul.... ITP-ul ;) )

Uitam: cam 10 ani vechime.

Link către comentariu
  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MishuL

    42

  • DragosR

    7

  • Roger

    6

  • paul_ral

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca pret e ok, verifica in special starea pragurilor in partea din fata. Variantul nu prea se preteaza pt o femeie, desi in state am vazut multe dame in masini genul variantului (este un ford dar imi scapa modelul). Daca mai are si ceva optionale ar fi bine

Link către comentariu

Pai stai linistit ca la capitolul rugina sunt expert! ;)

Mmmmda, la capitolul marimea masinii, ar fi o problema. Sper sa se descurce. Daca o pocneste, o iau in RO, "s-o repar", si-i duc Trabantu'n loc :D. Acum serios vorbind, mi-e cam groaza de cat ar putea costa la o asa masina daunele produse de bumbaceli tipic femeiesti :angry: - mai un far, mai o aripa, o bara, un stop...

Link către comentariu

Eu zic ca piesele sunt chiar bune la pret in comparatie cu alte masini si cu pretul de achizitie.Daca ea are curaj sa o conduca cred ca se descurca.Daca o cumperi sa o studiezi putin.Bafta!

Link către comentariu

Dar referitor la nr de km- cam cat tine un motor de-asta, ca n-am idee? Daca a fost bine ingrijit? Pot sa sper ca o sa tina pana la 500 fara sa umblu in el? Ca eu intre motoarele mele pe care le tot dau jos la cateva zeci de mii maxim, si cele de la serviciu, de autobuz, care au trecut de milion nedeschise, nu am idee cam pana unde "traiesc" motoarele... Restul fac orice- directie, frane, suspensii, da' sa dau jos peste un an-2-3 o namila de motor racit cu apa si sa ma apuc sa-l refac... imbatranesc si eu dracului... :angry:

Link către comentariu

Eu cred ca poate sa mearga si pana in 500K un motor . Daca nu e forjat si nu tragi de el....cred ca o sa ajungi si pana acolo.

Masina arata bine, eu zic ca primul lucru trebuie sa ii verifici uleiul, apoi trebuie sa ii asculti putin motorul, sa mearga "rotund" mai trebuie sa te uiti si pe sub ea ca oricum are ceva ani...si masina sa plimbat prin multe ploi. Cred ca astea ar fi de verificat la o masina SH.

Daca mai stie cineva sa scrie...

Link către comentariu

Stai putin, masinile din link-uri NU sunt masina despre care vorbim! Sunt doar ca sa va arat modelul!

Desigur ca o s-o puric in amanunt. Amalia (nevasta-mea) zice ca tipa nu are piciorul greu.

Partea proasta e ca astia dau cu sare grupa mare, au dat 3 cm de zapada luni sau marti, zapada s-a dus dar strada e alba de sare :vaidecapulmeu:

Link către comentariu

Cand mi-am lut eu masina din semnatura, o persoana mai "priceputa" la masini, mi-a zis ca motoarele pe benzina pe la 300.000 km necesita o segmentare. Acuma nu stiu, poate ca unele care nu au fost ingrijite, necesita acea segmentare care din cate cred eu nici nu e kiar asa scumpa, dar daca motorul merge rotund nu cred ca e asa costisitor sa mai completezi cu ulei din cand in cand.

In principiu, mie mi se pare ok, si daca nu are cine stie ce dotari, la banii astia nu poti sa ai pretentii prea mari. Sa nu aibe rugina, asta e cel mai important, ca pe la motor, directie, etc., se mai poate face si cu bani mai putini, dar cand vine vorba de caroserie(piese, manopera, vopsea, un cuptor, etc......) mi se pare mai scump.

Link către comentariu

Pai aia o sa vad eu, daca scoate fum de ulei sau nu. Daca o si s-o segmentez peste un an-doi-trei, n-ar fi asa o tragedie, ca o sa vin des cu ea in RO, pana atunci o sa am garajul terminat la moshie si rezolv in 2-3 zile.

Desigur, de rugina o s-o pigulesc cu mare atentie.

Alte defectiuni declarate: nu merge stergatorul de la hayon, nu'sh'ce usa nu se mai poate zavori de pe dinauntru si trebuie doar cu cheia de pe dinafara... fleacuri. Cica e virgina la capitolul trosneala, daca e adevarat asta e chiar imbucurator.

Link către comentariu

sa inteleg ca este an fabricatie 98? masina isi merita toti banii daca e anul asta si sigur are si niste dotari de bun simt , un servo , un airbag , piesele sunt ieftine , chiar daca bagi 500 euro in ea sa o pui la punct tot merita

Link către comentariu

Pai hai, ca pun si eu umarul, atat cat ma pricep. Ne vedem luni, in Strasbourg :icon_thumright:

Link către comentariu

Hai ca dau si eu cu parerea :lol: La 300 de mii de km motorul nu ar trebui sa aibe probleme daca s-a avut grija de el. Eventual in caz ca ia ulei problema e la simeringurile de la supape, cam asta-i boala VW in general. Nu costa o avere. Mai poti sa te uiti si la haion sa vezi daca nu sunt puncte de rugina pe langa luneta, si asta e o alta boala, la praguri cum au spus colegii.

