Jump to content

Incepatori in TDI


danubius
 Share

Postare recomandată

@voinea deci tu ai dat prin gurile de ventilatie? cu ce ai dat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andREI

    12

  • danubius

    12

  • Ice_2k

    9

  • RoSonic

    7

Top Posters In This Topic

  • Administrator

17euro de la Augsburg Titulescu.. spray solutie anti-bacterie.. s-a simtit imbunatatirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spray...dificil de utilizat...trebuie dat prin gaurica de scurgere a condensului care se afla intro pozitie tare nasoala (trebuie groapa sau elevator)...

am avut amandoua si groapa si elevator...si degeaba prin gaurica intra doar 3-5mm aprox. si pulverizarea nu avea loc unde trebuie....DAR!!!!!!!!

am aflat alta varianta....ULTRASONIC AIRCO de la WYNS....se porneste motor clima pe ventilatie la 1(pe minim) si recircularea. aparatul pulverizeaza solutia si o face sub forma de fum (nu miroase nasol) si se pune in masina pe podea dreapta fata de unde se ia aerul pt recirculare....se pune directionarea pe gurile de ventilatie din bord (consola si laterale) si GATA IN 15 min de functionare.

Tratamentul (pt. mine a fost 480.000 solutia si gata)

Pt. doritorii din timisoara pot merge la service-ul vivacapio ei am intales ca au cumparat un aparat...(nu stiu detalii despre pret solutie la ei +manopera)

Cert e ca nu mai miroase deloc nici la rece nici la cald nici la ventilatie simpla nici la stat(in soare sau nu)

bafta

ce bine e fara mirosul de PIPI de matza si mucegai.... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va rog sa-mi raspundeti si mie la urmatoarea intrebare:

Sa zicem ca merg spre semafor, vad rosu, si scot din viteza. La relanti in timp ce sunt in miscare, masina imi mananca (conform BC) in jur de 6-7 litri, nu valoarea de relanti 0.5 de pe loc. De abia cand sunt complet oprit imi mananca 0.5. E normal ?

Stiu ca nu are sens sa scot din viteza pana nu e oprita (ca pot lua piciorul de pe acceleratie - frana de motor sa am 0), nu e vorba de asta, vreau doar sa stiu daca e normal ca la relanti in mers sa nu imi consume cat ia la relanti pe loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pe loc iti arata consumul pe ora... iar in mers consumul la 100km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fapt da... sunt eu prost, nu m-am gandit la asta...;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

stilul meu de condus afecteaza motorul?

poveste: cind aveam benzina la depasirile in afara localitatii faceam cam asa:

retrogradare la turatii de 4000 - 4500 rmp, depasire cu turatii de pina la 6000 rmp si daca era loc schimbam viteza superior. daca nu, o lasam sa cada la relanti in timp ce ma apropiam de fundul celui din fata celui depasit urmind sa selectez viteza in functie de viteza de deplasare acestuia coroborat cu ceea ce vedeam ca vine din fata.

asta facea ca motorul sa treaca foarte rapid din relanti in 3500-4000 rpm (in timp ce rulam cu peste 120 km/h)

nu stiu daca am explicat pe intelesul tuturor dar asa conduceam in situatii de trafic extrem de aglomerat pe ambele sensuri unde selectarea corecta a vitezei iti poate da timp suficient pentru depasiri in forta.

obisnuit cu stilul asta de condus am incercat instinctiv si la diesel. insa raspunsul masinii m-a facut sa renunt la asa ceva.

dieselul se accelereaza altfel ca benzina (una explodeaza iar cealalta trebuie comprimata sa explodeze) iar cind dau drumul la ambreiaj nu nimeresc turatia legata de viteza in care sint si viteza in km/h.

rezulta un shock in motor/cutie. ma intreb daca e mai bine sa-mi schimb stilul de condus sau e o problema de timp pina o sa prind etajarea vitezelor.

a mai condus cineva benzinare in stilul asta si apoi diesel?

si inca o chestie. parca exista doua curbe ale ECU: una pentru mers normal si una pentru mers in forta. daca ajungi la 60 kmh intr-un mers accelerat normal si apoi ii dai talpa parca motorul se gindeste o fractiune de secunda si apoi face ce-i zici.

sau e doar o impresie?

Modificat de NHT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ii dai talpa parca motorul se gindeste o fractiune de secunda si apoi face ce-i zici.

Se cheama LAG :banghead: !

Iar legat de ce ziceai cu depasirile... eu zic ca nu simti tu inca masina, si ca dupa ce te obisnuiesti vei vedea ca vor parea floare la ureche depasirile tinand cont de cantitatea de cuplu pe care o are un tdi :banghead:

Modificat de RoSonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aoleu fratilor de la asta era putoarea care o simt de fiecare data cand ma sui in masina!!! :) Duhneste de rupe!!! Mai ales daca sta in soare. Dupa ce imi monteaza turbina dau o fuga la Carefour sau la Augsburg ca ma ia de la lingurica si dau la ratuste daca mai miros de cateva ori. Zici ca am un hoit in masina!!!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

readeagle :....??? ce duhneste ???

NHT, deci mie nu mi se pare ca 2.0 tdi are lag perceptibil, cel putin daca o tin peste 2000 si ceva turatii, mi se pare ca raspunde excelent la pedala.

Sub 2000, daca ii dai talpa da, are un anumit lag din cauza turbinei care se chinuie sa ajunga la turatie mare, dar peste 2000 si ceva parca nu vad lag-ul.

