Jump to content

incalzire


Bogdan89
 Share

Postare recomandată

blocul de rezistente este utilizat la treptele 1 si 2, si cum ele functioneaza nu tb sa umble acolo.

treapta a 3-a merge pe direct, e un contact imperfect sau ceva de genul asta

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristi_XXZ

    21

  • Joerge

    7

  • eugen_zim

    5

  • Bogdan89

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

ok baieti, multumesc pentru promptitudine !

maine sunt calare pe golf...un contact imperfect sa caut, deci...

o sa va informez despre rezultat :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata problema este de la supapele de tur retur care sunt amplasate pe furtunele care se duc la radiatorul din bord.Acestea se gasesc in dreapta motorului si repectiv in stanga pompei de frana!Acelas lucru am patit eu acum 2 luni si am schimbat acele supape si sa rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Daca tot vine anotimpul rece,aveti aici un DIY la cum se da jos radiatorul de incalzire fara a da bordul jos..

Scuze ca am inviat un topic mai vechi....,dar poate e folositor cuiva.

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3454772

Modificat de Cristi_XXZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti

nu am gasit alt topic in care sa postez ceea ce urmeaza.sper ca-i locu potrivit.mai este ceva despre acest lucru la :discutii generale"-huse incalzite parca.deci:

mi-am facut putin de lucru sambata pe acasa si am desfacut un scaun(cel de la sofer) pentru a repara buretele de la sezut si partea de la spatar(erau cam uzate si nu mai arata bine deloc + si incomode).asa ca avand prin preajma inca un scaun l-am desfacut si pe ala si din doua rele am facut unu foarte bun.cel pe care l-am reparat are si reglaj pe inaltime dar era stricat reglaju spatarului.

apoi , mi-am adus aminte ca am prin garaj o husa cu incalzire ce am folosit-o o vreme pana ma nervat ca statea nasol pe scaun.si daca tot no mai folosesc m-am pus s-o desfac pentru a scoate din ea "foliile" de incalzire in ideea de a l-e monta sub tapiteria scaunului.zis si facut....

am deslipit de pe husa partea cu rezistentele si am cautat o pozitie optima pentru fixarea pe scaun.rezistenta este formata dintr-un fir subtire masiv(nu litzat)cu izolatie si este pusa/lipita intre doua bucati de material moale.

dupa mici modificari la partea de legaturi electrice(prelungit fire) am lipit cele doua "folii"pe sezut si pe spatar cu ajutorul adezivului din imagine.

dupa care am cautat sa asez firele de legatura dintre spatar si sezut intr-o pozitie care sa nu se vada si sa nu incurce la rabatarea scaunului. cablul final de alimentare l-am scos pe sub sezut(sub scaun).dupa operatiile astea am inceput sa montez husele pe sezut si pe scaun(nu inainte de a repara si sistemul de rabatare si ce mai era pe acolo)

deocamdata alimentarea rezistentelor o fac prin bricheta si intrerupatoru ce era atasat la husa cu incalzire.intrerupatoru l-am pus intre scaune chiar in capatul "tunelului central"(sau cal central daca asa ii zice).

dupa care la final am curatat tapiteria cu ajutorul solutiei din ultima imagine.

acuma impresii: avantaje

1.ai incalzire in scaun!!!

2.nu se observa ca s-a pus asa ceva si nici nu se simte la "pipait"

3.creeaza un oarecare confort

dezavantaje:

1. fiind o singura rezistenta nu ai trepte de putere(de incalzire) iar alimentarea prin bricheta nu este solutia cea mai buna(adika nu cred ca prin bricheta trece curent suficient ca rezistenta s-a se incalzeasca mai tare)

2. se incalzeste incet...dupa 5-6 min se simte

se mai poate face:

1.puse doua "folii" cu rezistenta una peste alta pe sezut si pe spatar deja poti aveea doua pozitii de incalzire(trebuie si buton)

2. renuntat la alimentarea prin bricheta si adus un fir de + direct de la baterie(sau din spatele tabloului de sigurante) pe sub mocheta pana sub scaun , adica refacerea modului de alimentare cu tensiune.trebuie un fir mai gros care sa suporte un curent mai mare.

......si cam atat ....astept parerile voastre :D

p.s. am vrut sa pun poze dupa fiecare etapa dar nu mi-a iesit...au aparut toate la final una dupa alta.....scuze nu stiu cum se face

post-54032-1258017006_thumb.jpg

post-54032-1258017306_thumb.jpg

post-54032-1258017317_thumb.jpg

post-54032-1258017656_thumb.jpg

post-54032-1258017667_thumb.jpg

post-54032-1258017941_thumb.jpg

post-54032-1258018334_thumb.jpg

post-54032-1258018405_thumb.jpg

post-54032-1258018522_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot vine anotimpul rece,aveti aici un DIY la cum se da jos radiatorul de incalzire fara a da bordul jos..

