Jump to content

Nu-mi mai porneste masina


Valentin
 Share

Postare recomandată

Azi dimineata am fost extrem de neplacut surprins cand masina nu a vrut cu nici un chip sa porneasca. Am incercat fara succes de vreo 20 de ori dupa care am abandonat deoarece intarziam la serviciu. Cand pun contactul se intampla un fenomen foarte ciudat: se resetaeaza ceasul, computerul de bord si, alternativ (o data da, o data nu), se aude un bazait/carait dinspre tabloul cu sigurante/relee. Electromotorul se invarte normal dar masina nu porneste cu nici un chip.

Aveti vreo idee ce ar putea sa fie? :D

P.S. Bateria o am de vreo 5 luni, este in stare buna si oricum electromotorul invarte bine.

Am mers in jur de 1500 Km fara sa resetez "service reminder" (nici acum nu-i resetat) dar de azi nu-mi mai apare mesajul, pur si simplu dispare afisajul pe bord cand pun contactul...

HELP! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara bateria, macar de curiozitate..chiar daca e noua...verifica sigurantele, pe toate.(daca ai benzina, asculta daca pompa bazaie cand pui contactul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria nu are nimic cu siguranta, dar am s-o masor totusi. Cred ca este scurt pe la unul din relee sau la vreunul din fire. Ma gandesc la orice prostie...

De ex., azi noapte m-a trezit din somn pagerul alarmei. Intrase o pisica pe sub masina (cred ca pe la motor) si vreo 10 caini "de rasa" incercau sa puna laba pe ea. Poate a miscat sau rupt ceva pe acolo :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se ingroasa treaba... :P

Am verificat:

bateria...ok

toate sigurantele...ok

scos unul cate unul toate releele...ok (adica face la fel)

nu am verificat pompa de benzina deoarece nu cred ca e de acolo.

Am incercat sa scanez cu VAG-COM. Desi testul de conectare pe COM este ok, nu am putut cu nici un chip sa ma conectez la ECU. Presupun ca este un scurt care fura ceva curent. Am masurat consumul la borne. Cu contactul pus are un varf de 7-8 A dupa care scade sub 1 A.

Am pus contactul chiar cu mufa de la IC decuplata, se manifesta la fel...

Precizez ca am identificat de unde vine bazaitul... de la releul pompei de benzina. L-am scos, nu mai bazaie evident, dar afisazul IC dispare la fel si masina tot nu vrea sa porneasca. De asemenea, am scos mufa pompei de benzina... fara nici un rezultat.

Alte chestii interesante:

Cand pun contactul, afisajul dispare dupa vreo 2-3 s (imediat dupa pacanitul pompei ABS). Acesta nu reapra decat dupa ce tai contactul sau DECUPLEZ FRANA DE MANA :P :) :P

Martorul de la ulei nu se mai aprinde... nu cred ca e ars

Din nou, daca cuplez/decuplez frana de mana se observa o licarire a martorilor de pe bord...

P.S. Mai nou nu mai caraie releul pompei de benzina, dar tot nu vrea sa plece. Afisajul IC continua sa dispara.

Mai e necesar sa spun ca devin disperat... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

[

Mai e necesar sa spun ca devin disperat... :)

<{POST_SNAPBACK}>

:P :P :P Nu trebuie sa fii disperat pt. ca se rezolva 100%.Verifica toate punctele de masa(si cel de sub stergatoarele de parbriz)pt . ca sigur ai o lipsa de masa(nu de +).Zgomotul de la releul de pompa apare datorita faptului ca electronica de motor J220 isi ia masa prin senzorii periferici ai motorului si nu este la acelasi potential electric ca la borna de - a bateriei.Daca nu gasesti nimic la o examinare organoleptica(papuci slabi sau f.oxidati) atunci iti trebuie o schema electrica de la calculatorul de motor J220 si verifici pinii de masa(intre pin si cablul de - al bateriei,cu bateria scoasa pt. ca altfel o sa ai erori majore la masurarea rezistentelor)Bafta si sa ne tii la curent cu mersul reparatiei :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pariat pe cablurile care intra in hayon. De-acolo e problema.

La A80, cu keia de contact in buzunar, bagam in marsarier, apasam butonul stopului de ceata,deschideam portbagajul, si cand deschideam usa soferului, se punea contactul si se alimenta pompa de benzina :) dar ca si cum era bateria slaba. Niste combinatii de te doare mintea :P

Am schimbat cele 5inci cabluri buclucase si s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva o schema cu dispunerea punctelor de masa la GIII?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata. Va multumesc tuturor, in special lui electricu". Nasul sau fin m-a ajutat sa-i dau de capat. Coltii unuia dintre caini imi perforase un manunchi de fire conectate la masa. Am verificat masa pe conectorul de la ECU, am vazut ca lipseste, am urmarit firmul si am descoperit firele care atarnau...

Inca o data multumiri!!! ;) :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No ma bucur ca ai reusit pana la urma sa-i dai de capat. Nu stiam cu ce sa te ajut in problema asta, mai ales ca verificasei f multe chestii.

