Jump to content

baie ulei sparta?


sp0nsoru
 Share

Postare recomandată

Am cautat un topic dar nu am gasit unul in legatura cu baia de ulei decat la aria de golf...si a gandeam ca e bine si pe partea de Octavia, in caz contrar rog un moderator sa mute topicul.

aseara am fost si eu la colindat si am intrat pe o ulita...cand am iesit am lovit o piatra ceva....s-a auzit o bufnitura m-am uitat imediat in bord nici un semn nimica....am venit 60 km, am parcat am stat cam 1 ora jumate apoi am plecat la alti prieteni cam inca 20 km...cand sa plec de acolo striga unul ca am pata sub masina, trag putin, ulei...nici un semn in bord nimica...vin acasa cand sa intru in parcare vad de departe ca unde stationasem eu era o pata mare de ulei....in total la prieten si acasa cam 1,5 l parerea mea. Am facut fara sa stiu cam 100km si motorul merge ca uns...nu suna, nu bate....Pana luni nu mai pornesc si la service il trag fara sa dau cheie.

Cand am facut schimbul de ulei a zis mecanicul sa completez ca e pe minim, am uitat si la un moment dat s-a aprins becul portocaliu....cel de nivel...iarasi dupa o vreme de vreo 2000 iar se aprinde apoi am aflat de aci ca motoarele AVU ar consuma putin la 2000km, acum problemea mea este de ce nu a aparut nici un semn in bord sau sunet de avertizare ca inainte, martor rosu de presiune sau galben de nivel?

Cat de grav poate fi daca am umblat fara sa imi dau seama cu ulei putin....avand in vedere ca motorul toarce frumos?am intrat sub ea si picura de pe baie....sau sa fie de altundeva ca nu au aparut martorii sau sunetul dar nu cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ultima data cand am completat cu ulei,mi-a luat un litru ca sa ridic nivelul de undeva putin sub minim pana la jumatatea distantei dintre minim si maxim.Tu probabil cand ai lovit-o s-a format o crapatura mica si nu a avut timp sa curga prea mult ulei in asa fel incat nivelul sa ajunga atat de mic incat sa se aprinda martorul galben/portocaliu in bord.Deci,probabil acei 1,5 litri cat aproximezi ca au curs nu au fost indeajuns incat sa scada nivelul pana in momentul in care se aprinde martorul.In legatura cu martorul rosu,de ce nu sa aprins banuiesc ca este aceeasi chestie,a curs prea putin ulei incat sa scada preasiunea atat de mult incat sa se aprinda martorul,nu stiu exact principiul de functionare.

Grav nu este deloc ca ai mers cu ea,atata timp cat ulei era indeajuns pentru functionarea corecta a motorului,insa parerea mea este ca ai face o foarte mare greseala sa il mai pornesti acum deoarece cred ca intre timp a curs mult mai mult ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimineata era balta sub ea am pus doar contactul dar culmea ca nu m-a atentionat de la ulei nimica. Nu risc sa dau nici o cheie asa ca o las pe maine pt a o trage la service....

oare daca scazez cu vag com ar trebui sa apara ceva erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa scapi de acest necaz pune aparatoare de otel sub motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blindajul de otel se poate pune si de la TDI sau alt model de masina din grupul vag?ca sunt tentat pe viitor sa iau unul....in caz ca stie careva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blindajul de otel se poate pune si de la TDI sau alt model de masina din grupul vag?ca sunt tentat pe viitor sa iau unul....in caz ca stie careva

eventual pachetul de drumuri grele in cazul o1! Este foarte folositor si pot sa zic ca scutul de otel chiar este de otel si m-a salvat din multe ! eu nu as merge pe drumurile noastre fara scut de otel ! asa ca bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi recomandare iti fac si eu. Scut de otel! Am fost pe drumuri foarte dificile si fara scut, era baia de ulei de mult sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi a terminat treaba si m-a costat 100ron pe langa care am pus filtru ulei, aer, benzina, ulei motor si ulei cutie ca nu era schimbat de cand e masina cred.

