Jump to content

3.0 TDI


quattro
 Share

Postare recomandată

Ale voastre cum pornesc la minusuri adica de pe la -5 in jos?

A mea la -10 grade invarte electromotorul cam 1,5 sec dupa care porneste dar scoate un fum alb de trebuie sa ti usile inchise sa nu te ineci, apoi dupa inca vreo secunda doua de mers in 3-4-5 cilindrii se regleaza si mege perfect. E normal, nu e normal, va intreb si pe voi posesori de asa ceva, sincer ma gandeam ca la atata evolutie tehnica putea sa o ia mai usor.

Astept parerile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de masina, de parametrii motorului (tipul, capacitatea cilindrica etc.) si de alti factori (bujii, etc.)

Eu pateam chestia cu mersul in 3-4-5 cilindri (timp de cateva secunde, dupa care incepea motorul sa mearga rotund), la un Audi A6 din 2002 cu motor de 2.5 TDI.

In fiecare iarna am avut probleme cand porneam masina rece (si nu era vorba de aceeasi masina, aproape in fiecare iarna am avut alta cu exceptia ultimelor doua ierni), fie ca erau efectiv probleme de pornire, fie ca erau probleme de alta natura (legate de partea electronica etc.) si care se manifestau in timpul sau imediat dupa pornire. De exemplu uneori se blocheaza vreun modul al computerului de bord (nu mai merge muzica, nu se aprinde ecranul etc.), care isi da drumul mai tarziu.

Poti sa mai constati alte lucruri cum ar fi "impresia" pixelilor de pe segmentul dintre ceasuri, in sensul ca dupa ce iti dispare un mesaj de genul "Press brake pedal in order to start engine", mai vezi o usoara urma a acelui mesaj timp de cateva secunde.

Zilele astea cand am incercat sa pornesc masina actuala, am impresia ca am avut ceva probleme cu pompa de abs. Am auzit niste zgomote specifice si stiu ca in urma cu cateva zile cand am pus testerul, am vazut o eroare la pompa de ABS asa ca s-ar putea ca si aceste zgomote sa se fi datorat aceluiasi lucru.

Sunt convins ca multe dintre aceste probleme nu s-ar manifesta la masini noi si ca se datoreaza uzurii (normale) a masinii, dar fiind atat de rare si manifestandu-se numai la "pornirea la rece", n-ar trebui sa te deranjeze.

Singura problema deranjanta la tine ar fi partea cu fumul alb si inecacios... s-ar putea sa fie din cauza faptului ca masina are socul tras, amestecul e mai bogat si s-ar putea ca arderea sa fie incompleta, dar e posibil sa ma insel, asa ca ii las pe colegii forumisti sa gaseasca o explicatie mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar acu o ora am pornit masina la -5 grade. In afara ca invarte cam o secunda nicio problema, nu fum, nu dardait. Doar prima cuplare (din I in II) s-a facut cu un mic soc dupa care totul a intrat in normal (cutie tiptronic).

Ce am observat fata de precedentul Audi C5, ca la C6 electromotorul invarte mai mult pentru a porni motorul. De fiecare data porneste fara probleme. Cu precedenta se intampla de multe ori sa porneasca "la sfert". Asta am observat atat la al meu cat si la un alt A6 cu aceeasi motorizare.

Cred ca sti ca nu trebuie ca tu sa ti cheia pe demaror pana porneste. E deajuns doar sa-i dai un impuls (o rotatie completa a cheii), dupa care iei mana de pe cheie si-si face treaba singura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

iarna trecuta parca imi pornea in 2 pistoane, am schimbat bujiile (3 erau duse ), anul asta face la fel.

eu ca sa rezolv cat de cat problema pun contactul de 3 ori inainte de a invarti pana la capat cheia in contact si nu mai are zmuciturile alea nasoale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal cum iti porneste. La mine cand e frig dureaza ceva sa porneasca si reglarea avansului face ca masina sa tremure putinc ateva secunde. Fumul alb nu e fum ci condens in mod normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observ ca si ale voastre fac cam la fel, asa ca m-am mai linistit, evident nu e deranjant, poate e din dorinta de perfectiune mai mult. Cat despre fum probabil ca e condens dar si amestecat cu ceva motorina nearsa ca totusi nu miroase a apa...poate mai vin si alte pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pornit-o de cateva ori la -15 fiind in zona Sf. Gheorghe pentru 6 zile.. fara probleme. Mi s-ar parut ca a pornit mai frumos chiar decat la peste 0 grade

( tocmai poate pentru ca bujiile functioneaza mai mult ). Oricum fata de un motor cu 4 cilindrii nu porneste chiar la prima invartire a motorului.. asta indiferent

de temperatura am observat, dar nimic dubios in rest legat de cum merge motorul in continuare fiind rece.

Eu am varianta de 233cp, iar masina e noua la 9000km acum..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, a mea are 100.000 acum iar iarna trecuta a fost mult mai cald. E normal sa fie o diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

iarna trecuta parca imi pornea in 2 pistoane, am schimbat bujiile (3 erau duse ), anul asta face la fel.

eu ca sa rezolv cat de cat problema pun contactul de 3 ori inainte de a invarti pana la capat cheia in contact si nu mai are zmuciturile alea nasoale.

ceau,

dupa ce ai schimbat bujiile anu' trecut a pornit mai bine (mai repede) sau a ramas la fel pornirea? mie imi invarte de min 4 ori ca sa porneasca motoru'... la minus 15 grade a invartit de 8 ori sau mai mult ca nu am mai numarat, numa ma rugam sa porneasca...

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cea mai scazuta temperatura la care am pornit-o este -15 grade.

Totdeauna la temperaturi cu minus "incalezesc bujiile" de 3 ori ...

Nu invarte electromotorul mai mult decat de obicei si nu am fum alb (masina avea 145.000 cand am reniuntat la ea pe 6 ianuarie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!