Jump to content

Cine stie?


bankaru g3
 Share

Postare recomandată

deci de 2.8(190)nu exista poate 2.9(190)

motorul cred ca merge pus fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 317
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Amedeo

    18

  • zipp

    15

  • Tracto

    13

  • taz21

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

poti pune ce motor vrei atat timp cat e de golf sau vento sau seat ibiza etc, masini de generatia lor. Eu aveam de gand sa-mi pun in loc de Tdi, vr6 ca stau cu motorul in curte dar e mult tare de munca, mai ales ca unu e diesel si unu benzina, tre sa le lasi in pielea goala si dupa faci transplantul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geo_gee2005 ai dreptate, dar dupa cateva telefoane cred ca renunt la idee. Am vb cu un mecanic ma ajunge acest "transplant" ma ajunge undeva la 1100ron , parerea mea e ca nu e mult avand in vedere ca aici intra si partea electrica. Problema vine de la R.A.R , nu se mai fac omologari intre un TDI si Benzina sau invers. E necesara schimbarea serilor , iar de ITP nu poti sa treci cu o astfel de masina. Cu tristete imi iau gandul de la aceasta lucrare. :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut dragi colegi. Vin si eu cu o intrebare : se potriveste un motor TDI(90CP) pe un golf VR6 de 2.8 (190CP), ma refer daca sasiul este la fel si daca pot sa prind motorul+cutia sau e nevoie de foarte multe modificari. multumesc

in cazul tau, din cate stiu, este nevoie sa-ti dea RAR-un o noua omologare, sa-ti completeze caseta B din CIV. Trebuie sa ai actele de la motorul de il pui. Cel mai bine si mai sigur mergi la RAR si expune-le situatia ta.

Atata timp cat pui un motor 1.9 in loc de 2.8 sau 2.9, cat o fi el, pentru o masina deja inscrisa in RO, nu cred ca se pune problema platiii vreunei diferente de bani pentru taxa de poluare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am masina mea din semnatura inscris, totul la zi, dar in urma unui accident ma tot gandesc daca sa o repar sau sa mut motorul de pe ea plus numerele pe caroseria vr6-lui. cam asta e ideea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic tu vrei sa faci o recarosare. Bun

1. Trebuie sa mergi la o firma specializata sa-ti schimbe motorul de pe caroseria distrusa pe cea noua, sau macar sa faci rost de hartiile de la acea firma, si schimbarea o faci unde crezi tu. Te costa cam 4-5 milioane

2. Duci caroseria distrusa la REMAT si iei hartii in acest sens de la ei. Aici s-ar putea sa-ti mai iei ceva bani pe fierul dus

3. Mergi la RAR sa faci o noua carte pentru masina ta. Trebuie sa ai actele de provenienta a noii caroserii

4. Mergi la S.P.C.R.P.C.I.V. Constanta (la inmatriculari) sa-ti faca recarosarea in actele lor. Practic vei avea o noua masina, cea cu seria de sasiu de la VR6 cu motorul de la TDI. Anul fabricatiei si data primei inmatriculari va fi cea de la VR6.

5. nu vei mai plati taxa de poluare la recarosare.

6. platesti doar 37 lei la cec sau brd - taxa unui nou certificat de inmatriculare.

3*la RAR s-ar putea sa platesti in jur de 15-20 milioane la recarosare,

Modificat de g.mar.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zipp, avem acelasi tip de motor 1Z si totusi la mine a intins-o mecanicul, daca la mine a mers ar trebui sa mearga si la tine

cristico daca as stii cum se intinde o intind chiar eu personal dar crede-ma cel care intinde acea curea e arcul intinzator.Motorizarea e la fel dar poate la tine nu ai acea rola intinzatoare ci il intinzi din intinzatorul alternatorului.Daca sa zic is identice motoarele cu tot cu brat intinzator as vrea sa stiu cum se poate intinde ca eu nu vad o alta posibilitate.Bafta si astept un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am tot 1Z si cureaua se intinde automat cu ajutorul rolei.nu il contrazic pe cristico pentru ca stie el ce vb daca asa are el,poate au pus altfel in 96,dar ma indoiesc ca treceau de la reglaj automat la reglaj manual!Ce zice cristico eu am vazut numai pe TD si D. :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au pus si pe d si td si tdi am vazut cu reglaj manual si cu rola intinzatoare cele cu rola intinzatoare au pe suportul de la alternator loc si pentru compresorul de aer cele fara rola intinzatoare nu au este si mai mic suportul sincer si mai bun la cele cu rola intinzatoare se intinde cureaua automat daca nu inseamna ca sunt probleme la arcul respectiv asa am avut si eu numai ca mie imi intindea prea mult

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niku si cum se manifesta prin faptul ca intindea prea mult, de unde ti-ai dat seama?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simteam cureaua la mana dar nu-i dadusem importanta cine stie de fulia care face 8-uri la diesel stie la ce ma refer si tind sa cred ca si mecanismul asta a avut un impact asupra fuliei de la vilbrochen fortand cureaua si pana la urma a sarit si distributia ... ma rog s-a lasat cu alt motor care nu are problema asta toata viata lui avand suportul simplu si atunci am avut ocazia sa fac comparatie cu un suport cu intinzator ok la al meu era bratul deplasat in fata cu cca 5 cm si nu prea aveam ce sa-i fac la arc ca-i mecanismu capsulat si fortat de imprejurari am trecut la suportul simplu cu alt alternator.Acum vreo 2 ani suportul cu intinzator a rupt o curea si a distrus o rola intinzatoare si dupa aceea au inceput problemele care le-am spus mai sus

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totousi daca ai trecut la sistemul simplu sa inteleg ca noul suport de prindere al alernatorului a venit perfect la gaurile respective?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost nevoit sa schimb si alternatorul ca nu se pupa suportul cu cel vechi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masurat tensiunea la mufa pompei de benzina

cand pun contactul am 12 v apoi scade la 0

dupaia nik

nu bazaie deloc cand pun contactul

am scos furtunul de tur si am pus contacul...nik

nici un pic de benzina nu scoate si nici nu bazaie

e normal ca sa am 12 v doar cand pun contacul si api sa se duca la 0 ?

oare mi-ar trebui alta pompa de benzina ?

am vreo sansa sa rezolv cu asta pana la urma ?

daca o scot din rezervor cu pot s-o verific ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica releul de la poma de benzina,e nr 12 daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca cand pun contacul am curent 12 v nu inseamna ca e bun releul ?

dar e normal sa scada tensiunea imediat dupa ce pun contacul ?

eu cred ca acea tesiune de cateva secude conrespunde cu bazaitul acela pe care trebuia sa-l faca pompa pentru amorsare ...

gresesc ?

daca da va rog corectati-ma

Modificat de taz21
Numai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca problema asta am avut eu la gpl.Puneam contactul dadea gaz pt o secunda dupa care se inchidea,mi-au schimbat releul si a mers.Am dedus ca poate e aceeasi problema odata ce iti vine 12v si dupa nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece titlul topicului este destul de vag si vad ca se discuta orice cu toate ca sunt topic-uri dedicate, acest topic se inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!