Jump to content

Am spart baia de ulei


night_watch3r
 Share

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

La varianta aia ma gandesc...surub nou...cnc...etc...

Vroiam sa dau azi baia jos...sa masor...sa fac piesa...dupa care urmatoarea zi libera...sa ma duc cu ea la sudat...dar cred ca masor cu baia pe masina...si cand iau si garnitura...o dau jos...ma duc la sudat...si gata

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 406
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Moog

    24

  • marius1982.11

    14

  • Laurentiu_LWR

    12

  • Al Bundy

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Laurentiu_LWR

Avet dreptate...cine stie cunoaste...am mai ridicat o data masina sa verific...si asa este...exact cum ati spus...

Avand in vedere ca mi s-a cerut cam 200ron pentru montat demontat baie...cred ca ma voi baga eu sa fac treaba asta:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Si am facut-o...si daca mai este cineva nebun ca mine...pun si niste poze sa-i fie mai usor...
In primul rand...scule necesare
-Tubulara 10 si 16...de preferat chei pipa...asa arata
http://www.dedeman.ro/ro/cheie-tubulara-pipa-13-609109.html
-Imbus de 5 si 8...cel de 5 neaparat sa fie de calitate si sa fie dala cu bila...si sa mai aveti inca unul de rezerva ca la mine unul a cedat...si era Bahco totusi
post-14266-0-85267800-1374695244_thumb.j
-Garnitura noua...care de fapt este un silicon
Cum ziceau si colegii de mai sus...baia se tine in 20 de suruburi de jur imprejur si 3 laterale...
post-14266-0-92434200-1374694861_thumb.j post-14266-0-64056400-1374694883_thumb.j
post-14266-0-27302900-1374694884_thumb.j post-14266-0-26978700-1374694885_thumb.j
Pe o latura...aveti 4 care se desfac mai "altfel"...cu schema...se foloseste imbusul cu bila deoarece intra in unghi
post-14266-0-75634300-1374695318_thumb.j
Celelalte merg cu orice tubulara de 10...
Dintre cele mari...2 se pot desface si cu imbusul de 8...dar la unul trebuie acea cheie pipa de 16 de care ziceam mai sus...eu am incercat cu 3 tipuri de clicheti si nu aveau loc :(
post-14266-0-49411200-1374695474_thumb.j
Dupa ce ati desfacut toate suruburile...desfaceti mufa de la senzor daca avet dupa care trageti un pic de ea si va cadea...veti gasi asta sub ea :))
post-14266-0-26693600-1374695576_thumb.j
Nu am inteles rolul acelui plastic...dar in fine...
Cu ea data jos...faceti ce aveti treaba...o aruncati sau o reparati...
La montaj...se va curata vechiul silicon si se va pune silicon nou...eu am ales Victor Reintz...mai sunt si alte variante...Elring sau OEM...
post-14266-0-30835100-1374695741_thumb.j post-14266-0-69154800-1374695818.jpg
Dupa ce ati vazut cum se da jos...montajul este floare la ureche...
In caz ca vreti sa strangeti cu dinamometrica...cele mici se strang la 15NM iar cele mari la 45NM
Succes

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge mutat la DIY - demontare baie ulei.

Cheie asa ar avea loc acolo?

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

post-66542-13746967604812_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Ma alatur si eu grupului cu "gaura de aerisire" in baia de ulei. Nu am idee daca e fisurata sau crapata sau rupta`n doua .. stiu doar ca acum 1 ora am coborat de pe o bordura, a facut POC si in maxim 3-400 m s-a oprit masina. Nebunie pe felie :D

Am un GOLF IV Variant, AXR, 101CP, 2005 cu senzor de ulei.

Aveti idee, pana ajung eu dimineata la nea mecanic, cam pe la ce bani se invarte o reparatie? Are rost (daca este posibil) sa incerc sudura sau mai bine cumpar o baie noua? Nu ma dau banii afara din casa, dar nici nu vreau sa fac carpeli la masina.

M-ar interesa varianta cea mai buna, calitate/pret.

 

Sunt in Bucuresti asa ca daca stiti pe cineva care maine ma poate ajuta (in cazul in care merita si se poate) cu o sudura de baie de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Salut...din pacate va trebui sa scoti ceva bani din buzunar...

Preturile sunt asa...ce mi-au cerut mie...

Manopera pe montat demontat baia...150-200ron

Sudat baia...mi-a luat 100ron pentru sudura unui nou filet...o inventie de-a mea :)

http://vwforum.ro/topic/78202-masina-mealwr-itza-mea/page-50#entry2170727

Am fost la cei de pe Grivita cu baia in mana si mi-au sudat-o...daca te duci la ei le zici ca te-a trimis baiatu ala de a stricat macaraua la telenovele...:))

http://www.reparatii-radiatoare-auto.ro/

Dupa care vei avea nevoie de ub silicon special de baie...intre 30 si 60 ron...si ulei+filtru...ca banuiesc ca l-ai pierdut pe tot

Cred ca scapi cu maxim 600ron...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Lawrentzyu_86 - multumesc frumos.

 

In conditiile in care as da 300RON pe una noua, parca as inclina sa nu ma mai complic cu sudatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Baia noua...avantaje si dezavantaje...

Avantaje...e noua...filetul este nou...trebuie sa luam si asta in calcul...

Dezavantaje....probabil este mult mai scumpa decat reparatia...si poate ca materalul nu este la fel de bun ca cea OEM...

in primul rand...vezi cat de lovita este a ta...si vezi cat iti cere sa o repari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e sparta, ci numai crapata, poti lipi cu un bicomponent elastic si rezistent la temp, o bucata de cauciuc pinzat pe deasupra...la mine rezista de 2 ani...

