Jump to content

Sunet ciudat


GTI_85
 Share

Postare recomandată

Si vajaitul ala se intensifica ? Intensificarea e in functie de viteza ? In viraje se schimba ceva ? Din ceea ce zici tu, nu pare sa aiba legatura cu reparatiile de la service. Poate ununl dintre cauciucuri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 167
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GTI_85

    7

  • lupo_bv

    7

  • phun

    7

  • MojoGaby

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da se intensifica in functie de viteza, cu cat merg mai repede cu atat se aude mai tare ,in viraje tot asa se aude.Vajaitul se aude doar dupa 40km/h...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut asa ceva si era rulmentul. Cred ca si la tine e un rulment. Sa mergi la service sa ridice masina si sa le spui sa invarta repede rotile din spate (ca de acolo spui ca este zgomotul) si se aude vajaitul. La mine se auzea un huruit si mi-am schimbat rulmentul (am luat unul ieftin care era la jumate din pretul unuia bun-bun), iar dupa vreo 1000km a inceput sa se auda un vajait, dar eu nu ii mai dau importanta :huh:.

In ceea ce priveste problema mea, cand e cald afara, sau daca merg cu masina 30km, nu se mai aude nici un zgomot la motor. Eu ma gandesc sa ii pun un ulei mai gros (am 10w40 si ma gandesc la un 15w40), ce ziceti?

Modificat de IKRAM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. la mn sunetul enervant vine de la motor..zici ca e diesel asa suna de tare pana se incalzeste. mecanicul a zis ca sunt de vina tachetii asa ca iam schimbat dar tot asa suna. ce poate fi? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un sunet ciudat:D...dupa ce mi-am scos masina din service se aude un vajait ciudat, asta dupa ce trec de viteza de 40 km/h, parca vine din spate dar nu stiu...
:vaidecapulmeu: Pai la service au fost schimbate urmatoarele:jug motor,suport motor,planetara(mi-au pus o planetara mai groasa si am observat ca are si burduful spart),suport motor,pompa servo,kit ambreiaj,2 jante si cauciucurile,brat,fulia care vine prinsa pe vilbrochen care angreneaza pompa de apa si alternatorul,si mai trebuie sa imi mai schimbe inca o fulie care este putin descentrata fulia este prinsa tot pe vilbrochen astea dupa un mic accident in care a sarit unchiumeo in sant:(...Tin sa mentionez ca nu mai am scut motor,la usa fata din partea stanga nu mai am bandoul si pe fata am doua cauciucuri noi iar pe spate unul nou si unul vechi.Imi cer scuze pentru postul de dinainte acum sper ca am fost destul de explicit.

Mersi mult!

Daca e un vajait dinacela precum "s-ar agata" vintul/curentul de tine e din cauza bandoului de pe usa(iti zic din propria experienta, mie unu care nu a avut ce face mi-a "ciordit" bandourile de pe partea stanga).Daca nu , e din cauza anvelopei. La rulment se aude altfel, un huruit, ca si cum s-ar freca 2 metale

Modificat de BlkTiger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ! Am un golf 1.8 automat. Am tot citit ce ati scris voi, problema mea e asemanatoare cand accelerez imi zumzaie ceva sub capota cred. Voi toti ati acuzat aceasta problema pe partea dreapta :)) la mine se aude pe stanga. Cateva persoane mi-au spus ca e posibil sa fie o bucsa. Am dus-o la un mecanic care mi-a ridicat din umeri.

Ce pot face? ce-mi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Postez si eu aici problema mea care ma innebuneste, mai ales ca tocmai am scos masina din a doua "sesiune" de service si acum a aparut altceva.

O sa incep cu ce-a patit masina in service: runda 1: schimbat ulei, Kit+cablu ambreiaj si altele marunte ca sigur nu conteaza mai departe; runda 2: schimbat senzor Hall si pompa de benzina.

Intre cele doua "runde" de service nu au fost probleme. Apoi, dupa ce am scos-o din service se intampla urmatoarele: motorul e mai zgomotos, se aude mai tare decat inainte, indiferent de turatie. Apoi, DOAR in sarcina, se aude undeva in compartimentul motor un tacanit. Nu imi dau seama exact de unde provine, nu stiu cum sa imi dau seama pentru ca la relanti nu face acest zgomot, indiferent de turatie. Practic e ca un tacanit infundat. Apoi mai e ceva: pe loc, masina accelereaza pana intra limitatorul de turatie, foarte usor. Apoi, in sarcina, accelereaza din ce in ce mai greu, cu cat creste viteza. In sensul ca intr-a cincea nu mai vrea mai mult de 5100 de ture si vreo 155 la ora. La care ajunge oricum intr-o vesnicie. Mai mult, nimic. Mentionez ca inainte ajungea la 175 la ora fara prea mult efort.

Aveti o idee ce ar fi putut cauza aceste probleme? Pentru ca, repet, asta a aparut dupa ce am schimbat senzorul Hall si pompa de benzina, ambele piese montate au fost noi.

Astept cu interes parerile voastre.

