Jump to content

incalzire


Bogdan89
 Share

Postare recomandată

important e sa tina..... :blink: sa nu ma trezesc ca de la caldura trebuie sa dau din nou jos tot :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristi_XXZ

    21

  • Joerge

    7

  • eugen_zim

    5

  • venom_sb

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am folosit burete cu adeziv...sper sa tina...multumesc Tzap :icon_thumright: si Bankaru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit burete cu adeziv...sper sa tina...multumesc Tzap :) si Bankaru

unde se gaseste astfel de burete cu adeziv? sau cel putin cum arata? ce dimensiuni are? sau sub ce forma il gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,acea patura cum ii zice pe la noi se gaseste pe la magazinele cu accesori pentru aparatele de aer conditionat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se gaseste astfel de burete cu adeziv? sau cel putin cum arata? ce dimensiuni are? sau sub ce forma il gasesc?

sambata duminica chiar si luni sumt in zona Iasului am si material la mine .pe ce iti trebuie tie iti dau cu cea mai mare placere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buretele cu adeziv a ajuns si la mine :banghead: . multumesc inca odata lui tzap! super de treaba omu asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

sal!

sunt nou pe acest site si am si eu un golf 2 de prin '84.

si am probleme cu incalzirea:(mai exact)

-nu mi merge aerul cald deloc, adica cand dau la aer cald, chiar daca apa e la 90 grade nu baga caldura deloc.

-am desfacut astazi sa vad care e buba, si cand am deschis cutia aia care duce aerul la parbriz, chestia aia care se deschide pt a da aer rece (are niste gauri) dar care nu mai aveau burete.

-am pus niste leocoplast in gaurile alea si a venit caldura.

-dupa ce am montat totul la loc nu mai baga cauldura:(((

mentionez ca cutia cu caloriferul este cald, aerul pe pozitia iarna(cald si el) numai ca baga aer rece in loc de cald.

ma poate ajuta cineva si pe mine?

astept raspuns pe forum sau la id-ul augustin.vieriu@yahoo.com

va multumesc f mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa pui burete, si pe la imbinari burete deaia ca la geamuri :)

apropo, masina ta e din 1884? :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e din 1984:))

o fi ea batrana dar nici chiar asa

poti sa fii putin mai explicit sa-mi dai mai multe detalii te rog :D

ast raspunsurile voastre

va multumesc;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

augustin94

Iti recomand sa mergi la orice depozit de materiale de contructii...gen dedeman si sa iti iei burete care se pune sub parchet.

Are maxim 2 mm grosime si e foarte bun la ceea ce vrei tu sa il folosesti.Asa am facut si tine. Nu e scump deloc...2-3 lei metru liniar...

Cauta scoci dubli adeziv si spor la treaba.

Iti recomand sa pui burete peste fiecare paleta pentru a nu avea probleme cu directionarea aerului.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor dar ca sa ajung la paletele de directionare a aerului trebuie sa dau jos tot caloriferul?

nu este o metoda sa dau doar alea(paletele)??

ieri cand am deschis la paletele alea imi baga aer cald doar in partea de sus:((

oare sa fie infundat caloriferul?

sau doar e din cauza paletelor de directionare a aeruluui?

va rog ajutati-ma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa dai jos tot pentru a ajunge la palete...alta posibilitate nu e.am rezolvat problema aceasta la mai multe golfuri.Si credema ca mi-as fi dorit sa existe o cale mai usoara dar nu e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa dai jos tot pentru a ajunge la palete...alta posibilitate nu e.am rezolvat problema aceasta la mai multe golfuri.Si credema ca mi-as fi dorit sa existe o cale mai usoara dar nu e.

