Jump to content

Skoda RS TFSI


naka66

Postare recomandată

^_^ Mane nu am zis ca e prost graficul sau cine mai stie ce. Mi s-a parut doar ca e o scadere si dupa aia creste iar...si n-am inteles de ce.

Principalu e sa-ti placa tie masina cum merge, graficul conteaza mai putin. Daca masina trage bine, asta e tot ceea ce conteaza.

Cat despre k03, tu stii mai bine. Singura chestie care m-a facut sa-ti pun intrebarea e ca n-am mai vazut pana acu masina la 300cp cu k03.

Oricum ar fi sunt convins ca trage f bine si odata ce treci la k04 si soft nou vei fi si mai multumit :D.

Link către comentariu
  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • naka66

    71

  • Bogdan_wrc

    10

  • gabriel

    9

  • anorganix

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu zic ca daca pui gt30 sa incerci un soft de la alta firma ... parerea mea (asta daca vrei rezultate perfecte) ... acum sa nu intelegi ca RBN nu-si face treaba.

Link către comentariu

pai rezultatele sunt perfecte din punctul meu de vedere.de ce as alege alta firma?motive?nu exista deocamdata

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link către comentariu

incearca de exemplu sa vezi cum merge golful lui BYG cu soft Revo si cred ca iti vei chimba parerea :offtopic:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

in seara asta mi sa aprins chek engine in bord.nu suport sa vad asta.data trecuta am pus vag comul si singura eroare era converter catalityc.am crezut ca este de la benzina.a verificat totul f atent cu vag comul si totul este f f ok.daca merg cu masina normal si spre tare nu e nici o problema.am observat ca se aprinde doar daca merg f f tare cum a fost si in seara asta:d masina merge fara nici o problema trage f f bine dar nu am idee ce sa fie.are cineva o idee?uni spun sa il las asa ca se stinge dar eu nu cred ca e ok.nu am avut niciodata vreun bec aprins in bord si nici nu vreau.astept ceva sfaturi

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

inca ceva cu chek engineul aprins in bord.in continuare tot eroarea asta imi da adica catalitic converter sa fie fiindca am catalizator sport?si inca ceva ce am observat inainte masina facea 24psi adica 1.6 bar acum face doar 19psi adica 1.3 bar.m se pare cam putin 1.3 bar pt stage 2+scaderea sa fie fiindca am pus intercoolerul si evacuarea si a mai scazut din cauza asta sau e posibil sa se fi stricat dv sau bov ceva?si asta sa fie si eroarea chek engine care imi apare.daca erau astea 2 are cineva idee aparea pe vag com?precizez ca masina nu are nici un fel de problema merge super bine la fel ca inainte

__________________

Link către comentariu

ai citit eroarea si e de la catalitic converter? pai ala e catalizatorul. de la DV apare altfel. de fapt scrie. "check DV".

eu am catalizator sport, 100 de celule si nu am check engine aprins. sa nu cumva sa se fi fisurat undeva evacuarea inainte de catalizatior, sau sa se fi infundat catalizatorul.

mie dupa FMIC si evacuarea nu mi-a scazut aproape deloc presiunea. tot 1.3 cu 1.4 boost am. daca a scazut, o fi scazut dupa a doua zecimala..ca nu am urmarit cat aveam inainte :)

Link către comentariu

eroarea este catalitic converter efficiency below threadsholld.cu ce se poate sa fie inundat catalizatorul?se poate sa fie cumva sa mearga masina in limp mode sa fie vreun amestec bogat sau sarac?axcum presiunea a scazut si mai mult.de la 24 psi la18 psi si ope urma la 15 psi.am dat jos scutul am suito pe elevator si am verificat totul la rand.pe dv si spacer am gasit putin ulei dar nu mult ca si cum ar fi fost uns asa prelins nitel.sa fie de la asta?

