Jump to content

Martor eroare airbag aprins in bord


PaulBogdan
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru sfaturi.Intr-adevar am verificat mansonul si un fir din cele 2 din mufa galbena care probabileste pentru senzor era rupt.L-am reparat si am sters eroarea .Acum totul este ok.Multumesc mult inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine ca ai rezolvat

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

de cateva zile am si eu

01221- crash sensor side airbag driver sinde (g179)

008 implausible signal intermittent mil on

 

Cred ca trebuie sa verfic stalpul si mufele aferente nu ?

nu am avut cum ca este o vreme....

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact , vezi conectica in  stalp/usa sofer prima data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut,am si eu eroarea    

 1 Fault Found:

00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153)
007 - Short to Ground - MIL ON
 
am verificat cele 2 mufe de sub scaun sofer din partea stanga dar sunt ok,ce sa mai verific?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

salut,am si eu eroarea    

 1 Fault Found:

00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153)
007 - Short to Ground - MIL ON
 
am verificat cele 2 mufe de sub scaun sofer din partea stanga dar sunt ok,ce sa mai verific?

 

 

nu au treaba cele de sub scaun..... centura este in stalp - cum ti-a zis Turbocip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

salut,am si eu eroarea    

 1 Fault Found:

00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153)
007 - Short to Ground - MIL ON
 
am verificat cele 2 mufe de sub scaun sofer din partea stanga dar sunt ok,ce sa mai verific?

 

ori e mufa semiscoasa si sistemul de siguranta pune cele 2 fire in scurt ori atinge undeva de caroserie. Si vorbim de firele si de mufa de la baza stalpului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Si cum poti sa ai acces la fire? Mentionez ca la masina din semnatura ieri mi-a dat eroarea pe vag-com ca si la @haymitto21. Am sters eroarea si acum nu imi mai apare martorul si pe BC+ "Airbag fault". Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

trebuie desfacute ornamentele interioare - prag, pillar picioare sofer, partea inferioara a stalpului, ca sa poti avea acces la mufa si fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01217 Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)

007 Shot In Ground - Intermitent - MIL ON

Mai exact asta e eroarea data de vag-com. Imi cer scuze ca am gresit. In cazul asta ce poate fi? Am sters eroarea si nu mai apare martorul in bord si "Airbag fault"

Modificat de iciceu92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna a airbag lateral adica cel din scaun cel mai probabil se misca mufa de sub scaun Partea soferului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si oare cum am acces la fire? Mentionez ca am scaun full electric :) Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridici scaunul maxim sus si cauti mufa galbena dar este cu protecție se desface mai greu

Cum recomanda fabrica daca nu te pricepi mai bine nu umbla sa nu faci vreo prostie totusi este element de siguranță

Daca umbli incearca sa scoti borna cat mesteresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Recunosc ca nu am avut rabdare sa citesc toate "13" paginile acestui topic, totusi cred ca asa ceva nu s-a mai discutat. 

Deci!, sa o luam cu inceputul: acu cateva zile o canalizare s-a dovedit mai inalta decat credeam eu si la un impact minor sub masina...ce sa vezi...Bucurie mare!...airbag sofer si pasager sarite+ centuri tensionate...

Am mai citit zilele astea pe net si se pare ca nu sunt singurul "norocos" care a patit asta...

Intrebarea mea pt voi este:

Daca calc a inregistrat "Crash Data"- care intre tinp s-a resetat cu Vag-ul se mai poate folosi acelasi calculat de airbaguri, eventual cu airbaguri SH sau trebuie neaparat inlocuit si acesta?

In speranta ca am fost destul de coerent incat sa ma fac inteles, astept parerile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca s-a  sters cu VCDS se poate refolosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da - la masina ta inlocuiesti airbaguri si centuri si esti ca "la inceput"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru promtitudinea reply-urilor!

Sper sa mearga asa...nu vreau sa spun cat mi-au cerut la reprezentanta pentru airbag+centuri+calculat. airbag noi :grrrrrr: 

Inca odata Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
gabriel.FCD

salutare baieti,

 

am si eu o intrebare, mi am cumparat un golf 6, totul frumos si perfect, la modul cu merge. ieri mi a aparut in bord martorul de airbag. al legat laptopul am scanat cu VCDSsi am gasit eroarea:

9438747: Igniter for seat Belt Tensioner, driver side, resistance too high:

 

am desfacut centura si am gasit o rezistenta legata pe firele de la centura.

Banuiesc ca masina a fot lovita si centurile au fost pretensionate la impact.

 

intrebarea este ce trebuie sa fac sa scap de martorul din bord?

si 2. oare sa fie sarite si airbagurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

trebuie sa inlocuiesti centura, bagi mufa in ea si stergi eroarea.

 

da, poate sa fie si airbag-urile sarite - inlocuite.... sau nu - demontezi si vezi daca sunt la locul lor.....sau ai tot rezistente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabriel.FCD

ideea este ca am rezistenta si pe partea dreapta la centura...dar aia nu mi da eroare...este adevarat ca la impact se pretensioneaza toate, indiferent daca nu sunt pasageri?