Suprafata data cu smighel mai mare sa nu fie lucioasa, si degresata bine...

Cost , elevator sau canal, bodura inalta si vreo 25-30ron adezivul...care sigur va fi util si prin casa la alte prostii...Uitai, o bucata de cauciuc banui ca gasesti...la mine fiind pe colt am taiat dintr un furtun pneumatic un sfert de cerc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata la voi,

 

Am rezolvat problema.... relativ simplu, dar nu neaparat ieftin :)

Fiind presat si de timp, dar si de diferenta mica dintre reparatie si nou, am ales o baie noua (pentru cea veche, sudura insemna 100-150RON).

Astfel, am avut nevoie de :

1. baie de ulei = 230RON (marca nemteasca, SWAG)

2. 5L ulei Castrol Edge 5W40 = 155RON

3. silicon de etansare + manopera = 110RON

 

Sunt multumit pentru ca am rezolvat-o, dar sunt sigur ca 500RON puteau fi investiti si altfel :)

 

Va multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Bine ca ai rezolvat-o...ai dat super bine pe manopera... unde ai facut-o?la banii aia as fi apelat si eu la un service...

Sent from my GT-P3100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru bora si golf 4 e disponibil scutul de metal.E mai scump dar e ideal pentru strazile si iernile  din Romania .

post-74110-0-04986800-1376123243_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poblema este ca la cei care nu au scut metalic prevazut din fabrica,

iti trebuie un cleste special pentru nituirea piulitelor de sasiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am pus la reprezentanta,nu e ieftin dar e foarte eficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate pune aftermarket, este ~300-400RON, se poate prinde fara probleme...depinde acum si de producator...

La mine isi face treaba , si m-a scos din multe belele...plus condus mult mai relaxat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand si eu scutul metalic,la starea drumurilor noastre e cea mai buna protactie. Investitia de 300-400ron te scuteste de multe griji, cheltuieli ulterioare.Si ca treaba sa fie bine facuta pana la capat recomand montare de inaltatoare la amortizoarele fata(se gasesc la reprezentanta) se ridica garda la sol cu cca 4cm. Eu le am montate de 4 ani si sunt foarte multumit mai ales iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am citit tot topicul si nu a ridicat nimeni problema montarii unei bai de ulei mai mica + sorb schimbat la 1.9 tdi. Avem pe cineva care si-a facut asa ceva? am auzit cateva povesti nemuritoare despre o baie de ulei care este la nivel cu sasiul masinii si sorb mai micut. As dori o parere de la cineva care a vazut/pus mana/ cunoaste foarte bine.

 

Multumesc

Modificat de Zein Lupo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai usor se schimbi baie ulei,sorb,nivel ulei...etc  decat sa pui un scut ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era o simpla intrebare  si asa cum am spus, era vorba de o poveste nemuritoare. imi cer scuze daca mi-am permis sa postez. pana la urma nu asta e rolul unui forum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo nu s-a luat nimeni de tine ca ai postat... Omul s-a mirat de idee :)

Ca si mine de altfel...

Cea mai ieftina varianta e sa pui scut metalic...

La baia mai "mica" tot nu ai protectie 100%...daca sare o piatra sau dai peste un pietroi mai mare, o bucata de asfalt ridicata etc.... tot se sparge...

Un scut metalic AM la 300-350RON e mult mai ok... pe mine m-a salvat de cel putin 4-5ori pana acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutari.


 


Veneam dinspre Buzau in Bucuresti si undeva pe la Afumati am lovit cu scutul un bolovan. S-a auzit destul de tare; am tras pe dreapta , ma uit sub masina toul pare oki. A doua zi observ in parcare un firicel de ulei care se scurgea usor pe langa roata.


 


Ma uit sub masina si observ ca se scurge ulei de pe scut. Deschid capota, verific joja si observ ca uleiul a scazut dramatic.


Mai exista si o alta posibilitate: acum o saptamana am schimbat uleiul si fitrele la Norauto Titan si e posibil ca "mesterul" de acolo sa fi facut sau sa nu fi facut ceva cum trebuie. I-am sunat pe cei de la Norauto si mi-au zis ca or sa verifice dar daca e sparta baia de ulei ei nu au cu ce sa ma ajute pentru ca sunt service rapid. Am programare azi la ora 10.


 


Nu vreau sa dau vina pe nimeni dar totusi am lovit un bolovan si tin sa cred ca este vina mea. In cazul in care ( mai mult ca sigur ) este sparta baia de ulei, cum sa procedez? Am niste ulei de rezerva, ma gandesc sa completez si sa ma duc la un service unde sa rezolv dilema.


 


1. Este oki sa merg cu masina asa?


 


si


 


2. Poate cineva sa-mi recomande un service ( - Bucuresti -  de preferat cat mai aproape de sectorul 3 ) unde sa ma duc si sa rezolv toata problema? Adica cumparat /comandat sau sudat baie plus montat etc. 


 


 


Multumesc.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pierzi atata de putin merge sudata fara nici un stres, dar cred ca va trebui demontata, pentru ca trebuie bine curatat/degresat locul.

daca zici ca totul pare OK, in special scutul (metalic?) posibil sa fie de la buson/filetul busonului de ulei. Se mai intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am "reusit" si eu sa sparg baia de ulei la o Bora. Am dat'o jos, am sudat'o si e pregatita de drum. Nu a fost mare lucru. I-am schimbat ulei insa nu am avut cheie pentru filtru de ulei. Am mers cu filtrul vechi vreo 200km, intrebarea mea este daca e vreo problema in schimbarea filtrului acum.

Modificat de Mause
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!