Jump to content

Am spart baia de ulei


night_watch3r
 Share

Postare recomandată

Se sudeaza baia fara probleme.Mai ales daca e in lateral cu atat mai bine.Sa iti iei o garnitura lichida buna de etansat baia.Un ERLING sau un VICTOR REINZ..sa nu ai probleme dupa montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 406
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Moog

    24

  • marius1982.11

    14

  • Laurentiu_LWR

    12

  • Al Bundy

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am fost azi la service la mihoc in bacau ,surpriza baia nu e sparta si nici ulei nu mai curge a zis mecanicul ca nu isi da seama ce sa intamplat ieri cu masina mea ca acum e in regula. distributia trebuie sa mi-o schimb ca e cam uzata cureaua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a iesit pe la joja din cauza dopului de gheata format la iesirea din carter

la motoarele dupa 2001 s-a pus o rezistenta pe acel furtun care previne inghetarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mi-a zis si mie la service ca poate nu am bagat eu bine joja la loc cand am verificat ultima data uleiul ca pe la joja se vedeau urme de ulei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!este posibil ca daca atunci cand ai masina incalzita bine si o parchezi in zapada pana la praguri,sa crape baia de ulei?ma refer in cazul in care este in zapada si este incalzita bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu are alte hibe ascunse - lovituri,etc... e imposibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare pt cei care stiu sigur. Cumva baia de ulei la Golf 4 TDI e mult mai joasa ca la benzina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu din cate am vazut pana acum, zic ca dinferenta dintre garda la sol la baia de ulei intre benzina si diesel este de vreo 3 cm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este mai mare de 3cm diferenta de distanta baie-sol intre tdi pd si benzina, cel putin 1.6 fsi la care m-am uitat. As zice 5 cm, pt suspensie standard pe amblelemasini, ce-i drept tdiul este mai batran, arcuri mai lasate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am reusit sa sparg si eu baia. Iar ! Pana acum am folosit poxilina , frumos stergeam baia cu o carpa , dupa aceea dateam cu o perie, sau direct "smingher" si aplicam poxilina. Dupa aceea picura foarte foarte incet, se vedea pata de ulei pe baie. Stie cineva o metoda mai buna? alt adeziv ?

Sa o sudez nu am timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pregatit suprafata foarte bine...hirtie abraziva/"smirghel" , degresat cu diluant sau sol. carburator...

Se foloseste poxipol nu poxilina, eventual un adexiv bicomponent rezistent la temp...eu am luat de la Bison...

Pe zona respectiva am lipit o bucata de cauciuc...rol protectie adeziv si in cazul meu distantier scut metalic- baie...

Am ~ un an de cind am facut lipitura si e uscata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos colegu, miercuri voi incepe operatiunea "baia de ulei".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere domnu'...bafta la lipituri :))

BTW : initial am lasat un amic sa faca "lipeala" ...el venise cu ideea...

Buna de altfel...dar punerea in practica a lasat de dorit...

La schimbul de ulei vazui ca si tine ca se umezise locul...am profitat de ocazie ca aveam adeziv in portbagaj, nu aveau nevoie de elevator si am stat si am bibilit-o...

La mine era ~ pe un colt...am gasit un cauciuc cu onduleu format deja si s-a potrivit la fix pe "muchie"...

KKturile astea de bicomponent sint casante majoritatea, si daca lovesti zona cu pietricele etc se sparge si "sare"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o intrebare, cu ce pot sa inlocuiesc vechiul strat de poxilina ? fara sa stric mai rau baia de ulei? Lipiturile precedente au fost facut grosolan si din graba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ciocanesti usurel in zona de contact, cu o surubelnita ascutita ar trebui sa pice destul de lejer...

Atentie sa nu-ti tremure mina :))

Musai sa le dai jos sau eventual sa acoperi toata zona cu poxilina si inca 1cm pe contur, cu poxipol...dar o sa arate ca dracu plus nu e garantat ca va rezista in timp...

