Jump to content

nu se mai inchide capacu de protectie de la rezervor


mike2402
 Share

Postare recomandată

Ciao ! Am si io o problema: aseara cand am vrut sa inchid capacu de protectie de la rezervor , am constatat ca nu se mai inchide( nu se mai "incuie" ). Mentionez ca erau aprox. -10 grade ! Azi dimineata cand m-am uitat mai atent am vazut caci carligul ala de plastic care ar trebui sa asigure capacul este bagat inauntru . Am incercat sa il scot dar am facut mai rau: l-am bagat si mai tare , acu nici nu se mai vede! Ma poate ajuta cineva cu o idee despre cum ar trebui sa procedez?? Nu de alta dar tocmai am facut plinul... Cum s-ar putea scoate ? exista un surub acolo dar nus cu ce m-a ajuta in situatie asta! Mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

In portbagaj, dai la o parte mocheta din partea lateral dreapta si vei gasi acolo cablul de actionare al zavorului capacului rezervorului. S-ar putea sa fie sarit de la locul lui.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe langa asta incearca sa folosesti un spray siliconic pentru acest anotimp rece, trebuie folosit la toate balamalele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe langa asta incearca sa folosesti un spray siliconic pentru acest anotimp rece, trebuie folosit la toate balamalele.

merge si cu celebrul wd40 testat de mine... dar inati trebuie sa il reasezi la locul lui(cablul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat (era deplasat arcul de la locul lui)! Multam' fain !!! :santa[1]: Sarbatori fericite si La multi ani !!!

Se poate inchide topicul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am probleme cu capacul de la rezervor. stiu cum se trage mocheta in spate sa il actionez de acolo,stiu ca trebuie uns cu lubrifiant etc etc.

problema este CABLUL la mine care este cam uzat sau intins sa zic asa.

am incercat sa improvizez ceva,sa-l scurtez,a tinut o vreme perfect dar iarasi e defect.

concluzia este ca trebuie 100% sa schimb acel cablu.

Stie cineva sa-mi explice traseul lui cat si ordinea de demontare sau ce anume tre sa desfac sa il pot schimba?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am patit-o si eu.erau -15 grade la sibiu.am vrut sa fac cum ziceti voi insa fiind frig am zis ca astept sa se mai incalzeasca vremea sa nu stric altceva.Si!? surpriza dupa cateva zile cand il verific , carligul revenise singur la loc.Se mai incalzise afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua. Am o problema mai veche la care pana acuma nu prea iam dat importanta dar totusi ar fi bine sa ma ocup si de ea.

Eu nu am avut inchidere centralizata din fabrica asa ca si usita de protectie de la rezervor se deschide si inchide cu mana chiar daca masina e inchisa, problema e alta si anume ca busonul chiar daca e cu cheie nu inchide cu cheia.

Ce se intampla: Dupa ce alimentez pun busonul la loc, il insurubez pana face pac pac ca si cum ar scapa apoi bag cheia in el si invart inspre dreapta(merge o singur cursa). Buun el acuma ar trebui sa fie inchis, dar daca invart de el inapoi spre stanga se deschide.

Am incercat in toate felurile si tot nu vrea. Nu imi e ca fura motorina ca ma gandesc ca sunt ceva site pe acolo dar imi e sa nu se trezeasca vreunu pus pe glume sa arunce ceva mizerii acolo si sa stric motoru.

Acuma eu vad 2 variante:

1. Nu execut eu pasi de inchidere corect si atunci va rog sa imi explicati cum se face.

2.E stricat busonul si trebuie sa imi cumpar altul nou sau il pot repara pe cel existent?

Dar daca il schimb cum fac sa potriveasca cheia mea si sa nu umblu cu 100 de chei? Is diferite si busoanele astea? Am vazut ca la unele scrie cu supapa de aerisire la altele nu dar defapt ar trebui sa aiba toate nu?