Restul sunt maruntisuri care se repara ieftin. Cum ai boala reparatiilor nu te costa manopera iar piesele sunt mai mult decat accesibile. Insa grija cu plasticele ca nu-i ca feru'. Au o varsta si devin casante.

PS: nu sarea e pe sosea, e ceva substanta care inlocuieste sarea si e mai eficienta la temperaturi mai joase de -15 unde sarea devine ineficienta. S-a dat o norma in Europa pentru ca sarea ataca caroseria, vopseaua si lacul. La noi din pacate inca e in faza de lege, ai nostrii nu sunt curiosi si dau cu sare in continuare..... ce tara, ce uameni :beerchug:

Link către comentariu

Mie-mi arata a sare toata ziua... am si citit in ziar ca la Marsilia au aruncat pe strazi 200 de tone "de sel" :icon_cool: . Am vazut si substanta netopita, pe strazi, e sare grunjoasa amestecata uneori cu nisip sau cu caramida pisata. Uite o poza. La inceput sub masina mea fusese o balta. S-a uscat si ce-a ramas se vede.

post-32-1231674891_thumb.jpg

Link către comentariu

:D mda se pare ca legea aia cu "nu stiu ce substanta de calciu" nu tine nici afara :icon_cool: . Probabil cu criza asta s-au gandit ca numai asa pot sa faca oamenii sa mai cumpere masini noi, ruginindu-le.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu

merita dar nu mai mult de 1000 si vezi ca la noi taxa de poluare acum e mare

la masina ta

mai bine te interesezi sa nu faci greseli ca mine si sa stai cu ea in parcare

:D

Link către comentariu

Pai deocamdata daca o iau ramane inscrisa aici in Franta si imediat ce pica taxa hop cu ea in RO. O sa pice, ca o sa tipe astia din vest, pe criza asta e bun orice banutz intra. :blink:

Link către comentariu

Eeee si in sfarshit am vazut masinaaaaa! :P

O sa pun maine poze. Asa cum mi se zisese, nepocnita. Doar mici frecushuri de muiere :lol: : coltul dreapta al barei fatza harshait, o zgarietura (neinfundata, probabil facuta cu cheia) pe laterala stanga si dreasa la pensula- si cam atat. Nu merge motorasul stergatorului de hayon si e ceva la incuietoarea de la usa soferului, nu se poate zavori pe dinauntru sau ceva de genul. Fleacuri.

Praguri beton, rugina 0, nu fumega deloc, nu clampane nimic prin directie, cam 275.000 km, are climatizare iar motorul e de 1,4 (e de bine? e de rau? se vorbea de motoare de 1,8) - oricum intereseaza MULT consumul si putin spre deloc performantele dinamice- cum am zis, o sa fie masina nevesti-mii :lol:. CT (ITP-ul local) valabil pana in aprilie 2010. Cauciucuri nu noi, dar inca bune, mai au inca 2-3 mm de carne "utila".

Acum... ce sa zic, sper sa n-o ia la pocneala ca e masina ingrijita :D Capoasa, ca orice muiere, nici nu vrea s-o inscrie pe RO cand va pica taxa. Argumentele mele logice (RCA in RO pt un an o costa cat asigurarea pe Franta pe 2 (doua) luni nu au avut niciun ecou. Treaba ei, banu' ei, ea munceste de se speteste, nu eu ;)

Cum am zis, poze maine. Am facut si la abtzibildul de langa roata de rezerva. Pana atunci, ceva pareri ref la motor, plz? Cocoana zice ca papa 6-7% in regim cam mixt (zilnic de 2 ori cate 4-5-6 km oras si 35 autostrada)

Modificat de MishuL
Link către comentariu

Uitam: are si schimbator de cd-uri in portbagaj.

Mi-am mai luat o bere si m-am hotarat sa descarc pozele.

post-32-1232238335_thumb.jpg

post-32-1232238345_thumb.jpg

post-32-1232238364_thumb.jpg

post-32-1232238420_thumb.jpg

post-32-1232238432_thumb.jpg

post-32-1232238442_thumb.jpg

post-32-1232238499_thumb.jpg

post-32-1232238510_thumb.jpg

post-32-1232238519_thumb.jpg

post-32-1232238587_thumb.jpg

post-32-1232238602_thumb.jpg

post-32-1232238694_thumb.jpg

Modificat de MishuL
Link către comentariu

Uuuuupsiii .... :) Sorry :) . Deci, e de bine, e de rau? Presupun ca e de bine referitor la norma de poluare si deci taxe, nu? Dar cu motorul? Cum e cu motorelul?

Acum stiti cum e... cum ati veni voi si-ati zice "Imi iau si eu broasca!" Eu: "Ce fel de broasca?" "Pai... broasca!" :D

Modificat de MishuL
Link către comentariu

omule e foarte calumea masina...interioru e putin murdar da...il speli si e ca nou..am vazut ca pragurile nu au nimic(rugina)...si cam cat te face masina...la ce ban...?

Link către comentariu

Eu zic ca ai luat o masina buna pt sotia ta la un pret bun.Despre motor poti sa cauti pe aria golf4 si o sa gasesti mai multe date.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!