Jump to content

Cine stie?


bankaru g3
 Share

Postare recomandată

Da pe langa butonul de la dezaburire.Incearca sa vezi daca ai codul carligul la optiuni.

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 317
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Amedeo

    18

  • zipp

    15

  • Tracto

    13

  • taz21

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-am uitat astazi...insa nu am cod nici in portbagaj...nici pe carlig...deci raspunsul este ca,este montat aftermarket...ca urmare ii lipseste si marotul.

salutare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie? cum se da jos capacul acesta?(poza). Am incercat sa-l dau jos dar nu am reusit, si decat sa rup cv pe acolo mai bine am lasat totul balta. Studiind forumul am aflat ca trebuia curatate unele chestii ce se ascund sub capacul acela :)

Si mai am o intrebare....mergand cu masina pe un drum fara asfalt cu gropi mici sau cand trec peste canale, chiar si pe asfalt cu gropi, denivelari ( exemple ca sa va dati seama imprejurimile)...imi bate cv in spate dar nu pot sa-mi dau seama ce. :) mentionez ca bucsele au fost schimbate de un an deci nu cred ca de la astea ar veni problema, si telescoapele ( doar telescoapele nimic altcv: tampoane, etc.) iara au fost schimbate destul de recent (max. 6 luni). Daca ar trebui sa imit sunetul acela as face-o in felul urmator: "cluk".

Astept pareri :)

:(

post-27504-1260964315_thumb.jpg

Modificat de J.j
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare.

E groasa treaba daca la mine capacul respectiv are urme de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare.

E groasa treaba daca la mine capacul respectiv are urme de ulei?

Habar nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacul respectiv se da jos, dupa ce iei cele 2 capacele, desfaci cele 3 suruburi si gata.

@byz daca sunt doar urme de ulei nu cred ca fie problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tomoiaga Marius

Salutare, am facut si eu 2 poze sa vad daca ma poate ajuta cineva sa imi zica ce reprezinta mufa din poza(mai bine zis firul rupt).

am atasa pozele,

poza 1 - este poza cu mufa si firul rupt facuta de aproape

poza 2 - este poza facuta la motor ca sa se vada unde este pozitionata acea mufa

Mentionez ca motorul este 1,6 Benzina, model ABU din '94.

As dori sa stiu ce reprezinta acea mufa si ce poate influenta acel fir rupt, sa il lipesc eu firul inapoi sau asa ar trebui sa fie (rupt)? banuiesc ca nu dar vreau si raspunsurile voastre.

Multumesc anticipat celor care ma vor lamuri.

post-56022-1260974404_thumb.jpg

post-56022-1260974410_thumb.jpg

Modificat de Tomoiaga Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este cumva firul de masa? Cred ca te vor ajuta colegii cu acelasi tip de motor, sau sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufa aceeas este de la sonda lambda, insa firul acela nu stiu ce rol are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu doua intrebari . Sper sa le gasesc raspunsul aici .

Prima ar fi o mica diferenta observata de mine la 2 motoare identice (1.4 ABD).

In poza 1 din capacul de la tacheti iese un furtun

In poza 2 la acelasi motor acest frutun nu exista.

Care este rolul acestui furtun ?

A doua intrebare : pe sticker-ul din portbagaj am urmatorul cod : 1M1 = Trailer hitch with hitch ball, lockablend removable, increased towing capacity.

Sa inteleg ca in trecut masina a avut carlig (acum nu e nici urma de el) ? unde era acesta fixat ? la ce se refera "increased towing capacity" vreun calut putere secret in plus :icon_thumright:?

in legatura cu furtunul stiu ca prin el se recircula/evacueaza niste gaze din ''carter'' nu am inteles mare lucru de la mecanicul care a incercat sa-mi explice..si la mine iese furtunul si e liber..dar am inteles ca ar tb sa comunice cu alta parte a motorului..poate stie cineva mai precis ce si cum.. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu are nimeni vreo idee de la ce vine bataia descrisa in postul meu anterior (a doua intrabare)? :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie? cum se da jos capacul acesta?(poza). Am incercat sa-l dau jos dar nu am reusit, si decat sa rup cv pe acolo mai bine am lasat totul balta. Studiind forumul am aflat ca trebuia curatate unele chestii ce se ascund sub capacul acela :)

Si mai am o intrebare....mergand cu masina pe un drum fara asfalt cu gropi mici sau cand trec peste canale, chiar si pe asfalt cu gropi, denivelari ( exemple ca sa va dati seama imprejurimile)...imi bate cv in spate dar nu pot sa-mi dau seama ce. :angry: mentionez ca bucsele au fost schimbate de un an deci nu cred ca de la astea ar veni problema, si telescoapele ( doar telescoapele nimic altcv: tampoane, etc.) iara au fost schimbate destul de recent (max. 6 luni). Daca ar trebui sa imit sunetul acela as face-o in felul urmator: "cluk".