Modificat de B0gdy-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Ba da, esti un bun executant :lol:

2. Da , e stricat busonul, si musai altul nou.

3. Daca il schimbi cu alt buson nou, va avea cheia lui separata.

Mai ai varianta lacatul si lantul (varianta de rezerva). :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sudsemnatu nu imi fa in ciuda te rog :bom:

Carmina iti multumesc pentru explicatii. :flower: Deci eu execut pasii corect dar incuietoarea busonului e stricata si trebuie schimbat busonul cu altul nou dar chiar nu am nici o sansa sa fac busonul nou sa mearga cu cheia originala?..nu de alta numai sa nu umblu cu 100 de chei sau sa ma rog de el " Sesam deschidete"

Inca o intrebare toate modele de buson au supapa aia de aerisiere? Ca am vazut pe net si mai scumpe si mai ieftine de la 25 de lei parca pana la vreo 60 si ceva de lei dar nu la toate scriau ca au supapa de aerisire..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine ar trebui sa dau comanda pentru buson. Poate cineva sa ma lamureasca cum e treaba cu supapa asta de aerisire? La unele firme zice ca are la altele nu spune nimic. Asta original are supapa de aerisire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu stie nimic despre treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am rezolvat problema schimband busonul. Acuma am 2 chei dar e in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu o problema, nu se deschide capacul de protectie al rezervorului, zavorul nu este sarit din loc, am verificat este la locul lui, dar la actionare nu arunca capacul afara, o fi avand capacul vreun arc ceva? Masina are inchidere centralizata, cand actionez butonul din interior se trage limba aia dar capacul nu vrea sa iasa afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa mergi prin protbagaj, tragi capitonajul si pe acolo ajungi la ceva parghie de la motoras. Sau tu de aceasta parghie vorbesti ca functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat prin portbagaj, parghia aia functioneaza (actioneaza), dar capacul nu vrea sa iasa afara, avea cred un arc care il impingea afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, are un arc, dar acel arc este chiar in ,,balamaua" capacului.

Ca sa iti dai seama cum lucreaza deschide capacul maxim...ei, la maxim vei simti la mana ,,efectul" arcului.

Sa nu te gandesti ca la actionarea manetei din interior, capacul va trebui sa sara pana la jumate sau maxim....nu...el se deschide cam 1-2 cm atat cat sa il poti trage. Arcul are efect la deschiderea maxima a capacului.

Eu banuiesc ca la actionarea manetei, clema aia care blocheaza capacul nu se trage suficient, cat sa elibereze clema capacului.

Este inghetat, are ceva mizerie, slabit cablul...da cu un spray deblocare...etc. Sa te ajute cineva in sensul sa actioneze maneta din interior si tu sa poti sa dai cu spray...deschide si capacul de 3-4 ori la maxim si da cu spray acolo unde este pozitionat arcul.

Cand speli masina mai ajunge apa si la balamaua capacului...nu ai de unde sa stii ce si cum e pe acolo...

Daca esti ambitios poti sa demontezi tot ansamblul si sa pui un arc mai tare, care la actionarea manetei sa deschida capacul maxim...cum vrei tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai spus ca parghia functioneaza exact la gheata m-am gandit si eu dar carmina tia spus exact ce trebuie sa faci.

Ca o complectare sa fii atent pe viitor cand speli masina sa stergi si la capacul rezervor. Cand speli masina iarna oricat de bine o stergi dupa nu ai observat a doua zi la cate o usa se mai intampla sa se lipeasca din cauza ca isi face strat subtire de geata intre usa si cheder? Solutia e sa te apesi pe usa si abia apoi sa o deschizi.

Desigur la tine pot fi si mizerii sau pur si simplu sa se fi blocat arcul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Si eu am aceeasi problema! Cand inchid masina tija care securizeaza capacul rezervorului este actionata si totul eok! Insa cand deschid, tija nu se mai retrage!

Am gasit cum sa deschid prin portbagaj, dar ce e devfacut? Doar kubrifiere credeti ca rezolva problema?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Stie cineva unde duc cele doua fire de la actuatorul de inchidere/deschidere capac rezervor. Problema mea este ca nu se mai descuie capacul de la rezervor, respectiv motorasul nu mai trage tija. Am dat jos motorasul l-am testat si el functioneaza ok. Se pare ca primeste tensiune pentru deschidere. Am masurat tensiunea pe conector, exista tensiune cand incui masina, dar cand descui masina din inchiderea centralizata nu am nici un fel de tensiune pe conector. Stie cineva unde sunt conectate acele fire?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In modulul de confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) multumesc. Ar fi de ajutor o schema electrica:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, este V155 din schema. O sa ma uit si dupa culori si o sa masor firele sa nu fie intrerupte. Ma rog sa nu fie de la modul! Multumesc pentru info, dau o bere cand vine caldura.

Modificat de Karikundji
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!