Jump to content

Incalzire pentru pasagerii din spate la Golf IV ?


sorin_client
 Share

Postare recomandată

Desi sunt sigur ca toate masinile indiferent daca au sau nu AC, au guri de aerisire sub scaunele spate, sa zicem ca:

Se gaseste consola centrala ca la GOLF V, cu guri de ventilatie. Daca o poti adapta (desi s-ar putea sa se gaseasca cotiera de golf IV, golf V "look"), se poate pune un T la tubulatura de la consola centrala din fata si prin tuburi, sa fie adus aerul pe langa schimbator, in spate. Sunt constient ca ar trebui sa folosesti pe maxim AC/ul sa sufle si in spate. Dar, nu e imposibil. Insa, cred, ca astfel de modificari se fac pe dacie, nu pe un vw care, bag mana in foc, ca'ti incalzeste si pasagerii din spate :D Asta varianta 1

Varianta 2, mai usoara, sa se renunte la gurile de sub scaune, sa se monteze tubulatura si cotiera golf v look si in loc de gurile de la picioare, iti sufla aerul pe mijloc. chestia "naspa" e ca nu poti acoperi 100% conductele alea si s-ar putea sa nu "ai voie" sa dai scaunul in spate :wub:

Sincer? prefer sa raman ca de fabrica, oricum aerul ajunge si in spate!

Modificat de hbogdan
Ufff, tastatura asta... :D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si la vento, golf 3 si la passat intermediar guri de ventilatie sub scaune. am si la golf 4 si nu cred ca golf din 2001 nu a avut din fabrica asa ceva. si alea vechi nu aveau nici macar A/C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, am gasit acele guri de care spuneti...! :beerchug: Sunt amplasate mult inspre fata scaunului fata si nu erau acoperite de presuri sau ceva pus de mine ci de un cablu gros care trece pe sub scaun. Banuiesc ca acel cablu are mai multe fire...ceva electric...habar n-am. Problema era ca acele guri aveau si vaselina in ele. Curios este ca in masina nu era mirosuri straine de vaselina sau uleiuri...

Dar o grila din aia centrala are randament mult mai mare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Directioneaza aerul spre picioare si de aeroterma pe 3 si sa vezi ce curent de aer vine pe acolo. Fa aceeasi treaba la o masina cu guri de ventilatie in consola so o sa vezi diferenta. Randament mai mare au cele de sub scaune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este si normal sa fie asa tinand cont de lungimea traseului de la aeroterma pana la locul de evacuare si de traseul pe care curentul de aer al are de urmat.poate daca inchizi trapele din fata si dai ventilatie la maxim atunci vei avea ceva mai mult si in spate. daca duceai scaunele maxim in fata din prima gaseai usor si gurile de sub scaune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca lasi scaunele in regim normal sau ceva mai mult pe spate ajungi la tubulaturile alea mai degraba prin fata decat prin spate !

Trebuie totusi sa gasesc o sulutie pentru cablajul ala gros... Suflul caldurii se opreste mai intai in el ! Posibil sa fie si normal (habar n-am) tinand cont ca pe vreme foarte rece cablajului ii trebuie cat de cat mobilitate iar daca este foarte rece...n-o mai are !

Daca dai la 3 aeroterma aerul nu mai este atat de cald !!! Nu stiu daca e o solutie pentru cei din spate doar sa-i vanture...asa... ! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul sigur are dar cred ca a mai fost demontata mocheta si la montare nu le-au mai scos prin taietura mochetei.

@sorin_client: verifica daca sub scaunele din fata in mocheta se vede o taietura, o decupatura dreptunghiulara de vreo 10 pe 2 cm.

Poate mocheta cea noua nu avea facute taieturile ...Sigur sunt gurile acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablajul ala nu are ce cauta acolo si nici vaselina din priza de aer cald de sub scaun. cablajul are alt traseu si vaselina denota faptul ca au lucrat altii pe acolo din diverse motive. ai fost tare cu cablajul care poate trebuie sa fie incalzit iarna pentru mobilitatea lui :D. daca a fost la misto, ok !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablajul ala are un decupaj in mocheta spre mijlocul masinii, adica spre tunelul central. e posibil sa fi iesit de acolo sau mai are un cuplaj de plastic care se fixeaza pe partea inferioara a scaunului si acela sa se fi desprins lasandul sa "cada " peste gurile de aerisire.

