Jump to content

Pivoti originali


Flatbone
 Share

Postare recomandată

Salutare din nou.

Sper ca problema mea sa nu fie foarte grava : am fost la RAR cu masina saptamana trecuta .. in prima zi mi-au respins-o ca cica trebuie schimbati pivotii (stanga+dreapta).. am mers intr-un service si am urcat-o pe rampa. Cei de acolo s-au mirat ca pivotii sa aiba joc dupa ~7o.ooo km mai ales ca abia am adus masina din .de. Asa ca s-au uitat la pivoti.. si cica pivotii ar fi fost schimbati .. pentru ca sunt prinsi in suruburi si cei "default" sunt nituiti. Voi ce stiti ? Asa e ? Ei mi-ai zis ca daca au fost schimbati e posibil ca masina sa aiba mai multi km. Si daca e asa .. e nasol .. avand in vedere ca pe la 9o.ooo trebuie schimbata directia .. nu mai zic de filtre, ulei .. :D In cartea de service am o interventie la 32.8oo km unde sunt bifate urmatoarele : Olwechsel-Service , mit LongLife Motorenol , LongLife service cu "Ja". Restul sunt cu "Nein". Mai am o eticheta cu schimbul de ulei pe la 6o.ooo km. si una care zice ca la 9o.ooo sa schimb lichidul de frana .. Masina are acum 7o.ooo km. si am luat-o din DE cu 65.oookm.

Pana la urma pivotii nu au nimic .. (am fost in 2 serviceuri) .. cica exista un mic joc in flansa pe stanga. Ce inseamna asta si cat de grav este ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... am fost la RAR cu masina saptamana trecuta .. in prima zi mi-au respins-o ca cica trebuie schimbati pivotii (stanga+dreapta).. am mers intr-un service si am urcat-o pe rampa. Cei de acolo s-au mirat ca pivotii sa aiba joc dupa ~7o.ooo km mai ales ca abia am adus masina din .de. ...

Pana la urma pivotii nu au nimic .. (am fost in 2 serviceuri) ...

<{POST_SNAPBACK}>

si eu am avut aceeasi "problema" cu tovarasii de la RAR. niste spagari notorii!

la prima vedere la RAR nu am dat nimic (cu toate ca am avut programare am asteptat 1h in plus ceea ce m-a :) ), in plus masina era 'beton-armat', ziceam eu dupa 2000 km rulati.

tovarasu de la RAR m-a respins, cu verdictu: schombare pivot stg.

am fost la service, nu avea nimic. din ce retin (in feb. se intampla), si pivotii mei erau cu surub, dar eu am mult mai multi km (180mi)

totu s-a rezolvat cu 300mii spaga+100taxa suplim., la a doua vedere, cu toate ca ma mancau ... talpile sa ma iau cu ei de gat, dar ... we live in .ro :)

PS. pivotii originali ... nu stiu cum tre sa arate ... B)

Modificat de laVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb din nou .. poate m-ati uitat cu pivotii mei :D ... :D.

1. Cum sunt pivotii originali pe Golf IV ? Sunt nituiti sau prinsi in suruburi ? Intreb ca sa stiu ce sa fac pe viitor ..

2. Joc in flansa ce inseamna ? e grav ? sau pot sa mai merg asa ? cica pocneste ceva pe acolo (cand au tras astia la RAR de ea pe rampa) ... undeva pe langa amortizorul din stanga-fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansa se schimba relativ usor. Flansa are un rulment in ea. Aceasta flansa sta in capul amortizorului, acolo unde se prinde el de caroserie. Aceste flanse se schimba dupa un nr destul de mare de km. Sincer cu pivotii nu stiu, daca au sau nu nituri din fabrica. Cu toate astea imi vine greu sa cred ca sunt nituiti, pt ca nu se pot regla ulterior, la revizie, la unghiurile directiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazuri ca astea as fi facut reclamatie. cum ai scos masina de pe rampa, iei actele si te duci la seful de reprezentanta si expui problema. si se face o noua constatare cu seful de service de fata. multa lume nu face asta.

faza cu nituitul este aiurea. pivotii sunt consumabile. ce piese consumabile ati mai gasit pe masina nituite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@horgarban: aha. am inteles ce e flansa .. asa mi-au aratat si tipii de la service. Dar ce inseamna numat mare de km dupa care se schimba flansa ? Masina avea 65000km .. e posibil sa fi capatat jocul acela in limita acestor km ? Am inteles ca asta se intampla din cauza drumurilor proaste .. si daca e sa fi fost rulata prin Germania .. stau si ma intreb unde le-au gasit. ;)

@mmneg: da. asa ar fi trebuit sa fac .. insa m-am luat de la inceput in gura cu "marele sef" de acolo .. si nu vroia sa ma mai lase sa intru cu ea pe rampa nici a doua zi .. nici macar sa se uite la ea. Chestia e ca i-am zis ca am fost in service si pivotii nu au nimic si cred ca si de-asta s-a ofticat si mai tare .. mai bine lustruiam putin pivotii si ii ziceam ca i-am schimbat. ;) Oricum sunt niste bulangii .. era si saptamana mare .. si problema mea (sa presupunem ca exista o problema cu pivotii) nu cred ca era atat de grava incat sa nu se poata trece cu vederea .. Da' ei nu ! Nu vroiau nici cu spaga .. Am reusit sa ii conving pana la urma cu greu ...

