Jump to content

Audi S4 vs Bmw M3


BigSmith
 Share

Postare recomandată

Ma adresez celor care vor o masina practica si sportiva in acelasi timp. O masina pe care dupa o saptamana de folosinta, in weekend sa o scoti pe circuit ,sau sa te bucuri de un drum virajat alaturi de sunetul baritonal produs de propulsor. O masina care sa aiba un consum nesimtit de mare, dar prin simplul fapt ca este cumparata din pasiune pentru pasiune acesta nici nu mai conteaza. M3-u' sta mai prost doar la turul de circuit , si pierde puncte majore la capitolul practicalitate( 4 locuri pe hartie- 2 neutilizabile de persoanele mai inalte de 1.70) . Prin simplul fapt ca este drivers choice, Bmw-ul si-a pastrat si valoarea peste ani , astfel un exemplar cu dotari , numar de kilometri si an al fabricatiei similare,ajunge sa coste cu 2000 pana la 5000 de euro mai mult decat modelul celor de la Audi . S4 reprezinta o masina mult mai "temperata" , pentru oameni care nu cauta sa iasa in evidenta, ci doar calitate ambalata intr-un pachet discret , o sportivitate tacuta . Sa nu uitam si simplul fapt ca Audi este mult mai adaptat folosirii de zi cu zi , insa just for fun M3 este indicat. S4 este o masina gandita mai matur , M3 este gandit spre o tinta mai efervescenta, Daca ar fi sa continui punctele slabe ale uneia devin puncte forte ale celeilalte .

Audi vs Bmw

V8 vs 6 in linie

344 vs 343 HP

AWD vs RWD

berlina vs coupe

practicalitate vs sportivitate accentuata

suflet vs ratiune.

Inima si sufletul imi dicteaza S4. Insa ratiunea intervine si imi zice M3. Mentionez ca una din masini va putea fi achizitionata .

Modificat de BigSmith
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://uk.youtube.com/watch?v=1uGp8rC5Hd0&NR=1 Poate te ajuta in luarea deciziei :icon_thumright:

Daca as fi pus in situatia ta probabil as alege audi S4. Motivele mele ar fi tractiunea AWD, motorul mai mare si ca are 4 usi.

Modificat de oozz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A-i putea sa incerci noul BMW m3 cu 4 usi. E superb, mie imi place mai mult decat un RS4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strict cele 2 modele deoarece , daca avam peste 45.000 de euro raspunsul era RS4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate inteleg eu din motorizari este vorba de M3 E46 si S4 B6. Din pacate acest M3 este doar varianta in 2 usi, arata mai frumos dar cum tu zici ca vrei si ceva practic ar merge mai bine S4-le.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa mai prinzi aceste motorizari pe modelele respective, va trebui sa te grabesti. Audi S4 (B8) este acum propulsat de motorizarea 3.0 TFSI twin turbo, care va fi disponibila si la noi cat de curand (inclusiv cu cutia S-tronic cu 7 trepte). Cateva date comparative ale "motorasului" de 3.0 litri fata de acum mai vechiul 4.2 litri:

Putere maxima: 333 CP/5500-7000 rpm vs. 344 CP/7000 rpm

Cuplu maxim: 440/2900-4500 rpm vs. 410/3500 rpm

Viteza maxima: 250 km/h la ambele (limitata electronica)

Acceleratie 0-100 km/h: 5.1 sec. vs. 5.6 sec. (e posibil insa ca reprizele sa fie mai bune la V8)

Consum urban (la 100 km): 13.7 litri vs. 19.5 litri

Consum extraurban (la 100 km): 7.3 litri vs. 9.8 litri

Emisie CO2: 225 g/km vs. 321 g/km

Tip carburant: CO95 vs. CO98

Totodata, si BMW a anuntat ca va inlocui propulsorul 3.2 litri cu 6 cilindri in linie tot cu un 3.0 litri twin turbo. Pentru inceput pe Z4, unde noul propulsor va avea 302 CP.

Later edit: Mea culpa. Am observat doar dupa ce am scris ca in topic e vorba de Audi S4 B6.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum acceleratiile furnizate de cele 2 motoare sunt mult mai liniare decat orice motor echipat cu turbo sau compresor, iar eu sunt adeptul motoarelor aspirate. In dubiu stau pentru EVO VIII sau IX , STI exclus pentru comportamentul rutier asemanator unei barci, si la EVO cel mai mult ma nemultumeste interiorul ala de Cielo,insemand sa fac rabat la confort, insa pentru fun castiga si in fata M3-ului. Consumul este neinsemnat fiindca stiu la ce sa ma astept de la o masina de gen. Insa m-ar interesa costurile de intretinere , am inteles ca un set de placute de frana ar costa cam 1200 RON.

Off Topic : Matizul de la firma unui amic, cu 360,000 KM la bord, cu un motor de 0,8 L , consuma 20-22 urban, si nu s-a plans niciodata fiind prima masina care a produs in 2 ani de 3 ori valoarea ei :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

STI-ul nou da impresia de barca, dar e doar o impresie :vwrullz: plus ca o suspesie nu e asa scumpa. mie nu-mi place pt ca au diminuat toate senzatiile fata de fosta generatie.

la turbo (normal, ca exista exceptii, vezi ce ofera prodrive pt sti de ex) exista neajunsul ca trebuie mereu sa ai boost si sa fii in treapta si turatia potrivita.

matiz e cu titlu de utilitara, eventual poti lua un camion SH care poate produce valoarea sa pe luna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca si cum ai scris masina se ahizitioneaza cu pasiune si pentru pasiune, pt. mine este simplu: M3 din urmatoarele motive:

- for fun- tractiunea spate

- feeling pt. sofer

- este un coupe

- motorul este BMW

- mult mai sportiva estetic decat S4

- pret de revanzare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina de la care a inceput totul . Problema ar fi transportul din Islanda si faptul ca e tiptronic. Cum si la Bmw in ruptul capului nu as cumpara SMG . Singura cutie automata pentru care as da banii ar fi DSG sau S-tronic. Modificat de BigSmith
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot pentru pasiune, M3.

