Jump to content

Impresii Octavia RS


paullie
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Ideea mea era sa mai gasesc posesori de RSuri in Romania si sa aflu si parerea lor despre masina, probleme aparute... etc.. aa si inca ceva... consumul, cum stati la capitolul asta?

Si mai aveam o mica nelamurire (aici este o chestie in general legata de motoarele turbo), in specificatii spune ca plaja de cuplu este 1950 - 5000. M-as astepta ca fiind in a 3a la 60 (undeva pe la 3000 de ture presupun) sa traga la fel de bine ca in a 2a la aceeasi viteza, insa am constatat contrariul. Este doar o impresie sau este pur si simplu firesc sa "se'nfiga" mai bine in treapta inferioara, ca de altfel si la celelalte motoare normal aspirate cu benzina ?

Despre a mea nu pot sa spun prea multe deoarece o am de doar 3 saptamani (=3000km :D ), si deocamdata sunt foarte multumit de ea, singurele griji si probleme care mi le fac sunt din cauza drumurilor de la noi, mai ales din oras(e). Pe drumurile europene/nationale e o adevarata placere.

Astept impresii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca are de-a face cu raportul de transmisie din cutie, care intotdeauna va fi mai mic pe cat cresti treapta de viteza, nu? E vorba de un principiu universal valabil, care n-are legatura cu motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu pot sa-ti spun decat despre motor (pe care il am si eu) ca este excelent. Daca mai intrebari referitoare la el, intreaba.

S_C zice bine, chiar daca cuplul e constant in acea plaja de turatie masina trage diferit in alta trepta de viteza datorita cuplului care ajunge la roti prin transmisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

am o octavia rs de 250 cai si nu as da-o pe nimic altceva. E din 2004 are 61000 la bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme pot aparea la bucsele de la bara stabilizatoare. Lesne de inteles de ce...

De asemenea bobinele de inductie din "capul" bujiilor pot ceda cand ti-e lumea mai draga (daca sunt vechi). Senzorul de temperatura a lichidului de racire poate ceda (in special daca este modelul de culoare neagra; cand cedeaza se inlocuieste cu unul nou de culoare verde). Pot sa mai rasufle anumite furtunase de cauciuc de la epurator sau altele de aer. Cam asta mi s-a intamplat mie.

In rest motorul e foarte flexibil si "zglobiu". Iti poate da satisfactii extraordinare si este un foarte reusit sleeper/underdog care poate umili masini cu pretentii :D

@MYSHUL: Ce modificari i-ai facut de a ajuns la 250CP? Cum pune toata aceasta putere pe sosea (avand in vedere ca are tractiune fata; ce anvelope ai)?

Modificat de D'evil69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

de la turbina pana la evacuare tot este schimbat cu piese de audi tt mtm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!