Jump to content

nu se mai inchide capacu de protectie de la rezervor


mike2402
 Share

Postare recomandată

Care pana lu` Hector e modulul de confort? Ala cum deschizi capota in dreapta (langa baterie?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E sub bord, scoate plasticul de deasupra pedalelor si il gasesti acolo deasupra la panoul cu relee daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA fabia ta, acolo e. La octavia e in spate ;la torpedou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa fi putin mai explicit te rog! Mai exact unde si cum se ajunge la el!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am demontat ieri modulul de confort, dupa ce m-am chinuit 1 ora sa il gasesc, am deconectat conectorii si am masurat firele de la modul pana in portbagaj cu tot cu conectori. Problema nu pare sa fie nici de aici. E posibil sa fie modulul de confort? Daca era ceva bulit in modul nu trebuia sa imi apara pe diagnoza? Cum pot sa testez modulul de confort? motorasul ala de la rezervor l-am pus la o sursa de tensiune de 12 V  si merge.cand il conectez la loc nu mai merge. Stie cineva ce tensiuni ar trebui sa fie pe conectorul din portbagaj? pe o polarizare am gasit 12 V cand inchid masina, dar cand o deschid la nu mai am polarizare inversa tot de 12V? Nu tot 12 V ar tb sa fie? gresesc eu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu el montat la loc, daca ii dai 12V merge ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(Cu el montat la loc, cand apas pe butonul de inchidere din telecomanda, motorasul inchide (impinge tija) dar cand apas pe butonul de deschidere motorasul nu trage tija pentru descuierea capacului de la rezervor odata ce masina a fost descuiata. Motorasul l-am scos din conector si l-am probat la o sursa de tensiune reglabila de 12V si merge. Firele le-am verificat si nu sunt in scurt sau intrerupte. Ce imi scapa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie obosit. Lasa-l la loc si alimenteaza-l cu 12 v si vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Atunci cind l-ai probat ai facut-o alimentindu-l cu 12V in ambele sensuri ca sa-l vezi invirtindu-se? Cred ca Cristi ar vrea, cu el montat, sa-l alimentezi in ambele sensuri, ca sa vezi daca deschide/inchide cind il alimentezi pe direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca nu mai inteleg nimic. L-am probat pe o sursa reglabila de tensiune. Am scos motorasul de pe masina, m-am dus la bancul de lucru am setat 12 V pe sursa si l-am alimentat,motorasul functioneaza, dupa care am schimbat polarizarea (+-) si l-am alimentat din nou, motorasul a functionat respectiv odata intr-un sens, dupa ce am schimbat polarizarea in celalalt sens. (in cazul meu impinge tija si trage tija la inversarea polarizarii). firele sunt masurate cu aparatul de masura din portbagaj pana in bord cu tot cu conectori si sunt ok.


Sunt ok in sensul ca nu sunt in gol sau in scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu l-ai probat in gol. Probeaza-l si in sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce spui ca in gol?! Eu am probat actuatorul cu totul, motoras, roti dintate si tije, deci era in sarcina.


Cel mai simplu ar fi sa verific cu alt actuator, sau sa il verific pe al meu pe alta masina. Nu as vrea sa dau banii degeaba pe altul atat timp cat nu sunt convins ca el este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat iar motorasul si pot sa spun cu mana pe inima ca merge. Am verificat cu aparatul de masura si digital si analogic si inclusiv cu un bec conectorul din portbagaj si intr-adevar  pe un sens vine tensiune pe celalalt nu. De aici nu pot decat sa deduc ca de vina este un releu, care face comutatie de circuite. Am desfacut si modulul de confort in ideea ca poate gasesc un releu ceva imbatranit pe care sa il pot schimba, dar din pacate am gasit niste integrate care fac mai multe lucruri (cautati pe net ST 772K, ST 770K ). Acum singura solutie imi ramane sa caut alt modul de confort functional pe la dezmembrari. Daca al meu este 1K0 959 433 BL trebuie inlocuit cu unul cu aceeasi terminatie? Ce semnifica terminatia BL? am vazut ca sunt mai multe feluri? Daca il inlocuiesc sunt necesare alte adaptari, sau pur si simplu plug and play?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

De curand am observat ca busonul de la rezervor chiar daca inchid butucul cu cheia, tot se desface.

Capacul e de plastic si fara blocare din actuator.

S-a mai intamplat si la altii sa se blocheze/strice butucul ?

E posibil sa fi fost fortat de niste indivizi prosti care nu stiu ca nu se poate lua benzina din rezervor....dar cert e ca butucul e intreg si la locul lui.

 

Am varianta de a schimba cu alt butuc cu alta cheie, alta decat originala, dar poate reusesc sa-l recuperez pe cel original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, s-a intamplat si la altii.

Prima varianta in opinia mea este corecta. Poate...dar nu stiu daca merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema mea, s-a rezolvat prin inlocuirea modului de confort. Acesta are niste integrate ce indeplinesc functiile unor relee. Cel mai probabil s-a duc un integrat, dar nu am cum sa verific neavand o schema electrica. Dupa inlocuirea modului de confort a trebuit sa fac o readaptare a cheilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm...s-au gandit bine ca sa nu puna asa ceva si la mine :)

Iesi muuult mai ieftin cu-n buson nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteam si eu sa pun un alt buson cu cheia, dar nu era o solutie eleganta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Salut. La o Skoda Fabia 1 2007 combi am o problemă cu busonul de la rezervor, este cu butuc unde intra cheia dar nu închide.

Am închidere centralizata din cheie, fara telecomanda. Nu se blochează nici usita de la rezervor. Sta la locul ei dar se poate deschide dacă trag de ea chiar dacă mașină e închisă. Nu știu dacă ar trebui sa blocheze când închid mașină.

Dacă bag cheia in buson si o răsucesc nu se inchide, se desurubeaza și iese afara, bineînțeles și acel cablu de siguranță este rupt.

Doresc sa cumpar un buson cu cheie chiar dacă voi fi nevoit sa port 2 chei cu mine.

Am găsit pe net doar 2 modele : marca Valeo cu 125 lei și de la bestautovest: marca Polcar cu 40 lei + 30 lei transportul prin curier.

Va rog sa îmi recomandați un buson bun cu cheie. Mulțumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!