Jump to content

Timeline Vento/JettaIII


paul_ral

Postare recomandată

Am achizitionat aceasta masina in anul 2004, fiind a doua masina in familie dupa un golfulet 1 care timp de 10 ani m-a slujit cum a putut el mai bine. Trecerea la alta masina a fost o necesitate, urmare a cresterii numarului de membri ai familiei. Optiunea pentru acest tip a fost a mea dupa ce am pus in balanta Passatul, Vento si Audi, masini in jur de 4200 e, bani la dispozitie. Masina a ales-o sotia in urma catorva vizionari, fiind profund impresionata de volumul portbagajului (lucru de care nu se poate desparti).

Sincer si eu am fost atras de aspectul clean al masinii, lucru apreciat si pe afara (vezi vwvortex).

Este echipata cu motorul de 1,8 ABS, 90 cai, varianta de echipare CL. Mai bine spus a fost.

Timp de 2 ani nu am facut absolut nicio interventie pe masina. Si acum, dupa 4 ani, tehnic masina e ok, urmeaza sa inlocuiesc (repar) regulatorul de relanti - defect des intalnit la injectia monomotronic.

Pana in 2006 am studiat si cautat pe net totul despre aceasta masina. Ma interesau in principal schemele electrice si imbunatatirile ce pot fi aduse.

In 2006 am hotarat ca trebuie si pot face de unul singur ca masina sa fie echipata cu toate sistemele pe care constructorul le-a prevazut. Am umarit ca lookul masinii sa ramana acelasi, nu am intervenit cu elemente de tuning ce nu-si aveau rostul facute pe ici pe colo. Am achizitionat cu destul de mare greutate pleoape de faruri Kamei, si, intrucat lampile spate erau innegrite cu spray, am cumparat tot setul din SUA pentru o suma modica. Calitatea materialului este superioara celor Made in Germany.

Am cumparat inca o masina de la care am luat instalatia pentru geamuri electrice (fata si spate), oglinzile electrice si incalzite, volanul reglabil si scaunele cu 2 reglaje si suport lombar.In anul 2007 masina a fost revopsita total, inlocuit aripi si capota spate. Cu aceasta ocazie am montat pe masina urmatoarele:

- faruri cu reglaj electric

- geamuri electrice;

- oglinzi electrice,

- parasolare cu oglinda luminata

- lampi de citit pentru pasagerii spate

- lampi semnalizare la deschiderea portierelor

- lampa ceata spate pe care ulterior am dublat-o

- stopuri Hecho in Mexico

- pleoape far Kamei

- telescoape capota INXX

- manete deschidere usi cromate si pindoors Volksburg Edition

Pentru ca am varsat de cateva ori cafeaua datorita formei consolei centrale, am cumparat din SUA suportul de pahare.

Avand in vedere ca timpul este inaintat si mai sunt multe de spus ( plus ca trebuie sa-mi fac datoria de moderator) ma simt nevoit sa inchei acest episod si sa aud parerile voastre.

post-6155-1229544398_thumb.jpg

post-6155-1229544437_thumb.jpg

post-6155-1229544463_thumb.jpg

post-6155-1229544508_thumb.jpg

post-6155-1229544532_thumb.jpg

post-6155-1229544554_thumb.jpg

post-6155-1229544625.jpg

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos,e foarte frumoasa masina si mult mai dotata dupa aceste interventii...merita fiecare banut!Intotdeauna mi-au placut vento-urile si toate vw-urile din generatia aceea!:ceuameni:

Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri!

Inte timp, pe masina a fost montata alarma cu pager si am pus leduri albaste la LCD-uri. In ton cu afisajul repectiv, planificand sa schimb iluminarea tuturor butoanelor din verde in albastru, i-am pus si un mp3 Panasonic, o scula relativ modesta.

Bun, ce elemente se mai pot adauga masinii? Lista ar fi aceasta:

1. ABS

2. Airbag-uri

3. Climatronic

4. Tempomat (cruise control)

5. MFA

6. Scaune incalzite

7. Sistem sonorizare Bose

8. Jante aliaj originale

Dupa sute de ore de analiza, studiu si traduceri de pe vwvotex am luat hotararea de a ma apuca de MFA si cruise control.