Poxilina se poate desprinde si pica cu tot cu poxipol...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut ...astazi am am spart baia de ulei si dupa ce sa scurs tot uleiul am remarcat k nu mai functioneaza senzorul avetii idee dc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salutare baieti,

Vreau sa va dau si eu un sfat...celor care vor sa isi lipeasca baia de ulei.Eu am dat-o jos,i-am facut niste "cute"cu cutteru...multe multe,in locu unde era crapata,pe interior si exterior si pe urma am curatat-o de ulei,apoi am lipit-o.Dupa 2 zile am lasat-o sa se usuce,si i-am mai facut iarasi niste cute cu cutteru,si a urmat iarasi bicomponentu,sau cum se zice(practic a2a mana).De folosit,am folosit aceasta solutie de la loctite(din poza),care sincer mi s-a parut MULT MULT,mai buna decat poxilina asta pe care a-ti folosit-o voi.

De multe ori am lipit alte chestii si mi-a dat si mie chix poxilina.Loctite-u e cu totu altceva,credeti-ma pe cuvant!

Va salut

post-9811-0-61093300-1345329447_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine, dar e cam greu sa gasesti asa ceva...Loctite intradevar au produse super ok...

La indemina e poxilina sau alte trasnai bicomponent gen Bison ce le gasesti pe la Practiker etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pentru aceasa problema am intrat pe forum si eu.Am un golf 4 1.9 tdi din 1999.Am plecat in excursie pe Transalpina din Hunedoara dar vacanta mea s-a incheiat putin mai sus de digul de la Oasa Sugag unde am dat de o portiune de drum unde lucrau excavatoare masina fiind cu 4 oameni la bord am dat intr-o groapa cu rotile din fata iar baia de ulei s-a izbit de o piatra.Am auzit zgomotul dar am sperat ca nu s-a spart dar dupa cateva minute mi-a afisat in bord uleiul si atunci am stiut ca am spart baia si asa a si fost.Problema a fost ca tocmai ce schimbasem baia de ulei de doua saptamani,la indicatiile unui mecanic care a incercat sa schimbe uleiul si surubul pe unde se schimba uleiul se invartea in gol asa ca am cumparat o baie noua insa am cumparat una cu 170 ron,cea originala de vw costand 670 ron,iar cineva mi-a spus ca si cea de 170 ron face acelasi lucru insa nu a fost asa,cea de 170 ron parca e facuta din staniol sau portelan,e foarte subtire si casanta.Am adus masina acasa pe platforma,am rectificat baia veche(originala vw),am facut un filet mai mare si am pus un surub cu garnitura de cupru.Problema e ca am un scut de plastic pe dedesubt iar cand merg cu 80-90 km pe drumurile nu prea bune din tara si mai dau in denivelari aud cum imi sterge scutul soseaua si imi sta inima in loc,ma tot uit in oglinda retrovizoare sa vad daca imi curge uleiul(cred ca am ramas cu traume :lol: ).Intrebarea mea este ce solutii as avea ca fac cumva sa protejez baia,stie cineva daca este de cumparat scut metalic pentru golf 4 tdi 1999 si daca totusi ar mai trebui inaltata masina de fata chiar si cu scutul achizitionat si cu s-ar putea inalta,care ar fi solutiile.Ma gandesc ca am cumparat masina acum de doua luni dar la iarna cand ma gandesc ce troiene se fac pe drumurile din romania imi e groaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scutul metalic e bun - am avut pe fostul meu Passat.... dar chiar si cu el, poti sparge baia - daca lovesti ceva puternic. In rest, e altceva, comparativ cu scutul de plastic.

