Jump to content

incalzire


Bogdan89
 Share

Postare recomandată

ma tata, si a mea nu baga caldura deloc, furtunele erau calde amandoua, caloriferul era cald si nimik, am demontat aeroterma,caloriferul avea o fisura mica care era astupata, dar problema nu era caloriferul... portitele alea care dirijeaza aerul si care deschide aerul cald/rece au un buretel p ele erau gaurite si tot timpul baga aer la fel...rece, am demontat-o, am schimbat buretelul si baga o caldura d nu poti sta in masina, incearca si tu, poate te ajuta cu ceva patania mea. salut

Apropos de burete: La un moment dat mi s-au infundat gaurile de scurgere a apei de sub capota si la o ploaie zdravana, apa a intrat prin bord pana mi-a curs pe picioare in habitaclu. La scurt timp, cand porneam ventilatia, bucati de burete pisat ieseau pe gurile de aerisire si de vreo doi ani tot iese asa ceva pe acolo. Sa fie vreo legatura cu lipsa caldurii? Totusi lipsa caldurii e o problema care o aveam si inainte...

Am cumparat un radiator nou, just in case (80 de lei) dar nu am reusit din cauza vremii sa ma apuc de reparatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristi_XXZ

    21

  • Joerge

    7

  • eugen_zim

    5

  • Bogdan89

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

buna tuturor. am si eu o problema cuincalzirea , mi sa stricat motorasul care trage aer si nu stiu sa il dau jos , mam inpotmolit. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pun cateva poze...poate te ajuta :rolleyes:

post-13869-1262176739_thumb.jpg

post-13869-1262176744_thumb.jpg

post-13869-1262176749_thumb.jpg

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucruri folositoare referitoare la acest capitol poti gasi si pe topicul dedicat masinii mele. Vezi in semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de dezmembrari se mai poate gasi in alta parte acel motoras? La mine e suspecta treaba ca merge dar la turatie devine excentric si loveste in carcasa.Ma dispera huruitul ala pe trapta 2-3 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de dezmembrari se mai poate gasi in alta parte acel motoras? La mine e suspecta treaba ca merge dar la turatie devine excentric si loveste in carcasa.Ma dispera huruitul ala pe trapta 2-3 .

Si al meu facea urat de tot si lam dat jos ,-am scos din carcasa de plastic... are trei cleme pe lateral ,iam curatat carbunii (sau merg schimbati dar ai mei erau ok) curatat cu un pic de smirghel acolo inauntru .... si dat calumea cu spray de mecanisme .... acum merge perfect!

LE : adi_steelman motorasul ala are in spate undeva o clema ... ceva de forma -----U----- ridici cu o surubelnita capatul dinspre....tunelul acela si invarti motorasul spre usa ..... si eu m-am chinuit un pic pana mi-am dat seama ! Am furat o poza de la szrobik :D

post-30443-1262441143_thumb.jpg

Modificat de venom_sb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc cristi de informatie, un pret jenant, ca mai multe nu pot sa spun.Se pare ca niste bucse care sunt bronz in care merge axul, s-au uzat si de acolo jocul.E marca valeo.

deci le pot lua de la alt motor eventual ars ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc cristi de informatie, un pret jenant, ca mai multe nu pot sa spun.Se pare ca niste bucse care sunt bronz in care merge axul, s-au uzat si de acolo jocul.E marca valeo.

deci le pot lua de la alt motor eventual ars ?!

da poti ,numai sa ai de unde lua bucsele alea .... :icon_thumright:

Modificat de Cristi_XXZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cand ma gandesc ca acum tre ani mi-a trecut la dezmembrarea unui golf un motor din ala gripat si ma intrebam daca sa-l iau sau nu .....? off...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Revin cu feedback:

Sambata, ceata nebuna dar cald afara, masina trasa intr-o curte (nu am garaj).

M-am gandit daca sa desfac tot bordul sau sa scot numai radiatorul prin metoda celor de la "vortex". Am ajuns la concluzia ca mai bine dau jos tot bordul sa fiu sigur ca dau de problema care ma impiedica sa am caldurica.

Prima data am dat scaunele jos, nu pentru ca ar fi fost imperios necesar dar pt. faptul ca se dau asa de usor jos mi-am zis sa am spatiu de manevra.

Am vrut sa dau apoi volanul jos dar chiar nu am gasit tubulara de 24 (parca). Am scos toate plasticele din jurul bordului, dupa care am scos bordul cu totul. Firele electrice le-am notat cu buline, sa stiu sa le pun la loc.

Am dat jos capsula aia neagra mare din plastic in care e aeroterma. Am desfacut clipsurile - cele mai pacatoase clipsuri care le-am vazut, am rupt vreo doua. Din cauza aerului rece de afara, plasticul era mai casant decat de obicei.

