Jump to content

Alegere bujii


GTI_85
 Share

Postare recomandată

  • 4 weeks later...

Cand 'cer' bujiile schimbare? .In poza se vede cum electrozii s-au rotunjit la mijloc, iar la margini s-au ascutit.

post-9672-1269131091_thumb.jpg

post-9672-1269131091_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mn le-au schimbat mecanicii k nu mergea bn la ralanti in 3 pistoane si a incercat si varianta cu bujiile si au pus boch nu stiu de care sunt k nu m-am uitat la ele sunt cu 4 elementi cele vechi erau cu 3 elementi,in fine problema era alta si bujiile le-am schimbat degeaba 86 de lei m-au costat.pe motor 1.6 ABU 55Kw,acu nu vad vreo diferenta la motor

La acelasi tip de motor am pus bujii BERU, 11 lei bucata( da, doar atat au fost) si merge perfect masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine m-au costat bujiile din poza 20-25 lei (toate)acum 2-3 ani.Si vreau sa intreb daca deformarea electrozilor cere schimbarea lor.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cu ce cheie se desfac bujiile? 16,19 sau 21?! :)

Nu sunt langa masina sa ma pot uita si trebuie sa cumpar o cheie ca nu "posed"

Modificat de Ciocanaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur e 21. merge cheia de la bujii de dacie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

pe bune cat costa o bujie NGK?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile NGK sunt in jurul sumei de 25 lei bucata.

pe mine m-au costat bujiile din poza 20-25 lei (toate)acum 2-3 ani.Si vreau sa intreb daca deformarea electrozilor cere schimbarea lor.

da, este timpul sa schimbi bujiile , eu am pus NGK BUR6ET V-LINE si sunt foarte multimit , porneste m-ai usor si se infinge parca si ma-i bine la drum , m-au costat 25 Ron bucata. :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe bune cat costa o bujie NGK?

Depinde de tipul ei. Eu am pus pe a mea in primavara NGK Irridium BKR5EIX si au fost 60 lei bucata. Ca si comportament pot doar sa spun ca sunt foarte bune si din punctul meu de vedere a meritat diferenta de pret.

Modificat de floss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand mi-am schimbat si eu bujiile. Pana sa le schimb, cand o porneam dimineata nu isi tinea relantiul, ba se oprea. In fine, le-am schimbat , iar dupa vreo 300 km cu acele bujii noi face cam acelasi lucru. Nu se mai opreste ea asa des si nu mai dau mult la automat cateodata dar ieri cand am plecat de la munca (dimineata) cand am pornit-o br br , la fel parca mergea in 3. I-am mai dat odata , am turat-o blana si si-a dat drumu la mersul normal.

Am injectie cu un singur injector. Ce sa fie de vina? Injectia...oare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimu_neuron

In imaginea atasata puteti vedea tipurile de bujii recomandate pentru fiecare tip de motor (mai putin VR6).

Atentie si la ajustarea electrozilor!

post-68562-1279187424_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimu_neuron

Mai multe informatii despre bujii si sistemul de aprindere (si nu numai) puteti gasi in topicul Manual reparatii (sub categoria Important Topics) care este facut sticky de catre colegul taz21.

Ultimul post contine un link catre Manualul de service si reparatii de la Haynes pe care il puteti downloada. :blink:

Imi cer scuze de :rolleyes:

Modificat de ultimu_neuron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CATRE TOTI CEI CARE AU O INFORMATIE LEGATA DE BUJII CARE NU SE INFILETEAZA PANA LA CAPAT; EU AM O BUJIE DE ACEST GEN ; NUMAI PRIN DEMONTAREA CHIULOASEI SE POATE REPARA? SAU MAI EXISTA SI ALTA OBTIUNE. MULTUMESC ANTICIPAT. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca exista o alta optiune, ultima oara am avut acest gen de problema la un golf1. Mecanicul respectiv a refacut filetul si a pus o reductie, fara sa mai desfaca chiulasa si ceva bavuri au ajuns inevitabil in cilindru iar la foarte scurt timp a inceput si fumul albastru sa apara. Cel mai bine scoti chiulasa o repari si o pui la loc.

Modificat de delfinasul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
manoleandrei86

Salutare. Am si eu motor de 1,6 gt 101 cp AFT. ce tip de bujii NGK sa i iau? ca nu stiu!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKUR5ET , uitate un pic mai sus in poza atasata de colegul ultimul_neuron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manoleandrei86

Am fost azi intr un magazin si mi a aratat vanzatorul in catalog NGK pentru masina mea trebuie bujii bkur6et-10!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare rapida .. conteaza numarul polilor??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident că,contează.

Tipul de bujie recomandat de producător este afişat pe topic. Nu ştiu de ce veniţi şi mai spuneţi că un v

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca in romania de obicei la magazinele de piese auto sunt niste doamne/domnisoare care habar nu au sa umble nici macar cu softul fermecat... mai ales sa stie de polii bujiilor. Cu ce am gresit ca am intrebat treaba asta. Daca vrei sa ajuti raspunde frumos(da ma se poat sau asa trebuie) fara reprosuri si alte treburi daca nu simtete liber sa taci.

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu trebuie sa stie numarul polilor pentru ca daca ai comanda direct tipul de bujie recomandat de producator nu mai trebuie sa stea duduia sa caute prin calculator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are si EaglePk dreptate....nu odata mi s-a intamplat sa ajung la magazin si sa cer o informatie (ca nu trebuie eu sa le stiu pe toate) si doamna sa zica: "eu nu pricep". nici nu inseamna ca trebuie sa stie pe de rost la fiecare masina in parte (fiecare motor in parte) ce bujii i se potrivesc.

@ EaglePk gasesti in acest topic si in manualul masinii toate bujiile recomandate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum stiu ca trebuie schimbate bujiile? Se aude cumva altfel motorul cand bujiile sunt pe ducA?

Modificat de smoto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general nu mai trage....verificatul bujiilor e simplu: cu motorul pornit scoti cate o fisa. daca motorul da sa moara(scade mult in rotatii) inseamna ca acea bujie lucreaza bine. daca nu e nici o diferenta, sau diferenta e f mica inseamna ca bujia e afumata, obosita etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

eu unul folosesc NGK si sunt foarte multumit, cand le cumpar la magazin se iau dupa seria de caroserie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!