Astept pareri :)

:)

O sa ti se para aiurea dar mie la fel in urma cu cateva zile imi suna ceva in spate (asa cum zici si tu ceva de genul clonk-clonk).Eu nu am intervenit deloc la suspensii asa ca initial am zis ca sunt semne de "schimba-ma, sunt eu telescopul!".Dar spre surprinderea mea sunetul il facea centura din spate care nu ere pusa la locul ei (ai vazut ca deasupra la bancheta din spate exista o nisa unde se baga capatul de prindere metalic al centurii).Am bagat centura la loc si a disparut sunetul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian

am gasit o suspensie normala de golf 3 din 1997 motor 1,6. stie cineva daca se potriveste pe masina mea? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc baieti

An legatura cu firul rupt pentru baiatul cu 1,6 ,este firul de masa care vine prins cu piulita de 6 pe suportul de motor din spate

Modificat de varusase
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc baieti

An legatura cu firul rupt pentru baiatul cu 1,6 ,este firul de masa care vine prins cu piulita de 6 pe suportul de motor din spate

Iar daca firul de masa de la sonda este rupt inseamna ca incalzirea acesteia nu functioneaza, ceea ce duce la intrarea in actiune a controlului factorului de corectie lambda mai tarziu decat trebuie.

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de taz21
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian

da eleet, la masina din semnatura si am uitat sa mai precizez ceva, golful meu e din 94. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian suspensia spate e la fel. Nu difera sistemul de prindere. pe fata e posbil sa fie alt tip de flanse daca masina de pe care vrei sa le iei e din 97, cel mai simplu verifica sistemele de prindere pe fata. Succes :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o problema: mi s-a stricat motorasul de la geamul electric de la sofer si geamul este coborat 1 centimetru. Nu il mai pot urca. Cum procedez, caci ploua in masina. O sa cumpar si unul nou dar vreau o solutie pe moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana se opreste ploaia pune o folie din plastic asa incat sa fie prinsa de usa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf 3 de 1,8 ABS. Am schimbat de curand cureaua care invarte pompa de apa si alternatorul. Cureaua are dinti longitudinali iar rola de la alternator si rola de la motor la fel. Cea de la pompa de apa este lisa, fara santuri. Pompa de apa este la mijloc. Intrebarea este: cureaua vine montata PESTE ROLA DE LA POMPA DE APA , dintii curelei frecand rola lisa a pompei de apa SAU PE SUB POMPA DE APA , cureaua frecand cu partea sa lisa, rola de la pompa de apa. Eu am prima varianta desii la alte golfuri am vazut a doua varianta care mi se pare mai logica.

Va multumesc anticipat

Am un golf 3 de 1,8 ABS. Am schimbat de curand cureaua care invarte pompa de apa si alternatorul. Cureaua are dinti longitudinali iar rola de la alternator si rola de la motor la fel. Cea de la pompa de apa este lisa, fara santuri. Pompa de apa este la mijloc. Intrebarea este: cureaua vine montata PESTE ROLA DE LA POMPA DE APA , dintii curelei frecand rola lisa a pompei de apa SAU PE SUB POMPA DE APA , cureaua frecand cu partea sa lisa, rola de la pompa de apa. Eu am prima varianta desii la alte golfuri am vazut a doua varianta care mi se pare mai logica.

Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o problema: mi s-a stricat motorasul de la geamul electric de la sofer si geamul este coborat 1 centimetru. Nu il mai pot urca. Cum procedez, caci ploua in masina. O sa cumpar si unul nou dar vreau o solutie pe moment.

desfaci panoul de usa si ai aces la geam ca e prins pe maca cu surub ,il desfaci si il ridici geamul pana se inchide si apoi il blochezi in pozitia aceea cu ceva din interiorul usii(surubelnita ,o bucata de lemn ) pavna la rezolvarea problemei!!

solutie de moment!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, poate sa mi spuna cineva la ce foloseste acest releu. l am gasit in portbagaj, e nou. firma producatoare BOSCH, cod: 0 332 019 150. atasez si o poza

post-29620-1261342337_thumb.png

post-29620-1261342352_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!