Jump to content

motorul smuceste


arabel
 Share

Postare recomandată

am citit si alte topic-uri in speranta ca voi gasi un loc in care sa incadrez problema cu care am inceput sa ma confrunt, negasind am deschis unul-in caz ca am gresit rog moderatorii sa intervina.

ma intorceam din buzau spre casa, si la un moment dat motorul a inceput sa smuceasca, si anume: pe o portiune de drum intins, aproximativ 3 km am biciuit-o cu 150km/h. nu i-am dat mai mult ca mai eram cu trei prieteni si nu e de joaca; intrand in localitate am redus pana am ajuns la 60km/h si atunci am observat ca e cevain neregula: smucea. am dat-o in viteza a III-a si parca nu mai smucea asa tare. la relanti nu se observa asa tare, o turez scoasa din viteza si nu da semne ca intrerupe, numai in sarcina si nici atunci mereu. fiind seara nu am putut verifica nimic, decat daca fura curent pe la fise sau la capacul de la delcou dar nu am vazut urma de scanteie.

mentionez ca bujiile, fisele si capacul de la delcou nu le-am schimbat si am facut 35 000 km si ceva de 1 an si 2 luni, pompa de benzina sau filtru nu pot fi ca alea prezinta alte simtome, nici ambreiajul nu este ca in martie face 1 an de cand e schimbat. oricum, in frana de motor nu smuceste. maine vreau sa verific; stiu ce trebuie sa fac, dar ma gandesc ca poate s-a mai lovit cineva de problema asta si asa poate mai scutesc din timp.

Multumesc anticipat orice ajutor. am sa revin cu rezultate-pozitive , spun eu- in caz ca va mai avea cineva aceeasi problema ca a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andreidaniel93

    8

  • paul-vw

    6

  • arabel

    4

  • das_auto97

    4

Aceasi problema am avut-o si eu cand veneam cu masina din Germania,smucea la turatie mare,dar nu tot mereu facea asa.Norocul meu e ca am fost cu un prieten care la randul lui apatit asa ceva,Am inlocuit bujiile ,si de atunci nu mai am probleme.A fost o bujie fisurata.Sper ca nici tu sa nu ai probleme grave.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta m-am gandit si eu, o fisa impuscata...sau luleaua delcou crapata (scoate-o din lacas si vezi interiorul, trebuie sa aiba o pana de plastic). Misca un pic si de axul delcoului sa nu aiba un joc exagerat. Teoretic la turatii mari + viteza nu "cade" scanteia bine. Vezi ca turata pe loc nu se observa, nu stiu de ce dar numai la viteza+ture. Solutia la mine mi-a dat-o un mecanic cand i-am spus senzatia. Am verificat luleaua si erea rupta pana aia de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat. 2 dintre bujii erau pline de calamina. le-am curatat si merg ok. acum le astept pe cele noi care le-am comandat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !!!

Sunt si eu nou p aici,am un vw vento 1.8 GLX cumparat de cateva luni din Germania si am cam aceeasi problema--smuceste undeva la 2500 rpm,Am pus-o p tester si mi-a indicat k senzorul de la acceleratie este intermitent.Am incercat sa ma interesez in Ungaria(k e mai ieftin zik eu) si e la pretul de 3 mil si cv.

Ma poate ajuta cnv si pe mine sa imi zica ceva preturi?Deocamdata nu am banii astia dar asa sa stiu sa ma pregatesc.

Muiltumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tu cand zici ca e tamponu rupt te referi la vreunul din tampoanele de la motor? Ca am si eu o problema cu tamponul care e in fata motorului, si mi s-a parut ca smunceste un pic, dar nu i-am dat atentie!

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sault, am si eu o problema asemanatoare, doar ca la mine smuceste atunci cand e motorul rece si dupa ce se incalzeste, foarte rar. La relati cu motorul rece are 1000-1100 rotatii si variza pana la 1400-1500( ca si cum nu ar avea aer, cred eu), variatiile astea se simt si la viteze mici, pana la 90km/ora.

