Jump to content

Intra gaze de la esapament in interior


ovidio
 Share

Postare recomandată

salutare la toti

passat 3bg 1.9tdi 130cv 2002.

am masina de 4 ani si incepind din iarna asta imi intra miros de gaze de esapament in interior

am verificat etanseitatea compartimentului unde se afla filtru de polen si pare etans.

am ramas un pic dezamagit de inginerii de la vw, au separat compartimentul motor, de compartimentul admisie aer in interior ,

lucru foarte bun, dar in compartimentul admisie aer interior se afla bateria si lichidul de frina,

deci rspiram fortat gazele emise de baterii.

asta era o paraneza, eu sunt multumit de masina si ca tot romanu mindru ca am un passat, dar pe unde dracu inta fumu in masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    6

  • Eto

    5

  • F l o r i n

    4

  • lxl

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci, daca ai baterie originala ,aceea are un furtunas, care face exact acest lucru si anume elimina emisiile bateriei afara ca sa nu intre in habitaclu.Deci ori nu ai mai avut bateria originala ori a iesit furtunasul.Acesta este in partea stanga a bateriei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe unde dracu inta fumu in masina?

Cred ca ies gaze pe la racordul flexibil de la esapament si ajung prin aerul de la intrare in aeroterma pe langa garnitura marcata cu rosu de mine:

hpim4759kw5.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu daca am o dacie in fata mea sau alta masina care scoate fum il simt in interior. solutia este un filtru de habitaclu cu carbon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul tau sigur miroase de la racordul flexibil , il gasesti in stanga in continuarea turbinei dar e ceva de desfacut, poti sa te uiti cu ea pornita sa vezi daca da, are dreptate cosmin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, daca ai baterie originala ,aceea are un furtunas, care face exact acest lucru si anume elimina emisiile bateriei afara ca sa nu intre in habitaclu.Deci ori nu ai mai avut bateria originala ori a iesit furtunasul.Acesta este in partea stanga a bateriei

Salutare

am bateria originala si are furtunasul, dar bateriile cand se invechesc au emantii de gaze si vapori(chiar pe la capacele de etansare), nu numai pe furtunas, eu nu simt gazele de la baterie, ca nu sunt perceptibile presupun, spuneam doar ca e un sistem un pic aiurea, climatizare cu admisia in surse super polunante, (plumbul, lichidul de frina...).

Cosmine cred ca ai drepate racordul flexibil se vede un pic inegrit, inainte nu era asa, dar am presupus ca a cazut o picatura de ulei de la supapa de depoluare, sau cum se numeste.

M-am uitat cu motorul pornit dar nu se vede nimic acolo, gazele nu se prea vad.

vreo modalitate de a proba daca scapa gaze racordul?

multumesc tuturor pt raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi intra fum in habitaclu, cand dau in marsarier. Am evacuarea sparta imediat dupa catalizator. Dar, mai venea fum si inainte de a fi aceasta sparta, cand am adus masina din deutsche.....Am controlat racordul flexibil si nu scapa gaze. Pot intra aceste gaze si prin alta parte, decat pe la climatizare ?

Am tot incercat sa pun un cheder, ca la passat, ca sa etanseze capota compartimentul motor, dar nu da bine. Aveti ceva idei ?

@cosmin, ce zici ?

Frumos arata la passat motorul, asa de "capacit". Ce nu imi place, ca au pus bateria acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum am zis mai sus incearca un filtru de polen cu carbon...pana acuma a functionat si pe golful unui prieten si pe passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, filtru din acela am, pe MANN, carbon, 50 ron, nou, nout.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu daca am o dacie in fata mea sau alta masina care scoate fum il simt in interior

Cum naiba frate??? :) Cu tot cu recircularea aerului din cabina pornita??? Fara recirculare si io ma gazez instant inauntru, dar cu recircularea pornita am stat si in spatele unui autobuz antic, ce fumega in draci, cu esapamentul lui in grila mea si in interior nici urma de miros!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Cred ca ies gaze pe la racordul flexibil de la esapament si ajung prin aerul de la intrare in aeroterma pe langa garnitura marcata cu rosu de mine:

hpim4759kw5.th.jpg

Aceeasi problema o am si eu. E de la racordul flexibil si am vazut deja ca e fisurat. Problema este ca am inteles ca e destul de scump daca se achizitioneaza original. Un prieten de la un service mi-a spus ca pot sa iau unul universal si se poate taia pe dimensiune si suda in bronz parca am inteles. Toata operatia ar costa cam 300 RON cu tot cu furtun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se simte mirosul de fum dar numai la pornire. Cum dau cheie si porneste iese fum de la motor dar in timpul functionarii nimic, poate sta o ora la relanti sau pot sa-i dau blana o ora nimic . Din cate am reusit sa constat vine fumul de undeva dupa catalizator, de unde exact din pacate nu pot vedea. Pentru a face o constatare trebuie sa dau jos intreg sistemul de esapament si asta o sa se intample pe vremuri mai calde.