Partea mai grea acum incepe. Geamurile si oglinzile sunt piece of cake fata de ce ma astepta.

Pentru fiecare DIY am facut o lista cu materialele de care aveam nevoie. Desi am inceput cu MFA-ul provocarea instalarii tempomatului a fost mai puternica, avand in vedere ca piesele necesare acestuia nu se gaseau decat in State, pe cand cele pt. MFA erau de gasit si in tara. Am dat anunturi pe vortex, insa nu gaseam decat elemente separate, la diferiti vanzatori. In fine, am cumparat si ceva piese separat, gandidu-ma ca daca continui asa voi ajunge la sapa de lemn. Piesele nu sunt scumpe, insa tansportul si comisionul W.U. amplifica considerabil pretul; e chiar un paradox, o piesa din plastic care la noi zace aruncata intr-un schrot acolo e f.scumpa, in timp ce un electromotor sau compresor de ac este 25$ respectiv 40$.

In fine, am gasit un tip super, supercomunicare si seriozitate maxima. Toate piesele au venit intr-un colet, inclusiv siguranta care prinde pedala de acceleratie. Nu fac aici inventarul pieselor, este un topic dedicat pe aria G3&Vento.Costul tuturor pieselor in jur de 150$.

To be continued

post-6155-1229549567_thumb.jpg

post-6155-1229549586_thumb.jpg

post-6155-1229549620_thumb.jpg

post-6155-1229549638_thumb.jpg

post-6155-1229549724_thumb.jpg

post-6155-1229549757_thumb.jpg

post-6155-1229549796_thumb.jpg

Link către comentariu

:) Bravo Paul pt tot ce ai facut la masina asta si succes in continuare la ce ti-ai propus sa-i mai faci! :)

Link către comentariu

MFA-ul este un mic computer de bord cu functii de ceas, kilometri parcursi, viteza medie, consum mediu, temperatura ulei, temperatura exterioara, functiile sunt memorate pentru ziua respectiva si pentru toata perioada de la care a fost resetat. Desi au fost voci care mi-au spus ca nu se poate pune pe 1,8, dupa ceva studiu am realizat ca se poate si am pus acest proiect in practica.

Pentru imbunatatirea aspectului exterior am montat o bentita de VR6, element destul de rar la noi si am achizitionat bandourile ce se prind pe aripi, protectii din plastic pentru oalele spate, pragurile originale din plastic pe care inca nu le-am montat si portbagj THULE 404. Niste elemente de VR6 vin sa pacaleasca un pic pasionatii de liniute (pe care eu nu le agreez).

Anul acesta am investit un pic in piese originale, care vin sa intregeasca aspectul masinii si cresterea confortului: Scaune Recaro GTI-Edition cu striatii albastre si jante BBS 15. Deoarece nu-mi place sa tot schimb cauciucurile vara si iarna, am mai luat un set BBS identic cu primul.

Dat fiind cusatura scaunelor am decis sa refac mansoanele de la schimbator si frana de mana si sa fie cusute cu ata albastra. Eu zic ca au iesit ok, gratie colegului TIBI 84 de pe forum, caruia ii multumesc inca odata. Urmeaza sa imbrac in piele volanul cusatura fiind, de asemenea, cu ata albastra.

post-6155-1229786403_thumb.jpg

post-6155-1229786421_thumb.jpg

post-6155-1229786475_thumb.jpg

post-6155-1229786735_thumb.jpg

post-6155-1229787292_thumb.jpg

post-6155-1229787447_thumb.jpg

post-6155-1229787552_thumb.jpg

post-6155-1229787631_thumb.jpg

post-6155-1229787759_thumb.jpg

Link către comentariu

Frumos si impresionant ce pasionat esti de ea.

Am reusit sa eu sa-mi transcriu ventoul vineri, dupa zeci de ore de umblat.

Masina merge bine si ma bucur de motorul de 2000, dupa o schimbare de ulei si filtre, de aer si de benzina, masina pur si simplu vrea sa sara de sub mine.

Link către comentariu

Azi i-am montat radiocasetofonul original 4x20W cu cd changer (downgrade!!!).

