Jump to content

2009 ALLROAD 3.0 TFSI


deocamdata

Postare recomandată

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • deocamdata

    29

  • Plictisitul

    5

  • BGDR32

    4

  • dan i

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu mai zici nimic de motor? S-a mai lasat, trage mai bine, consumul s-a stabilizat??

" iar in viata e bine sa le incerci pe toate." este perfect adevarat insa de obicei e misto de la caruta la "mertan" si nu invers...asta daca vrei sa te si bucuri de ele :)

Link către comentariu

Am 3500 km si am inceput sa o calc :)

Nu ma asteptam sa fie asa mare diferenta ca si feeling intre cele doua 3.0.

Chiar daca la nivel de cifre de la 0-100 vorbim doar de 1,5 sec diferenta chiar se simte (si o spun din prisma celor 140.000 facuti cu vechea).

Adica este ... oauuuu :D

Sunt doar "ochi si urechi" la greierasi dar nimic (sa dea Dumnezeu sa ramana asa - si cea veche a ramas destul de bine legata).

Sunt in cautarea unei solutii pt a proteja elementele de inox pt ca la cea veche dupa 2 ani aratau execrabil :( dar nu am gasit nimic deocamdata

Am deja ceva zgarieturi micute pe bara din fata de la o intalnire cu o masina care arunca nisip (de fapt cred ca era pietris - am crezut ca-mi sparge geamurile ) :coffee_lol: :coffee_lol: :coffee_lol:

Consumul a ramas in jur de 10 afara si 20 urban.

Sunt foarte multumit de evolutia MMI-ului ... chiar au rezolvat multe din chichitele fostului :)

Cam atat :)

Link către comentariu

Ti-am vazut ieri masina... era parcata aproape de gama... interesanta culoarea mi-a sarit in ochi.

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina.Sa o stapinesti cu placere si la citi mai multi km .Ptr mine totusi ramine un vis,momentan......dar il spulber eu la anu sigur.... :D

Link către comentariu
Chiar daca la nivel de cifre de la 0-100 vorbim doar de 1,5 sec diferenta chiar se simte (si o spun din prisma celor 140.000 facuti cu vechea).

Adica este ... oauuuu ;)

1.5 secunde (mai ales ca nu vorbim de la 12 la 13.5 ;)) e foarte mult. S-o stapanesti sanatos, e super masina :D

Link către comentariu

masina de vis :huh:. sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km :rolleyes:

Link către comentariu
Nu as vrea sa spun prostii....insa ma gandesc ca rolul compresorului este sa dea un boost la turatii mici ca si la 1.4 tsi nu??

Ceea ce ma face sa cred ca posibilitatea de tuning, crestere a puterii, nu e prea mare....adica observ la mine...dupa chip la turatii de pana in 3000 trage umpicut mai bine(zona compresorului), insa cand treci de 3500-4000 aici se simte cel mai bine remap-ul(zona turbinei)...

Ieri am avut o discutie cu Nurviul (dnul Mihai Vaduva) pt eventuale modificari ...

Am inteles asta (desi inca ABT-ul nu a lansat inca nimic oficial pt acest motor):

- un stage 1 ar insemna resoftare si crestere cu 20% a puterii (asta ar insemna vreo 340 de cai)

- un stage 2 inseamna schimbarea ambelor turbine

- stage 3, schimbare sdmisie, turbine, evacuari .... rezultatul peste 400 CP

:))

Link către comentariu

Ce turbine? Despre ce e vorba? Schimbarea melcilor din compresor? :vaidecapulmeu:

Daca domnul cu care ai vorbit se gandea la turbinele de la motorul tau,

va avea o surpriza cand o sa vrea sa le inlocuiasca pentru ca nu le va gasi

Mie mi se par un pic optimiste aceste cifre.

Nu crezi ca e mai bine sa-i faci un soft si sa montezi o evacuare?

Eu zic sa mai astepti pana se pun in miscare toti greii ca vei avea de unde sa alegi. :(

Modificat de dan i
Link către comentariu

Sincer sunt in ceata :icon_thumright:

Nu gasesc niciunde (sau nu am cautat destul) detalii exacte despre acest 3.0 tfsi.

Cat despre modificari clar nu ma grabesc pana nu o sa vad ce si cum o sa apara pe piata

Link către comentariu

Uite cate ceva - http://www.fourtitude.com/news/publish/Aud...icle_4220.shtml

With its 3-liter displacement and 213 kW (290 hp) power output, the V6 is a particularly exciting newcomer. Audi has designed the perfect package for each one of its engine. That’s why the 3.0 TFSI is fitted with a supercharger. From now on “T” doesn’t just stand for turbocharged – it stands for supercharged. Supercharger technology does not mean increased consumption – but the short intake paths do mean instantaneous response. And it’s got full power build-up even at low engine speeds: from 2500 1/min to 4850 1/min, the torque curve is broad and flat at 420 Nm (309.78 lb-ft).

