Jump to content

Am spart baia de ulei


night_watch3r
 Share

Postare recomandată

Paraschivu Dorel

Am rezolvat problema.Am desfacut motorul degeaba,problema era de la un senzor care l-am lovit cand am pus baia.Va multumesc tuturor pentru ajutor si va urez sarbatori fericite si un an nou plin de bucuri.O sa mai apelez la ajutorul vostru pentru cealalta masina,dar o sa deschid un alt topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • Replies 406
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Moog

    24

  • marius1982.11

    14

  • Laurentiu_LWR

    12

  • zenco

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vreau sa cumpar si eu un scut metalic. Vanzatorul mi-a dat doua preturi 430 ron si 320 ron. Al doilea pret era pentru un scut produs la CONEX. Primul pret pentru un scut cu ramforsare. Ce credeti care este mai bun? mai rezistent vreau sa zic si care merita sa il cumpar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Georgescu

Salutare ! Are cineva idee unde se poate găsi o baie de ulei pentru un Golf IV 1,9 TDI-2001 second hand la un preț accesibil ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baie de ulei gasesti foarte greu, de obicei ea se sudeaza daca nu ii gaura foarte mare (la cineva am vazut si un petic cat o palma pe baia de ulei :D deci se poate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am reusit sa sparg baia, la un golf4. Are o fisura mica, pe partea de dedesubt, uleiul curge cam 2-300ml la 8 ore. Daca circul si motorul e cald, e mai rau :D

Solutii: 1 - baie noua, sunat la Autocenter, pret 530RON - mi se pare mare pretul! Stie cineva unde pot gasi mai ieftina?

            2 - dezmembrari in afara de letcani mai gasesc undeva in zona?

            3 - sudura, caz in care, in afara de cei din zona Antibiotice si cei de de dupa statia 2Baieti mai recomanda cineva?

 

Inca nu am intreprins nici un demers, in nici un sens, sunt in cautare de informatii!

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sudeaz-o pe asta. Si cumpara ceva calitativ pentru garnitura. E o solutie gen silicon special pentru etansare baie ulei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teo, eu am lipit-o cu bicomponent de la Bizon rezistent la temp...

Peste am pus o bucata de cauciuc...

Iar peste toate am pus scut metalic :)

Acum 3 ani...

Apropo, ideea si prima lipeala cu Poxipol a facut-o un amic...a tinut vreo citeva luni...

A 2a tura si ultima e facuta de moa/je ... :) cu simt de raspundere, degresat, matuit, etc...

Fa la fel si ramai si cu rest de vreo 200RON si de o bere la intalnirea de sambata... :)

Asta daca nu e sarita bucata din ea...dar chiar si asa merge...

La mine curgea cand era motorul cald...de aia nici nu am observat din prima...ca idee la un drum de Bucuresti a plecat 1l...

Baia la mine parca era vreo 350-400...banui ca se poate si la tine mai ieftin...

Daca vrei neaparat sa o inlocuiesti suna poate cine stie ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Eu am lipit cu A+B de la loctite,dar demult si tine foarte bine.Mai intai i-am facut niste cruste cu cutteru,si apoi am curatat baia,pe urma am lipit-o cu a+b.

Fa cum a zis colegu...si ramai si cu bani de bere(eu i-am baut demult :)) ) ...

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu recomand sudura.

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usor de zic scump de facut...

Daca nu trebuie sa schimbe uleiul acum, il mai costa si un schimb de ulei, o garnitura de baie, bani de taxi si o carutza de timp...

Sa mai zic ca in Iasi sant relativ putini care sudeaza bine aluminiu ?

La mine a fost fix pe o "muchie" rotunjita a baii si inca tine...

Dupa 3 ani nu curge...chiar daca ar incepe maine sa curga, odata la 3 ani o noua lipitura pt inca 3 ani...

Daca da 50-60RON la un elevator pt 1/2h eu zic ca merita...

Eu am zis ca o las asa pana la schimbul de ulei :)

Si eti ca au trecut vreo 6 cel putin de atunci...schimb la 7-8000km ...

Scutul metalic e obligatoriu...iti asigura linistea pe piatra, drum de tara, forestier, padure si pe unde mai ajungi la un gratar/concediu  iar iarna e o placere sa conduci fara grija la gheata, zapada intarita etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasiti bai de ulei,foarte bune calitativ la sume destul de atractive,125 lei cu locas de senzor si 158 lei fara locas de senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

dar probabil ca 2 foite de staniol si una de tigara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca eu am dat 3-4 bai de ulei (minim 3-4 pt ca sunt universale si la ds si la bz)si merge lumea cu ele de ani de zile si nu au avut probleme ,si am vazut cum sunt lucrate....tu pe ce te bazezi cand afirmi ca sunt proaste?

