Jump to content

Martor eroare airbag aprins in bord


PaulBogdan
 Share

Postare recomandată

in mod normal acel pin are siguranta si ai si blocatorul pinilor - ceva nu e ok cu el, daca a plecat in spate - trebuia sa verifici, eventual inlocuiesti pinul respectiv, daca avea probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Vladutz1995Vlad

Salut colegi. 

Dupa cum a mai recomandat @F l o r i n, am verificat harnessul din portiera, si acolo aparent am gasit 2 cabluri, ce par taiate de cineva, nu prea par uzate in timp, sincer ... wtf.

Si mai este un cablu care vine de prin spatele mufei, nu stiu ce e cu el, dar nu prea pare OEM. I-am facut o sageata sa il localizati usor.
Are cineva idee de la ce sunt acele cabluri ? Problema mea este ca nu scap de martorul de airbag pe bord, iar in vcds imi arata eroarea aceea cu side crash sensor

airbag.jpgairbag2.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai reparat cele 2 cabluri?

nu sunt taiate de nimeni, asa se rup ele, si sunt tocmai cele de la senzorul de crash.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vladutz1995Vlad

Nu stiu cum sa le repar :(. Trebuie scoasa fata de usa ? Multumesc de raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le dezizolezi putin si aici ai 2 variante. Ori sertizezi papuci mama-tata si izolezi cu banda; ori pui un izolator termocontractabil le legi impreuna sau le cositoresti si incalzesti izolatorul sa se stranga pe fire. A 2-a varianta e mai ciobaneasca dar rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vladutz1995Vlad

Multumesc. Cum dau de celelalte capete? Asta era principala problema :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa dezvolti putin ca nu inteleg de care capete vrei sa dai. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vladutz1995Vlad

Cablurile alea 2, rupte, duceau undeva, nu :))? Inseamna ca si din celalalt capat sunt rupte. Cum dau de celalalt capat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te uiti sub mansonul de cauciuc si dai de ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Vladutz1995Vlad said:

Cablurile alea 2, rupte, duceau undeva, nu :))? Inseamna ca si din celalalt capat sunt rupte. Cum dau de celalalt capat? 

scot mansonul de la celalalt capat.... desfaci izolatia, scoti firele...prelungesti firele, ca sa inlocuiesti bucata din manson, in intregime. Dupa care , la capatul unde ai pinii, scoti pinii din mufa si sertizezi alti pini pe firele noi, bagi in mufa si gata. Daca vei lega de firele scurte rupte, se vor rupe iar, in scurt timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vladutz1995Vlad

am incercat sa trag mai are de mansonul de la celalalt capat si nu prea iese :( stie cineva cum trebuie scos ? Pare ca nu vrea sa iasa de acolo, zici ca se trage prin interiorul portierei @F l o r i n

 

pinii din mufa cum se scot? Se trag de ei :D ?

Modificat de Vladutz1995Vlad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25 minutes ago, Vladutz1995Vlad said:

am incercat sa trag mai are de mansonul de la celalalt capat si nu prea iese :( stie cineva cum trebuie scos ? Pare ca nu vrea sa iasa de acolo, zici ca se trage prin interiorul portierei @F l o r i n

 

pinii din mufa cum se scot? Se trag de ei :D ?

Iese.... Il desfaci frumos, cu surubelnita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

27 minutes ago, Vladutz1995Vlad said:

am incercat sa trag mai are de mansonul de la celalalt capat si nu prea iese :( stie cineva cum trebuie scos ? Pare ca nu vrea sa iasa de acolo, zici ca se trage prin interiorul portierei @F l o r i n

 

pinii din mufa cum se scot? Se trag de ei :D ?

daca vrei sa faci treaba ca la carte, dai fata exterioara de usa jos,  inlocuiesti firele pe o lungime mai mare, cam 20 cm, izolezi cu banda sa nu intre apa la legaturi, si pui alti pini la firele prelungite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si folosesti tub termocontractibil, inainte de izolare cu banda, pentru a asigura legaturile si prevenirea oxidarii.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua,am si eu o eroare airbag fault.Am inlocuit centura sofer si ulterior m-am pricopsit cu eroarea in bord.A fost stearsa si reapare.Am verificat mufele toate si sunt ok,firele par sa fie intregi,ar ramane doar de anulat mufa galbena din covor daca am inteles eu bine din alte postari.Mentionez ca sub scaun nu am mufa galbena,doar cea neagra.Astept pareri,multumesc. Eroarea afisata :00654 patron pirotehnic tensionare centura sofer N 153 si 002 limita inferioara depasita Mil aprins.Masina este un vw golf 5 1.4 ,fabricatie 2008.

Modificat de Ionutz_s15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai bagat mufa de la centura cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar am scos si reintrodus mufa de cel putin 2 ori,la fel cu toate celelalte mufe.Nu stiu la ce sa ma mai uit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, am martorul de airbag aprins G256 - Defective - Mil On. Am tot cautat o imagine cu localizarea senzorului in Golf5 dar nu am gasit.

Ma poate ajuta cineva cu pozitionarea exacta, eventual cu un tutorial de inlocuire?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea completa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuire si resetare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

26 minutes ago, psyco said:

Salut, am martorul de airbag aprins G256 - Defective - Mil On. Am tot cautat o imagine cu localizarea senzorului in Golf5 dar nu am gasit.

Ma poate ajuta cineva cu pozitionarea exacta, eventual cu un tutorial de inlocuire?

Multumesc.

teoretic este cel din usa sofer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 15: Airbags        Labels: 1K0-909-605.lbl
   Part No SW: 1K0 909 605 T    HW: 1K0 909 605 T
   Component: 37 AIRBAG VW8   020 2300  
   Revision: 05020000    Serial number: 0038PD1JDDZ1  
   Coding: 0013111
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 3D71DF7F648475F6BF5-8068

   Subsystem 1 - Serial number: 6332MSME2A4331778

   Subsystem 2 - Serial number: 6342MSME2A455936G

   Subsystem 3 - Serial number: 6352QSME3F1C184F-

   Subsystem 4 - Serial number: 6362QSME30672F61I

1 Fault Found:
01638 - Crash-Sensor for Side Airbag; Rear Drivers Side (G256) 
            014 - Defective - MIL ON

Nu cred ca e în ușă șoferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cea din spate. Schimba senzorul, cablajul bănuiesc ca l-ai verificat.... Chiar dacă problema pare sa fie din senzor, să-l verifici, înainte de inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, psyco said:


1 Fault Found:
01638 - Crash-Sensor for Side Airbag; Rear Drivers Side (G256) 
            014 - Defective - MIL ON

Nu cred ca e în ușă șoferului.

De asta am spus sa pui eroarea completa. Este pe pragul din spate, unde se imbina cu contraaripa, sub ornamentul din plastic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!