Jump to content

Am spart baia de ulei


night_watch3r
 Share

Postare recomandată

si eu am dus baia de ulei la sudat de 2 ori si nu am nici cea mai mica problema cu ea. este ca si noua. e la fel de rezistenta. si nici nu costa mult in comparatie cu o baie noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Replies 406
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Moog

    24

  • marius1982.11

    14

  • Laurentiu_LWR

    12

  • Al Bundy

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am gasit una la 100 RON de la un coleg de pe forum (didea30). Este tot pentru motor 1.4 AXP si baiatul mi-a dat-o cu senzor cu tot.

Arata bine, dar trebuie sa o mai curat foarte putin pe interior cu un spray de curatat carburatoare :D

O sa incerc sa o sudez in argon dupa ce o dau jos pe cea sparta. De cand am spart-o si am lipit-o a doua zi, am pana la aceasta ora aproape 4000 de km facuti si nu am probleme deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna ziua,

Am si eu Golful din semnatura si am reusit sa-i sparg baia de ulei.

Nu am gasit bai de ulei noi si nici second hand( daca stiti pe cineva, v-as fi recunoscator)

Singura baie pe care am gasit-o este una fara senzor de nivel.

Vreau sa va intreb daca pot folosi actualul senzor sau cand se schimba baia trebuie sa se schimbe cu senzor cu tot.

Va multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate suda? Eu am avut o spartura de cca 6 cm in linie si am sudat-o acum 2 ani, nu au aparut probleme de atunci.

trebuie sa gesesti un sudor sau o firma care sudeaza in aluminiu. Pe mine m-a costat atunci 30 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sudeaza daca ai unde.

Mai cauta ca bai se gasesc cel mult astepti citeva zile.

Sint bai cu si fara senzor, adica masina nu are senzor deloc...

Aia cu senzor inseamna ca are locasul pt el nu ca este DOTATA cu senzor din magazin, il vei monta pe cel vechi...

Ideea e ca ai unde sa-l bagi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul m-a zis ca e posibil sa nu mearga a fi sudata si de asta ma interesez si alta baie.

Am gasit o baie noua la Volksparts, la un pret destul de OK (4 mil), dar mai caut , poate gasesc una second hand.

Am tot intrebat prin Constanta in stanga si in dreapta( am fost si la dezmemebrari)..dar momentan nu gasesc.

Problema nu e asa de grava, am pus temporar niste poxilina, dar nu pot sta asa. Imi picura foarte putin.

O sa mai caut si pe la alti meseriasi, poate gasesc pe cineva care sa se bage la sudura.

Multumesc de sfaturi.

Modificat de c.dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc eu pe cineva in Palazu care sudeaza in argon si e ieftin si bun ca meserias.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva o poza cu scutul?

As fi fost curios cam ce ferestre de racire are practicate in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg cu poxipol si o bucata de cauciuc de 1 an...

Poate cind o sa schimb uleiul o sa sudez baia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu va mai picure pe linga poxipol, folositi masticul siliconic rosu, rezistent la temperatura ( imbracati intr-un strat subtire poxipolul, trecind pe baie cam un cm peste poxipol de jur imprejur ).

Ideea e ca poxipolul este rigid si nu face fata la dilatarile/contractarile datorate schimbarilor de temperatura si de aceea apar fisurile intre el si baie , pe unde se prelinga ulei. Deci sa nu o mai lungesc, etansati cu mastic siliconic ROSU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tot va chinuiti atit cu poxipol,sau altceva.Sa spart baia,se da jos si in functie de dimensiunea sparturii se sudeaza in argon.Cautati un sudor care face asemenea suduri,si mai mult de 30sau 40 ron nu va costa.Asa am patit eu,acum 2 ani am sparto din cauza unei denivelari in asfaltul de Romania,si am sparto.Am mers cu ea fisurata vreo 30 km,si am pierdut cam 1l de ulei,am dato jos sdi am sudato.De atunci nu am avut nici o problema.De ce sa dai 400 sau 500 ron pe baie noua?

