Jump to content

oprire motor


ili2k2
 Share

Postare recomandată

ciao

de cateva zile imi cam face probleme masina:

masina porneste la sfert de cheie (chiar daca au fost minus 15-20 grade la munte de sarnatori)

dar cam la un 1-2 minute dupa ce pornesc (indiferent daca o las la ralanti sau pornesc la drum) motorul se opreste.

De pornit porneste apoi doar la a doua cheie si lung, in timp ce pe bc afiseaza oldtruck motor aus.

ps: ma gandesc ca poate ar putea fi de la motorina euro5 sau de la apa din motorina acumulata pe timpul noptii in filtru ?

o sa schimb filtru azi, intrucat am fost plecat in tot acest timp

care ar putea fi beleaua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pornit porneste apoi doar la a doua cheie si lung, in timp ce pe bc afiseaza oldtruck motor aus.

Asta e eroare de lipsa presiune ulei. E posibil sa fie senzorul de presiune de la ulei. Fa o scanare cu Vag-ul si vezi ce mai apare.

Daca e senzorul defect 100% de aia ti se opreste. ECU crede ca ai ramas fara ulei si iti taie gazul sa nu calezi motorul

Parerea mea! :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
in timp ce pe bc afiseaza oldtruck motor aus.

oeldruck motor aus = oil pressure engine out = lipsa presiune ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. idee este ca dupa ce porneste a doua oara, merge perfect toata ziua si numai imi da nici o eroare :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mesajul afisat oldruck motor aus apare din cauza ca dai mult la automat fara sa porneasca motorul. Nu asta e cauza opririi motorului.

Poate fi si din cauza motorinei, dar n-are nimic cu mesajul afisat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai omul spune ca porneste la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate docman. :) Din viteza, nici nu observasem greseala. Evident ca e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"bc afiseaza oldtruck motor aus" sigur ai vrut sa scrii

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci.

la prima pornire dimineata masina o ia la sfert de cheie, merge rotund aproximativ 1-2 minute dupa care se opreste.

Apoi dau mai lung la automat de 2 ori si porneste si merge frumos toata ziua, chiar daca o opresc si o pornesc de 10 ori dupa.

pe bc apare "oldruck motor aus" in timp ce dau la automat, dar dupa ce porneste se stinge.

filtrele sunt toate schimbate de aprox. 5000km

ma gandesc daca era problema cu senzorul de presiune sau chiar cu presiunea uleiului imi aparea eroare si cand merge motorul.

Modificat de ili2k2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU memoreaza eroarea si nu dispare pana nu se sterge cu Vag-Com sau VAS. Incearca un test cu vag-com si vezi ce zice, daca da eroare stergel. Daca ai noroc nu mai reapare dar daca ai o defectiune o sa reapara.

Cu filtrul m-am referit la filtrul/sita pompei de ulei nu la cartusul filtrului de ulei.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca acea avertizare de lipsa presiune ulei opreste motorul, desi ar fi bine.

Am patit-o in urma cu 1 an, la un golf 4 tdi , al unui coleg. Omul a avut ceva lucrari la tinichigerie si a luat masina de la ei cu ceva defectiuni electrice, pe la faruri. Am remediat problema si apoi................stupoare, apare acel semnal in bord, cu lipsa presiune ulei. Initial am crezut ca e pe bune. Nu ma gandeam la senzor. Am verificat din nou , la o privire mai atenta, firul care pleaca de la senzor era aproape rupt,se mai tinea in izolatie, f putin. De aici aparea acel mesaj, dar motorul nu se oprea nicidecum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU nu memoreaza nivel scazut sau presiune scazuta la ulei ca un cod de eroare. Cine gaseste asa ceva sa-mi spuna si mie. Oricum trebuie facuta o scanare, tb vazut exact ce e.

Eu ma gandesc acum la una din bujiile de incalzire antigel, sa nu fie in scurt, si cand ECU de comanda la releu sa o cupleze, acesta sesizeaza un scurt si ECU sa opreasca motoru. Nu dati cu pietre e o supozitie. Fara o scanare nu cred ca ne dam seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ili2k2,am avut si eu eroarea asta anul trecut.Iata cum au stat treburile:a fost atunci prin ianuarie parca,un frig cumplit,sub -20 grade noaptea,iar dimineata am vrut s-o pornesc.I-am dat cheie nimic,am mai tot incercat,tot asa am dat mult la automat,dar n-am reusit;la un moment mi-a aparut aceasta eroare.Masina am reusit s-o pornesc dupa vreo 2 zile cand s-a linistit gerul si gata cu eroarea dupa aia.Bateria tot n-am schimbat-o,am zis s-o las sa moara de tot,sper sa ies si din iarna asta cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi filtrul de motorina verifica etanseitatea la garnitura corpului de filtru iar daca nu este filtru ansurupabil vezi la garnitura supapei de retur.

Si inca una care poate fii daca este( pd tdi ) este uzata pompa tandem,astea le-am intilnit la clienti dar fiind iarna nu este exclus sa fie si gheata pe undeva pe conducta s-au an rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroare imi afiseaza doar in timp ce dau la automat si mi se pare normal ( daca invarte electromotorul 20-30 la 200rpm e normal sa nu creeze presiune pentru senzor). Dupa ce porneste nu mai afiseaza nici o eroare.

cine ma poate ajuta cu o scanare in bucurestie?

pls. trebuie sa plec diseara la drum intins Zalau si mi-e frica sa nu faca alte belele pe acolo (pot pleca si cu alta masina ok, dar golf-ul are Pilot automat si 6 trepte si f buna la drum lung)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu reusesti cu scanarea si ajungi in Zalau, pana maine la amiaza te pot ajuta eu. Pe urma voi fi plecat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat filtrul de motorina acum 3 zile. De aunci masina porneste ok si numai face probleme cu pornirea sau sa se mai opreasca din senin.

Ori garniturile vechi de la filtru nu etanssau bine, ori prea multa apa in filtru care ingheta pe hartia filtranta peste noapte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Referitor la Oldruck Motor Aus sau cel putin asa a fost la mine,facusem schimbul de ulei si al filtrelor..pornesc motorul o ia la sfert,timp de 2 minute merge normal dupa care incepe sa clampane si se opreste si pace sa o mai ia,imi scria incotinuu pe bc mesajul de mai sus,remediu a fost amorsarea filtrului de combustibil ,dupa multe incercari si insistente cat incape a luat-o..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!