Jump to content

incalzire


Bogdan89
 Share

Postare recomandată

eu am scos radiatorul de incalzire si l-am inlocuit cu unu de golf 3, si spre surprinderea mea merge foarte bine, parca se incalzeste si mai repede in masina (cred ca doar mi se pare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristi_XXZ

    21

  • Joerge

    7

  • eugen_zim

    5

  • Bogdan89

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

din cate stiu eu cel de golf 3 este identic.Dar daca nu e colmatat da caldura mai bine.Depinde de antigel daca e de calitate nu ai depuneri si evident schimbat regulat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu miam desfacut radiatorul acum 2 zile ca era infundat si asa ii nu il puteai desfunda cu absolut nimic . ii treaba de vreo 4 ore , la mine a fost prima data cand lam desfacut si nu sunt nici mecanic numai dupa ce am citit pe forum , mersi pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai vazut k merge nu trebuie sa fii mecanic sa faci asta!!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri m-am apucat de schimbat caloriferul la golf. Este moedelul cu aer conditionat pe vacum. Stie cineva cum se desface, sau o schema de montare/demontare? Mi-ar prinde tare bine ca de 2 zile stau cu bordul demontat.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am tot cu vacuum k am avut aer conditionat ,se desface aproximativ la fel doar k e mai complicat k is multe chestii acolo!!!cu rabdare totul se face :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult baieti. Am urmat DYI de pe vortex dar nu reusesc sa scot colierele de la furtune. Dar tot pare foarte bine intepenit, nu se misca deloc.cred ca mai este ceva care tine...ma duc sa mai verific, poate totusi iese...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! nou pe forum sper ca am nimerit bine!! daca nu sorry.....deci eu nu am caldura la masina mk2 foarte rara urca temperatura la jumate deci....forte rara si in special cand e frig frig ok.......aerul dat la max la caldura este dar e un aer calai sau deloc ...nu conteaza cat merg cu masina bun.ieri am coborat sa dau zapada la o parte si am lasat motorul sa func cam 30 min , cand am intrat in masina sa opresc motorul am vazut acul la temp la jumate si cald in masina cu toate ca era pus pe dez parbriz si asa am dat sa intre caldura in masina ...ok a scos caldura cam 20 sec dupa care a inceput sa scoata aer calai spre rece o idee de ce se intampla????

MULTUMESC!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt cam 3 lucruri care tin de caldura masinii si temperatura motorului:

1 termostatul...daca a ramas blocat pe deschis, se incalzeste foarte greu si tine motorul la temperaturi mai joase...el are rolul de a ridica mai repede temperatura si alaturi de termocupla sa mentina temperatura motorului(aproximativ) la gradele ce-l definesc(scrie pe el).

De testat poti sa-l testezi si pe masina, o faci verificand furtunul gros de jos al radiatorului care vine de la pompa de apa spre radiator...el trebuie sa se incalzeazca mai tarziu fata de cel de sus(adica o data cu deschiderea termostatului care apare pe la aprox 80gr)

2 termocupla daca nu intra, ajunge temperatura sus si fierbe motorul(nu e cazul tau) dar si aici vreau sa sti, ca sunt de mai multe feluri(grade de deschidere) atat la termocupla cat si la termostat, poti face verificari prin fierbere...in cazul termostatului la fierbere cu un termometru verifici cand se deschide, iar la termocupla cu un ohmetru :salut:

3 Radiatorul de caldura...care in majoritatea cazurilor il gasesti infundat...de preferabil ar fi sa-l iei nou e cam 100ron.

Aceste cazuri sunt valabile in cazul in care circuitul de apa este unul normal (fara pierderi sau tot felul de artizanale)...

bafta :D

Modificat de eugen_zim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi si idei deoarece eu chiar nu aveam pic de idee stiu ca un radiator e in jur de 100 roni si un termostat in jur de 50 roni cred ca cel mai bine le schimb pe ambele

deci..multumesc mult :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti

am o intrebare: credeti ca din cauza pompei de apa incalzirea in habitaclu poate fi una precara(slaba)?

simptome: la ralanti aerul devine rece iar la turatie aerul se incalzeste(aerul din interior bagat de ventilator)

multumesc

cu bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simptome le-am avut si eu, la mine era supapa de pe tur....

Pompa o vezi daca merge bine uitandu-te in borcan la debitul de apa ce vine pe furtunasul din radiator.