am sa-ti spun din propria experienta: avand o fisura la radiatorul masinii am incercat sa o repar cu o pulbere 'speciala' pt asa ceva (dupa ce am adaugat pulberea radiatorul s-a etansat si nu a mai curs). la un moment dat, mi-a cedat garnitura de la chiuluasa si mi-a fiert apa din circuitul de racire. dupa ce am rezolvat problema cu chiulasa am inceput sa am problema de care tu te plangi, adica nu prea mai aveam aer cald si se intampla asta in mers, atunci cand fluxul de aer rece crestea. dupa multe batai de cap am ajuns la concluzia ca in momentul in care mi-a fiert apa toata pulberea pe care eu am folosit-o pt etansarea radiatorului se pietrificase si circula in circuitul de racire sub forma unor cocoloase pietrificate; asta a dus la infundarea radiatorului de caldura din bord. in final a trebuit sa cumpar un alt radiator si problema a fost rezolvata.

asadar la tine poate fi vorba de o infundare a radiatorului de caldura.

trebuie sa verifici neaparat si termostatul - sa nu cumva sa-ti fie blocat pe 'deschis' sau sa fie 'partial deschis'.

Ia-le si tu in ordine si incepe cu ce este mai simplu:

- verifica nivelul lichidului de racire din circuit (poate nu mai ai suficient);

- verifica termostatul (cel mai bine ar fi sa-l schimbi) - ia si tu ceva mai bun gen BERU

- radiatorul de caldura de sub bord ( chiar daca nu e infundat in totalitate e posibil ca fluxul de apa in el sa se faca doar partial)si decat sa te chinui cu desfundatul mai bine iti iei unul nou ca nu e chir scump.

Iar in legatura cu clapetele parerea mea este ca in zonele unde ai ajuns tu sa desfaci sunt clapete ce iti directioneaza aerul spre picioare, spre parbriz sau spre tine ( acestea au gauri, iar daca le lipseste buretele singurul dezavantaj este ca iti va bate aerul din toate directiile); exista o clapeta mai importanta exact in zona prin care aerul intra din exterior in tubulatura de sub bord, dar acea clapeta nu are gauri in ea si chiar daca si-a pierdut buretele nu asta este cauza pt care tu nu ai caldura in masina.

Faza cu etansarea clapetelor cu burete am ajuns sa o fac si eu si iti trebuie rabdare si timp si ceea ce vei obtine va fi o mai buna directionare a aerului pe zone.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci ,ult am sa incerc si asta..

doar ca e cam greu de demontat caloriferul:(

dar am s-o fac si pe asta;)

oricum mersi de sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

un mic ajutor!!!

trebuie sa dau bordu jos ca sa scot caloliferul?

sa ce anume trebuie sa fac??:o

daca ati desfacut spuneti-mi si mie ce ar trebui sa fac...

va multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

augustin_bt

Ai 3 suruburi in spatele motorului pe care tre sa le desfaci si furtunele de la radiator.

Ori dai jos tot bordul ori desfaci plasticul care acopera tabloul de sigurante,cel care e la schimbator si cel care e sub torpedou.In spatele torpedoului tre sa gasesti o "piulita" rotunda pe care trebuie sa o desfaci.

Iese mai greu un pic daca nu dai tot bordul jos dar e mai putin de munca :D.

0753.853.609

Suna-ma daca te impotmolesti undeva.

ovidiucotet

Exista o paleta care dirijeaza aerul care intra. daca acea paleta e cu gauri si nu mai are deloc burete pe ea...aerul rece de afara nu mai trece prin radiator sa se incalzeasca.

Multa bafta si sper sa stati in ticou iarna aceasta in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

augustin_bt

Ai 3 suruburi in spatele motorului pe care tre sa le desfaci si furtunele de la radiator.

Ori dai jos tot bordul ori desfaci plasticul care acopera tabloul de sigurante,cel care e la schimbator si cel care e sub torpedou.In spatele torpedoului tre sa gasesti o "piulita" rotunda pe care trebuie sa o desfaci.

Iese mai greu un pic daca nu dai tot bordul jos dar e mai putin de munca :D.

0753.853.609

Suna-ma daca te impotmolesti undeva.

ovidiucotet

Exista o paleta care dirijeaza aerul care intra. daca acea paleta e cu gauri si nu mai are deloc burete pe ea...aerul rece de afara nu mai trece prin radiator sa se incalzeasca.