Si aici - http://www.worldcarfans.com/9080627.003/au...rcharged-engine

Modificat de dan i
Link către comentariu
nadir@boosted.ro

incep sa imi revizuiesc parerea despre motoru asta, dar mai e de lucrat sa ma convinga sa renunt la turbo:D

Link către comentariu

Am gasit:

"Puternică, spontană şi ultra-eficientă, aceasta este noua versiune de top din gama de motoare Audi V6. Motorul 3.0 TFSI dezvoltă o putere de 213 kW (290 cp) şi un cuplu imens, de 420 Nm (309,78 lb-ft). Cele două tehnologii de ultimă oră, injecţia directă de benzină şi compresorul de supraalimentare, se combină

Link către comentariu

Inca sunt uimit de cat de mult te-ai atasat de aceasta masina. Mai zic, ramai fidel lui Audi, dupa ce ti-a facut o impresie foarte buna Allroad 3.0 TDI. Dar e chiar laudabil cand il schimbi contra unui alt Allroad. Si lasand la o parte aerul impunator dat de X5, X6 (profanat de unii cumparatori), masina asta ofera cu adevarat distinctie. Aceea de puristi.

Calatorii placute cu ea !

Link către comentariu

hm...deci cei de la Nurvil recomanda schimbarea turbinelor...dar ei inca nu au aflat ca asta nu e un 3.0TFSI (biturbo) "normal"..tare amuzant :)

oricum, o evacuare si un soft la o firma mai bine reprezentata in RO ti-ar aduce un zambet mai mare.

Link către comentariu

Pentru o resoftare eu iti recomand sa iei legatura ce Rabane (http://www.rbn-tuning.ro/).

Multi prieteni de-ai mei si-au facut cip-uri si resoftari la el si au fost foarte multumiti (inclusiv cel cu leonul 1.8t de pe prima pag a site-ului) :lol:

Link către comentariu
hm...deci cei de la Nurvil recomanda schimbarea turbinelor...dar ei inca nu au aflat ca asta nu e un 3.0TFSI (biturbo) "normal"..tare amuzant :lol:

oricum, o evacuare si un soft la o firma mai bine reprezentata in RO ti-ar aduce un zambet mai mare.

No comment :(

Pentru o resoftare eu iti recomand sa iei legatura ce Rabane (http://www.rbn-tuning.ro/).

Multi prieteni de-ai mei si-au facut cip-uri si resoftari la el si au fost foarte multumiti (inclusiv cel cu leonul 1.8t de pe prima pag a site-ului) :)

Daca-mi preia garantia de la Audi ... de ce nu ... :P

Link către comentariu

Asta nu o sa se intample niciodata. Eu zic sa astepti MTM-ul, te duci frumos la ei si pariu ca o sa fii mai mult decat fericit.

Cat despre Nurvil.....RUSINE!!!!

Link către comentariu
Daca-mi preia garantia de la Audi ... de ce nu ... :vaidecapulmeu:

Va trebui sa iei legatura cu el. Prietenul neu cu Leonul nu a pierdut garantia dar a asteptat cam jumatate de an sa apara softul pt motorul lui

Link către comentariu

:vaidecapulmeu: ma faci sa zambesc, daca tu crezi pentru 1 secunda macar ca RBN iti da garantie motor....

tot ce poate sa-ti faca e sa-tid ea garantie pe soft...sau sa faca modificarea la soft invizibila, daca e citit counterul.

Link către comentariu

A fost o gluma :vaidecapulmeu:

Cum crezi ca as face altceva decat ABT sau MTM la masina ? (in ordinea asta a preferintelor) :coffee_lol:

Link către comentariu

Nu as vrea sa-ti fur entuziasmul insa eu sunt umpic mai pesimist in legatura cu valorile obtinute dupa un eventual remap.

Sa ma explic:

Aveti aici un link catre un grafic al unui motor 1.4 tsi 140 hp. stage 1 remap. Cam la toti ofertantii curba e la fel pana prin 4000 rpm difera doar puterea si cuplu maxim obtinut.

Acum, ce vreau eu sa zic este ca daca ne uitam atent pe grafic in domeniul compresorului, adica pana prin 3500-3700 rpm puterea obtinuta este mica in comparatie cu domeniul turbinei unde se vede clar o deferenta de 40-50 cp.

Daca s-a mers pe acelasi principiu la partea cu compresorul si la motorul de 3.0 tfsi atunci nu prea ai mare lucru ce sa-i faci... Si gandeste-te altfel...daca acel compresor sustine motorul la low rpm si sa zicem ca reusesti sa-i dai un boost la presiune ...cand se deconecteaza la rpm mai mari..ce faci?? Adica motorul asta e gandit sa mearga liniar si presiunea din compresor e gandita sa ajute in asa fel incat acolo unde se deconecteaza motorul sa poate sa preia liniar..si atunci daca tu dai boost la compresor ...cand asta isi opreste activitatea vei avea o cadere de putere pentru ca la un motor aspirat nu prea poti sa-i cresti puterea prea mult..nu mai ai turbina de pe 1.4 tsi care sa preia sarcina de acolo pana la 7000 rpm :icon_thumright:

Spre ex: prin softul actual motorul e setat ca la 4000rpm, acolo unde se deconecteaza compresorul, sa produca 220cp si 300 Nm...si de acolo motorul fara ajutorul compresorului sa poata sa produca puterea asta fara ca tu sa simti ruptura. Daca tu ii dai boost la compresor atunci el la 4000rpm va produce 2450cp si 350 Nm si acolo se deconecteaza compresorul insa motorul fara ajutorul compresorului poate sa produca maxim 230 cp si 310 Nm.....si atunci ce te faci :frigbaitata: ?

Este doar o parere... nu dati cu pietre :icon_cool:

Link către comentariu

Mai tb sa avem "putintica" rabdare :icon_thumright:

Sunt convins ca o sa apara cat de curand "una alta" informatii oficiale despre ce si cum se poate face cu acest motor.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!