Jump to content

proiecte mk1 mk2


88BLR
 Share

Postare recomandată

depinde cat sunt de atenti, teoretic n-ar trebui sa mearga pt ca e de pe alta caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citez

Daca se inlocuieste motorul unui autovehicul, este necesara prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificarii cartii de identitate. Cel mai simplu este sa se monteze un motor identic cu cel anterior, adica unul care are acelasi cod motor cu cel mentionat in cartea de identitate.� In acest caz la R.A.R. se verifica doar aspecte legate de fixarea noului motor, daca au fost pastrate elementele pentru reducerea poluarii (catalizator, sonda lambda etc.) si se realizeaza testul de poluare specific unei inspectii tehnice. Daca se monteaza un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar in cazurile in care noul motor are performante mult diferite fata de cel initial (putere mai mare, configuratie diferita care presupune reamplasarea suportilor motorului etc.) se efectueaza probe specifice in cadrul Laboratorului de incercari pentru securitate rutiera al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, in noua configuratie.

Mentionam ca modificarile vehiculelor inmatriculate in Romania ce determina omologarea acestora se pot efectua numai in ateliere specializate, autorizate conform legislatiei in vigoare. Lista de ateliere autorizate le gasiti la sediul oricarei reprezentante R.A.R. sau la adresa www.rarom.ro.

Actele necesare sunt:

- act identitate detinator vehicul;

- cerere activitate RAR;

- carte de identitate vehicul;

- adeverinta din partea atelierului autorizat care a efectuat inlocuirea motorului.

deci ma cam indoiesc 1.8 20VT va fi pe un mk1 fara teste dinamice de 5000 ron

http://www.rarom.ro/RO/article--Ce%20trebu...ui%20--195.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea mai simpla varianta, iti treci in carte 1.8 fara serie motor si iti pui 1.8 20vt fara probleme la itp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea mai simpla varianta, iti treci in carte 1.8 fara serie motor si iti pui 1.8 20vt fara probleme la itp

nu poti sa faci asa ceva!!la rar nu iti trece seria,dar tipul da..si nu faci nici o smecherie,plus de asta ca cei din echipajele mobile de la rar cunosc motoarele.

Modificat de Renato_Dub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citez

Daca se inlocuieste motorul unui autovehicul, este necesara prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificarii cartii de identitate. Cel mai simplu este sa se monteze un motor identic cu cel anterior, adica unul care are acelasi cod motor cu cel mentionat in cartea de identitate.� In acest caz la R.A.R. se verifica doar aspecte legate de fixarea noului motor, daca au fost pastrate elementele pentru reducerea poluarii (catalizator, sonda lambda etc.) si se realizeaza testul de poluare specific unei inspectii tehnice. Daca se monteaza un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar in cazurile in care noul motor are performante mult diferite fata de cel initial (putere mai mare, configuratie diferita care presupune reamplasarea suportilor motorului etc.) se efectueaza probe specifice in cadrul Laboratorului de incercari pentru securitate rutiera al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, in noua configuratie.

Mentionam ca modificarile vehiculelor inmatriculate in Romania ce determina omologarea acestora se pot efectua numai in ateliere specializate, autorizate conform legislatiei in vigoare. Lista de ateliere autorizate le gasiti la sediul oricarei reprezentante R.A.R. sau la adresa www.rarom.ro.

Actele necesare sunt:

- act identitate detinator vehicul;

- cerere activitate RAR;

- carte de identitate vehicul;

- adeverinta din partea atelierului autorizat care a efectuat inlocuirea motorului.

deci ma cam indoiesc 1.8 20VT va fi pe un mk1 fara teste dinamice de 5000 ron

http://www.rarom.ro/RO/article--Ce%20trebu...ui%20--195.html

Ramane de vazut care cum si in ce fel

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poti sa faci asa ceva!!la rar nu iti trece seria,dar tipul da..si nu faci nici o smecherie,plus de asta ca cei din echipajele mobile de la rar cunosc motoarele.

cunosc nu cunosc, vreu sa stiu prin ce metoda inginereasca iti spun/dovedesc ei ca nu e motorul masinii (sau a fost deja omologat pe masina) daca tu razi seria cu totu (se stie ea metoda prin care pare a fi coroziune nu slefuire) in cazul in care capacitatea si stanta este de 1.8 pe bloc la fel cu care schimbi tu. Ce o sa iti zica asta nu e GTI de 112 cai este fix 20VT ...eu stiu da actele esti amendat!....

banuiesc ca nu au dyno mobil...