Scuze ca am inviat un topic mai vechi....,dar poate e folositor cuiva.

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3454772

ai o ciocolata calda de la mine pt asta.... mi-ai usurat munca :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am reusit sa il scot, azi o sa ma chinui sa il pun la loc, dupa vreo 6h de somn, doamne ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare...are cineva incalzire in scaune in Buc? si daca da, sa-mi dea si mie un pm daca este disponibil sa ma lase sa verific su eu traseul de fire.

Ma refer aici la o instalatie originala.(nu conteaza electric 1 sau 2)

Multam anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot vine anotimpul rece,aveti aici un DIY la cum se da jos radiatorul de incalzire fara a da bordul jos..

Scuze ca am inviat un topic mai vechi....,dar poate e folositor cuiva.

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3454772

E bun topicul, m-a ajutat, insa mare grija ca parca sunt 6 clipsuri in loc de 5 cate zice in thread. Cand mi-am schimbat radiatorul de incalzire am scos toate clipsurile de care se mentiona acolo si apoi nu-mi dadeam seama de ce nu iese afara. Riscati sa rupeti ceva daca mergeti pe cifra 5 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
E bun topicul, m-a ajutat, insa mare grija ca parca sunt 6 clipsuri in loc de 5 cate zice in thread. Cand mi-am schimbat radiatorul de incalzire am scos toate clipsurile de care se mentiona acolo si apoi nu-mi dadeam seama de ce nu iese afara. Riscati sa rupeti ceva daca mergeti pe cifra 5 :o

da...la mine din 6 la sf au fost 4 ;) 2 au fost cu improvizatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cand a venit frigu m-a lasat si golfu,problema se prezinta astfel:

-nu mai da caldura, schimbat radiator bord cu unu bun,dar cand dau drumu la ventilatie in max 10 secunde vine aer rece chiar si cand apa e la 80'C ,de asemenea teava de retur din compartimentul motor se raceste.

- paletele sunt bune,radiator bun,termostat bun .

dupa parerea umila mea parere cred ca e pompa de apa care nu face circuitul sub presiune si asa ajunge sa se raceasca apa in radiator de la ventilatie.

rog sugestii,explicatii,pareri de la cei mai experti sau cei patiti.

multumesc.Cristi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi forumisti,

Pun si eu o intrebare care tine de aprecierea fiecaruia: Cata caldura da un golf2? (al meu e benzinar de 1,6).

Masinuta mea baga aer dar insuficent pt. a merge in conditii confortabile. Trebuie sa stau cu motorul pornit vreo ora ca sa dezghete parbrizul cat de cat dar degetele de la maini si picioare sunt bocna chiar daca tin caldura la maxim.

Vara e ok, daca comut pe caldura nu mai poti sta in masina dar as prefera totusi caldura aia sa o de iarna.

Pe masina de serv., o Toyota Corolla, oricat de frig ar fi, in 15 min. poti sta in tricou in ea si la minus 15 grade afara.

Sa ma rezum: Caldura slaba e o hiba ce tine de golf 2 sau al meu imi face poante? Se poate conduce confortabil un golf 2 si in conditii de minus 15 grade afara, fara manusi si caciula? Masina o am de 4 ani si nu m-am sinchisit sa fac ceva la ea pt. ca am crezut ca asa sunt golfurile 2 la caldura.

Numai bine!

Modificat de Joerge
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi forumisti,

Pun si eu o intrebare care tine de aprecierea fiecaruia: Cata caldura da un golf2? (al meu e benzinar de 1,6).

Masinuta mea baga aer dar insuficent pt. a merge in conditii confortabile. Trebuie sa stau cu motorul pornit vreo ora ca sa dezghete parbrizul cat de cat dar degetele de la maini si picioare sunt bocna chiar daca tin caldura la maxim.

Vara e ok, daca comut pe caldura nu mai poti sta in masina dar as prefera totusi caldura aia sa o de iarna.

Pe masina de serv., o Toyota Corolla, oricat de frig ar fi, in 15 min. poti sta in tricou in ea si la minus 15 grade afara.

Sa ma rezum: Caldura slaba e o hiba ce tine de golf 2 sau al meu imi face poante? Se poate conduce confortabil un golf 2 si in conditii de minus 15 grade afara, fara manusi si caciula? Masina o am de 4 ani si nu m-am sinchisit sa fac ceva la ea pt. ca am crezut ca asa sunt golfurile 2 la caldura.

Numai bine!

Salut eu am un benzinar cu motor de 1,3 si nu am nici cea mai mica problema cu caldura, dupa 10 15 minute poti sa stai in tricou linistit ! Poate ai vreo problema pe undeva !

Pun si eu o mica intrebare daca tot am postat ! La mine cand e incalzirea pe treapta 1 sau 2 cand are chef incepe sa scoata un sunet dubios, cam ca un fluierat, pe treapta 3 nu are probleme numai chiar cand o pornesc dimineata in primele 3 secunde care poate fi problema si ce trebuie sa demontez ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma chiar m-ati pus pe ganduri. Deci se poate avea caldura in golf 2...