era fisurata baia dar noroc ca s-a putut suda si nu a trebuit una noua, bine ca am scapat asa ieftin

acum ma gandesc de unde sa fac rost rost de un blindaj metalic sau daca stie careva care ar fi pretul....daca potriveste si de pe alt model de skoda decat octavia 1 benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de pe Bora. Dar trebuie si doua inele inaltatoare la telescop pentru ca scutul metalic vine mai jos si scade garda la sol.

Din pacate scutul metalic pe langa protectie aduce si un balans si stabilitate mai mica la masina. Ceva pentru ceva.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am mai scris intr-un alt topic...eu prefer sa lovesc cu scutul de 10 ori pe luni si sa nu sparg baia decat sa lovesc o singura data pe luna si atunci sa o sparg.Acest scut isi merita fiecare banut dupa parerea mea.Eu,cum merg mai agresiv,pot sa spun ca am lovit de foarte multe ori cu scutul(nu ca nu stiu sa conduc,pentru ca totusi am 60.000 de km in ultimul an si nu am nici macar o zgaraietura pe janta de la vreo bordura...dar drumurile romanesti tot romanesti vor ramane),iar recent,cand am fost sa schimb anvelopele cu cele de iarna,masina a fost urcata pe un elevator,si am aruncat o privire pe sub aceasta si pot spune ca scutul prezinta doar cateva zgaraieturi,insa mi se pare aproape imposibil sa il spargi la impactul cu vreo denivelare sau altceva,este foarte masiv(precizez ca majoritatea impacturilor au fost cu denivelari la viteze de peste 100 km/h).Probabil gasesti la dezmembrari acest scut,insa sa te interesezi in prealabil daca se potriveste de la O1 Diesel pe a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie careva exact de la ce modele potriveste scutul pentru octavia 1? ca poate gasesc la dezmembrari si apoi astia ar vinde si familia sa scape din marfa asa ca sa nu imi bage cine stie ce pe gat, sa zica ca se potriveste si de la passat....de aceea intreb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca in afara de scut mai trebuie si altceva

merge si de la GolfIV sau Bora.

scut.pdf

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit ceva scut la dezmembrari de la un bora si un passat dar acum vreau sa stiu daca de la bora TDI merge?ca de la passat nu cred.nu de alta dar as nu il iau si sa il tin in carca dupa aia ca astia de la dezmembrari....deci daca stie careva ca e ok si de la TDI ii multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am scut metalic la masina mea. Nu a fost prevazut din fabrica, dar a fost inlocuit de fostul proprietar dupa ce a spart baia. Nu ar trebui sa va culcati pe o ureche ca aveti scut de metal! Cand am fost acum o luna la revizie am avut surprize. Scutul se deformase si freca de baie, de aici trag concluzia ca se daduse zdravan cu el de ceva iar la un nou soc nu stiu daca ar fi rezistat baia. Indreptarea scutului s-a rezolvat cu cateva ciocane. A doua surpriza a fost surubul de golire care se invartea in gol. Am auzit ca se putea repara si chestia asta, dar am preferat sa cumpar baie noua. A costat 200RON si am luat-o de la volksman (model fara senzor).

Modificat de MIRCE4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand diferenta se poate face datorita faptului ca a fost montat ulterior si nu din fabrica.Se stie foarte bine ca un lucru care vine din fabrica niciodata nu o sa se compare cu ceva pus ulterior,o spun din proprie experienta.In al 2-lea rand tind sa cred ca la tine este doar un caz nefericit.Avand in vedere ca la mine a rezistat la multiple lovituri cu asfaltul la viteze de peste 100 km/h,eu personal nu cred exista vreun test mai dureros de facut.Drumul pe care am lovit-o cel mai adesea a fost Lugoj-Buzias-Timisoara,cei care stiu drumul probabil isi pot imagina aceste socuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand diferenta se poate face datorita faptului ca a fost montat ulterior si nu din fabrica.