Ce tot va chinuiti atit cu poxipol,sau altceva.Sa spart baia,se da jos si in functie de dimensiunea sparturii se sudeaza in argon.Cautati un sudor care face asemenea suduri,si mai mult de 30sau 40 ron nu va costa.Asa am patit eu,acum 2 ani am sparto din cauza unei denivelari in asfaltul de Romania, .Am mers cu ea fisurata vreo 30 km,si am pierdut cam 1l de ulei,am dato jos sdi am sudato.De atunci nu am avut nici o problema.De ce sa dai 400 sau 500 ron pe baie noua?

Din cauza unei erori la internet mi sa dublat postu.Rog un moderator sa stearga unul dintre ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rica,

eu cred ca oamenii se chinuie nu din cauza de bani ci fiindca nu gasesc meseriasii care fac sudurile astea pretentioase...

sint convins ca stiau si ei ca sudura sau schimbarea sint cele mai sigure metode...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian,e adevarat ca sint putini sudori in argon,dar sint si fem convins ca pe aproape orice santier de constructii,sau la service auto care sint mai moderne sint astfel de sudori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu e ca nu ar exista meseriasii, dar un baiat din service nu poate lucra ,,la negru'' in service, iar de luat acasa sculele nu are cum, fiindca stii ce inseamna o instalatie.... deci era vorba de o sudura nefacuta oficial in service . In rest, un meserias bun cred ca rezolva o astfel de sudura si cu un invertor, nu neaparat cu argon... dar, repet, nu gasesti asa ceva pe toate drumurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sudura in aluminiu fara argon = probleme...sudura de kkt, aluminiul oxideaza...mai degraba cu poxipol...

S-a mai discutat asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am reusit si am spart si eu baia. dupa un drum cu macadam spre locul de gratar am constat la vreo 2 zile o balta imensa de ulei sub masina. stie cineva un atelier in iasi care ma poate ajuta in privinta sudarii acesteia? este baie din aluminiu. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi de la 2 baieti spre venetia pe dreapta chiar vizavi de peco in intersectia din vale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

cred ca astazi am reusit si eu sa sparg baia de ulei dand cu ea intr-o bucata mare de gheata dar nu stiu sigur daca e sparta sau nu pentru ca a curs in jur de jumatate de litru de ulei apoi a inceput sa nu mai curga precizez ca inainte sa o sparg aveam ulei vreo 2 mm peste maxim, iar pe partea drepta a baii de ulei se vad urme de ulei e posibil sa se fi spart baie pe lateral ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine o urci pe elevator, dupa ce in prealabil incalzesti bine motorul sa fie uleiul mai subtire...

Stergi bine si vezi pe unde curge...

Orice e posibil, inclusiv pe laterala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan.. Daca ai scut, relax. Eu sunt mai mult ca sigur ca nu ai spart nimic. Semnele de ulei de pe dreapta le au 99% din golfuri, vechea problema cu busonul care picura, dat peste cap de mecanici...

Inainte sa pleci, uleiul era in baie-> nivel mare, dupa ce ai mers putin nivelul a scazut la joja. Plus ca daca o spargeai curgea continuu si ramaneai in cativa km cu putin spre deloc. Sunt sigur ca baia ta e ok, sper sa nu ma insel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa ai baia sparta si sa pierzi ulei in cite sute de km... nu e o regula...

Du-te si verifica cu simt de raspundere...poate fi f putin crapata si se poate suda sau lipi cu o Solutie bicomponent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zilele astea crima si pedeapsa in oras la noi

nemernicii astia nu au dar cu niciun material nimic, numai au ras zapada pe unde au apucat..

asa ca s-au facut adevarate canale de gheata pe sosea, de scutul l-am slefuit bine

combinat cu cateva lovituri de gheata compacta... dar rezista eroic

traiasca scutul, parerea mea este ca este inconstienta totala sa nu ai scut in romania la astfel de masini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact - dau cu al meu, fara frica. Inainte, cu cel OEM - de plastic, era durere....mereu trebuia sa fiu atent sa nu-l las pe undeva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scut din pacate nu am ,de la buson nu cred ca e pt ca de cand am skimbat uleiul (acum 2400 km) am tot verificat joja si nu mi-a consumat deloc ,sunt sigur ca ceva am stricat. ma duc azi la service sa vad ce are si revin cu noutati :) numai bn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!