Am ajuns la radiator: Doi pumni de praf si frunze in jurul lui. L-am verificat cu apa calda dintr-o sticla si am ajuns la concluzia ca e colmatat rau. "Colac peste pupaza", clapetele de directionare a aerului care sunt facute din ceva tabla gaurita acoperita de burete erau intr-o stare jalnica, din burete nemaiexistand decat urme vagi.

Din intuitie cumparasem in prealabil radiator nou (80RON), pe care l-am verificat pus pe direct la furtunele de tur-retur - s-a incalzit de puteam sa prajesc oua pe el. Am reconditionat clapetele mai sus mentionate, am montat totul la loc, am dat cheie si am lasat sa se incalzeasca motorul si VICTORIE, dupa 4 ani de ierni reumatice acum la mine in golf se face si sauna daca vrei.

Aceasta epopee a avut doi protagonisti si anume subsemnatul si un foarte bun amic de-al meu, la fel de sarit la cap ca si mine sa piarda o zi intreaga in frig pentru o vendeta personala. Fiind prima data cand am dat bordul jos plus alte probleme gasite pe parcurs, totul a dus la un timp efectiv de lucru de vreo 8 ore. Cu toate astea sunt fericit. Am si ceva poze pe mobil de la operatiune dar nu le-am apucat sa le scot inca.

Daca pot la randul meu sa ajut cu vreun sfat pe vreun prieten golfar, va stau la dispozitie. Multumesc celor care au avut rabdarea sa citeasca toata aberatia mea si multumesc si eu celor care mi-au dat pretioase indicatii.

Numai bine tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eeee ai vazut ca se poate, trebuie doar sa vrei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SE desfunda un radiatoe de caldura infundat ?

Se poate desfunda un radiator de caldura infundat? sczuze pentru dublu post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita,dar poti incerca cu otet.

Sa nu bagi granule gen MR Musculo sau alte porcarii de desfundat ca ajung sa corodeze teaza din radiator(sunt patit :offtopic: )

Desfaci furtunele ce intra in radiator din compartimentul motor,suflii pe un furtun sa iese apa.

Bagi otet si lasi asa 10-15 min(mai mult=mai bine) dupa ii faci niste spalaturi cu apa sub presiune de la retea si vezi daca iese ceva mizerie+ daca e acelasi debit de apa pe tur si retur.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai lam dat jos de pe masina . si cand bag apa calda cu furtunul in el mi se incalzeste doar elementul primul si ultimul. am incercat cu oter dar nu prea merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa-l desfaci daca totusi nu dispui de bani(situatia mea :) )pentru unu nou.....

si al meu era infundat mai mult de jumate...

post-15430-1263500495_thumb.jpg

post-15430-1263500546_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mam gandit si eu sal desfac dar nu stiam daca pot sa il fac inapoi sa reziste laa presiune si sa nu curga. eventual sa folosesc si poxipol sau ilicon rosu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie pus nimic, doar capsat bine inapoi si sigur tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa fratilor vedeti k se poate si eu am rabdat 2 ani caldura pana m-a convins sebica sa ne apucam de treaba :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge fara caldura, mai ales cand faci naveta 60 de km... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita,dar poti incerca cu otet.

Sa nu bagi granule gen MR Musculo sau alte porcarii de desfundat ca ajung sa corodeze teaza din radiator(sunt patit :beerchug: )

Desfaci furtunele ce intra in radiator din compartimentul motor,suflii pe un furtun sa iese apa.

Bagi otet si lasi asa 10-15 min(mai mult=mai bine) dupa ii faci niste spalaturi cu apa sub presiune de la retea si vezi daca iese ceva mizerie+ daca e acelasi debit de apa pe tur si retur.

Bafta !

Eu l-am schimbat cu unul nou dar cel vechi vreau sa-l reconditionez si sa-l pun pe o Dacie veche care nu a mai pupat caldura de vreo 14 ani. Am pus otet in el si il las pana maine dimineata; daca nu merge nici asa, il desfac. Am incercat sa-l desfac cu o surubelnita dar clemele alea mici de pe margine sunt rezistente bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge fara caldura, mai ales cand faci naveta 60 de km... :lol:

te cred eu as fi foarte fericit sa am un job sa ma plimb cu masinuta 60 km pe zi ar fi o placere :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ofera mai mult? Eu merg rotunjit vreo 90 pe zi...

Ontopic: Am reusit pana la urma sa desfac si eu radiatorul si mi-am dat seama astfel ca nici cu acid sulfuric nu mai desfundam dracia asta. Aproape toti elementii erau colmatati cu o pasta precum m

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!