A mai constatat cineva acest fenomen? Adica sa iasa fum de undeva deasupra la cutie.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot pe la tubul flexibil cred ca afuma esapamentul trece deasupra suportului dreapta a cv.

se intampla des la passaturi 1,9 sa se rupa tubul flexibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimeni o poza cu racorodul flexibil? Sa vedem si noi cum arata, chiar si de pe ETKA ne-ar fi de folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai clara de-atata nu am: :(

ainhoa1131916005photo58vv2.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ooooo lux lux lux.... mersi mult de poza... Am vazut piesa aia in motor de multe ori si chiar nu stiam ce e ca arata ciudat... am sa ma uit daca scapa... Cum pot sa fac asta? sa accelereze cineva si eu sa imi bag nasu acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e innegrit de funingine chiar si putin, sa stii ca scapa. Daca e curata plasa aia, nu-ti face probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cam asa arata racordul meu flexibil in momentul de fata.... :P .puteti sa imi spuneti cam cat m-ar costa sa il schimb, si sa imi recomandati un service bun din buc....e posibil sa treb sa schimb si catalizatorul :-ss...?. masina este un passat din 2002, 1.9 TDI , 131 CP, 213.000km. Gazele nu patrund in interiorul masinii decat dimineata cand o pornesc, iar motorul numai este la fel de silention ca alta data .

post-40525-1234527437_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te speria frate nu-i dracu chiar asa de negru sa schimbi si catalizatorul ,racordul e vreo 110ron cu manopera cu tot eventual 200ron,cel putin eu atata iau pe o lucrare de genu asta,in timp max. 2 ceasuri de schimbat obiectul. :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ai dreptate , am fost cu ea la un mecanic ieri si mi'a zis acelasi lucru ca tine si ca pot sa merg linistit in continuare dar nu ar strica sa schimb racordul ...si zgomotul suspect era de la grila de la motor, se slabise un surub . :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare

problema solutionata de ceva timp

am dus masina la un service si nu au gasit nici o pierdere de gaz pe la racordul flexibil, si nici prin alta parte

simteam in general mirosul la scoaterea masini din garaj, si probabil venea fumul pe sub masina in fata.

am pus un filtru de carbon si a disparut fenomenul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
Mai clara de-atata nu am: :icon_thumright:

ainhoa1131916005photo58vv2.th.jpg

Am schimbat acum ceva timp racordul mentionat ce cosmin si pe langa ca nu mai intra gaze nici nu mai suna esapamentul. Din cauza racordului care era imbatranit imi vibra tot esapamentul cand opream masina sau cand o porneam. Cost operatie 180 lei in Cluj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala il banuiesc si eu de imi vibreaza esapamentul, chiar si gaze mi s-a parut uneori ca am in masina....hmmm. Cat e racordul separat de cumparat eto ?

PS :

Nu te speria frate nu-i dracu chiar asa de negru sa schimbi si catalizatorul ,racordul e vreo 110ron cu manopera cu tot eventual 200ron,cel putin eu atata iau pe o lucrare de genu asta,in timp max. 2 ceasuri de schimbat obiectul.

lxl banuiesc ca se detaseaza de pe turbina tot ansamblul de evacuare, se scoate si se sudeaza noul racord afara nu ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Vicius, eu mi-am facut masina la un service de esapamente din Cluj. Cand le-am zis ce model de masina am si ce simptome am au stiut exact sa imi zica fara sa mai vada masina, cica e boala la passaturi. Pe mine m-a costat 180 lei totul, mi-au dat si garantie 1 an, nici nu am intrebat cat costa racordul, mi-a zis pretul total.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala il banuiesc si eu de imi vibreaza esapamentul, chiar si gaze mi s-a parut uneori ca am in masina....hmmm. Cat e racordul separat de cumparat eto ?

PS :

lxl banuiesc ca se detaseaza de pe turbina tot ansamblul de evacuare, se scoate si se sudeaza noul racord afara nu ?!

Eu am inlocuit multe ,procedura este urmatoarea desfaci cele 3 piulite de la turbina ca sa scoti xaxafonul si dedesupt desfaci doar partea din fata a esapamentului,din pacate la audi il poti scoate prin rasucire dar la passat trebuie demontat suportul dr. al cutiei de viteze ,tai cu flexul piesa veche dupa care prinzi totul la loc si pozitionezi flexibilul nou la loc si il haftuesti bine il dai jos il sudezi definitiv,binenteles cu sudura stuzgaz si urmeaza faza inversa a demontarii.Recomandarea este sa o faci la un atelier de specialitate.Sarbatori fericite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!