De inaltat - nu am inaltat-o deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune scut metalic...gasesti sigur...eu am luat de la Odorhei ...si mai multi de pe aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca postarile din topicul de mai sus sunt vechi dar problemele sunt si in prezent.Am citit tot dialogul din topicul de mai sus.Si eu ma confrunt cu aceleasi probleme,am mai avut un golf 4 1.4 benzina dar nu am avut de loc probleme cu garda joasa sau baie de ulei sparta,presupun ca era motorul mai usor sau suspensiile mai bune pentru ca acum am un golf 4 1.9 tdi de doua luni si deja am reusit "performanta" sa sparg baia de ulei.Tocmai ce schimbasem baie de ulei de doua saptamani si uleiul(la recomandarea unui mecanic autorizat)deoarece surubul de la evacuarea uleiului se invartea in gol si am cumparat una noua care nu era originala vw ci de producator,cea originala fiind 670 iar cea de producator 170 iar un alt "expert" mi-a spus ca si cea de 170 face acelasi lucru insa nu s-a dovedit asa pentru ca cea de 170 care am montat-o parca era facuta din staniol sau portelan,era foarte subtire si fragila.Precizez ca masina e prevazuta cu scut de plastic insa dupa parerea mea si nu trebuie sa fii vre-un om de stiinta sa iti dai seama de asta scutul acela protejeaza doar motorul de praf si atenueaza zgomotul motorului insa in nici un caz la impact nu protejeaza baia de ulei.O spun din proprie experienta,mergeam cu viteza mica 20-30 km/ora pe o potiune de drum santier in lucru,in fata mea la mica distanta un prieten cu masina insa cu garda mai inalta a dat intr-o groapa iar eu dupa el.Desi nu am avut viteza cand rotile din fata au dat in groapa am lovit cu baia din greutatea masinii si baia fiind de proasta calitate iar scutul de plastic fiind ca si inexistent am gaurit scutul intr-o piatra si s-a spart baia,senzorul m-a atentionat doar dupa vreo 100 m cand s-a aprins uleiul in bord si a inceput sa sune atunci cand deja era pierdut aproape tot uleiul.Am tras pe dreapta,eram plecat de la Hunedoara cu intentia sa vad Transalpina,insa nefericitul incident s-a intamplat cativa km mai sus de digul de la Oasa Sugag la 135 km de casa,asa ca drumu cu platforma acasa,schimbul de ulei, si manopera m-au costat 800 ron si mi-am stricat si o zi superba.Asadar morala este:nu tot ce e scump e obligatoriu si de buna calitate insa ce este ieftin cu siguranta sansele sunt foooooarte mari sa fie de proasta calitate.Baia de ulei de 170 ron s-a spart in cioburi si nu am mai avut ce suda iar mecanicul oricum mi-a spus ca el nu o mai monteaza pe aia ca e de foarte proasta calitate,asa ca am rectificat filetul pe baia veche originala vw germania si am montat-o la loc.Motivul pentru care am intrat pe acest forum e sa caut sugestii si solutii la rezolvarea acestei probleme pe care zic eu ca o au in special golfurile 4 tdi avand din fabricati garda foarte joasa,nemtii se gandesc ei la toate insa au neglijat faptul ca poate masinile lor vor ajunge sa mearga si prin Romania,tara in care e recomandata masina off-road.Mentionez ca daca merg cu 70-80 km/ora pe drum asfaltat si dau de portiuni cu denivelari(ceea ce nu e foarte greu de gasit in Romania,tara cu pretul cel mai mare de constructie km la sosele)aud cum freaca scutul de plastic pe asfalt si imi sta inima in loc...Ce am citit eu in dialogul de mai sus si care ar ajuta ar fi montarea unui scut metalic,verificarea suspensiilor,presiunii in roti si eventual ceva inaltatoare,care sa mai ridice garda de la sol.Ma gandesc cu groaza ca o sa vina iarna "poate" si anul asta si la troienele si muntii de gheata ce se formeaza la noi pe drumuri o sa trebuiasca sa umblu cu baia de ulei la mine ca si cu roata de rezerva.Astept sugestii,va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre 2 postari citeste ce s-a scris :)

Eu la 1 luna dupa ce am luat masina am pus scut metalic...

Ma gindeam si la inaltatoare dar nu prea gasesti sa cumperi ceva folositor...adica numai 2cm parca gasisem...ceea ce nu prea merita...

Dar numai cu scutul si suspensie standard nu am probleme...si nu m-am strimbat la trecut prin gropi, santuri etc...iarna e o placere sa stii ca, chiar daca atingi e un scut metalic de vreo 3mm nu baia de aluminiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma interesez de un scut metalic si am sa merg deocamdata sa verific suspensiile ca par cam terminate dupa cum se lasa masina la drum cu denivelari,desi cand am cumparat-o am platit la reprezentanta skoda din Deva si mi-au verificat masina si mi-au spus ca telescoapele sunt ok,nu curg,asa au spus ei ca doar au suit-o pe elevator nu au pus-o pe testerul pentru verificarea suspensiilor.In fine am sa mai verific si presiunea in roti si am sa mai caut solutii...multumesc pentru sugestii si mai astept sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!