Nu sunt de acord cu aceasta afirmatie. Ca cele care il au din fabrica au si pachet de drumuri grele, da e adevarat e un avantaj si au si garda la sol mai mare. Dar pt a monta un scut de metal nu ai nevoie dacat de cateva suruburi. Sincer, as fi preferat si o baie de metal celei de aluminiu. Ma gandesc ca ar fi fost mai usor deformabila si nu s-ar fi spart asa usor. :excl:

Modificat de MIRCE4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insa nici eu nu sunt de acord cu aceasta afirmatie.Poate ca ai pachetul de drumul grele,asta insemnand ca masina are garda la sol mai mare,insa suspensiile nu mai sunt asa de rigide.Am mers in spatele unei Octavia fara pachet de drumuri grele,si am urmarit exact acelasi traseu si exact aceeasi viteza,iar unde eu am lovit el nu a lovit.Tocmai de aceea am spus ca prefer sa lovesc de 10 ori si sa nu sparg baia decat sa nu am pachetu de drumuri grele,insa sa am suspensii mult mai rigide si sa lovesc o singura data dar sa o sparg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Insa nici eu nu sunt de acord cu aceasta afirmatie.Poate ca ai pachetul de drumul grele,asta insemnand ca masina are garda la sol mai mare,insa suspensiile nu mai sunt asa de rigide.Am mers in spatele unei Octavia fara pachet de drumuri grele,si am urmarit exact acelasi traseu si exact aceeasi viteza,iar unde eu am lovit el nu a lovit.Tocmai de aceea am spus ca prefer sa lovesc de 10 ori si sa nu sparg baia decat sa nu am pachetu de drumuri grele,insa sa am suspensii mult mai rigide si sa lovesc o singura data dar sa o sparg.

scutul metalic e o idee forte buna, si eu am ramas cu masina, la 90 de km de destinatie, am prin o denivelare pe drum, incat in 2 km mi sa si aprins becul in bord, si mia oprit motorul, in cateva secunde dupa ce am oprit, tot uleiul sa scurs.....

problema e ca nu am loc sa montez scut ....., aici tocmai am frecat cu baia :icon_thumright:

post-40681-1233485478_thumb.jpg

Modificat de roby200487
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scut metalic+2 inaltatoare de20mm ca are se moteaza pe amortizoarele din fata si nu afecteaza stabilitatea masini sint rezolvarea problemei cu baia de ulei.Am montate pe cateva modele golf,bora,octavia1,2, audi A4,A6. :icon_thumright:

Modificat de lxl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scut metalic+2 inaltatoare de20mm ca are se moteaza pe amortizoarele din fata si nu afecteaza stabilitatea masini sint rezolvarea problemei cu baia de ulei.Am montate pe cateva modele golf,bora,octavia1,2, audi A4,A6. :)

ideea i ca sa o las cat mai jos, nu sa o ridic.. acolo e poza cand era motorul 1.6 pe ea, acuma e si mai joasa :)

din arcuri sport care deja au coborato am mai taiat 3 spire de arc :)

lar interesa pe un prietne inaltatoarele.. adaugama in lista ta de msg si vb roby200487 sau da un call 0740 190820

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si a mea e joasa, am weitec de -3.5 cm. Imi place f mult senzatia pe care o ai cand esti aproape de asfalt, dar pot sa-ti spun cu mana pe inima ca daca vei continua sa mergi fara scut o sa-ti faci praf baia de ulei... la ce drumuri avem fara scut as fi stat in service de n ori ca sa repar cate ceva...

si cred ca poti sa-l montezi si fara sa inalti masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si a mea cam asa 4 cm a coobart-o, dar eu am mai tait 3 spire, ... o gramda de cm :), nu am masurat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!