Jump to content

Inchidere centralizata - conectare la alarma aftermarket


unu
 Share

Postare recomandată

Bai nene, cand o scrii si tu corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    23

  • vioelectric

    10

  • unu

    8

  • Anddy89

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu o problima cu inchiderea centralizata , are montata alarma after-market , dar parttea prosta ca nu functioneaza deschiderea centralizata la hayon, sa fi intrerupt ceva fire vand au montat alarma, masina asa am cumparata , hayonul il deschideam cu cheia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o problema destul de des intalnita si s-ar putea sa nu aiba legatura cu alarma.

Poate te lamuresti citind topicul Portbagaj - probleme

Numai bine. Bafta.

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma inebuneste alarma la masina dupa ce scot cheia din contact, la vreo 10 secunde se incuie automat usile, nu stie careva ce conbinatie de taste trebuie sa apas la telecomanda sa scot functia asta , telecomanada are 4 butoane de incuiat, descuiat, mute, si inca unul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune si tu ce tip de alarma ai pe masina?

originala sau aftermarket?

s-ar putea sa ai probleme cu switchul din portiera sofer

in fapt ala e raspunzator de comanda inchiderii centralizate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switchul din usa lucreaza?

adica daca ai luminile pornite si scoti cheia din contact si deschizi portiera sofer se aude semnalul acustic?

daca lucreaza acesta atunci legaturile prin care s-a conectat alarma la modulul de inchidere centralizata nu sunt corect facute

da mai multe detalii daca vrei sa te ajute cineva

ce tip de alarma, cand ai montat-o. a mai facut asa ceva inainte etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa am cumparat masina si acum am observa ca si-a revenit, o sa vad daca mai face figuri , mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am achizitionat de curind o alarma MAAT 861 Extreme 2, fara telecomenzi, care a functionat exact 7 zile.S-a defectat! Acu' nu puteam sa ramin fara alarma pe masina si am facut un compromis, pina trimit la Service alarma:mi-am montat un vechi Cenmax care functioneaza impecabil cu toate ca e o alarma "de doi lei".L-am demontat de pe masina cea veche si l-am adaptat pe Golf fara probleme!Mentionez ca funtioneaza cu toate functiile lui MAAT, adica ridicare geamuri la armare, inchidere usi din telecomanda alarmei(de deshis merge numai din cheie),senzor soc+senzor perimetru,etc. asa ca merge si o alarma aftermarket in locul uneia scumpe!

Modificat de max4ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..... adica ridicare geamuri la armare, inchidere usi din telecomanda alarmei(de deshis merge numai din cheie), ......

Cred ca te refereai la geamuri ca merg deschise doar din cheie :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, ma refeream la armarea alarmei se ridica geamurile daca le ai deschise! Usile NU se deschid din telecomanda alarmei doar se inchid!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca se poate adapta o alarma (Alcar H22) ca sa poata fi actionata din cheia (telecomanda) originala a masinii? Atunci cand am cumparat alarma vanzatorul mi-a spus ca exista si modelul Alcar CX22 cu actionare din cheia masinii, dar nu are pe stoc pentru ca nu se cauta si este mai scumpa. :salut:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cautat pe net si am vazut ca Alcar H22 are acelasi pret cu Alcar CX22.In schimb Alcar H22 nu se poate adapta ca sa poata fi actionata din cheia (telecomanda) originala a masinii.Asa ca daca inca nu ti-ai luat alarma inca zic sa-ti iei CX22!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea tarziu :) .Alarma e luata si montata de anul trecut. Insemna ca m-a aburit ala de la magazin ca sa-si vanda marfa de pe stoc.Nu am avut probleme cu alarma, dar a inceput sa ma incomodeze telecomanda (am si pierdut-o odata :lol: ).Daca e la acelasi pret cred ca o voi schimba cu CX22. Cred ca pot sa folosesc cablajul deja existent de la H22.Multumesc pentru informatii. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
andreicosminus

Am montat alarma cu inchidere centralizata pe masina care in momentul cand pun contact motor si daca am si toate cele 4 usi inchise, imi inchide si portbagajul. Arat ca portbagajul nu mai pot sa-l deschid decat daca opresc motorul (deci daca scot contactul).

De putin timp, deschiderea portbagajului imi joaca feste si anume: nu mai pot sa-l deschid decat foarte greu chiar si daca opresc motorul iar dimineata sau chiar in timpul zilei, dupa ce dezarmez alarma, usile "se deschid" insa portbagajul continua sa ramana inchis.

Cu greu reusesc sa-l deschid, fie rasucind cheia de mai multe ori in yala de la portbagaj (ceea ce pana acum nu faceam), fie activand si dezactivand de mai multe ori alarma.

Nu stiu daca e coincidenta sau nu dar daca folosesc un spray de dezghetare yale, operatia decurge mai usor.

Intrebare: sa fie stricat motorasul de deschidere sau imi face aceasta problema din cauza frigului?

Modificat de last
Te rog sa citesti Reglamentul, in special punctul 9. Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cine ma poate ajuta am cumparat o alarma si cu inchidere de geamuri si nu stiu unde trebuie legat firu si cu ce este cu plus sau cu minus si contactu de la usi unde vine legat la golf 4 restu leam gasit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea !

Dupa ce am studiat schemele electrice de la inchiderea centralizata si am citit ce a scris lumea pe aici , nu am reusit sa ma lamuresc unde EXACT trebuie legate firele de la inchidere si deschidere. Am cumparat si eu un modul receptor si doua chei tip "briceag". Iesirile din modul sunt cu relee, patru la numar.

