Jump to content

Incepatori in TDI


danubius
 Share

Postare recomandată

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andREI

    12

  • danubius

    12

  • Ice_2k

    9

  • RoSonic

    7

Top Posters In This Topic

  • Administrator

Va aduc aminte ca topicul se numeste "Incepatori in TDI".

Despre frane, placute si tot ce inseamna sistemul de franare se discuta in alte topic-uri.

Va rog NU FACETI talmes-balmes din toate topicurile.

Va multumesc pentru intelegere! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, nu mi-am dat seama. Intrebare, pentru cine e mai experimentat: Dupa ce turatie Lag-ul este minim? Aproximativ, bineinteles. Salutari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema...Nu am vrut sa fac topic nou.... am zis sa nu stric peisaju p-aici...

conduc de vreo 4luni un golf3, motor afn = absolut nici o problema, de nici o natura, pana ieri....trece de 70'..si ii dau ... blana, din a 3-a. Nu sunt atent si pe la 4mii si ceva, o taie. In fine. Continui drumu, la prima linie mai dreapta, ii dau iar, tot blana si observ ca se misca la fel ca un logan - nu mai tragea deloc! (Urca in ture mai greu, dar urca. Nu avea intreruperi. Nu batea nimic, nu avea nici un zgomot ciudat. Nu scotea fum deloc.).

Trag pe dreapta, scot mufa de la debitmetru, pornesc, merge la fel.

Trag pe dreapta, pun mufa la loc, pornesc, totul normal, alearga la fel ca inainte!

De ce ???? Care e explicatia ?

Am citit la "pierdere putere" si la "limp mode" si n-am gasit nimic (sau poate n-am citit atent)... in limp mode nu cred ca a intrat, pt ca urca in ture..in fine, rog specialistii sa-si dea cu parerea.

Modificat de mihuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, e limp mode.

4. Dupa un drum lung, sa nu oprim imediat motorul. (2-3 minute la relanti)

Nu dupa unul lung ci dupa unul in forja, sau mai sportiv.

3. Placutele, pe cat posibil inainte sa se aprinda martorul. (nu zic sa le schimbam cand ajung la jumate, dar nici sa neglijam)

De ce? Unde ai citit asta? Mai poti merge fara a dauna masinii chiar si dupa ce s-a aprins martorul.

4. E de evitat sa o lasam peste noapte cu frana de mana trasa. Se recomanda sa o tinem in viteza.

Asta iar nu inteleg de ce.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al,

din ce am citit eu, la mine nu cred ca a fost limp mode..in topicul dedicat acestui subiect, figurau cateva simptome, pe care masina nu le-a avut niciodata..

mai degraba debitmetrul... ??!?

poti sa-mi argumentezi mai in detaliu afirmatia ta ?

Modificat de mihuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dupa un drum lung ci dupa unul in forja, sau mai sportiv. Ai perfecta dreptate, nu m-am exprimat corect. Legat de frana, pe alt topic ;)

@mihutz: "Trag pe dreapta, pun mufa la loc, pornesc, totul normal, alearga la fel ca inainte"

Adica trage iar bine? Daca e asa, e f probabil sa fie debitmetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca era debitmetrul, crezi ca-si revenea dupa ce scoteai si bagai mufa?

Daca era limp, s-a resetat dupa luarea contactului. Ia incearca sa dai de un deal si da-i talpa cu a 2-a sau 3-a si vezi daca se mai intampla. Eu am luat un limp pe Dealul Negru cand veneam spre Bucuresti. Dupa ce am luat contactul si am pornit din nou, nu s-a mai intamplat nimic pana la Bucuresti, forjata pe autostrada. Cand m-am intors la Sibiu, iar am luat-o tot pe Dealul Negru de 2 ori. S-a rezolvat cu o degripare a actuatorului. Pe atunci masina avea 30k km. Acum are 105k km si nu am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema, poate ma "luminez" aici pe forum. Am masina din semnatura de 2 saptamani si am fost azi la diagnoza cu ea unde toti parametri au iesit ok. Eu totusi am o problema, inaintea acesteia de 131 CP am avut una de 101 Cp la care am schimbat turbina si ambreiajul , anume ca e cam puturoasa. In viteza 1 si 2 accelerarea este cam in linie ( ai impresia ca accelerezi si nu se misca masina la turatia pe care o are ( ca la Logan , cine a avut) iar din viteza a3a se cunoaste bine puterea motorului. Masina are 129k reali, verificati peste tot unde s-a putut. Altceva, cand o accelerez mai brusc sa zicem in viteza a2a peste 3500 ture atunci creste viteza destul de "bine " dar in 2 trepte : una plana si alta deodata mai repede. Cu toate astea la diagnoza nu a iesit nici o eroare . Intrebare: turbina sau debitmetru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dupa un drum lung ci dupa unul in forja, sau mai sportiv. Ai perfecta dreptate, nu m-am exprimat corect. Legat de frana, pe alt topic :)

@mihutz: "Trag pe dreapta, pun mufa la loc, pornesc, totul normal, alearga la fel ca inainte"

Adica trage iar bine? Daca e asa, e f probabil sa fie debitmetrul.

da, trage f bine acum...