cand motorul e cald pe gurile acelea trebuie sa vina aer cald nu sa vanture(e verificat la mine)...dar daca faci drumuri scurte nu ajunge sa fie cald.oricum randamentul cel mai bun e sa vina cald de jos ca oricum aerul cald se ridica apio spre pasageri. la acele limuzine sau auto care au gurile de ventilatie pe tunelul central sus e dor o chestie suplimentara...cele de jos nu sunt inlocuite de acestea ci doar completate.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se desfunda acele duze de sub scaune, sau se poate face ceva mai bine zis ca sa bage ceva mai mult pe acolo ca eu chiar daca dau la picioare si o treapta ridicata de viteza la climatronic, tot nu prea baga pe acolo. O seara buna la toata lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa "e ele". Si eu am climatronic, intradevar sufla mai slab la pasageri din spate. Poate are cineva o idee, si ne apucam de treaba, pana nu trece iarna.

@golf1.8gti, nu cred ca au cum se infunda, mai ales ca vb de masini nu prea vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa sufle tot praful de pe presuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor, atata timp cat vine aer pe la acele duze, ce vreti sa desfundati, eu chiar nu inteleg

in primul rand pe la gurile de sub scaune nu are cum sa vina acelasi debit de aer ca la cele din consola, traseul este mai lung si in plus de asta aerul cald se ridica , iar cel rece coboara, astfel este normal ca la picioare sa fie mai racoare decat la cap!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati mansonul de caucic (se afla in fata schimbatorului de viteze) care face legatura dintre conducta de la aeroterma si conducta de la gurile de ventilatie de sub scaune,am avut si eu o astfel de problema si am descoperit-o intamplator, mansonul era scos de pe conducta si in plus mai aveam un bon de hartie care obtura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost acum cateva zile cu un BMV 116 si baga chiar bine aer cald prin gurile acelea de sub scaun, pe cand la golful meu de abia se simte chiar daca dau ventilatorul la maxim. Asa sunt toate sau am si eu ceva infundat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si al meu baga incet pe sub scaune. Cred ca asa e la toate. Nu compara VW cu BMW-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu viteza la ventilator pe maxim si directionat doar in jos tot slab baga si la mine. asa era si la golf 3 si la passat intermediar. nu stiu cum e la golf 5 dar cred ca la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal cred ca aerul ar trebui sa vina cald si sa sufle destul de bine prin gurile de sub scaune in momentul in care aerul e dirijat la picioare. Acele guri in mod normal se ingusteaza iar debitul de aer ar trebui sa se simta si acolo. Cred ca undeva avem o problema si sigur este rezolvabila. Eu nu stiu la care manson de cauciuc se refera Vidii ! Cel de pe schimbator sau care? Nu inteleg...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mansonul se afla in zona din spatele scrumierei, nu este prins cu coliere pe tubulatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Am probleme cu incalzirea de pe partea dreapta spate(de sub scaun)... nu baga deloc aer. La cel din stanga baga foarte bine. Mi se pare ca si pentru pasagerul din fata, debitul de aer pentru picioare este mai mic decat la sofer. Avetii idee ce poate fi ? Daca e vorba de mansonul de cauciuc de care s-a vorbit mai sus spuneti-mi va rog cum as putea sa ajung la el. Eventual un DIY.

Multumesc!

Modificat de gavrochem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa ajungi la acel manson trebuie data consola de la frana de mana jos plus consola de sub bord cea unde este scrumiera de schimbat viteza. este o imbinare a tubulaturii de plastic care conduce aerul din spatele panoului de climatizare catre spate. probabil ca acel manson este deranjat, sau pe tubulatura de sub scaun a intrat ceva. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil in cazul ca acel manson este sarit, ca si la pasagerul din fata sa bage mai putin aer decat la sofer(la picioare) ? Intreb asta pentru ca nu stiu traseul conductelor si ramificatiile lor. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Salut prietei am um golf 4 brekc si nu baga caldura in spate deloc nici sub scaune si nici in grilele laterale spate!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt picioare, trebuie sa comuti aerul la picioare. In spate, nu-mi aduc aminte sa ai grile pt aer cald - alea de pe lateral sunt aerisiri, nu grile de caldura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!