Asta e.. Mersi de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine macar ca ai trecut de asta...

ultima data am fost la rar pentru identificare in vederea inmatricularii am stat 10 minute cu totul pentru identificare si 1h20' pentru a lua actele de la ghiseu. initial m-am speriat ca am stat asa putin, dar a fost doar pentru scurt timp ;)

Modificat de mmneg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Se apre ca trebuie sa readuc la viata acest topic antic pe care s-a cam pus praful....

Am si eu o intrebare? Dupa ce schimbi pivotii/rotula inferioara 1J0 407 365 C si 1J0 407 366 C trebuie deglata din nou directia? Cineva mi-a zis ca trebuie. Din moment ce nu umbli la bieleta de directie fata de capatul de bara de ce ar trebui reglata directia iara?

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie reglata. Dupa ce am schimbat pivotii, mie imi statea volanul stramb si tragea dreapta.

Ca sa nu o reglezi (desi nu e 100% sigur), pune-i pe mesteri sa faca un semn unde vin exact vechii pivoti pe bascula,si pe cei noi sa-i monteze la fel.

ps.

Din cate am vazut eu, cele 3 gauri in care se prinde pivotul de bascula nu sunt rotunde ci ovale, pentru a permite reglarea lor cativa mm fata-spate.

Modificat de S I M A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca la vw e asa, dar la fratele meu la opel astra din 2001 am schimbat pivot original si era prins in nituri.

cel pe care l-am cumparat mi s-a dat de la magazin cu tot cu suruburi, care le-am pus in locul niturilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pivotii OEM de cine sunt facuti ? Sau care ar fi cea mai buna marca ? Trebuie sa ii schimb si astia la reprezentanta mi-au cerut 190 RON pe bucata (cu tot cu discount).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand lemforder. Odata ce ii schimbi foarte posibil sa trebuiasca refacuta si directia asa ca pune ceva mai calitativ sa nu trebuiasca sa schhimbi iar peste 5000 de km.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pivotii originali tot in suruburi sunt prinsi nicidecum nituiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Pivoti OEM de cine sunt fabricati ?

O intrebare mai veche dar fara raspuns, pina acum..... :exclaim:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe masina mea..CAP BARA trw...Daca caseta de directie este facuta de trw 100%bieleta de directie o sa fie trw,daca e facuta de ZF sigur o sa fie lemforder.Pivotii sunt ori trw ori lemforder din primul montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut.pana la urma cum este cu pivotii originali la o masina noua din grupul vw ,sunt prinsi in nituri sau in suruburi?chiar sunt curios.la renault de exemplu sunt nituiti.poate ne raspunde un posesor de masina noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sunt nituiti ,si nu au fost schimbati. masina o am de noua

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Vreun posesor de Jetta cumparata noua,imi poate spune cum au fost prinsi pivotii originali?la a mea sunt prinsi in suruburi si ar trebui sa fie cei originali tinand cont de nr de kilometri la care am cumparat masina(aprox. 25000).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pivotii originali vin prinsi in suruburi ca restul :) 3 suruburi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

de pivotii de la TRW,stie careva ceva? Trebuie sa`i schimb si asi vrea sa pun TRW,sunt in jur de 100 lei bucata,sau e mai recomandat sa schimb tot bratul (bascula)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Cam scump 100 lei bucata,poti merge si pe FEBI costa 40-50 lei bucata ( sunt 2 modele la mine) si sunt foarte buni.

Flanse de telescop mai ales pentru echipare sport (suspensie sport) recomand SACHS.

 

Uite ca si preturi doar asa ca sa iti faci o idee

 

Delphi -       42 ron \ buc

Febi -          50 ron \ buc

Lemforder - 72 ron \ buc

Modificat de luciantm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am schimbat azi pivoţii la maşină, aveau un joc foarte pronunţat. Am pus TRW- 60 lei bucata. Eu am maşina de 6 ani şi nu am schimbat pivoţii la ea până acum. Pivoţii înlocuiţi aveau codul de piesă pe ei (ceva cu 1 j0.....) dar nu am reuşit să văd ce marcă erau. Se poate să fie pivoţii originali din fabrică.....? Maşina are 321k km acum. Sunt curios să văd cât ţin ăştia pe care i-am pus azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!