Ar trebui sa te gandesti ca e o masina cu care ramai, nu cred ca o vei putea vinde usor, impozitul si taxele pentru o asemenea masina nu intra in discutie.

Poate ar trebui sa te orientezi inspre ceva supraalimentat cu motor mai mic, masina care ti-ar oferi cu totul alte senzatii.

L.E.

E de vanzare pe autovit masina unui prieten de-al meu, un S4 tot argintiu, poate ar trebui sa arunci o privire.

Taxa de prima inmatriculare ai vazut ca e in jur de 7000 de euro pentru S4 si 6000 pentru M3?

Modificat de dan i
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa mai prinzi aceste motorizari pe modelele respective, va trebui sa te grabesti. Audi S4 (B8) este acum propulsat de motorizarea 3.0 TFSI twin turbo

de fapt, nu e V6+ compresor? eu asa stiu...

http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;#entry878050

as alege si eu S4, dar manual! M3 e mai fun, S4 e mai day to day...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu o voi achizitiona in cel masi scurt timp, pana la finele anului in care am intrat am timp de gandire , de testat, de cautat, de informat, fiindca masina va pargurge maximum 30.000 km/an. M3-ul e mult mai indicat pentru taxe, revanzare, fun, look, performante si tot ce vrei si sunt constient de asta, tocmai de asta am sa apelez la cativa prieteni care au masinile astea si am sa imi fac o idee personala despre ce si cum. Masina care am gasit-o e doar un exemplu de asa-zis chilipir, insa ceea ce inima mea viseaza e un S4 avant, nagaro blue, 6M,insa banii astia i-as putea investi la fel de bine in altceva, din acest motiv am sa incerc , cu ajutorul vostru sa imi finalizez optiunea.

Fiind un clasic , spun pas motoarelor turbo , deoarece o experienta mai mult decat neplacuta a unui prieten m-a facut sa realizez ca acest mecanism este unul eficient si nu fiabil, si mai ales montat pe un motor in 4 cilindri, la care inginerii au pierdut si zi si noapte numai pentru scoate un cal putere in plus, ma face sa cred ca e o solutie de moment cu rezultate remarcabile. Plus ca pentru mine senzatia de oferita de un motor aspirat fie el 6 in linie, V6,V8, e mult mai intens traita . Nu incerc sa fiu capos si sa o tin pe a mea, si imi cer scuze anticipat pentru cei ce detin masini cu motoare turbo,nu incerc sa critic aceste propulsoare, e o chestiune de gust. Ajungem la ceva de gen .:R32 vs S3 .

Alaturi de astea ar mai intra in discutie cu cele mai mici sanse Volvo S60 R AWD, 300Hp, 2.5T 5 linie .Fiind compromisul intre S4 si EVO VIII.

Cu respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm grea alegere ! dar devine simpla daca stii ce vrei !

o limuzina sau un coupeu , tractiune spate sau integrala !

o masina de zi cu zi sau una care sa mergi doar vara :icon_thumright: , cum a venit un pic de ploaie sau zapada ... incepe baletul !

bine nu prea mai e zapada la noi , dar eu unu nici nu vrau sa imi iau 3 masini , una pt vara , una pt iarna/munte. una pt familie!

asa in s4 le-am imbinat cat se poate pe toate 3!

sincer nu regret!

btw pretul unui m3 este nesimtit de mare !

dar fiecare cu ce vrea si asteapta de la o masina!

cred ca ar fi indicat sa te uiti pe autovit si sa te intalnesti cu baiatul care vine s-le argintiu si sa il rogi sa te dea o tura !

sunt convins ca ar accepta, e baiat de treaba, si te vei indragosti!

masina o stiu , e f buna! km reali , nu iti mai bati capul cu taxa de inmatriculare, serviceul la ea este facut numai la porsche !

bafta multa la alegere! oricare ar fi ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o masina de zi cu zi sau una care sa mergi doar vara :lol: , cum a venit un pic de ploaie sau zapada ... incepe baletul !

Hai nu mai exagerati ca s-au schimbat de mult chestiile astea. Si mie imi era frica acum de revelion ca raman pe acolo si n-am avut probleme, ce-i drept n-am nici atata putere dar daca mergi normal cum ai merge cu orice masina pe zapada nu ai absolut nici o problema. Ba mai mult am urcat pana sus langa partie la bran si era zapada si n-au fost probleme. Asa ca asta cu baletul tine cand te dai la ea si fortezi limitele fizicii. E clar ca nu vei sta ca un quattro pe zapada dar nu ai probleme daca mergi normal. Din ce am inteles evita m3-urile din 2005, ZGB stie mai multe sa-ti explice....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Stiu ca motoarele de BMW au castigat cele mai multe premii, dar masina trebuie privita in ansamblu. Este posibil sa trec si eu la BMW dar mai astept ...un X3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ce nu iti place la smg? este de fapt o cutie manuala la baza. feelingul produs este exact ca la una manuala. pe de alta parte iti ofera un confort la care nu te-ai astepta in aglomeratia cotidiana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!