Lasa ca e bien ca-ti merge acuma, oricum f ciudat cu cainele tau tongue.giftongue.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

dupa ce m-am dat destept si i-am invatat pe altii ce sa faca, am patit-o eu:

aseara am facut plinul, m-am dus la baneasa la selgros si nu am mai urnit masina din parcare. nu stiu cum sa manageriez problema...pun contactul, pompa nu tzacane, motorul se invarte (electric) si atat. am verificat sigurantele, ok. am scos furtunul din injectie, am dat la cheie, nici o picatura de benzina nu se vedea (aveam ajutor la dat la cheie)....ce vreau? sa stiu daca:

1.releul se poate arde pur si simplu, fara semne pregatitoare ( nu am mai patit)

2. pompa se poate arde pur si simplu..

3. poate exista o cauza exterioara pompei de benzina si circuitului sau electric?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu in ciorba:

Cum a ros cainele ala firele??! Un caine oarecare sau cainele tau? Si cum ti-a dat seama ca a fost un caine? Ca au avut altii probleme cu soareci/sobolani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ex., azi noapte m-a trezit din somn pagerul alarmei. Intrase o pisica pe sub masina (cred ca pe la motor) si vreo 10 caini "de rasa" incercau sa puna laba pe ea. Poate a miscat sau rupt ceva pe acolo :)

<{POST_SNAPBACK}>

Desi cerusem parerea mai multor persoane, nimeni nu a crezut ca un caine poate facee ceea ce mi s-a intamplat mie. Se pare ca eu am dat peste un caine cu comportament de sobolan...

Edi, verifica releul pompei. De fapt, incearca sa pui pompa pe direct, adica sa scoti releul si sa scurcicuitezi contactele catre pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc !

am verificat si eu si altii, mai priceputi decat mine....totul este impecabil.Mai putin pompa..maine cumpar alta si se inlocuieste...a pompat peste 16 mii de litri de benzina...sau 300 de plinuri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Salutare!OK am tot citit cautat dar raspuns nu am gasit.intrebarea mea este:de ce nu cupleaza releul de la pompa de benzina de fiecare data cand vreau sa pornesc?trebuie de fiecare data sa ascult cupleaza releul sau nu,daca nu cupleaza nu porneste.Am schimbat deja 2 relee.nu se poate ca 2 relee noi sa cupleze cand vor ele.vreau si eu un rasp ca deja am omorat de 2 ori bateria pana m-am prins.Tin sa mentionez ca in mers nu se intampla nimic,totul functioneaza normal.Va Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu ai defect contactul, si acesta sa nu dea comanda releului sa cupleze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!OK am tot citit cautat dar raspuns nu am gasit.intrebarea mea este:de ce nu cupleaza releul de la pompa de benzina de fiecare data cand vreau sa pornesc?trebuie de fiecare data sa ascult cupleaza releul sau nu,daca nu cupleaza nu porneste.Am schimbat deja 2 relee.nu se poate ca 2 relee noi sa cupleze cand vor ele.vreau si eu un rasp ca deja am omorat de 2 ori bateria pana m-am prins.Tin sa mentionez ca in mers nu se intampla nimic,totul functioneaza normal.Va Multumesc

si mai e cava.daca o imping porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca ar fi bine sa schimbi contactul, si nu mai incerca sa o pornesti impinsa ca mie sa nu sara de la punct si dupa aia adio motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut , astazi am mers si eu la masina sa o mai misc dupa vreo 10 zile de stat si dezamagire , n-am reusit de nici o culoare :(, motorul invarte dar atat ,am zis sa ciupesc putin si acceleratia poate o ia asa dar nimic :( .

Am dat bujiile pe rand jos sa ma uit la ele , primele doua erau ude si aveau negreala , celalalte doua erau uscate dar negre , le-am curatat pe toate le-am pus inapoi , dau cheie si la fel invarte dar nu porneste :( .

Va rog daca aveti placerea , de la ce credeti ca ar putea fi , unde sa mai verific ? benzina in ea ar mai fi vreo ~4L ,e intre liniile rosii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am scos fisa care pleaca catre bobina si am pus pe tabla unde e bateria si am dat la automat si nu face scanteie :( . Sa fie dusa oare bobina :(... , dar ultima oara nu mi-a facut figuri , a mers ceas .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca n-ai scanteie intre fisa de la bobina si masa ai toate sansele sa cumperi o bobina noua. de regula nu da semne de oboseala pur si simplu se strica. pe mine m-a lasat in drum, s-a defectat in timpul mersului. una noua aftermarket e 150 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

pe mine masina m-a lasat in drum ,l-am lasat in parcare la supermarket si cand sa plec surpirza ,nu a vrut sa porneasca.

nu mai stiu la ce sa ma uit ,bujjile sunt ok ,scanteie am ,banezina vine la injector.

de unde mi-as putea da seama daca nu e dus cumva contactul sau aprindrea electronica sa fie de vina?

nu mai stiu la ce sa ma uit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi daca vine benzina, ai scanteie si invarte demarorul contactul n-are nimic. Daca ai scanteie de asemenea aprinderea e in regula. Ai avut inainte probleme cu ceva senzori (apa, turatie)? De la contact eventual ai putea avea probleme cu imobilizatorul dar atunci motorul porneste normal si se opreste dupa cateva secunde. A mai facut figuri inainte sau asa dintr-o data nu mai vrea sa porneasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mai facut probleme.

o sa verific azi daca vine benzina si pe injector,am verificat doar pe furtun.

cred ca acolo e buba ,dupa mai multe incercari cu demaroul bujiile nu ar trebui sa fie uscate cum e cazul meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!