Stiu unde se leaga semnalizarea si alimentarea modulului, dar nu stiu unde le leg pe cele de la inchidere si deschidere. Inca nu am reusit sa desfac fata de usa sa vad exact despre ce e vorba. Dar banuiesc ca trebuie sa existe un traseu electric, la vedere, cu cateva fire care vin direct din yala. Pe schema electrica spune ca firul GALBEN este cel de comanda, care daca este pus la masa incuie (dead lock- SAFE) si pus la masa printr-o rezistenta descuie. Adica in conectorul T29, de la modulul usii din stanga, la pinul 23 se afla firul galben, iar la pinul 29 se afla "masa". Sper sa fie corect ceea ce am spus. Asa reiese din scheme. Tot in conectorul de 29 pini din usa soferului la pinul 4 si pinul 24 de afla deschiderea respectiv inchiderea (aceeasi comanda ca si de pe panoul din usa soferului- deci nu e dead lock deci nu e SAFE). Masa este pinul 29 in ambele cazuri.

Mai exista in schema, tot in usa soferului, un conector cu 16 pini, numit T16a, care are pe pinul 2 firul GALBEN si pe pinul 11 "masa", cu aceleasi functii. Practic legatura intre T16a si T29 se face cu aceste fire.Sper ca se intelege.

Daca este cineva care a mai facut exact chestia asta, l-asi ruga sa posteze sa ne lamurim si noi. :icon_thumright:

Va multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu este nimeni pe forumul asta care sa fi facut cel putin odata montajul asta ??

Revin cu o completare pentru cei care au modulul si cu inchidere geamuri.

La anumite module exista si o iesire "30 sec. negative output" si daca se leaga acest fir tot pe inchidere, daca ai geamuri deschise acestea se inchid automat.

Daca ai deschidere electrica cu motoras la portbagaj si cheie cu buton de deschidere portbagaj poti lega iesirea de "+" din modul la firul de comanda a motorasului. Acesta are o iesire cu "+" de vreo 2 sec suficient cat sa deschida.

Numai bine va doresc ! :icon_thumright: :) :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult WNS. Sigur o sa-mi fie de folos. Daca reusesc maine sa leg modulul la masina si sa si functioneze corect, promit ca fac o documentatie completa :icon_thumright: si o sa o postez ! Cu ajutorul vostru !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe schema electrica spune ca firul GALBEN este cel de comanda, care daca este pus la masa incuie (dead lock- SAFE) si pus la masa printr-o rezistenta descuie. Adica in conectorul T29, de la modulul usii din stanga, la pinul 23 se afla firul galben, iar la pinul 29 se afla "masa".

E gresit, nu e SAFE ! E doar incuie nu si blocheaza.

Tot in conectorul de 29 pini din usa soferului la pinul 4 si pinul 24 de afla deschiderea respectiv inchiderea (aceeasi comanda ca si de pe panoul din usa soferului- deci nu e dead lock deci nu e SAFE). Masa este pinul 29 in ambele cazuri.

Iar gresit, nu e aceesi comanda ca cea de pe butonul de pe usa soferului, aste e SAFE, e incuie si blocheaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
E gresit, nu e SAFE ! E doar incuie nu si blocheaza.

Iar gresit, nu e aceesi comanda ca cea de pe butonul de pe usa soferului, aste e SAFE, e incuie si blocheaza.

Multumesc pentru corectare.

N-aveam de unde sa stiu sigur, asta am citit eu pe scheme. Intre timp s-a rezolvat cu inchis deschis si inchidere geamuri.

Functioneaza foarte bine ! Multumesc tuturor ! Din pacate cand am montat-o a plouat si n-am reusit sa fac poze pentru realizare unei documentatii.

Numai bine la toti ! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu stiu daca e bine sa postez aici, dar m-ar interesa si pe mine o alarma auto compatibila cu GOLF 4.

Mi-au placut "Viper 350 HV", "Viper V-1002" sau altele chiar cu pager, dar sa aibe telecomenzi frumoase si sa fie compatibile cu GOLF 4. Am citit pe net ca unele au nevoie de CAN altele nu.

Modele care-mi plac ar fi urmatoarele:

VIPER 1002

121ejib.png

ALARMA AUTO TESOR 579 FB 128

1zydmz9.png

ALARMA AUTO TESOR 579 FR 92

1675a1i.png

ALARMA AUTO TESOR 579 FR 81

2uxvigo.png

Nu stiu, imi plac formele astea mai ciudate.

Iar din gama celor care nu-mi plac sunt de genul care au telecomenzile ca asta:

29dwxtg.png

Pe unde am cautat, nici un site nu specifica daca sunt compatibile pe VW GOLF 4 :screwy:

Va rog frumos, cei care aveti alarme pe masini (Golf 4) sa specificati daca aveti alarme cu telecomenzi de genul celor de mai sus.

Alea de le TESOR imi plac :offtopic:

Stima :blah_:

Modificat de GeoB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nevoie de interfata CAn deoarece G4 nu are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GeoB arata bine respectivele telecomenzi de la acele alarme,dar pe mine cind mi-am comandat alarma m-au intrebat pt. ce masina imi trebuie ca sa-mi dea una compatibila, iar laun pret rezonabil eu am ales LydeR 137 si zic eu ca arata bine.

post-27309-1237899360_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!