Pai daca era debitmetrul, crezi ca-si revenea dupa ce scoteai si bagai mufa?

Daca era limp, s-a resetat dupa luarea contactului. Ia incearca sa dai de un deal si da-i talpa cu a 2-a sau 3-a si vezi daca se mai intampla. Eu am luat un limp pe Dealul Negru cand veneam spre Bucuresti. Dupa ce am luat contactul si am pornit din nou, nu s-a mai intamplat nimic pana la Bucuresti, forjata pe autostrada. Cand m-am intors la Sibiu, iar am luat-o tot pe Dealul Negru de 2 ori. S-a rezolvat cu o degripare a actuatorului. Pe atunci masina avea 30k km. Acum are 105k km si nu am mai avut probleme.

al, ordinea e urmatoarea: am oprit, am scos mufa de la dbmetru, am pornit din nou - nici o diferenta. Am oprit a doua oara (deci de 2 ori luat contactul), am pus mufa la loc si a fost ok. Deduc eu: dupa teoria ta, trebuia sa mearga bine dupa prima oprire, nu ?? De ce a functionat dupa a 2-a ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log in mers nu am facut,sau mai bine zis nu a facut mecanicul ,a zis ca daca mai simt tot asa dupa o perioada de "forja" atunci va face si in mers.

Altceva, exista in Brasov o firma specializata in turbosuflante de orice fel iar la ei un curatat de turbina acum un an costa 1200 ron (12 milioane vechi !!!!!!). De ce poate costa atat de mult ? La pretul asta eu am inlocuit turbina cu una noua (de origine romaneasca) la masina veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al, ordinea e urmatoarea: am oprit, am scos mufa de la dbmetru, am pornit din nou - nici o diferenta. Am oprit a doua oara (deci de 2 ori luat contactul), am pus mufa la loc si a fost ok. Deduc eu: dupa teoria ta, trebuia sa mearga bine dupa prima oprire, nu ?? De ce a functionat dupa a 2-a ??

Pentru ca , cu debitmetrul scos trage prost, la fel ca si cu ECU in limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acu plec de la munca - primu lucru scot dbmetrul sa vad ce si cum...

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihuz, nu ai mai postat nimic legat de problema ta. Ai rezolvat-o? Daca da, cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am scos si eu mufa de la debitmetru si masina tragea greu. Ma gandesc ca poate sa fie imbacsit acest debitmetru pentru ca neamtul a mers cu uleiul ce tocmai l-am schimbat eu 23.000 km, la fel si cu filtrele. Fassaitul de la turbina se aude ca de unul infundat sau obturat. Acelasi zgomot il auzeam pe vremuri la unele Dacii care aveau modificari la esapament. :o Eu cred ca am sa investesc niste bani intr-un debitmetru nou si voi reveni cu impresii dupa schimb. Sa vedem daca trage mai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa intelegem? Ca masina tragea greu si cu debitmetru si fara? Nu te grabi sa dai bani pe un debitmetru nou, fara sa-l verifici cumva pe ala vechi (eventual pe o alta masina). "Fasaitul" s-ar putea sa vina de la vreun furtun fisurat.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa gasesti pe cineva cu acelasi motor ca al tau, si sa-l convingi sa-ti imprumute debitmetrul lui, sa vezi daca e vreo diferenta.

problema e ca respectiva cheie cu care desfaci suruburile senzorului e destul de scumpa, si implicit rara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GeorgeIancu

-am facut o scanare si am avut 2 erori - cele de mai jos..le-am sters - nu au mai aparut. De atunci a vazut multa forja .. si in a 3-a, si cu 5 in masina, si la deal... n-a mai avut nici un limp, nici o problema!...nu stiu de ce... nu-mi explic.

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Control Module Part Number: 028 906 021 GH

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1425

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00046

2 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-00 - Open or Short to Ground

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) mihuz, eu nu ma pricep deloc la interpretarea logurilor, dar oricum, mi se pare tare bizar ca ti-ai rezolvat problema doar stergand acele 2 erori. Nu vreau sa cobesc, si Doamne fereste sa reapara, dar imi cam suna a rezolare pe termen scurt. Ai grija. Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod sigur problema va reveni...nici eu nu ma pricep, dar sunt sigur ca stersul erorilor nu e o solutie.

Nu puteam nici sa le las asa acolo, nu ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum se citeste in fisierul log, de la 2000rpm in sus, cred ca turbina iti baga multa presiune decat ar avea nevoie motorul .Verifica starea conexiunilor electrice si de vacuum la valva N75 si MAF (debitmetrul de aer).

P.S. Cred ca postarea erorilor gasite cu vagcom-ul ar sta mai bine aici http://vwforum.ro/index.php?showto...&start=1100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pentru ca topicul tinde sa ajunga un talmes-balmes, il voi inchide.

Exista topic-uri de postare a erorilor constatate la scanarea vcu VagCom, atat in aria TDI cat si in aria Motoare pe benzina.

Exista topic-uri care trateaza problema EGR, a turbinei, etc, etc.

Totul e sa folositi functia SEARCH si sa postati in topicul/rile respective! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!