Jump to content

Alegere bujii


GTI_85
 Share

Postare recomandată

Urmeaza sa-mi schimb bujiile si v-as ruga sa va spuneti parerea despre ce tip e mai bine sa aleg (marca, model), argumentand alegerea. Vreau ceva bun si cat mai putina influenta din partea vanzatorului asupra deciziei mele. Multumesc !

motor 1.8 (ABS)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi p ngk cu cdul ptr motorul tau. Eu de 6 ani folosec la toate masinile care le-am avut si le am si sunt deplin multumit de ele. La fel si prietenii mei care au incercat marca asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca se poate inchide deja acest topic ...e cert cunoscut ca NGK`urile japonezilor sint cele mai bune. O sa se scrie NGK continuu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de exemplu la G2 am pus numai Bosch.

Si Beru sunt bune, dar acum depinde si de tipul masinii/motorului. Eu asa am luat masina din Germania cu NGK si tot asa am pus si eu pt. ca am inteles ca asa ar veni din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru sfaturi! Am luat NGK si rezultatul e mai mult decat vizibil : motorul merge mai bine, porneste la cheie....si are mai multa putere (accelereaza foarte bine fata de cum era inainte http://www.youtube.com/watch?v=bZx6VTGBGwA).

Tot legat de acest capitol: am schimbat bujiile "beru" care aveau inscriptionate pe ele sigla vw si audi. La magazinul de piese auto mi-a zis vanzatorul ca siglele nu se gasesc inscriptionate decat la bujiile din fabrica (si ca cele schimbate in reprezentanta nu au semnele pe ele, chiar daca sunt tot marca asta...). Poate fi adevarat ? nu pot sa cred ca bujiile mele au tinut 235 000 km.

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

MI-A ZIS CINEVA LA UN MAGAZIN CA BUJIILE RECI SUNT PM MERS SPORTIV,PT LINIUTE SI CA LA RELANTI MASINA O SA TREPIDEZE, ca nu merge motorul bine. E adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca deja ai cumparat dar pun o poza pentru cei ce vor mai cauta informatii. la NGK specificati vanzatorului sa fie made in japan.

post-26926-1233784960_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

aseara am observat la motor ca atunci cand accelerez se vede un fel de lumina prin fisele de la bujii(era noapte).Este ceva normal? odata cu schimbarea bujiilor trebuie schimbate si fisele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca am motor AEK (1.6 GT) poate cineva sa`mi recomande marca si tipu` concret de bujii ?

mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles eu la toate motoarele pe benzina de la Golf 3 se folosesc bujii NGK BUR6ET, doar la VR6 am impresia ca s-au folosit alt model din fabrica. Nu sunt acasa acum, dar o sa verific pe AutoData si o sa-ti scriu concret cand o sa ajung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am folosit site`ul ngk si am gasit:

Model Detail Engine Type / Additional Info Year Part No Stock No

GOLF MK3 (91-->98) 1.6 ABU, AEA, AEE / 75bhp / 55kW 08/92

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Conform manualului wv pt motor AEK ,AKS se folosesc buji BKUR 5 ET si se schimba la 60000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@grey intr-adevar si in autodata pentru AEK, AKS si AFT imi arata NGK BUR6ET-10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian_54c2,

Nykey

acu vedeti de ce am probleme cu alesu` ?)

aici imi zice ca imi tre NGK BUR6ET-10

iar aici BKUR5ET

si care are dreptate ?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce an este masina? O sa mai caut si in alte programe care le mai am in dotare:). Totusi cred ca varianta cu BKUR6ET-10 este corecta...

EDIT: Acum m-am uitat si in cartea de reparatii si m-am uitat si mai bine la tipul motorului care il ai si intr-adevar BKUR5ET modelul, Distanta dintre electrozi: 0,7 - 0,9 mm, Interval de schimb: 60.000km si cuplu de strangere 30Nm. Am trait cu impresia ca ai motor AFT, nu stiu de ce am citit asa.

Modificat de Nykey
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca tre sa merg pe varianta BKUR5ET ?

mersi pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bujii BERU cu 3 electrozi nu mai stiu ce model, nykey in cartea care ai postato nu scrie nici un model de BERU la motorul meu 1.6 AEA, oare sa nu fie bune bujiile astea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am avut Golf 3 cu 1.8i am avut Beru cu 3 electrozi. Au fost inlocuite tot cu unele identice. Masina aia mergea de rupea pentru cei 90CP pe care-i avea.

Intotdeauna am banuit-o ca avea mai multi cai decat cei declarati in talon cu toate ca nu era nimic vizibil schimbat (o fi fost cipuita ??!!). Nu zic ca din cauza bujiilor mergea asa, dar in niciun caz ele nu "sabotau" motorul.

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai2ro in acea carte apar modelele de bujii care au fost puse pe masini din fabrica si sunt recomandate. Dar in autodata am vazut a fi compatibile Bosch si Beru. Eu unul am tot Beru si deocamdata nu am probleme, dar la urmatorul schimb voi pune NGK BUR6ET.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!