Daca atunci cand accelerezi jetul e mai mare,pompa e ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu o mai luati ca e aia, ba ca e aia......

Puneti mana si desfaceti ca o sa aveti mari surprize, pt ca asa e romanul...... se chinuie cu toate variantele si cand vine geru se apuca sa desfaca...ca mine cu geaca si caciula pe care iti vine sa le arunci da nu ai ce face.

La mine nu mai baga nici un pic de caldura, si cand am desfacut, am gasit caloriferul imbibat cu antigel, frunze, praf, mizerie (printre lamelele alea) si nu mai dadea voie aerului sa treaca prin el.

Si plus de asta fiind vechi se duce buretele ala si nu mai directioneaza cum trebuie.

Sfatul meu e sa stati un weekend, o zi sa desfaceti; si din proprie experienta desfaceti tot bordul ca sa nu va chinuiti si sa pozitionati conductele alea cum trebuie fara sa va jupuiti mainile; sa curatati si sa puneti bureti noi si pe clapete si pe la toate imbinarile alea; si a doua zi sa le puneti inapoi ca sa nu le rupeti din graba.

Rezultatul............

fara ventilator doar cu clapetele deschise trebuie sa deschid trapa in conditiile in care nu am mers peste 2000 turati, nici cu carton la radiator si pe frigul asta.

Bafta, spor la treaba si sa aveti caldura!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o mare problema :icon_thumright: nu imi bag aaer rece deloc la picioare.

vreau niste sfaturi ce as putea desface sa verific sau sa curat ca in rest peste tot baga =

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o mare problema :) nu imi bag aaer rece deloc la picioare.

vreau niste sfaturi ce as putea desface sa verific sau sa curat ca in rest peste tot baga =

multumesc

Aer rece pe vremea asta?

Ca sa desfaci la picioare trebuie sa desfaci tot, pt ca e prins de corpul central (ca sa zic asa) si se sprijina pe podeaua masini si nu poti trage de ea.

Defecte pot fi multe; de la infundat, cablu sarit sau blocat, clapeta la fel ori celelalte clapete nu mai directioneaza aerul sau a cazut buretele de pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze am gresit nu imi baga aer cald deloc bine nici aer rece nu baga nu vine deloc, ok ms mult mihaila o sa verific si o sa fac o curatare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si io am o problema cam mare , nu mi se incalzeste motoru decat dupa vreo 30-40 de min si atunci incepe usor sa urce. si nu mai zic de bagat caldura in masina ca imi tremura picioarepe pe pedale :| so sa fie termostatu? nici nu stiu daca am :)) :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nici nu esti sigur daca ai termostat e clar ... :icon_cheesygrin:

cumpara-ti unul nou ca e super ieftin si schimba-l daca ai ca e blocat pe deschis si daca nu ai pune-i ca se uzeaza prematur motorul daca mergi fara, asta pe langa frigul care-l bagi tu in oase ... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am vrut sa fac azi dar nu am gasit decat unu la 61 de lei , si ala prin comanda care dnzeu stie cat mai dura. Imi zice si mie cineva unde pot gasi un magazin care sa aibe asa ceva pe stoc? , si preferabil mai ieftin de 60 de lei :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vorbim de mashina din profilul tau termostatul costa 30 de lei si e pe stoc .... cel putin la depozitul meu de baza ... dar din pacate astia nu vand la persoane fizice

cauta un magazin de cartier asha mai rasarit si nu te da batut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am vazut ca unii dintre voi au reparat clapetele de ghidare a aerului...cum? cu ce? ...daca cu burete, ce adeziv ati folosit?

Multumesc anticipat. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca unii dintre voi au reparat clapetele de ghidare a aerului...cum? cu ce? ...daca cu burete, ce adeziv ati folosit?

Multumesc anticipat. :)

Eu unu cand am facut operatia asta am folosit o folie de aluminiu cu adeziv ,intradevar este putin mai galagioasa dacat cu burete dar diferenta este mica

post-36183-1269884750_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unu am folosit burete cu adeziv care este folosit la izolarea tevilor de la aparatele de climatizare.

Izoleaza termic si e ignifug.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ai dreptate cel mai bine merge cu acel burete cu adeziv

eugene cred ca mai am un metru pot sa te ajut cand vrei da un tar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!