Multa bafta si sper sa stati in ticou iarna aceasta in masina.

am scris si mai sus - paleta respectiva e prevazuta sa fie cu burete, dar nu are gauri - deci daca si-a pierdut tot buretele nu va mai etansa ff bine, insa cu radiatorul in stare buna, nu se simte pierderea buretelui acelei clapete; fiind intreaga e clapeta pe care buretele rezista cel mai mult si sunt slabe sanse sa ramana fara burete.

asteptam pe colegul sa vedem ce a rezolvat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult omule..

astept sa se incalzeasca oleaca ca e frig

si revin cu comuri

bafta multa >:D<

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de caldura. La mine se incalzeste greu apa. In 10 km exterior abia ajunge la temperatura optima. Termostatul este pus anu trecut (+ am verificat si apa nu trece el) radiatorul de caldura la fel nou. Asta e la masina din profil. A mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi chiar daca a fost asa de frig m-am apucat de treba sa vad ce e s-a intamplat cu batranica mea...

-zis si facut... m-am pus pe desfacut, am dat radiatorul jos, si cand sa suflu in el ..surpriza(era spart) dar totusi nu curgea apa in masina( ciudat lucru)

- m-am dus la dezmembrari am cumparat un calorifer nou cu 80 lei, niste burete de etansat laparchet sa pun pe clapete de directionare a aerului;

- am ajuns acasa si am scos buretele de pe fiecare clapa, l-am inlocuit pentru ca cel vechi era intr-o stare jalnica am pus totul la loc si....... VICTORIE;

golfuletzul meu a inceput sa dea caldurica:X

doar ca mai am o mica problema: cand am dat joc am rupt o chestie dinaia care directioneaza aerul cald si rece( l-am pus acum doar pe cald) dar as vrea sa stiu daca se poate lipi cu ceva sau daca nu ce sa fac? sa cumpar alta cutie dinaia in care e caloriferul?:((

va multumesc prieteni pentru ca m-ati ajutat cu opinii>:D<

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine cumperi alta....de la vibratii exista posibilitatea sa crape din nou daca o lipesti.

multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am si eu o problema care nu prea tine de acest topic insa am vazut ca e despre lichide :) Problema e urmatoarea. Am luat vas expansiune cu senzor de ala in el am scos senzoru si la m curatat ca era plin de ulei acuma e curat insa intrebarea mea e cum functioneaza acest senzor? Va pun o poza cu el si mentionez ca am stat cu aparatu de masura pe el si la m bagat in apa insa nu are continuitate deloc ca si cum nu ar fi... oare care e baiu sau pe ce principiu funcrioneaza:) Multumesc

post-62241-0-34511000-1291470343_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am si eu o problema care nu prea tine de acest topic insa am vazut ca e despre lichide :) Problema e urmatoarea. Am luat vas expansiune cu senzor de ala in el am scos senzoru si la m curatat ca era plin de ulei acuma e curat insa intrebarea mea e cum functioneaza acest senzor? Va pun o poza cu el si mentionez ca am stat cu aparatu de masura pe el si la m bagat in apa insa nu are continuitate deloc ca si cum nu ar fi... oare care e baiu sau pe ce principiu funcrioneaza:) Multumesc

in bord la ceasuri exista un montaj electronic la care se leaga respectivul senzor.Daca lichidul din vasul de expansiune este peste minim, electrozii senzorului sunt in lichid, inchide circuitul electronic si ledul de la termometru este stins. Daca antigelul este sub minim electrozii senzorului sunt in aer si montajul electronic aprinde acel led.In timp acei electrozi se consuma datorita fenomenului de electroliza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi baieti...

dar mai am o intrebare la voi...

spre ex vreaus a pun leduri la aerul conditionat, vreau sa pun 2 leduri.. pentru fiecare led imi trebuie rezistenta? sau pun doar una si e destul?

mentionez ca intentionez sa pun leduri de la brichete;)

ast cu sfaturi si pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai bun da pe aparatu de masura daca scot sau bag senzoru in apa nu ar trebui sa imi inchida si sa imi indice pe aparat? teoretic asa ar trebui ca mai departe in bord leg eu senzoru la un led nu e aia problema:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!