Urmeaza scaune incalzite si climatronic. Pentru climatronic am deschis si un DIY pe aria mea

post-6155-1229800273_thumb.jpg

Link către comentariu

Initial am castigat o licitatie pe ebay.co.uk si a durat f.mult transportul (si din SUA ajungea mai repede). Gandindu-ma ca am luat o teapa de 10 lire+inca 10 transportul am cautat indelung si gasit unul la noi. In final m-am trezit si cu pachetul, asadar cu 2 cass-uri! Am vrut gamma IV fiindca se potriveste cu panoul de la climatronic, cu alpha nu prea da bine (vezi pozele).

post-6155-1229805559_thumb.jpg

post-6155-1229805624_thumb.jpg

Link către comentariu

imi place modelul,mai ales cate dotari are.apreciez si respect persoanele asa pasionate de modificari,de masini.

nuca vad ca se integreaza bine.

sa ai parte de masinuta cat mai multi km :D

Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri Tibi. Sa stii ca, daca gasesc un schimbator cu manson de GTI_Edition, ti-l trimit pentru recoasere cu ata albastra!

Link către comentariu

Dupa instalarea MFA-ului am zis ca masina trebuie sa arate cat mai originala, dar cu elemente de la versiunile scumpe gen GTI-Edition sau Jubileum (aici e cam greu). Am hotarat ca iluminarea elementelor de comanda sa ramana pe verde si mp3-ul arata ca naiba:butoane rosii, afisaj albastru (mergea mai bine pe Golf4 sau Passat). De aceea, avand in vedere cele de mai sus am cautat timp de vreo 3-4 luni cass-ul original (oricum eu stau mai mult pe radio). Am ramas surprins de fidelitatea acestuia. Desi pornisem initial pe Bose si trebuia sa iau tot sistemul (Cass+amplif+boxe care sunt pe 2 ohmi) ceea ce ma costa cam 150$, transportul s-ar fi ridicat pe la 100$, ceea ce nu prea imi convenea. Aveam nevoie de acesti bani pentru partea legata de AC din cadrul climatronicului, asa ca m-am multumit cu 4X20W care par reali.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Foarte tare !!! Imi plac modificarile facute dar mai ales imi place aerul de ORIGINAL ce l-ai lasat masinii . Acum te rog sa-mi spui de unde ai luat parasolar cu oglinda luminata si lampile pt. citit spate...daca sunt greu de montat ? Ma obsedeaza ca nu am lumina in masina ...eu m-am gandit sa montez ceva leduri pt. bancheta din spate dar nu stiu cum sa le cuplez sa se aprinda atunci cand deschid usa....asa cum se intampla cu cel original .

Link către comentariu

Parasolarul l-am luat dupa un alt Vento, varianta de echipare GL. De pe acesta am luat geamurile electrice, oglinzile electrice si incalzite si lampile pentru pasagerii spate cat si instalatia de iluminare a gurilor de ventilatie. Zilele trecute am gasit si un schimbator de GTI-Edition iar cu ceva timp in urma embleme volksburg edition

post-6155-1231785500_thumb.jpg

post-6155-1231785814_thumb.jpg

post-6155-1231785875_thumb.jpg

post-6155-1231785967_thumb.jpg

post-6155-1231786162_thumb.jpg

Link către comentariu

super frumos ca incerci sa pastrezi aerul original al masinii. Spor la treaba!

Link către comentariu

imi plac modificarile tale originale in sensul bun al cuvantului ,foarte tare..felicitari pentru cautarile si munca care o depui ...e foarte greu tinand cont ca la noi nu prea gasesti si ce gasesti e la pret astronomic..inca o data felicitari si spor la modificari

Link către comentariu

Te rog sa-mi spui de unde ai achizitionat nuca de la schimbatorul edition Gti si cat a costat? As fi si eu interesat pentru Golful meu, dar intrebarea este acum cum de este cu 5 rapoarte ca parca stiu ca edition-ul are 6?

Bafta in continuare cu modificarile si multi km fara evenimente.

Link către comentariu

Nuca am luat-o din tara, cineva dezmembra un Corrado si a costat cu tot cu transport 20euro. Este cu 5 rapoarte fiindca Golful 3 GTI-Edition are cutie cu 5 rapoarte.

Va multumesc pentru aprecierile facute.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Imi place foarte mult masina, se vede ca tii mult la ea :) Benzina de calitate, drum lin sub roti si km fara probleme :(

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • Vizitator a închis acest topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!