Poate cineva sa-mi spuna de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

regulatorul de presiune. vad ca ai motor de 2.0, ai cumva EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema...scz pt offtopic da` nu ma lasa sa deschid unu nou:motorul cand se incalzeste temperatura apei la 90 de grade... si l`am oprit si nu mai porneste pana nu se raceste motoru`. aprox 10-15 min. ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul e ABF. Trebuie curatat regulatoru ala, sau ce se poata face si pe unde este ca nu prea ma pricep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua,

am o problema asemanatoare, referitoare la smuncituri. Dar si la un consum de 17 l/100km, doar in oras.

Masina e vw3 din 1992, motor ABS 1.8, primul proprietar a cumparat-o din italia, masina la momentul cumpararii pe gaz (cat a mers inainte pe gaz...greu de spus, acum e pe benzina). Proprietarul dinaintea mea a spus ca a schimbat pompa de injectie (se referea la pompa de benzina?), si ca un mecanic i-a reglat ralantiul, motorul murindu-i prea des.

Faza e ca si mie acum mi se opreste motorul, desi as putea spune ca e din cauza faptului ca am carnetul de cateva luni si nu prea sunt un bun sofer. Ca simptome...mi se smunceste masina cand sunt in viteza a doua, in frana de motor. Doar in frana de motor, altfel nu! O alta chestie e ca mi se opreste motorul cand vreau sa plec de pe loc, iar volanul e maxim stanga sau dreapta, dar asta am inteles ca poate fi de la servo-directie. La ralanti imi sta pe la 900 rotatii. Indicatorul de la temperatura lichidului de racire imi sta pe la 75. Faza e ca folosesc masina doar pana la munca (8 km) si inapoi, poate nici nu are timp sa se incaleaza motorul (de aici si consumul mare)? Vitezele le schimb pe la 2300-2400 rot.

O alta problema deranjanta e zgomotul facut de cureaua de accesorii, scartaie ingrozitor. Nu scartaia pana nu am dus-o in service, unde mi-a schimbat distributia, cand am pornit la plecare motorul si am vazut ce zgomot face, i-am zis mecanicului ca nu se auzea asa inainte. La care el mi-a raspuns "lasati domnu' ca isi revine in timp, ca se mai aseaza in timp". Din pacate nu s-a asezat, scartaie aiurea.

Am impresia ca masina mea nu poate fi testata cu vag-com, apropo, e posibil sa nu am ECU? (nu am computer de bord)

Aveti idee ce sa-i fac sa nu mai asa mare consum? Multumesc!

Modificat de emil76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

emil76 si eu am o problema asemanatoare, doar ca e proaspata, respectiv de ieri de cand am dat jos bateria de pe masina. Imi variaza foarte mult relantiul si imi smuceste motorul iar cand apas ambreajul sa schimb vitezele in loc sa scada turatia, urca. Tremura toata masina din toate incheieturile la relanti. Am impresia ca am ramas cu acelasi consum ca si asta iarna, adica ridicat. Deci s-ar putea sa nu fie doar de ieri problema. Oricum am facut cam 40 km de ieri si am turato tare, incet, am strans bornele si le-am curatat, mai multe nu stiu ce sa fac. Maine o sa ma uit cu cineva care se pricepe la bujii, sa vad ce este pe acolo. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu te-as sfatui sa scoti mufa de la sonda lambda si sa faci o tura cu masina , s-ar putea sa ai o surpriza ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil e sonda, dar poti incerca si o resetare de clapeta

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ceva de genul patesc si eu, se tureaza, subtureaza la relantiu, iar in mers, indiferent ca e cald sau rece motorul, imi da rateuri, apoi se smucceste, etc...cineva mi-a zis ca e posibil sa fie termocontactul de pe radiator, desi l-am schimbat acum 6 luni cu unul nou! Altcineva mi-a zis ca poate e de la vacuum, altcineva, de la clapeta, nu mai stiu nici eu ce sa zic!

Solutia e DIAGNOZA! :cool: tre sa trec cu ea la un test saptamana ce vine, cand scap de sesiune, incearca si tu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-a smucit astazi motorul cand am dat din a 3-a a 2-a si era cat de cat turat. In momentul in care am dat a 2-a parca am trecut peste o denivelare mare cu roata din stanga si s-a auzit o bubuitura.

