Jump to content

Martor eroare airbag aprins in bord


PaulBogdan
 Share

Postare recomandată

Va salut,

Azi am mers sa fac schmbul de ulei si cu ocazia asta am pus si un tester pe masina. Codul de eroare este 900A1A iar progamul de pe testerul respectiv arata ca e cod necunoscut.

 

Cine ar putea vedea ce reprezinta acest cod si daca stie o rezolvare, as fi recunoscator!

 

Multumesc.

Modificat de Andrei1992
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa test cu o interfata vcds , nu cu porcarii.

Pune aici codul si apoi te ajutam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un baiat cu vcds, eroarea era de la mufa airbag scaun dreapta, resetat, aranjat putin mufa.

Momentan nu mai apare nimic.

Multumesc pentru ajutor oricum.

Modificat de Andrei1992
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot o sa iti apara in timp, o sa trebuiasca eliminata mufa si pus pe direct - legate firele, termocontractibil peste ele, izolat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Hello, si eu am aceeasi problema cu restul colegilor din acest topic si anume martor airbag aprins in bord, doar ca masina mea este o Skoda Octavia 2 1.9TDI din 2005, senzorul de accident este tot in usa, am gasit asta pe ETKA. am VCDS si am putut sa vad eroarea - 01221 - crash sensor side airbag driver side (g179) . Acum eu am avut noroc, am citit topicul si am luat pe rand, inainte sa desfac usa am desfacut burduful acela si am vazut firul galben din mufa galbena intrerupt cu totul cam la 5cm dinspre mufa. Acum intrebarea mea, trebuie sa schimb acel fir cu totul sau se poate lipi si intari in asa fel incat sa nu se mai rupa pe viitor, si daca e sa il lipesc cum e cel mai recomandat sa o fac? Nu o sa lipesc eu firul acela, lucrez pe parte de software la o firma IT, dar avem echipa de electronisti, nu sunt specialisti in automotive, dar daca pot sa lipeasca fire subtiri in tablete si PC-uri ma gandesc sa pot sa lipeasca si un fir la o masina.

Modificat de psicho1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reparatia corecta ar fiasa:

se taie acel fircat mai inspre usa, pana unde se poate ajunge, se inadeste (nu se lipeste) cu alt fir, peste inaditura se aplica varnish termocontractibil cu adeziv sa nu intre apa, se taie firul la lungimea dorita, se pune papuc la capat si se introduce in locasul din mufa dupa ce a fost scos firul vechi. 

se face asa ca partea unde este inadit sa nu fie in zona de indoire a firelor la deschiderea usii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,aseara in trafic am observat ca mi s-a aprins martorul airbag in bord.Azi am fost la service pt schimb ulei filtre,etc si nu mi s-a putut sterge eroarea...nu am fost inspirat sa salvez codul erorii....spunandu-mi ca ori am fir intrerupt sau mufe cu probleme la scaun sofer,airbag din scaun....am miscat toate mufele...dar nimik,din ce am citit aici...nici nu se sterge singura ,maine cu spray si cu un ac umblu pe la mufe iar....si apoi la mufa din usa...sunt tare curios sa vad daca am vreun fir rupt....,mentionez ca am uitat cutia cu lanturile pt zapada sub scaun..si poate au deranjat mufele etc....Cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti sugerez sa mergi si sa faci o diagnoza si sa ti se spuna exact unde e probblema . Daca iti si poate repara , cu atat mai bine .

Sa te apuci sa o iei la ghici , nu prea e bine . O sa te trezesti cu si mai multe erori pe masina , dupa interventie.

Dar faci cum doresti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut ,cine ma poate ajura cu anumite caracteristi tehnice, respectiv pot inlocui cablajul de un golf 5 in petru usi la al meu in doua usi (pt evitarea lipiturilor), ținând cont de faptul ca usile difera de la un tip la altul...?

Am găsit cablul intreg , dar sa nu fie scurt..etc...Ms anticipat pt detalii..!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul difera in gunctie de numarul de airbaguri si nu cred ca o sa ai "date tehnice" gen lungime .

Ia de pe o masina ca si a ta , cu acelasi numar de airbaguri - asta daca nu vrei sa inadesti, etc .