Eu totusi cred ca nu ii freaca atata pe ei interesul..daca nu sunt probleme la acte sau taieri in jurul seriei de shasiu si nu prea ajung pana la motor. Eventual cineva care a fost verificat poate sa spuna mai bine.

Dar sa nu exageram totusi ....sunt constient ca daca e diferenta mare intre un motor de 1.3 sa zicem si un 2.0 injectie...acolo e plauzibila cu acea zisa "cunoastere a motoarelor".

!!si pana la urma pentru toate celelate exista meshter-card (care rezolva tot inclusiv omologare de motor de raba pe golf....si nu ma refer la modalitatea legala)...si asta se stie cel mai bine la noi!!!

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cunosc nu cunosc, vreu sa stiu prin ce metoda inginereasca iti spun/dovedesc ei ca nu e motorul masinii (sau a fost deja omologat pe masina) daca tu razi seria cu totu (se stie ea metoda prin care pare a fi coroziune nu slefuire) in cazul in care capacitatea si stanta este de 1.8 pe bloc la fel cu care schimbi tu. Ce o sa iti zica asta nu e GTI de 112 cai este fix 20VT ...eu stiu da actele esti amendat!....

banuiesc ca nu au dyno mobil...

Eu totusi cred ca nu ii freaca atata pe ei interesul..daca nu sunt probleme la acte sau taieri in jurul seriei de shasiu si nu prea ajung pana la motor. Eventual cineva care a fost verificat poate sa spuna mai bine.

Dar sa nu exageram totusi ....sunt constient ca daca e diferenta mare intre un motor de 1.3 sa zicem si un 2.0 injectie...acolo e plauzibila cu acea zisa "cunoastere a motoarelor".

!!si pana la urma pentru toate celelate exista meshter-card (care rezolva tot inclusiv omologare de motor de raba pe golf....si nu ma refer la modalitatea legala)...si asta se stie cel mai bine la noi!!!

Ai dreptate..dar atata timp cat nu ai tipul motorului pe carte,chiar daca este fara serie,iti ia talonul..si nu ai rezolvat nimic.Si nu e vb despre rutiera cu despre echpajele mobile de la rar...sunt f imputite

Si mai ales ca pe motoarele de vw -audi au si pe spate in relief capacitatea...

Singura chestie ce mi se pare in regula e sa te chinui sa iti pui chilasa de 20v sau 16v pe tipul tau de motor.Ramane seria din acte si nu te mai doare capul ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da da ..exact la faza cu reliefu ma gandeam...ca poti face smecheria dar la sa ramana aceiasi capacitate...in rest e totul scump si riscant

si eu am un 8v si acte de 1,5 benzina...si nu stiu cum ar fi mai bine sa fac ...ca trece la limita peste cei 40%...din cei 70 de cai, desi motorul ce il am eu a fost pe masina inclusiv seria respectiva. Momentan is la risc.

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da da ..exact la faza cu reliefu ma gandeam...ca poti face smecheria dar la sa ramana aceiasi capacitate...in rest e totul scump si riscant

si eu am un 8v si acte de 1,5 benzina...si nu stiu cum ar fi mai bine sa fac ...ca trece la limita peste cei 40%...din cei 70 de cai, desi motorul ce il am eu a fost pe masina inclusiv seria respectiva. Momentan is la risc.

eu cred ca cel mai bine e sa iti omologhezi un 1.8 de 90cai si sa ii pui interne cu chiulasa de 16v..asta in cazul in care vrei 16v..daca nu chiulasa de 20v dar munca si costurile sunt mai mari

eu asa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atata timp cat nu depasesc 40% puterea motorului initial pastrez numarul de pistoane carburantul si producatorul omologarea nu costa mai mult de 10 mil cu tot ce mai trebuie dat pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este foarte greu sa pui chiulasa de 20VT pe 1.8 8v :lol: s-a facut conversia pe un forum strain, dar implica modificari majore, si la chiulasa mi se pare trebuie infundat un circuit de apa sau ulei(nu-mi mai aduc aminte care), deci este greu de facut dar nu imposibil! :blah:

si doar stim cu totii ca 1.8-u vechi e motor antiglontz =)) atata timp cat are ulei si apa nu-l opreste nimic ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

momentan doar mai intreb una alta de prezentat probabil luna viitoare cand o sa avem ce :offtopic:

Modificat de geo_34
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In opinia mea daca faci o masina ca cea din poza, pt. VTM, nu stai sa te plimbi cu ea cat sa dai de RAR mobil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!