Am observat ca atunci cand bag in marsarier si tin frana apasata si ridic ambreiajul putin, motorul se ridica de tamponul din fata. De la ala sa imi fi facut si smucitura aia puternica cand am dat a 2-a ? :| Tamponul e distrus din ce am vazut pentru ca a curs tot ce era in el ( ulei sau ce lichid o fi ) .

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

ceva asemanator cu Balta am si eu, in sensul ca imi da rateuri la cald, in mers daca o tin la o anumita turatie constant smuceste, da semne de intrerupere(nu intodeauna), dar fluctuati de relantii nu am. Daca merg forja, adica doar in acceleratie si frana sau frana motor este o.k. doar daca o tin constant mai face din cand incand smucituri. Este drept ca pe diacnoza avansul este intre 8 si 14 grade, si am inteles ca trebuie sa fie intre 6-8. O sa caut sa reglez avansul, dupa care o sa revin cu cevaconcluzii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos azi bujiile si le-am curatat, una a fost murdara rau iar celelalte au fost curate. Am facut cativa km si le-am scos iara, de data asta fiind curate. Pe urma am scos mufa de la sonda lambda si am dat ture de oras, acelasi lucru.... De multe ori cand o scot din viteza pe o panta, ramane turata si cate 1 minut pana sa cada in relanti. Cred ca o sa o duc la mecanic, ca altceva nu stiu ce sa-i fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inceark sa mergi cu mufa de la senzorul de temperatura scoasa. app de consum mare: un amic si-a luat un g3,1.6 benzina din targ. toate bune numai cand a constatat ca are un consum de 20-25% si pana in 2500 rpm mergea inecata. cauza: calculatorul nu era pt motor de 1.6. probabil d 1,8. am skimbat calculatorul cu unul de care trebuie si totul e ok.

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut probleme cu smucitul motorului la un Kangoo diesel, care facea uneori ca un cal naravas... si a fost de vina tamponul dintre motor si cutie. Acum am patit aceasi chestie cu un Golf 4 1.6L, care cu motorul cald, pe la 2000-2500 ture incepe sa smuceasca la accelerale in viteza. Banuiesc ca de data asta este ceva legat de bujii sau fise... si o sa o iau babeste, prin eliminare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna ziua,

Am si eu o problema...acum cateva luni bune a inceput sa imi oscileze relantiul..intre 200-1000.A facut o data apoi si-a revenit....nu am dat importanta...apoi s-a mai repetat de cateva ori si revea la nirmal,pana intr-o zi cand a inceput sa faca asa neincetat.Mi-a zis cineva ca e carburatorul(cica asa se numeste chiar daca e pe injectie).L-am schimbat cu unul SH,si a mers bine pana acum cateva zile,cand a inceput sa nu se mai tureze.Adica eu accelerez si ea raman la turatia la care eram....ba chiar parca incearca sa se tureze dar parca nu poate...apoi isi revine...si mai merg asa si iar incepe..

Cand am schimbat atunci carburatorul mi-a pus si un tester si mi-a zis ca sonda lambda nu merge in parametri....sa fie oare aia?sau o fi bujiile?sau iar carburatorul?sau filtru de benzina?nust si va rog ajutati-ma ca la mine in oras nu e reprezentanta si nu dispun de toate ajutoarele...si nu vreau sa bag bani aiurea pana dau de ce are..

Poate s-a mai lovit careva din voi cu aceeasi problema si ma poate ajuta si pe mine.

 

Multani..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca sonda lambda nu mai e in parametri scoate mufa din ea si mergi asa. Vezi daca mai ai probleme. Bineinteles ca iti va creste consumul putin.Daca nu mai ai probleme cu mufa scoasa atunci trebuie sa o schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si unde e mufa asta?mai bine intreb unde e sonda aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa motor cum te uiti la el  in partea stanga jos este mufa prinsa de sasiu, si din ea pleaca un cablu catre evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!