Jump to content

Am spart baia de ulei


night_watch3r
 Share

Postare recomandată

salutare,am achizitionat un golf 4 TDI ARL 4m cu baia de ulei sparta,proprietarul zice k dupa ce a spart baia de ulei a mai parcurs aprox 20 d km,akuma ma intreb sa se fi stricat motoru?proprietaru zice k sa oprit motoru dupa circa 20 km sa se fi blocat motoru?.tin sa precizez k inka eu nu am dat la automat k nu avea baterie masina zilele astea urmeaza sa ii pun o baterie si sa ii dau la automat...care ar putea fi daunele motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 406
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Moog

    24

  • marius1982.11

    14

  • Laurentiu_LWR

    12

  • Al Bundy

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi ce cantitate de ulei mai are moorul in el,in functie de cantitatea gasita completezi cu ulei.Daca motorul nu mai are ulei,completeaza cu ulei ieftin si vezi ce cantitate curge prin baia sparta si la ce intreval de timp.Verifica unde este deteriorata baia si fa un calcul cam ce canitate de ulei a pierdut in 20 km asa cum proprietarul spune ca a mai mers cu masina.Daca a oprit masina la aprinderea martorului galben de nivel scazut la ulei...este perfect,daca a mai mers cu masina pana la aprinderea becului rosu este foarte nasol.Pune o baterie buna,completeaza cu ulei,scoate siguranta de la pompa de motorina,da-i 3-4 chei si vezi cum se aude motorul si daca are zgomote suspecte in momentul cand dai la automat

Daca bateria de pe masina este buna dar motorul nu se invarte...este clar,motorul este blocat si e destul de nasol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX fostu proprietar as zice k a umblat fara gram de ulei in motor mam uitat sub masina si pe dedesubt e plina de ulei se vede k uleiul sa prelins pe toata partea de jos a masini cum a rulat cu ea...stiind k tu esty unul dintre mesterii stiuitoriilor in gama vag..vreau sa te intreb daca in caz k motoru sa fost blocat..se poate schimba numai interiorul motorului?de pe un asz sau alt tip de motor?vilbrochen cu pistoane si cilindrii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il cunosti pe vanzator?

eu cred ca mai are si altceva masina de i s-a oprit motorul :-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai spargeti baia de ulei puneti inaltatoare de 2 cm din pachetul de drumuri grele de la Skoda -60 lei. Nu este mult 2 cm? Este 20%!

Nu poti merge mult fara ulei din nestiinta pentru ca incepe sa bata groaznic motorul. Am vazut la cineva care a mers totusi asa si s-au topit cuzinetii (bronz) si au curs efectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci inseamna k vanzatorul e retardat mintal sau a vrut sa distruga motorul.Ramai fara ulei se aprinde martorul galben de nivel scazut...sa zicem k martorul este nefunctional,se aprinde martorul rosu care iti indica lipsa presiunii la axa cu came.In plus de asta temperatura creste si motorul incepe sa bata.In cele din urma motorul se caleaza pt ca nu mai are ungere.De regula la un motor calat din cauza lipsei de ulei apar urmatoarele defecte;axa cu came si culbutorii pt ca este cel mai sus punct al motorului care necesita ungere,linia compusa din vilbrochen si cuzineti si in ultima instanta turbina care isi face ungerea si racirea cu ulei.

Faptul ca a mers pana sa oprit motorul este destul de nasol,posibil motorul este blocat si nici cu baterie buna nu o sa mai invarta.Incearca sa invarti motorul pe la fulia de vilbrochen...cu o cheie mare si tapanoasa.

Ca reparatie scapi usor doar cu axa cu came schibata si culbutori,sau la linia de jos cu vilbrochen rectificat si cuzineti de reparatie.Oricum daca nu se invarte motorul este destul de nasol, sau macar daca porneste si bate poate scapi mai ieftin.Oricum trebuie desfacut capacul de tacheti si baia de ulei sa vezi cum se prezinta situatia.Posibil o sa ajungi la achizitionarea unui motor sh. Vorbeste cu un mecanic bun sa te asiste ....si apoi o sa vezi ce este de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as lua aceasta masina. DE ce? ARL este un super motor dar foarte rar, ca sa-l inlocuiesti pe al tau, ai ceva de cautat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie pur si simplu nu imi vine sa cred ce oameni exista pe pamant :vaidecapulmeu: , 20km?

ai vazut spartura? cam cat de mare e?, numai de nu e cat un orificiu de pipeta sa fi scapat motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,baia de ulei are o crepatura de 2 cm si larga de vreo 2 mm se vede k a ras cu baia de ceva,akuma o sa mai dureze vreo 2-3 zile pana o sa incerc sa vad daca motoru este intreadevar blocat sau nu,k piese de schimb am vreo 3 motoare dar nu e nici unu ARL am un ASZ,AHF si unu cu 116 cai nu stiu ce tip motor..akuma ramane de vazut care e dauna motorului sper sa nu fie f grav..

Al Bundy motoru nu lam ales fiindca era un ARL am luat masina din cauza asta,k proprietaru vroia sa scape de masina,nu vrea so mai repare si eu am luato la un pret avantajos.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASZ ar trebui sa fie cel mai aproape, AHF e non-pd euro2 iar ala de 115 o fi AJM.