Am avut si eu benzina dar adevaru ca saream foarte rar de 4500 turatii cu ea, poate de aia m-am obisnuit mai repede cu tdi-ul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia e ca nu se simte la mers normal accelerat sau puternic accelerat. se simte insa la treceri f bruste intre regimuri. si nu-i dau pedala la fund incercind sa vad ce se intimpla. deoarece pedala nu are legatura fizica cu admisia motorinei incerc sa gasesc raspunsul optim al motorului la apasari normale (ca si cum ar avea legatura directa cu admisia motorinei) nici la benzina nu pasam ca apucatul pe pedala ci o "dozam".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu-i dau pedala la fund incercind sa vad ce se intimpla. deoarece pedala nu are legatura fizica cu admisia motorinei incerc sa gasesc raspunsul optim al motorului la apasari normale (ca si cum ar avea legatura directa cu admisia motorinei)

Eu n-am inteles ce-ai vrut sa zici! :rolleyes:

Cum adica apasarea acceleratiei nu are legatura directa cu admisia de motorina?? :P

Lag-ul este o intarziere la raspuns datorata turbinei! Este prezenta mai mult sau mai putin vizibil la toate masinile cu turbocompresor deoarece acesta este actionat de gazele evacuate... si pana cand volumul de gaze poate duce turbina la presiunea ceruta e o mica intarziere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista si dbw lag.. ( drive-by-wire ).. si softul stock de obicei are un lag mai mare decat unul de tuning

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

readeagle :....??? ce duhneste ???

Gata s-a rezolvat! Am luat un spray de la Augsburg de 17 Euro am dat cu el in gurile de aerisire si nu mai pute. Vai ce bine e fara miros de sosete in masina :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai baieti... am in rezervor momentan Premium Diesel si am observat ca tot sunt situatii in care masina scoate fum, dar nu e vizibil decat seara, in farurile celor din spate.. bine, el s-o vedea si ziua, dar nu suficient incat sa-l vad eu in oglinda..

Am analizat eu atent si am observat ca scoate fum cel mai des in depasiri. Daca accelerez puternic dintr-o data, indiferent de turatie, scoate fum. Daca accelerez ceva mai usor, dar o duc pana pe la 3000, pe la 2700-3000 incepe sa scoata fum. Nu e cine stie ce si nu e negru, e un fum alb spre gri (asa se vede in farurile masinilor din spate, noaptea, repet.. ziua nu vad nimic, e posibil sa scoata si ziua, dar in oglinda nu se vede nimic)

Sa fie normal? Daca nu, cam care ar putea fi problema? Filtru, catalizator, ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei la Pescarus (daca si vii evident) pot sa merg eu in spatele tau sa te "analizez" :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se vede seara in farurile celorlalti. eu am un 2L TDI. eu nu vad decit la a doua; caci dupa ce schimb a treia i-am pierdut pe ceilalti din oglinzi :offtopic:

si tot premium diesel de la omv

Modificat de NHT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am observat asta prima data cand am fost cu masina pe afara....mai exact in Franta dupa ce in rezervor aveam Aral Ultimate Diesel....ce sa zic cred ca este normal...oricum nu scoate fum negru...ci mai mult un fum gri deschis si nu opac....e ca si cum as ridica praful de pe strada.

Daca si la Aral Ultimate Diesel face asa ....cred ca este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am vazut pt. prima data fum si ziua! Am dat o talpa, pe la 2000rot. si s-a vazut in oglinda un fum negru/maroniu, destul de gros... :wub:

Am mai incercat dupa, dar nu prea am mai reusit sa scot mare lucru...

Oricum, e clar ca ceva s-a intamplat.. Momentan am motorina MOL in rezervor. A mers f. bine motorul cu ea, ba chiar a fost mai silentios decat de obicei. Deci, nu stiu.. parca nu prea-mi vine a crede ca e de la motorina. Altceva ce ar putea fi?

Filtrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot numai de la Mol alimentez si nu am avut niciodata fum... Nu cred sa fie motorina de vine... Poate eventual filtru... Nu ai chip tuning ??? Ca de la asta scoate mai mult fum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va inspaimantati...pp ca ori mergeti mai economic cu ele si cand le accelerati se mai curata un pic catalizatorul,ori ceva pe traseul de evacuare...

La Golful tatalui meu se vedea fum pana cand masina a facut vreo 50 000 km,apoi usor usor a inceput sa dispara (dar nu in totalitate)...mentionez ca motorul este de 1,9 tdi si 130 cp..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu-i dai talpa ceva vreme se pot depune diverse chestii si cand il turezi le evacueaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi baieti! M-am mai linistit... cred ca e ce zice Yce... N-am mai turat-o de vreo 3-4 zile si am mers in timpul asta foarte economic (schimbat pe la 2300). Oricum, de la motorina nu cred ca e, imi place f. mult cum mere motorul cu motorina MOL.. ce-ar mai putea fi.. filtrul, dar vine revizia de 20.000 si il schimbam.. :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inclin sa cred ca multe probleme sunt cauzate de calitatea motorinei. Eu am cumparat masina din semnatura SH la 50.000 km deci rodata, totul ok. Cand am testat-o am mers in ea si i-am dat si talpa sa-mi spuna cel care mergea in spatele meu daca scoate fum. Si nu scotea. Dupa ce am ajuns in romania si am alimentat cu Mol la Sibiu, am vazut si eu niste urme de fum in farurile celor din spate. Asta 1 la mana. cel de-al doilea lucru este legat de consum. Eu am cruise control si l-am folosit si in Austria pe autostrada si in romania pe Pitesti-bucuresti. La aceeasi viteza de croaziera (140 km/h) in ambele situatii cu cruise control, consumul instantaneu in Romania era simtitor mai mare, cam cu 0.7 l/100 km. In ambele cazuri ac-ul nu era on doar ventilatorul era on.

Deci eu cred ca motorina asta de la noi este mai proasta si arde mai nasol => fum si consum mai mare. Asta e, mergem cu ce avem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!