Link către comentariu

am bagat bine furtunele de la intercooler si acum presiunea este de 20 psi.pare totul ok se pare ca scaderea de presiune am avuto din acest motiv.iar legat de eroarea cu catalizatorul ma gandesc sa se fi bulit vreun senzor

Link către comentariu
  • 3 months later...

azi dimineata a plecat spre masina mea un kit ko4;)).urmeaza sa mai iau eu acum bielele cuzinetii si cele necesare plus realocarea dv ului si mam gandit si la un catch can nu numai pt scurgerea rezidurilor dar si pt a rezolva problema pcv ului definitiv pt ca cel de la eurojet a cedat.acum sa vedem unde gasesc un mecanic bun sa imi monteze toate astea si softul final.noroc si la multi ani pe 2010

Link către comentariu

Cam pe la ce pret te-a ajuns..daca nu vrei sa scrii aici astept un PM :D..felicitari..

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am facut si eu ceva cadouri masinutei.Un kit ko4 care contine turbina galeria,injectoarele de s3,pompa noua cu interne noi kdm,relocare dv si dv oem revision d.urmeaza sai modific admisia pt relocare sau daca nu se poate sa iau un evoms sau http://www.backdraftmotorsport.com/shop-va...lypage.tpl.html.

mai trebuie sa iau garnituri cabluri etc ce mai trebuie pt ko4,discaharge pipe,suportii de la injectoare etc,bujii mai reci,sa rezolv problema pcv ului ca cel de la eurojet a cedat si bielele.Aici as avea nevoie de ajutorul vostru daca puteti.http://www.intengineering.com/VW/Rods/Integrated-Engineering-p4669750.html

De aici din dreapta daca m ar ajuta cineva sa completez tabelul ar fi perfect.adica ce cuzinetii ce camasi etc sa iau.Un twincooler ar fi si el binevenit dar sa vedem.Numai bine.Cateva poze:

http://img229.imageshack.us/img229/8323/dscn8336.jpg

http://img694.imageshack.us/img694/1709/dscn8339.jpg

http://img148.imageshack.us/img148/7503/dscn8340e.jpg

http://img705.imageshack.us/img705/8323/dscn8336.jpg

http://img704.imageshack.us/img704/7469/dscn8333.jpg

Link către comentariu

Calico cu rectifiare iei doar daca ai uzura si asta nu vezi decat cand desfaci motorul.

Oricum, atat ARP cat si Calico sunt de calitate.

PS1: acea Riffle Drill este o gaura suplimentara in capul bielei care zic ei ca ofera ungere in plus.

PS2: ia suruburi ARP-625, gandeste-te ca pentru cateva zeci de dolari nu risti nimic.

Link către comentariu

ms mult de tot.o sa imi fie de ajutor.la t-shirt ai idee?

Modificat de naka66
Link către comentariu

Pai la t-shirt comanzi un tricou!

Ce marime ai tu si ce model preferi... cred ca e cadou.

PS: daca vrei sa-mi faci mie cadou tricoul port M sa stii. :icon_thumright:

Spor!

Link către comentariu

Eu as lua T-Shirt ARP brodat cu suruburi forjate :icon_thumright:

Arp 625 alea nu cred ca-s necesare decat pentru aplicatii de 500HP+ dar intotdeauna baietii astia de vand diverse chestii pe net au cate o adresa de mail pentru intrebari !

Link către comentariu

salut fuscobal.da stiu ca ei raspund la e-mail.dar eu neavand nici o cunostinta sau doar din auzite vaga am vrut sa ma conving.mersi mult.la partea cu t-shirt e greseala mea am crezut ca sunt ceva camasi pt motor nu pt mine;)) :( .cred ca maine am sa fac comanda la biele si restul pe urma

Link către comentariu

pt rezolvarea problemei pcv ului pt totdeauna ce solutie credeti ca este cea mai buna?un blok off sau un catch can?

Link către comentariu

Poti sa pui linistit catch-can.

Iti dau detalii pe PM vizavi de pret daca esti interesat (GReddy).

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!