Posibil sa fi mers 20km fiind crapadura destul de mica, eu am auzit si una de genu "sa tii motorul turat daca ai spart-o pt ca nu curge asa repede uleiul din ea", nu stiu cat e de adevarata aceasta teorie, mie personal mi se pare deplasata.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt situatii cand stii ca ai spart baia de ulei, stii ca vei distruge motorul, dar mergi inainte si nu-i poti acuza pe proprietari de asta. Am o cunostinta care a facut asa ceva gonind pe un drum de tara ca sa ajunga cu copilul la ambulanta macar la jumatatea drumului... La urma urmei sunt motoare sh cu 500 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul lui...motorizarea respectiva...tragi cu tunul si nu o prea gasesti sh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,in sfarsit am reusit sa aduc masina akasa si sa o probez,dupa cum zice°am masina cica nu avea bateria buna norocu meu era k nu era bateria de vina era electromotoru blocat pe coroana motorului,fostu proprietar a incercat sa porneasca masina dand la automat si nu facea nimik doar facea un "tic" domnu respectiv a fost dus masina la service si cred k cei de akol au incercat so porneasca si nu au reusit,cred ca mecanici de akol iau zis la f proprietar k e blocat motoru si deaia a si vanduto.sambata am adus masina aks si iam dat curent cu alta,electromotoru nu invartea apoi am decis sa o impingem sa vedem daca se invarte motoru am impinso si sa invartit,dupaia am dat la cheie si a inceput sa dea roade a invartit motoru d 3 ori si a pornit bineinteles am si oprito repede iam astupat gaura de la baia de ulei cu un mastic special iam bagat ulei si am repornito motoru se invarte k unu nou suna f bine,sa fost oprit de vreo 3 ori se vede k avea aer in filtru de motorina,akuma toarce k unu nou.maine urmeaza sa ii schimb baia de ulei si sa vad ce poate un tdi 150 4motion.salutare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa sudezi baia,nu te carpii cu adeziv sau masticuri poxipoala si alte nebunii.Ai scapat ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma dor ochii la cate k-uri ai pus in postul tau... las-o naibii de limbaj mirceminescian :)

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate multe masina aia stai calm, eu totusi as verifica cuzinetii de la xa cu came...daca aia-s ok, probabil ca si resul, asa pt somnul meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca am vazut si eu acest topic...daca ai un motor ASZ...te-ai scos...ARL este acelasi motor cu ASZ...doar ca ARL are turbina mai mare alt intercooler si alt soft...in rest..sunt identice ca si rest de componente...injectoare...ambreiaj...si ce mai vrei tu...

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tin sa anunt cu mare parere de rau ca astazi am descoperit dupa ce iam montat baia de ulei noua si schimbat ulei cu filtru de ulei ca turbo este dus.turbo a fost unica piesa care a fost afectata la rularea masinii fara ulei.sper sa fie unica si sa nu mai apara alte probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol...si turbo era cel care facea difernta:-(

Tiam zis..daca mai descoperi din interne duse...iei din ASZ fara probleme:-(

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Paraschivu Dorel

Salut.Ieri in ajun de Craciun am reusit sa dau cu baia de ulei intr-un bolovan imens.S-a rup din ea o bucata mare dintre care si senzorul.Am mai mers vreo 300 de m cu ea,s-a aprins martorul rosu in bord dar motorul si motorul s-a oprit din mers fara zgomot,pur si simplu s-a oprit de parca i-ar fi taiat alimentarea.Am schimbat baia,am pus ulei,masina porneste dar motorul trepideaza rau.Ajunge la 1000 de turatii si dupa scade imediat pana la 0 si se aprinde martorul de ulei rosu.Ma puteti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare la motor, verifica turbina, presiunea de ulei cand porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un astfel de incident se pot duce cuzinetii, arborele cotit (vilbrochen), turbina, axul cu came, chiulasa, tacheti si in general orice componenta ce necesita ungere si racire de la ulei. Pagubele depind de cat ai mers dupa ce s-a aprins becul rosu. In manualul de utilizare de la Golf scrie ca atunci cand se aprinde becul rosu de ulei, opresti imediat motorul si contactezi un service. Oricum, daca era ceva grav trebuia sa vezi span (bucatipilitura de metal) in baia de ulei sparta.

Cum a zis colegul, acum nu ai presiune de ulei, sau senzorul de presiune, sau pompa de ulei, sau pe undeva pierzi ulei in continuare.

In speranta ca vei avea cat mai putine pagube, multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MArtorul rosu se aprinde pentru ca ti se opreste motorul. In astfel de cazuri cel mai des pica turbina din lipsa ungere. Verifica turbina sa nu fie blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca aia 300 de m au fost 1 000

Esti sigur de ei?

Daca nu scanare ... Si mecanic bun. Astfel de probleme sunt greu de rezolvat pe forum

Iti dorim succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paraschivu Dorel

Da sunt sigur ca am facut doar 300 de m si motorul s-a oprit singur fara sa faca vre-un zgomot. O sa incerc azi sa o pun pe tester si sa desfac motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!