Jump to content

motorul smuceste


arabel
 Share

Postare recomandată

Dacă este mufa din link, este mufa potenţiometrului clapetei, normal să meargă prost cu ea scoasă pt. că ECU nu mai ştie în ce poziţie se găseşte. În link este şi procedura de verificare cu vagcom-ul şi un multimetru.

http://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk3/power_unit/mono_motronic_injection_and_ignition_system/mixture_preparation_system_electronic_inj.gas/mono-motronic_injection_and_ignition_system/checking_throttle_valve_potentiometer/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andreidaniel93

    8

  • paul-vw

    6

  • arabel

    4

  • das_auto97

    4

Perfect! Multumesc, revin dupa test. Bafta si drumuri bune!!

Ps. Da, este vorba despre mufa din link. Imi dau seama ca e normal sa mearga prost cu ea deconectata insa secventele identice cu mufa conectata ma pun pe ganduri...

Modificat de paul-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut am si eu o problema

 

Golf 3 1994 abu 1.6

 

cand stau pe loc ori cand vreau sa cuplez a I -a pt. plecare
apas pedala de acceleratie, turometrul indica o scadere brusca ,  sub 2000 de turatii merge " inecata" .. pot merge cu ea doar in turatii mari " de la 2000 in sus "  daca merg sub 2000 .... imi si moare motorul

 

un video poate e mai explicit :

https://www.youtube.com/watch?v=14EvfMfLKBI&feature=youtu.be

 

incerc sa o tin la o anumita turatie ... dar ea creste / scade ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.Ma numesc Dany sunt din Sibiu si am un golf 3 din ”97 benzina 101cp si am o problema la el si as vrea sa stiu daca este de natura electrica sau mecanica.Poate vi s-a intamplat si voua.

Astazi am fost la Turda si cand m-am intors eram in viteza a-5-a si la peste 3000 de turatii am simtit ca si cum ar merge intrerupt.Asa mi s-a intamplat si in viteza a-4-a am intrat in depasire si la peste 3000 de turatii parca dadea sa intrerupa.De schimbat am schimbat bujiile,bobina de inductie .Va rog ajutati-ma.Ma gasiti la adresa de email:dany_tomcsani@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Inainte de a posta Apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat. Inarmeaza-te cu rabdare si cauta prin topic-uri, sunt 95% sanse sa gasesti un topic deschis pe tema ce te intereseaza."

Prima data spune ce tip de motor ai !! Mai cauta pe forum ceva asemanator cu simptomele tale citeste...informeaza-te si apoi  mai discutam despre adresa de e-mail ! :rules:  

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cel care are probleme nu se informeaza...atunci cine? ca doar n-o sa caute altii pentru el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Acum vreo doi ani am refacut distributia la masina. Legat de acest episod am observat ca motorul a inceput sa smuceasca dupa ce iau piciorul de pe pedala de acceleratie, si/sau cand incerc sa reaccelerez incet la turatii mici (2000 si sub). Daca motorul merge in sarcina problema nu apare. Mi se pare si ca relentiul este tremurat (turatia 800). Mecanicul mi-a zis dupa ce a facut distributia ca a mai schimbat ceva, insa atunci pe moment nu am inteles despre ce vorbea. S-ar putea sa fie fost vorba de avans pentru ca mi-a zis ca e "mai nervoasa". Poate sa fie acest comportament de la avans? Mecanicul mi-a zis ca nu, dar nu sunt convins si in plus de cand am facut distributia el a si uitat ca a mai modificat ceva. Ce alte cauze ar mai putea fi? Si inca ceva, insa asta nu cred ca are legatura cu smuciturile de care am pomenit mai sus. Acum doua saptamani (numai dupa ce facusem itpul la masina) am lasat masina in parcare si dupa jumatate de ora nu a vrut sa mai porneasca (pornea inainte la prima cheie fara probleme). Dupa ceva investigatii s-a dovedit ca de vina a fost bobina de inductie. Poate sa se fi ars bobina din cauza smuciturilor? Verificand un pic bobina arsa am observat ca atat primarul cat si secundarul pareau intregi (pe primar am masurat rezistenta de 1 Ohm fata de 0,5-0,7 cat e specificat in manual iar pe secundar era 3,7 kOhm adica in parametri specificati in manual, 3-4kOhm) deci probabil problema cu bobina vine de la modulul de comanda. Dupa ce am schimbat bobina, smuciturile persista. Ceva sugestii ar fi binevenite. Multumesc.

Modificat de andreimicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimeni vreo idee legata de problema de mai sus? Ceva sugestii pentru mici teste pe care le-as putea face ca sa vad de unde vine problema? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!