Aveti idee cu ce ar trebui sa incep sa verific? Sa dau jos mai intai radiatorul sau poate fi de la vreun termostat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

venom_sb@-zgomotul sau fluieratul car il auzi e de la ventilator,si la mine facea galagie in primele 2 trepte(are ceva bucse pe care se invarte si probabil de la condens sau apa intrata pe la gura unde trage aer. Au ruginit putin si acum fac galgie)

Joerge@- golful 2 are o caldura de stai in chiloti la -15 bineinteles dac totul e functional(radiator,termostat , paletele de dirijare a aerului si ce mai e pe acolo)

Bafta si astept in continuare pareri si sugestii la problema mea.

Modificat de Cristi_XXZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auzi cristi, motorasul care da caldura...e bun? l-ai verificat? s-ar putea sa fie el de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala a fost bun,dar l-am schimbat ca facea zgomot,am desfacut si radiatorul de caldura care era pe jumatate infundat.

singura chestie care poate fi e sa fie obturat pe undeva pe traseul apei si asa ajunge cu debit mic in radiator care e racita instant de ventilatie.

Motoru are programata maine o spalatura cu otet.. :rolleyes:

post-15430-1261418322_thumb.jpg

post-15430-1261418337_thumb.jpg

post-15430-1261420545_thumb.jpg

Modificat de Cristi_XXZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut cristi

ai gasit o rezolvare la problema ta?sunt intr-o situatie asemanatoare cu golfu lu nevasta-mea.am schimbat termostatul si pompa de apa deorece cea de pe masina a inceput sa curga dupa ce am bagat antigelu in motor in iarna asta.termostatu ce era s-a rupt in bucati si a trbuit sa-l schimb.de atunci parca nu mai incalzeste asa bine iar daca nu turez motorul parca in interior nu mai baga asa caldura.acu de la apa sta pe mijloc(normal).motorasul mere bine.ce sa verific?tu e ai facut pana la urma?

salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine totul s-a rezumat la supapa de pe tur care era proiectata sa deschida la o anumita presiune ca sa nu se sparga radiatorul din bord,dar ea fiind deschisa mereu majoritatea apei o lua inapoi pe retur si de aici se racea instant radiatorul.

Uitat-te sus in vasul de expansiune si vezi daca se mareste debitul de apa cand turezi motorul......pompa e buna, termostatul l-ai fier inainte sa-l pui sa vezi daca deschide ?

Problema mea........totul s-a rezolvat cu doua bucati teava de cupru...

post-15430-1261555531_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine totul s-a rezumat la supapa de pe tur care era proiectata sa deschida la o anumita presiune ca sa nu se sparga radiatorul din bord,dar ea fiind deschisa mereu majoritatea apei o lua inapoi pe retur si de aici se racea instant radiatorul.

Uitat-te sus in vasul de expansiune si vezi daca se mareste debitul de apa cand turezi motorul......pompa e buna, termostatul l-ai fier inainte sa-l pui sa vezi daca deschide ?

Problema mea........totul s-a rezolvat cu doua bucati teava de cupru...

Zi-mi te rog unde sunt pozitionate termostatul si acea supapa de pe tur. Nu as vrea sa demontez radiatorul din bord fara sa verific inainte cele doua.

Thanx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu toate golfurile 2 au supapa pe turul ce merge in radiatorul din bord, normal e mai mult o protectie in caz ca e radiatorul din bord infundat apa trece din tur in retur prin supapa care se deschide la o anumita presiune.

termoststul e in cotul ce iasa din pompa si intra prin furtun in radiator jos,dac pui mana pe furtun ar trebuii sa fie rece pana sa deschida termostatul.

post-15430-1261652973_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma tata, si a mea nu baga caldura deloc, furtunele erau calde amandoua, caloriferul era cald si nimik, am demontat aeroterma,caloriferul avea o fisura mica care era astupata, dar problema nu era caloriferul... portitele alea care dirijeaza aerul si care deschide aerul cald/rece au un buretel p ele erau gaurite si tot timpul baga aer la fel...rece, am demontat-o, am schimbat buretelul si baga o caldura d nu poti sta in masina, incearca si tu, poate te ajuta cu ceva patania mea. salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si o mica intrebare de incepator :D merge reparat ventilatorul sau trebuie inlocuit ?

Si asa de curiozitate unde e ventilatorul si ce trebuie dat jos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si o mica intrebare de incepator :icon_thumright: merge reparat ventilatorul sau trebuie inlocuit ?

Si asa de curiozitate unde e ventilatorul si ce trebuie dat jos ?

Am rezolvat problema ...... scuzati double post-ul dar nu-mi apare butonu; de edit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!