Jump to content

Cine stie?


bankaru g3
 Share

Postare recomandată

am vazut azi pe un golf 3tdi(afn) un senzor aflat langa stergatoare , sub parbriz.Seamana cu cel de temp a apei.Cine stie de la ce este acel senzor?Poate fi cel de temperatura exterioara?Stiu ca cel de temp exterioara este jos in bara.

p.s. Am uitat sa precizez ca golful avea mfa, si cred(nu sunt sigur) si ac.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 317
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Amedeo

    18

  • zipp

    15

  • Tracto

    13

  • taz21

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

o poza ar fi bine venita. Eu am vazut un sistem de termometru montat cu un senzor pe parbriz(pt exterior), era lipit ca un autocolant pe un golf 4, asa a venit masina din Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ce este acest martor?? pentru ca eu le am doar pe cele doua de la airbag si ABS. dar in spatele plasticului acela mai e o casuta dar nu fara bec. :blink:

post-46613-1261439493_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut azi pe un golf 3tdi(afn) un senzor aflat langa stergatoare , sub parbriz.Seamana cu cel de temp a apei.Cine stie de la ce este acel senzor?Poate fi cel de temperatura exterioara?Stiu ca cel de temp exterioara este jos in bara.

p.s. Am uitat sa precizez ca golful avea mfa, si cred(nu sunt sigur) si ac.

Vasy acel senzor este de temperatura si are legatura cu A/C, asa am si eu la masina din semnatura.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, este pentru cuplarea remorcii.

Lumina de control clipeste (in functionare) cand instalatia de semnalizare pentru remorca este conectata. Daca la remorca nu functioneaza semnalizarea , lumina de control nu clipeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai salut ! Am si eu o nelamurire cu o piesa care am gasit-o ratacita prin compartimentul motor si nu stiu de unde este daca puteti sa ma ajutati codul este:1 230 500 267 nu resusesc sa imi dau seama de unde vine am atasat si o poza. Si as mai avea o nelamurire mi mare, eu stiu ca am motor de 1,6 dar am vazut azi pe blocul motor o inscriptionare care crie 18 L si m-a cam bagat in ceata motorul este1,6 aek oare sa fie blocul motor de 1,8 si sa se potriveasca si la 1,6 sau am motor de 1,8 si eu nu stiu :D pls daca stie cineva am pozele jos si de la piesa care nu stiu de une este si de la blocul motor sper ca se vede destul de bine dar v zic sigur ca scrie 1,8L

post-30772-1261474908_thumb.jpg

post-30772-1261474930_thumb.jpg

post-30772-1261474944_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai stiu un coleg de pe forum care...a cumparat masina(mk3)stiind ca are motor de 1.6...si cand s-a dus la rar parca,a aflat cu stupoare sau mirat ca are motor de 1.8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina mea este inmaticula ta si in talon scrie 1595 cc eu ma gandeam ca se potriveste blocul motor de 1.8 pe motor de 1,6 . Astept pareri in continuare poate domnul paul_ral care are motor de 1,8 si ma poate lamuri daca este posibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te poate lamuri si S.Razvan...ca el a patit...eu cred ca se potriveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a fost alta poveste, oricum, am mai intalnit chestia asta undeva, motor de 1,6 pe care sa scrie 1,8 si daca nu ma insel a fost chiar fosta mea masina ( golf 2 ) cu motor 1,6 diesel, dar pe bloc scria 1,8

cand am ocazia sa il prind pe noul proprietar o sa ii fac o poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca am incurcat eu borcanele :P !

Eu zic sa stai linistit floryn_zdvpentru ca daca asa iti scrie in talon...e asa cum zice Razvan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca nu poate fi motor de 1.8 deoarece golf3/vento nu are motor de 1.8 cu 101 cai :) ( cu modificari eventual)

:)