Oricum ai de munca acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU il poti inlocui ca e mai scurt. Invers da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar!, asta e....Va mulțumesc mult!

Al Bundy, sa merg pe lipirea firelor.... (cele pt airbag), risc ceva? Stiu ca nu e de gluma...de asta vroiam cablajul cu tot...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am si eu o probleman cu golful meu (golf 5 1.4 55kw,2005) ieri in timp ce mergeam cu el am auzit un zgomot ciudat...am oprit si masina a inceput sa tremure la relanti..cand accelerez se aude asa mai intrerupt si nu mai are nici o putere...nu mai trage...care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie o scanare ptr identificare problema.Cel mai probabil o bobina defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar!, asta e....Va mulțumesc mult!

Al Bundy, sa merg pe lipirea firelor.... (cele pt airbag), risc ceva? Stiu ca nu e de gluma...de asta vroiam cablajul cu tot...?

Nu faci cositorire ca se rup de langa zona de lipire- le inadesti si folosesti varnish termocontractibil

Asa e cel mai bine

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar!, asta e....Va mulțumesc mult!

Al Bundy, sa merg pe lipirea firelor.... (cele pt airbag), risc ceva? Stiu ca nu e de gluma...de asta vroiam cablajul cu tot...?

Cele de la senzorul de crash posibil sa ajunga, nu o sa ajunga cele de la broasca, si cu alea nu e o problema daca le lipesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...e o bobina defecta...mi-a zis baiatu' de acolo ca trebuie schimbate toate 4 ca altfel risc sa se arda alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Negativ.Schimbi doar ce-i defect.Am avut si eu una busita acum ceva timp,am schimbat-o si e totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok..o sa incerc asa :D sa speram ca nu crapa alta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut!

 

Am urmatoarea situatie: am dar scaunul pasagerului in spate, cred ca un pic mai dur si apoi, dupa ce am pornit, mi s-a aprins martorul de airbag in bord. La scanare eroarea este urmatoarea:

 

01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 
        001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
 
Am incercat sa sterg eroarea, dar nu se sterge.
 
Ma puteti ajuta cu un sfat, cum sa elimin eroarea si implicit sa scap de martor?
Masina e un Golf V din 2005.
Multumesc!
Modificat de ebilan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elimini mufa si faci conexiunile pe direct - foloseste tub termocontractibil pentru izolarea legaturilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut!

 

Am urmatoarea situatie: am dar scaunul pasagerului in spate, cred ca un pic mai dur si apoi, dupa ce am pornit, mi s-a aprins martorul de airbag in bord. La scanare eroarea este urmatoarea:

 

01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 
        001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
 
Am incercat sa sterg eroarea, dar nu se sterge.
 
Ma puteti ajuta cu un sfat, cum sa elimin eroarea si implicit sa scap de martor?
Masina e un Golf V din 2005.
Multumesc!

 

chiar daca ai dat scaunul pasagerului, eroarea este de la scaunul soferului, elimina cele 2 mufe si [ine-le pe direct, lipeste firele sa faca contact cum trebuie, dar nu cu pistol de lipit ce se alimenteaza electric, foloseste unul cu gaz, reparatia facuta cu tub contractibil cedeaza in timp si apare aceeasi eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

 

Venind din concediu mi s-a aprins martorul de airbag in bord , dupa scanare cu Vag am urmatoarea eroare (pe care degeaba o sterg,reapare automat)

 

Address 15: Airbags        Labels: 3C0-909-605.lbl
   Part No SW: 3C0 909 605 M    HW: 3C0 909 605 M
   Component: 0B AIRBAG VW8   031 2522  
   Revision: 11031000    Serial number: 003B1PQNN61X  
   Coding: 0012354
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 30650E19A338729
 
1 Fault Found:
00003 - Control Module 
            014 - Defective - MIL ON
 
Ce poate sa fie ? Oare modulul ?
 
Multumesc anticipat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da - 98% este problema hardware !!!

Cauta-l pe terabyt si vorbeste cu el . Te poate ajuta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pt raspuns turbochip, dar cum il gasesc pe terabyt , am incercat sa-l caut pe forum dupa members dar nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!