Jump to content

proiecte mk1 mk2


88BLR
 Share

Postare recomandată

foarte tare proiectul alexius,dai dovada de pasiune si dragoste pentru masina ta,ai rabdare foarte multa si sigur o sa iasa un mk1 foarte foarte tare,ca motorizare pentru ce optezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un proiect in plina desfasurare...se pot observa etapele prin care a trecut :

http://www.ghostracingteam.ro/forum/index.php?topic=239.0

Astept sfaturi / pareri / etc ! :icon_thumright:

Din ceea ce vad esti nebun si tu ... Dar un nebun "destept" . Tot respectu pt munca depusa.Momentan am citit doar primele 2 pagini , diseara cand ajung acasa , o sa citesc totul.Pare foarte interesant.Bafta!

Modificat de dubmaniacks
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un proiect mk2 2.0 turbo,a iesit super tare golful,ma gandesc cand vom fi si noi ca pe afara,adica si la noi sunt golfuri turbo,dar la ei sunt foarte multe,acolo sunt si alte posibilati si alt stil de viata,la noi trebuie sa muncesti din greu sa faci asa ceva,in primul rand sunt banii care pe multi dintre noi ne tin pe loc :offtopic:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2462271&page=1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate, la noi problema sunt banii, iar cine are bani nu-si ia un golf sa surubareasca la el toata ziua

un proiect mk2 2.0 turbo,a iesit super tare golful,ma gandesc cand vom fi si noi ca pe afara,adica si la noi sunt golfuri turbo,dar la ei sunt foarte multe,acolo sunt si alte posibilati si alt stil de viata,la noi trebuie sa muncesti din greu sa faci asa ceva,in primul rand sunt banii care pe multi dintre noi ne tin pe loc :offtopic:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2462271&page=1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar trebui, ca pe langa linkuri care prezinta diverse proiecte frumoase, sa facem un sumar cu ce piese iti trebuie pt turbo si preturi orientative si sa facem pe mai multe sectiuni, transformare motor folosind interne stock , transformare motor cu interne modificate, si swap direct la un motor turbo. Aici ar fi de bun ajutor cei care au facut asa ceva, DLR, PST,DUB si cei care sunt pe drum UZZ, BPR s.a.m.d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da corect,ca punem linkuri si vedem doar poze si ce citim pe acolo,ar fi bine sa posteze baietii ce piese au folosit pt motor,cum ziceai si tu cu interne stok ,cu interne custom etc,bafta la modificari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze acum am vazut topicu , hai sa incep eu cu toate ca la mine a fost mai usor ca eu asa am luat corrado ala cu motoru facut turbo , dar stiu ce piese are . Ce sa zic , eu prezint varianta mai scumpa a conversiei turbo ca sa folosit un kit deja existent pentru 1.8 G60. Galeria de evacuare si turbina sunt luate de la www.rothe-motorsport.de dar se poate folosi o turbina oarecare si facuta galeria pentru ea ( flansa dupa chiulasa , tevi , coate , flansa pentru turbo ) . Am si pistoane ( W

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina K 04 , galeria Rothe , la pistoane am uitat sa fac poze cand am dat chiulasa jos ...

post-2863-1230128142_thumb.jpg

post-2863-1230128149_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai chiar sunt de ajutor stefane,nu esti tu genul de om care se lauda :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ma detalii,ca bani oricum bagi cu gramada :hainoroc:

pai la mine este un pic diferit fata de stefan.la mine a fost motoru 1500(+-)euro,stand alone 1100 euro ambreiaj 800 turbina(este cam 4700 ron am reusit sa o scot la 2000)si in ian cutie de viteze timonerie pedalier intercooler si inca ceva maruntisuri cam astea sunt in mare acum depinde cum se merge in cazul lui stefan a fost mai avanatjos un pic ca motorul pica ca electrica

Modificat de geo_34
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ai drepate la el este altceva,aveti 2 proiecte diferite dar va urez bafta si sa ne tineti la curent cu modificarile :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa dea dumnezeu sa iasa 2 fiare din ele,pana ma apuc si eu cine stie cat mai este,dar nu stiu ce alegere sa fac,sa pun ca tine un 1.8 20vt sau sa fac un 2.0 16v turbo(abf),cand voi avea banii ma gandesc eu ce sa aleg :blink:

spor la treaba baieti...anul nou sa va aduca cat mai multi cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 20vt are multiple avantaje fata de 2.0 16v.principalu este ca vine turbo de fabrica si pana undeva la 300 de cp urc pe interne stoc+multe alte avantaje

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar are dezavantajul electronicii si al neomologarii. la fel si abf-ul.

oricum dintre cele 2, 20vt e mai simplu de pus si mai ieftin, dar de la 150 la 300 mai e cale lunga....si scumpa.

Modificat de danmoise
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos Trifonescu

Buna ziua tuturor!

Intentionez sa reconstruiesc aceasta masina! Cine cunoaste istoria acestei masini stie ce performante are pe traseele de VTM. Am luat un Mk1 din 78 pe care l-am desfacut bucatele cu intentia de a copia toate elementele care sunt pe masina veche. Am rugamintea de a ma ajuta cu ceva sfaturi, sau trimiteri catre linkuri similare, pentru a putea face ceva cat mai bine.

Cu stima

Dragos Trifonescu

post-30032-1230810504_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20vt se poate omologa pe un gti cu 700 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate geo,este mai bun 20vt pentru ca este deja turbo,doar daca ajungi la puteri de peste 300 cai trebuies si alte interne,poate cand ma intorc din italia imi aduc de acolo ceva cu 1.8 20vt pe el,un golf 4 ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20vt se poate omologa pe un gti cu 700 ron

asta doar daca s-au schimbat regulile fata de luna martie, daca nu, tot 5400ron e, pt ca nu s-a pus pe caroseria respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai, nu stiu ce sa zic... de ex daca treci de la un 1.8 8v sau 16v (112 - 140 cai) la un 1.8 20vt de 150 cai, te incadrezi in 40% din puterea initiala, pastrezi numaru de pistoane, tipul de carburant... e posibil sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!