Modificat de J.j
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o poza cu motorul si ne dam seama imediat ce motor e. 1.8 e monopunct si 1.6 de 101 cai e multipunct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin. din ce vad eu la avatar-ul tau de pe vwforum sau ma rog poza profilului , daca este poza cu motorul tau tind sa cred ca e de 1.6 (pentru ca nu se vede prea bine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul este AEK de 101 cai dar pe bloc scrie 1.8 L eu zic ca singura varianta este ca se potriveste blocul motor atasez si o poza cu motorul ca sa te lamuresti undeva in zona incercuita cu rosu se gaseste stanta aceea

post-30772-1261494096_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesa aceea pare a fi garnitura sub care se monteaza luleaua de la delcou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin din nou cu o intrebare....as putea cumva sa pot opri aerul rece pe care ventilatorul mi-l impinge pe langa caloriferul din masina.Dupa cateva zile de chin am ajuns la concluzia ca nu termostatul e de vina....acum 10 min am facut si un mic test...am mers cu masina cu caldura la max dar fara sa dau drumul la ventilator si surpriza acul la temp apei sta la 87 cum dau drumul la treapta 1/2/3 scade la 70 de grade cum inchid pe 0 iar creste 87.Vr-o solutie ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , are dreptate paul_ral - este camasa de plastic care se pune sub capacul delco - daca ai gasit-o pe langa corpul delcoului foarte probabil, cand s-a schimbat capacul de la delcou, acea piesa a fost lasata pe langa. Si ca sa glumim nitel :desfaci ceva, pui la loc si merge dar ti-au ramas si piese de schimb! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin din nou cu o intrebare....as putea cumva sa pot opri aerul rece pe care ventilatorul mi-l impinge pe langa caloriferul din masina.Dupa cateva zile de chin am ajuns la concluzia ca nu termostatul e de vina....acum 10 min am facut si un mic test...am mers cu masina cu caldura la max dar fara sa dau drumul la ventilator si surpriza acul la temp apei sta la 87 cum dau drumul la treapta 1/2/3 scade la 70 de grade cum inchid pe 0 iar creste 87.Vr-o solutie ????

mie nici vara nu imi urca la 90 de grade...

mi s-a intamplat o singura data intr-o aglomeratie infernala pe Iuliu Maniu, cand am vazut ca a urcat apa la 90 de grade jur ca am tras pe dreapta si m-am uitat daca mai am apa in vas:|

si apropo de asta...am primit un mic sfat,acum pe timp de iarna sa pun un carton in fata radiatorului, pt ca apa sa se incalzeasca mai bine, ca sa faca bine "motorasului"...

sa fac asta? sau nu...

L.E. zipp...vad ca avem acelasi tip de motor,si interesant ca si aceeasi caroserie...1.9 tdi,variant:)

Modificat de Drakoo2222
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai la vechiile dacii stiu eu ca se pun cartoane in fata radiatorului ca sa bage caldura in interior, probabil ca se incalzeau foarte greu sau aveau probleme cu etansarea :) :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si apropo de asta...am primit un mic sfat,acum pe timp de iarna sa pun un carton in fata radiatorului, pt ca apa sa se incalzeasca mai bine, ca sa faca bine "motorasului"...

sa fac asta? sau nu...

ai verificat temperatura reala a lichidului de racire?? si eu am facut cum ti s-a recomandat ca sa cresca apa macar la 80( nu trecea de 70) dar pe tester am constatat ca la 80 temp real era de 100 deci mai mult rau decat bine..citeste topicurile despre termostat si senzor temp apa ca sa nu ii faci un deserviciu motorasului.. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drakoo2222 la mine vara trecuta a pornit doar o singura data termocupla cand mi-a ajuns acul la 92 de grade..eram intr-un trafic infernal de 2 ore si asteptam sa merg acasa,dar vara temp in bord imi arata tot timpul 90 de grade indiferent daca stau sau merg cu masina.Oricum nu stiu ce fel de racire au dar spre deosebire de motoarele pe benzina radiatoarele noastre is mult mai mari si pe tester imi arata temperatura reala si bate cu cea din bord +/- 1 sau 2 grade diferentza, deci e ceva infima.Din ce cauza amaratul asta de ventilator reuseste sa raceasca asa de tare apa care circula in calorifer nu pot sa-mi dau seama,ca oricum el isi trage aerul de afara prin filtru de polen si tin sa precizez ca filtru de polen e intreg si nevatamat deci nu are vr`un alt loc gol sa traga atat de mult aer rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine stie daca la golf 3 pot sa schimb radiatorul de caldura fara sa dau bordul jos? la golf 2 stiu ca se poate :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Nu se poate ,trebuie sa dai bordul jos :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!