KLOKKERHOLM Danemarca...

post-64586-0-47216800-1369727478_thumb.j

post-64586-0-31045100-1369727481_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

In primul rand pretul de achizitie, (magneziul e scump) si posturi de genu':

pentru aceasa problema am intrat pe forum si eu.Am un golf 4 1.9 tdi din 1999.Am plecat in excursie pe Transalpina din Hunedoara dar vacanta mea s-a incheiat putin mai sus de digul de la Oasa Sugag unde am dat de o portiune de drum unde lucrau excavatoare masina fiind cu 4 oameni la bord am dat intr-o groapa cu rotile din fata iar baia de ulei s-a izbit de o piatra.Am auzit zgomotul dar am sperat ca nu s-a spart dar dupa cateva minute mi-a afisat in bord uleiul si atunci am stiut ca am spart baia si asa a si fost.Problema a fost ca tocmai ce schimbasem baia de ulei de doua saptamani,la indicatiile unui mecanic care a incercat sa schimbe uleiul si surubul pe unde se schimba uleiul se invartea in gol asa ca am cumparat o baie noua insa am cumparat una cu 170 ron,cea originala de vw costand 670 ron,iar cineva mi-a spus ca si cea de 170 ron face acelasi lucru insa nu a fost asa,cea de 170 ron parca e facuta din staniol sau portelan,e foarte subtire si casanta.Am adus masina acasa pe platforma,am rectificat baia veche(originala vw),am facut un filet mai mare si am pus un surub cu garnitura de cupru.Problema e ca am un scut de plastic pe dedesubt iar cand merg cu 80-90 km pe drumurile nu prea bune din tara si mai dau in denivelari aud cum imi sterge scutul soseaua si imi sta inima in loc,ma tot uit in oglinda retrovizoare sa vad daca imi curge uleiul(cred ca am ramas cu traume :lol: ).Intrebarea mea este ce solutii as avea ca fac cumva sa protejez baia,stie cineva daca este de cumparat scut metalic pentru golf 4 tdi 1999 si daca totusi ar mai trebui inaltata masina de fata chiar si cu scutul achizitionat si cu s-ar putea inalta,care ar fi solutiile.Ma gandesc ca am cumparat masina acum de doua luni dar la iarna cand ma gandesc ce troiene se fac pe drumurile din romania imi e groaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posturi de genul asta,gasesti o droaie aici pe forum si colegi de forum care au spart bai de ulei ORIGINALE.

Iti poti pune si baie de titaniu dar daca intri pe un drum unde poti merge numai cu basculanta sau cu tancul e normal sa iti cedeze baia de ulei.

La pretul de original,iti achizitionezi 5 bai de ulei af si nu cred ca reusesti performanta sa spargi o baie pe luna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Asta asa e, iti dau dreptate, daca e sa o spargi porbabilitatea e mare sa o spargi indiferent de brand. Personal nu am spart nici una, dar nici nu intentionez. Nici banii pe una noua OEM nu as da, aia-i sfant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baile de ulei se sparg super usor...e destul de mica garda, si pietre gasesti la promotie pe drumurile noastre...

Sfant e scutul metalic...mai pui pe el si o bucata de cauciuc, intre el si baie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut.va rog frumos daca ma puteti ajuta.astazi am schimbat baia de ulei la masina mea ,pt ca sa spart.totul bine su frumos,dupa cateva ore ,incerc sa pornesc masina,dar nu vrea sub nici un fel. Am verificat sigurantele,am verificat mufa care duce la senzorul de ulei..nimic rau.dar totusi nu porneste..ii dau cheie ...se tureaza 3 secunde dupa care se opreste si ramane aprins ESP.Va rog daca imi puteti spune ce are. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

o scanare ar fi bine venita :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Laurentiu_LWR

Nu am spart baia...dar din alte motive va trebui sa o dau jos...

Intrebarea mea este...inafara de cele 20 de suruburi care sunt de jur imprejur...si astea 3 din poze...mai sunt si altele?

post-14266-0-93995300-1373574448_thumb.j post-14266-0-02327200-1373574450_thumb.j 

post-14266-0-99624400-1373574450_thumb.j post-14266-0-01900800-1373574452_thumb.j

Are cineva idee ce scule imi trebuie?

Cele mici am vazut ca sunt cu cheie de 10...dar cele trei?este cumva 16 sau 15?sa stiu ce cumpar :)) 17 am verificat si este mare...

Pentru surubul asta...trebuie sa dau jos suportul de cutie?

post-14266-0-54908200-1373574614_thumb.j

inafara de garnitura noua...mai trebuie si altceva?suruburi noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de cele 20....... :)) de suruburi de m7 cu cheie de 10 mai ai inca 3 prin gaurile acelea rotunde dintre motor si cutie. Acolo ai nevoie neaparat de un imbus de 5 cu cap semirotund.

Suruburile mari se desfac cu cheia de 16 (tubulara de preferat) si nu terbuie sa mai desfaci nimic.

Imbusul care il folosesti vezi sa fie unul de calitate altfel risti sa strici capul de imbus din surub si greu o sa le mai desfaci apoi.

NU exista garnitura pentru baie. Se foloseste silicon de preferat "victor reinz"

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut eu baia acum ceva timp si pe laterala aia ai 4 suruburi din care 2 le desfaci cu tubulara de 10 ,iar la delelalte 2 iti trebuie un imbus special cu bila ,ajungi destul de greu la ele..sa nu lovesti vu ciocanul sa sa tragi cumva de baie.risti sa nu iti mai porneasca pe urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

20 sunt toate...numarul asta l-am luat dupa ce am numarat in imaginea pusa de Gabi...pe cele 3 din gauri nu le-am vazut cand am facut poze...dar sunt acolo cum ziceti...ca eu am numarat doar 17...

De ce imbus?La alea 3 din gauri nu merge tot tubulara de 10?

Imbus bun am...Bahco :)

Este vreo problema daca tin masina cateva zile fara baie in parcare? cu scutul pus bineinteles...sa nu intre praful...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune niste folie de paleti, mai bate vantul, mai cerceteaza vreo pisica.

pana la urma alegi varianta cu surub nou/ cnc si sudura? de ce trebuie cateva zile fara baie, intr-o zi ar fi gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!