 

iar referitor la airbaguri, pe care il pot verifica primul daca este(cel mai putin de lucru)


ideea este ca am rezistenta si pe partea dreapta la centura...dar aia nu mi da eroare...este adevarat ca la impact se pretensioneaza toate, indiferent daca nu sunt pasageri?

 

iar referitor la airbaguri, pe care il pot verifica primul daca este(cel mai putin de lucru)


ideea este ca am rezistenta si pe partea dreapta la centura...dar aia nu mi da eroare...este adevarat ca la impact se pretensioneaza toate, indiferent daca nu sunt pasageri?

 

iar referitor la airbaguri, pe care il pot verifica primul daca este(cel mai putin de lucru)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

pai, rezistenta de pe partea cealalta, nu mai face contact - recomand sa iti cumperi centuri.... nu sa pui tot rezistente.

 

airbag-urile - cel din volan, pasager, etc....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
mihai_daniel_vw

Salutare...azi cand am vrut sa fac curat am dat scaunele din fata la maxim in spate...si cand am vrut sa bag aspiratorul in masina am observat ca nu ajunge furtunu...am pus contactul sa pornesc sa dau masina mai aproape si hop surprize -surprize andreea marin cu martorul de la airbag aprins la mine in bord.fiind fan acestui forum mi-am dat imediat seama ca problema e sub un scaun dar care dintre ele? am luat o lanterna o perna sub genunchi si investigatie ....ca sa descopar ca la scaunul pasager am trei mufe una neagra mica (banuiesc ca e de la centura) una albastra si una galbena.am desfacut mufa galbena am suflat in ea am montat la loc,mi s-a parut ok.mufa albastra nu am reusit sa o desfac asa ca am impins un pic in ea la ideea de a o fixa mai bine,asta la scaunul din dreapta.la scaunul din stanga SOC decat o singura mufa mai exact cea neagra mica care cred ca e tot de la centura deoarece firele se duc spre locul unde cuplezi centura...mufa albastra si mufa galbena lipsa....in schimb fire inadite si izolate.tind sa cred ca ar fi vorba de mufa galbena deoarece sunt 3 fire.cred asta pt ca la scaunul din dreapta mufa albastra are numai doua fire.acum intrebare: e normal sa nu am mufa albastra la scaunul soferului? si ce anume reprezinta ea.pe ea am gasit codul asta T5 07?ar trebuii sa imi fac griji pt firele inadite?azi o sa ma duc la mecanic sa imi sterga eroarea si sa vad exact unde este problema(am zitit toate paginile si am luat toate codurile de erori +ce reprezinta acestea ca nu vreau sa plec cu martorul aprins de acolo).voi revenii cu detalii,intre timp astept raspuns la intrebarile mele.numai bine

Salutare...azi cand am vrut sa fac curat am dat scaunele din fata la maxim in spate...si cand am vrut sa bag aspiratorul in masina am observat ca nu ajunge furtunu...am pus contactul sa pornesc sa dau masina mai aproape si hop surprize -surprize andreea marin cu martorul de la airbag aprins la mine in bord.fiind fan acestui forum mi-am dat imediat seama ca problema e sub un scaun dar care dintre ele? am luat o lanterna o perna sub genunchi si investigatie ....ca sa descopar ca la scaunul pasager am trei mufe una neagra mica (banuiesc ca e de la centura) una albastra si una galbena.am desfacut mufa galbena am suflat in ea am montat la loc,mi s-a parut ok.mufa albastra nu am reusit sa o desfac asa ca am impins un pic in ea la ideea de a o fixa mai bine,asta la scaunul din dreapta.la scaunul din stanga SOC decat o singura mufa mai exact cea neagra mica care cred ca e tot de la centura deoarece firele se duc spre locul unde cuplezi centura...mufa albastra si mufa galbena lipsa....in schimb fire inadite si izolate.tind sa cred ca ar fi vorba de mufa galbena deoarece sunt 3 fire.cred asta pt ca la scaunul din dreapta mufa albastra are numai doua fire.acum intrebare: e normal sa nu am mufa albastra la scaunul soferului? si ce anume reprezinta ea.pe ea am gasit codul asta T5 07?ar trebuii sa imi fac griji pt firele inadite?azi o sa ma duc la mecanic sa imi sterga eroarea si sa vad exact unde este problema(am zitit toate paginile si am luat toate codurile de erori +ce reprezinta acestea ca nu vreau sa plec cu martorul aprins de acolo).voi revenii cu detalii,intre timp astept raspuns la intrebarile mele.numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi eroarea stocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil - nu stiu daca am inteles bine descrierea ta - e pus pe direct, pe partea de airbag - o procedura comuna, cand nu mai scapi de eroarea de airbag, din cauza mufelor cu probleme....

 

sterge eroarea si o sa isi revina la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!