Modificat de Alex.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca ti-a reglat avansul prost, de aceea auzi tacanitul (avansul se regleaza din delcou, unde e si senzorul Hall). Mergi la un electrician si regleaza-ti avansul (bani de-o bere) si vezi apoi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Maine incerc sa reglez avansu' si sincer sper asa sa se rezolve problema pentru ca daca iar tre' sa mai schimb ceva innebunesc. Va voi tine la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit, din pacate doar azi am reusit sa rezolv problema. Ai avut dreptate, avansu' era foarte prost reglat. Acum merge ceas. Multumesc de sfat, m-ai ajutat enorm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. in primul rand scuze daca nu trebuia sa postez aici dar chiar nu stiam unde sa o fac si am o problema care consta in faptul ca unde sub filtru de aer mai exact se aude o bataie din cand in cand ceva gen tacheti la motor doar ca e un sunet mai gros. e ceva negru si rotund din care ies 2 furtune nu am putut vedea exact ce si cum. si tot langa filtru de aer e o chestie ca un filtru de benzina mic prin care trec tot 2 furtune incolore si in care mai intra o mufa electrica si cand il ating in timp ce se aude galagia aia despre care vorbeam se simt niste vibratii in el..furtunele alea incolore sunt goale, nu trece nici un lichid prin ele, poate imi explica si mie cineva ce e cu sistemul asta si de unde provine tacaneala aia care nu e prezenta tot timpul. mersiam uitat sa precizez ca masina merge bine, nu mi face nici o figura in mers

Modificat de cristi III
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni help :( cand pornesc masina dimineata (motor rece) cam 20 de secunde face urat, si anume.. dau la cheie, invarte putin, porneste si se aude un sunet ciudat care se accentueaza odata cu socul automat.. adica sunetul creste pe parcurs ce urca in turatii motorul de la soc (cam 1100 rpm). asta o perioada scurta cum ziceam, parca ar dura pana si-ar trage ulei pentru ca se aude si un tachet in perioada asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intrebat si eu un mecanic despre asa ceva, la o Fiesta. si a zis ca e normal pentru cateva secunde, motorul merge fara ungere. depinde de ulei. de asta e bine sa nu turezi motorul cand e rece :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol 10w40.. in brasov e mai frig ca in alte zone, dar totusi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni help :( cand pornesc masina dimineata (motor rece) cam 20 de secunde face urat, si anume.. dau la cheie, invarte putin, porneste si se aude un sunet ciudat care se accentueaza odata cu socul automat.. adica sunetul creste pe parcurs ce urca in turatii motorul de la soc (cam 1100 rpm). asta o perioada scurta cum ziceam, parca ar dura pana si-ar trage ulei pentru ca se aude si un tachet in perioada asta

acelasi tip de motor am si eu tot ca tine (271mii km) si sa stii ca si al meu dimineata cand e racoare se aude o tacaneala ceva timp(depinde de la zi la zi ,odata se aude 20 sec odata se aude1 min)eu zic ca data viitoare cand schimbam uleiul sa spalam motorul cu solutie de aia de balbotat ca poate or fi naiba infundate canalele alea de ungere de ajung sus in axa cu came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 241.000 si nu tine tacaneala asa mult.. pana in 20 de secunde. uneori chiar 5 secunde.. pana urca uleiul.. dar tind sa cred ca e prea frig aici pentru 10W40..

am mai citit ca e posibil sa fie murdari tachetii, numai ca nu mai exista pagina de DYI.. si nu prea ma bag :D.. daca as gasi un tutorial ar fi ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am un sunet ciudat atunci cand masina nu este turata sau cand calc ambreiajul. Se aude un ticait de parca ar fi un fier care bate. Ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal si eu am o problema cu motorul la rece.

daca e rece si accelerez brusc sau mai repede parca se ineaca motorul si las o pacla de fum negru in spate de se opresc toti cei din urma si pute rau a motorina ca si cum as baga capul in butoiul cu motorina .

stie careva care este baiul?

multam fain oricum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un sunet ciudat atunci cand masina nu este turata sau cand calc ambreiajul. Se aude un ticait de parca ar fi un fier care bate. Ce ar putea fi ?

Am observat ca acum se aude numai cand calc ambreiajul pana la fund si nu calc deloc acceleratia. Cum calc putin acceleratia nu se mai aude nimic. Credeam ca e toba, dar am urcat`o pe o rampa si nu e toba. E ceva pe la ambreiaj. Poate fi rulementul acela? Cam cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut cu respect.problema mea e urmatoarea:

la pornire cand motorul este rece ,se aude un tacanit si se simte o bataie in carcasa cutiei.daca , calc ambreajul de la jumatate in jos nu se mai aude.daca misc de schimbator putin inainte sau inapoi,la fel nimic.Totul se aude atata timp cat socul este in functiune aproximativ 7 minute.Dupa soc cand motorul merge rotund nu se mai aude nimic.Mentionez ca masina am probat-o la cumparare cu motorul cald .VA multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa nu se mai auda dupa ce calci ambreiajul pentru ca decuplezi complet motorul de cutie.

Cutie merge greu in general ? Ai verificat/schimbat uleiul din ea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul este pe liber,ulei cutie schimbat...la schimb am scos aprox.3.2litri eu am bagat 2L cum am vazut pa forum pentru motor ABU.De ce are acea bataie nimeni nu stie.Prefer sa astept 7-8 min cu ambreajul calcat pana merge motorul rotund

vitezele intra bine nu agata singura problema este bataia si in a5afluiera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina o am de 6 luni fiind motorul cald cand am probato nu se auzea nimic.Zgomotul este mereu vara=iarna ulei aral gl4=norma care este pentru cutie golf.Ultima data acum o luna un drum targoviste -bucuresti am mers mult cu a 5a de atunci din cand in cand peste zornaitul asta mai apare cu chitait ca de rulment neuns la viteza mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!