Jump to content

Gheata in rezervor!


fly_lex
 Share

Postare recomandată

problema similara cu a lui fly_lex am avut si eu cu un AJM, am bagat motorina cu apa si binenteles ca a inghetat, iar ca rezultat final am busit un injector, asa ca o diagnoza ar fi foarte buna si ulterior un tratament cu Winn's ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pbaiceanu: Asa e...niciodata nu strica o diagnoza! Eu merg de cateva zile de cand am scapat de gheata, nu am mai avut probleme si nici nu am observat schimbari in comportamentul masinii. Cum ti-ai dat seama ca ai probleme cu un injector? Doar din diagnoza? Intreb pt ca nu ma astept la simptome de gen mers in 3. Problemele au aparut imediat sau la un timp mai indelungat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BOMBANITORUL: Exact la pompa scrie...pe eticheta aceea mare unde scrie denumirea produsului, in speta "Top Nordic Diesel"...undeva in partea de jos sunt cateva detalii despre continutul produsului ce se gaseste la slotul respectiv. La Top Nordic Diesel intr-adevar: temperatura de filtrabilitate pana la -26 grade; "nu contine biodiesel".

Te rog sa citessi aici:

http://www.zf.ro/companii/petrom-vinde-mot...diesel-3087259/

Acum ca ne-am lamurit, imi cer scuze de :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK...e bine de stiut...apreciez. Dar la pompa scrie ca nu contine biodiesel...tu ne-ai intrebat unde scrie asta, eu ti-am raspuns...si sincer, cred mai mult ce scrie pe pompa de unde alimentez in ianuarie 2009 decat ce scria intr-un articol din ziarul respectiv in iulie 2008. Cu sau fara biodiesel important e sa nu aiba apa. Am inteles ca exista operatiuni periodice de scoatere a apei din rezervoarele subterane de carburant al PECO-urilor si ca se scot cantitati impresionante de ordinul sutelor de litri. Acestea sunt doar speculatii, singura dovada certa fiind faptul ca in rezervoarele noastre se formeaza...gheata...o fi tot din cauza...crizei :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fly_lex: simptome de "mers in 3" au fost la prima pornire dimineata (iarna) si in plus a mai aparut un zgomot, un "tacanit". Cred ca mai gasesc la cipos rezultatele diagnozelor facute inainte si dupa. Problemele au aparut imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pbaiceanu: Mercy de info. Si la mine se cam balbaie dimineata la pornire. Dar asa facea si inainte de chestia cu gheata. Perioada de balbaiala e de max 30 sec. si apoi isi revine. Are totusi 212 k km pretentiile mele nu sunt mari. "Tacanitul" de care vorbeai se auzea tot dimineata la pornire, sau se mentinea si pe parcursul mersului? Pt ca se aude si la mine un tacanit, dar pare a fi de culbutor hidraulic pentru ca i-am schimbat uleiul si n-am nici 500 km cu el (Castrol 5W40) si inca e mai vascos. Inainte de schimbarea uleiului nu se auzea acel tacanit si cu fiecare pornire de dimineata in plus, se aude mai putin. Trebuie totusi o diagnoza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.

Am scos si eu ansamblul sorb-plutitor din rezervorul unui GOLF ALH 90 CP si dupa ce l-am curatat (era plin de mizerie) l-am pus la loc exact ca inainte , cu grija si bagare de seama.

Masina merge perfect , doar ca nu imi indica la bord nivelul motorinei. Care sa fie cauza, vreun senzor.? Cum elimin problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa ce intra in sorb...daca nu-s probleme acolo, mai scoate-l odata afara si verifica sa nu cumva sa fi iesit vreun papuc de la potentiometrul plutitorului sau de la contactele mufei care ies din sorb. e clar ca acolo e problema..."senzorul" de care intrebi este exact plutitorul. Succes..in operatiune! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Rugaminte!!!!! Florin si eu am tot acelasi tip de motor AHF 110CP,problema este ca nu trage cum trebuie si am incercat sa desfac sorbul sa vad daca este ceva mizerie acolo,dupa cateva inceracri am renuntat ,nu am putut sa scot furtunele de tur si retur motorina si evident sa scot sorbul de acolo,te rog mult spune-mi cum se face mai exact?multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cele 2 furtune ai mufe , tre sa apesi cu surubelnita pe inelul albastru sau negru si tragi de furtun, ca sa iasa de sorb.

Mizeria mare e pe sita din sorbul propriuzis, care e pe fundul rezervorului. Grija la cum desfaci plasticele pe acolo se pot rupe acele urechiuse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@ sigmi : Vezi sa nu fie de la firisorul din spatele bordului sau de la senzorul de la rezervor !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!